колата се дави.......

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 20 Яну 2008, 15:07

5seriq написа:
SaSo написа:
///peter написа:При изтрещел дебитомер М20 не пали, поне моя не палеше докато не го ръчнах с отверката :mhihi:


Нека направи това при работещ и загрял мотор ( на бензин естествено )...Тогава колата е в работен режим... Ако не се промени нищо в работата на мотора значи е дебитомер....

пробвах го при загрял мотор,не се променя работата на мотора,иначе си работи добре


Изключи клемата на акумулатора за около 30 мин...Остави така колата...После я сложи и пробвай...Трябва леко да ти се подобри работата на мотора...Но това е само временно...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Враца

Мнение от 5seriq » 20 Яну 2008, 16:36

SaSo написа:
5seriq написа:
SaSo написа:
///peter написа:При изтрещел дебитомер М20 не пали, поне моя не палеше докато не го ръчнах с отверката :mhihi:


Нека направи това при работещ и загрял мотор ( на бензин естествено )...Тогава колата е в работен режим... Ако не се промени нищо в работата на мотора значи е дебитомер....

пробвах го при загрял мотор,не се променя работата на мотора,иначе си работи добре


Изключи клемата на акумулатора за около 30 мин...Остави така колата...После я сложи и пробвай...Трябва леко да ти се подобри работата на мотора...Но това е само временно...
направих това вече и се оправи,може да е имало грешки в компа от гаста и сега не мирише на бензин.дано нее временно!

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 21 Яну 2008, 21:26

Днес направих същата процедура, защото при мен имаше подобна ситуация. След зареждане в Шел-Ябланица на другата сутрин едвам прехвърли на газ. ДВГ се форсираше трудно. Нямше мощност в първите няколко минути на работа. При рязко настъпване на предала ДВГ се давеше, пукаше, глъхнеше. Със затоплянето на времето проблемът понамаля и реших, че просто бензинът е бил калпав. Но днес я оставих на служебния паркинг за 3-4 часа с изключен акумулатор. И о, чудо! Сега е като нова. Преди време бях чел в книжката на Форд Ескорт, че като се откачи акумулатора и се ресетват грешките в ЕКУто, а после за около 50-60 км. ЕКУто се самообучава. От повечето теми във форума бях стигнал до заключението, че наш'те ЕКУта са тъпи и не могат като фордовите. Обаче преди близо месец РадоРФ ми се обади една вечер за помощ. Тогава дебиЛомерът му беше дал фира и той караше с откачен куплунг. Е хубаво, ама в един момент ЕКУто казало-стига, от днес само Активия! И той на улицата с жена и дете. Та пак разрових темите, в някои се твърдеше, че 30 мин. са достатъчни за ресет. Нямаше какво друго да направим и Радо проведе интервенцията. И ЕКУто се оправи. Временно, но поне се прибра. После си купи ново ЕКУ. Та това беше първото ресетване, което "видях". Вчера прочетох, че 5серия също е решил проблема. За това и аз се пробвах. Е, реших го и аз. Така че трябва да си го имаме едно наум, когато имаме някакъв проблем с работата на ДВГ, а другите неща(кабели, свещи, лули, бобини, филтри, гориво) изглеждат добре не пречи да откачим акумулатора за 30тина минути. Ако не помногне поне не вреди :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Враца

Мнение от 5seriq » 21 Яну 2008, 21:36

TheBoss написа:Днес направих същата процедура, защото при мен имаше подобна ситуация. След зареждане в Шел-Ябланица на другата сутрин едвам прехвърли на газ. ДВГ се форсираше трудно. Нямше мощност в първите няколко минути на работа. При рязко настъпване на предала ДВГ се давеше, пукаше, глъхнеше. Със затоплянето на времето проблемът понамаля и реших, че просто бензинът е бил калпав. Но днес я оставих на служебния паркинг за 3-4 часа с изключен акумулатор. И о, чудо! Сега е като нова. Преди време бях чел в книжката на Форд Ескорт, че като се откачи акумулатора и се ресетват грешките в ЕКУто, а после за около 50-60 км. ЕКУто се самообучава. От повечето теми във форума бях стигнал до заключението, че наш'те ЕКУта са тъпи и не могат като фордовите. Обаче преди близо месец РадоРФ ми се обади една вечер за помощ. Тогава дебиЛомерът му беше дал фира и той караше с откачен куплунг. Е хубаво, ама в един момент ЕКУто казало-стига, от днес само Активия! И той на улицата с жена и дете. Та пак разрових темите, в някои се твърдеше, че 30 мин. са достатъчни за ресет. Нямаше какво друго да направим и Радо проведе интервенцията. И ЕКУто се оправи. Временно, но поне се прибра. После си купи ново ЕКУ. Та това беше първото ресетване, което "видях". Вчера прочетох, че 5серия също е решил проблема. За това и аз се пробвах. Е, реших го и аз. Така че трябва да си го имаме едно наум, когато имаме някакъв проблем с работата на ДВГ, а другите неща(кабели, свещи, лули, бобини, филтри, гориво) изглеждат добре не пречи да откачим акумулатора за 30тина минути. Ако не помногне поне не вреди :)
колега незнам дали сем решил проблема защото днес като загря както трябва,като дам рязко газ и пусна педала тя не застана на 700 оборота а взе та изгасна и то няколко пъти после пак се пооправи но нее много добре общо взето .ще трябва да търся решение!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Враца

Мнение от 5seriq » 21 Яну 2008, 22:59

някои знае ли как да почистя стъпковия мотор?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 22 Яну 2008, 8:21

Махаш го от двата маркуча и пръскаш вътре с ВД40, докат оспре да пада мръсотия, после ако имаш спрей за турбини или компресори ще е много добре да пръснеш за да смазва добре и това е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 22 Яну 2008, 10:52

Аз ви казах че проблема ще се реши временно...ЕКУто наистина се самоубочава първите около 15 мин след слагане на клемата... Така е до най-новите модели на БМВ... В началото работи в режим "Сервиз" после минава в работен...Проблема не е в ЕКУто ...Другаде е .... Но нека някой каже...Давенето няма да се оправи с почистване на моторчето за празен ход...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от DBZ » 23 Яну 2008, 0:31

Сасо, да те питам, на мен ми беше отишъл дебитомера и така и така щях да купувам някъв нов, реших първо да го сваля и да го почистя (препоръка от форума :)) Та изчистих го и изправих клапата колкото можах. Преди тва яко смърдеше на бензин от ауспуха и мотора мн се тресеше при работа на бензин и гаснеше като е загряла колата. Сега колата пали мн добре, работи равномерно, не смърди на бензин, но като тръгна на 1ва е добре, като вклча на 2ра и се спъва за около 2 3 сек и пак тръгва и отвреме на време се спъва и при смяна на скоростите понякога гасне ама като отпусна съединителя веднага пали. А при смяна от газ на бензин при загрял двигател понякога гасне понякога не. Та мисълта ми е трябва ли все пак да сменям дебитомера или една диагностика ще оправи нещата? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 23 Яну 2008, 0:43

DBZ написа:Сасо, да те питам, на мен ми беше отишъл дебитомера и така и така щях да купувам някъв нов, реших първо да го сваля и да го почистя (препоръка от форума :)) Та изчистих го и изправих клапата колкото можах. Преди тва яко смърдеше на бензин от ауспуха и мотора мн се тресеше при работа на бензин и гаснеше като е загряла колата. Сега колата пали мн добре, работи равномерно, не смърди на бензин, но като тръгна на 1ва е добре, като вклча на 2ра и се спъва за около 2 3 сек и пак тръгва и отвреме на време се спъва и при смяна на скоростите понякога гасне ама като отпусна съединителя веднага пали. А при смяна от газ на бензин при загрял двигател понякога гасне понякога не. Та мисълта ми е трябва ли все пак да сменям дебитомера или една диагностика ще оправи нещата? :)


Най-лесния начин да разбереш дали ти е от него изцяло проблема като вземеш от някой за около 2-3 дена един дебитомер като твоя ...Ако прави същия номер просто не е от него...Това ти препоръчвам...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от DBZ » 23 Яну 2008, 1:01

Да сещал съм се за тоя номер, ма не се сещам за някой с такъв дебитомер :/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 23 Яну 2008, 1:37

DBZ написа:Да сещал съм се за тоя номер, ма не се сещам за някой с такъв дебитомер :/


Мисля че Явор скоро пускаше тема в продава за дебитомери...Виж говори с него какво може да се направи...Мисля че и Никола от Люлин може да ти свърши работа...
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook