До колегите с М50В20/В25 автоматик от 09.1990 до 02.1991г.
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Пробката с каталожен номер 90.220-тя отива директно в картера,пробвах на корпуса на моята кутия със стара пръ4ка за маслоdinozab написа:ivan. написа:http://www.zf-group.com/pdf/5HP18.pdf на стр.19 от каталога показаната пробка(мисля 4е е за наливане)е свободна,но незнам как ще пригодим пръ4ка за проверка за нея
Ванка кво видя на тая 19стр. бре
ivan. написа:Пробката с каталожен номер 90.220-тя отива директно в картера,пробвах на корпуса на моята кутия със стара пръ4ка за маслоdinozab написа:ivan. написа:http://www.zf-group.com/pdf/5HP18.pdf на стр.19 от каталога показаната пробка(мисля 4е е за наливане)е свободна,но незнам как ще пригодим пръ4ка за проверка за нея
Ванка кво видя на тая 19стр. бре
А според мен е 90.250 пробката и от там се пълни маслото....
With the engine stopped, add ATF, only use lubricants as to specification (see Page 2),
through the fill hole until oil emerges from fill hole. Install Fill Plug (Pos. 90.250).
teddymtv написа:Пичове , а маслото какво трябва да е (мойто е червено) дайте инфо моля...
Колега за маслото на автоматика виж тези две теми:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... n&start=90
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ht=dextron
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ivan. написа:Пробката с каталожен номер 90.220-тя отива директно в картера,пробвах на корпуса на моята кутия със стара пръ4ка за маслоdinozab написа:ivan. написа:http://www.zf-group.com/pdf/5HP18.pdf на стр.19 от каталога показаната пробка(мисля 4е е за наливане)е свободна,но незнам как ще пригодим пръ4ка за проверка за нея
Ванка кво видя на тая 19стр. бре
Ванка не е това от там излизат маркучите за охлаждане на кутията

dinozab написа:ivan. написа:Пробката с каталожен номер 90.220-тя отива директно в картера,пробвах на корпуса на моята кутия със стара пръ4ка за маслоdinozab написа:ivan. написа:http://www.zf-group.com/pdf/5HP18.pdf на стр.19 от каталога показаната пробка(мисля 4е е за наливане)е свободна,но незнам как ще пригодим пръ4ка за проверка за нея
Ванка кво видя на тая 19стр. бре
Ванка не е това от там излизат маркучите за охлаждане на кутията

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ванка май май щеката си влиза баш в картера но той няма дупка отстрани.Намерих едни други номера на картери но те вече са невалидни и май ще си наливаме маслото отдолу и ще клечиме в каналите 

то за наливането може да изведем тръба от пробката за наливане отгоре с тапа на резба,ама за проверка всеки път трябва да сваляме кори,канал -като не става,не става.Остава ни да търсим картериdinozab написа:Ванка май май щеката си влиза баш в картера но той няма дупка отстрани.Намерих едни други номера на картери но те вече са невалидни и май ще си наливаме маслото отдолу и ще клечиме в каналите
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
ivan. написа:то за наливането може да изведем тръба от пробката за наливане отгоре с тапа на резба,ама за проверка всеки път трябва да сваляме кори,канал -като не става,не става.Остава ни да търсим картериdinozab написа:Ванка май май щеката си влиза баш в картера но той няма дупка отстрани.Намерих едни други номера на картери но те вече са невалидни и май ще си наливаме маслото отдолу и ще клечиме в каналите
Става ама иска баране




зна4и ни трябва оборотен картер за дуп4ене,може и поплавък от спира4на помпа,обърнат обратно и като падне нивото да свети лампа,но няма как да му изведем жиците от кутията ина4е има много на4ини да се прикрепи безопасно вътре.dinozab написа:ivan. написа:то за наливането може да изведем тръба от пробката за наливане отгоре с тапа на резба,ама за проверка всеки път трябва да сваляме кори,канал -като не става,не става.Остава ни да търсим картериdinozab написа:Ванка май май щеката си влиза баш в картера но той няма дупка отстрани.Намерих едни други номера на картери но те вече са невалидни и май ще си наливаме маслото отдолу и ще клечиме в каналите
Става ама иска баране![]()
![]()
Една дупка на картера и сичко е ток и жици аз май така го виждам
- kotev_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 13.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 520i
- Мечтае да кара: M-POWER
колеги браво че обсъждате автоматика,кажете зашто ми затягат скоростите/автоматични/ или не искат да превключат или мотора се форсира,а колата не варви.Благодаря ви .
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани