колата се дави.......
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
5seriq написа:SaSo написа:///peter написа:При изтрещел дебитомер М20 не пали, поне моя не палеше докато не го ръчнах с отверката
Нека направи това при работещ и загрял мотор ( на бензин естествено )...Тогава колата е в работен режим... Ако не се промени нищо в работата на мотора значи е дебитомер....
пробвах го при загрял мотор,не се променя работата на мотора,иначе си работи добре
Изключи клемата на акумулатора за около 30 мин...Остави така колата...После я сложи и пробвай...Трябва леко да ти се подобри работата на мотора...Но това е само временно...
направих това вече и се оправи,може да е имало грешки в компа от гаста и сега не мирише на бензин.дано нее временно!SaSo написа:5seriq написа:SaSo написа:///peter написа:При изтрещел дебитомер М20 не пали, поне моя не палеше докато не го ръчнах с отверката
Нека направи това при работещ и загрял мотор ( на бензин естествено )...Тогава колата е в работен режим... Ако не се промени нищо в работата на мотора значи е дебитомер....
пробвах го при загрял мотор,не се променя работата на мотора,иначе си работи добре
Изключи клемата на акумулатора за около 30 мин...Остави така колата...После я сложи и пробвай...Трябва леко да ти се подобри работата на мотора...Но това е само временно...
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Днес направих същата процедура, защото при мен имаше подобна ситуация. След зареждане в Шел-Ябланица на другата сутрин едвам прехвърли на газ. ДВГ се форсираше трудно. Нямше мощност в първите няколко минути на работа. При рязко настъпване на предала ДВГ се давеше, пукаше, глъхнеше. Със затоплянето на времето проблемът понамаля и реших, че просто бензинът е бил калпав. Но днес я оставих на служебния паркинг за 3-4 часа с изключен акумулатор. И о, чудо! Сега е като нова. Преди време бях чел в книжката на Форд Ескорт, че като се откачи акумулатора и се ресетват грешките в ЕКУто, а после за около 50-60 км. ЕКУто се самообучава. От повечето теми във форума бях стигнал до заключението, че наш'те ЕКУта са тъпи и не могат като фордовите. Обаче преди близо месец РадоРФ ми се обади една вечер за помощ. Тогава дебиЛомерът му беше дал фира и той караше с откачен куплунг. Е хубаво, ама в един момент ЕКУто казало-стига, от днес само Активия! И той на улицата с жена и дете. Та пак разрових темите, в някои се твърдеше, че 30 мин. са достатъчни за ресет. Нямаше какво друго да направим и Радо проведе интервенцията. И ЕКУто се оправи. Временно, но поне се прибра. После си купи ново ЕКУ. Та това беше първото ресетване, което "видях". Вчера прочетох, че 5серия също е решил проблема. За това и аз се пробвах. Е, реших го и аз. Така че трябва да си го имаме едно наум, когато имаме някакъв проблем с работата на ДВГ, а другите неща(кабели, свещи, лули, бобини, филтри, гориво) изглеждат добре не пречи да откачим акумулатора за 30тина минути. Ако не помногне поне не вреди 


колега незнам дали сем решил проблема защото днес като загря както трябва,като дам рязко газ и пусна педала тя не застана на 700 оборота а взе та изгасна и то няколко пъти после пак се пооправи но нее много добре общо взето .ще трябва да търся решение!?TheBoss написа:Днес направих същата процедура, защото при мен имаше подобна ситуация. След зареждане в Шел-Ябланица на другата сутрин едвам прехвърли на газ. ДВГ се форсираше трудно. Нямше мощност в първите няколко минути на работа. При рязко настъпване на предала ДВГ се давеше, пукаше, глъхнеше. Със затоплянето на времето проблемът понамаля и реших, че просто бензинът е бил калпав. Но днес я оставих на служебния паркинг за 3-4 часа с изключен акумулатор. И о, чудо! Сега е като нова. Преди време бях чел в книжката на Форд Ескорт, че като се откачи акумулатора и се ресетват грешките в ЕКУто, а после за около 50-60 км. ЕКУто се самообучава. От повечето теми във форума бях стигнал до заключението, че наш'те ЕКУта са тъпи и не могат като фордовите. Обаче преди близо месец РадоРФ ми се обади една вечер за помощ. Тогава дебиЛомерът му беше дал фира и той караше с откачен куплунг. Е хубаво, ама в един момент ЕКУто казало-стига, от днес само Активия! И той на улицата с жена и дете. Та пак разрових темите, в някои се твърдеше, че 30 мин. са достатъчни за ресет. Нямаше какво друго да направим и Радо проведе интервенцията. И ЕКУто се оправи. Временно, но поне се прибра. После си купи ново ЕКУ. Та това беше първото ресетване, което "видях". Вчера прочетох, че 5серия също е решил проблема. За това и аз се пробвах. Е, реших го и аз. Така че трябва да си го имаме едно наум, когато имаме някакъв проблем с работата на ДВГ, а другите неща(кабели, свещи, лули, бобини, филтри, гориво) изглеждат добре не пречи да откачим акумулатора за 30тина минути. Ако не помногне поне не вреди
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Махаш го от двата маркуча и пръскаш вътре с ВД40, докат оспре да пада мръсотия, после ако имаш спрей за турбини или компресори ще е много добре да пръснеш за да смазва добре и това е.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Аз ви казах че проблема ще се реши временно...ЕКУто наистина се самоубочава първите около 15 мин след слагане на клемата... Така е до най-новите модели на БМВ... В началото работи в режим "Сервиз" после минава в работен...Проблема не е в ЕКУто ...Другаде е .... Но нека някой каже...Давенето няма да се оправи с почистване на моторчето за празен ход...
Сасо, да те питам, на мен ми беше отишъл дебитомера и така и така щях да купувам някъв нов, реших първо да го сваля и да го почистя (препоръка от форума
) Та изчистих го и изправих клапата колкото можах. Преди тва яко смърдеше на бензин от ауспуха и мотора мн се тресеше при работа на бензин и гаснеше като е загряла колата. Сега колата пали мн добре, работи равномерно, не смърди на бензин, но като тръгна на 1ва е добре, като вклча на 2ра и се спъва за около 2 3 сек и пак тръгва и отвреме на време се спъва и при смяна на скоростите понякога гасне ама като отпусна съединителя веднага пали. А при смяна от газ на бензин при загрял двигател понякога гасне понякога не. Та мисълта ми е трябва ли все пак да сменям дебитомера или една диагностика ще оправи нещата? 


- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
DBZ написа:Сасо, да те питам, на мен ми беше отишъл дебитомера и така и така щях да купувам някъв нов, реших първо да го сваля и да го почистя (препоръка от форума) Та изчистих го и изправих клапата колкото можах. Преди тва яко смърдеше на бензин от ауспуха и мотора мн се тресеше при работа на бензин и гаснеше като е загряла колата. Сега колата пали мн добре, работи равномерно, не смърди на бензин, но като тръгна на 1ва е добре, като вклча на 2ра и се спъва за около 2 3 сек и пак тръгва и отвреме на време се спъва и при смяна на скоростите понякога гасне ама като отпусна съединителя веднага пали. А при смяна от газ на бензин при загрял двигател понякога гасне понякога не. Та мисълта ми е трябва ли все пак да сменям дебитомера или една диагностика ще оправи нещата?
Най-лесния начин да разбереш дали ти е от него изцяло проблема като вземеш от някой за около 2-3 дена един дебитомер като твоя ...Ако прави същия номер просто не е от него...Това ти препоръчвам...
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
DBZ написа:Да сещал съм се за тоя номер, ма не се сещам за някой с такъв дебитомер :/
Мисля че Явор скоро пускаше тема в продава за дебитомери...Виж говори с него какво може да се направи...Мисля че и Никола от Люлин може да ти свърши работа...
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани