Малко помощ за М51 325
Модератор: Технически модератори
			19 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Дани,замалко да не се разберем тъкмо щях да сядам да плача,че пак ме е налегнал някой проблем....  
  
  
 
Луд,огледай си помпата,напръскай буксата,отиди дай някой лев за подемник и искай да ти погледнат колата отдолу как са тампоните и после ще се изяснят работите
			
		Луд,огледай си помпата,напръскай буксата,отиди дай някой лев за подемник и искай да ти погледнат колата отдолу как са тампоните и после ще се изяснят работите
Да не те плаша,но и според мене  плочка на ГНП.При мен правеше така.В началото малко после все повече.Накрая като пусна два консуматора и изключа от скорост колата гасне.Една добра новина от мен поне.В края на месеца тия помпи ще са върнати в производство и следователно новите резервни части за тях ще са на доста по ниски цени от сега(в момента плочката на помпата е 890 лева).
			
		- ludia
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1079
 - Регистриран на: 6.05.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Бързо
 - Мечтае да кара: М3 Е92
 
ivan. написа:Като по4истиш буксата я подсуши добре.Не разбрах на НЕУТРАЛНА пак ли ти падат оборотите при вкл.вси4ки консуматори?Ако падат се свържи с колегата гълъб дивия,маи му се намира някоя пло4ка
Од днеска почти него прави много леко, предимно като спирам от 5 до 0 км. раско и оборотите падат за секунда и докато загрее.
Но като дам на неутрална и пусна всичко а ма всичко на голямото ИБЦ ми показва че динамото ми е на 6 .
зарежда с 14 а и няма никакво притреперване на НЕУТРАЛНА.
Утре ще узчистя клемата (вече знам къде е) и ще пиша пак.
Благодарен съм че има фенове на е34 защото ако разчитах на Е36......
			19 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани