Относно неработещи крушки в таблото (решен проблема)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Дек 2007, 14:53

Абе кажете за крушките :mhihi: трябва ли да свалям жилата за да ги сменя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Дек 2007, 16:05

Саше,идеята е добра ама как ме виждаш по 500км. в посока,на пияна глава и цялата работа,за да се напием още веднъж :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Дек 2007, 16:41

ПИШЕТЕ ПО ТЕМАТА ДЕ! ИМА ЛИ НУЖДА ДА МАХАМ ЖИЛАТА ЗА ДА СМЕНЯ ПРЕЦАКАНИТЕ КРУШКИ :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Дек 2007, 16:42

ПИШЕТЕ ПО ТЕМАТА ДЕ! ИМА ЛИ НУЖДА ДА МАХАМ ЖИЛАТА ЗА ДА СМЕНЯ ПРЕЦАКАНИТЕ КРУШКИ :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Дек 2007, 16:44

ПИШЕТЕ ПО ТЕМАТА ДЕ! ИМА ЛИ НУЖДА ДА МАХАМ ЖИЛАТА ЗА ДА СМЕНЯ ПРЕЦАКАНИТЕ КРУШКИ :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 06 Дек 2007, 17:10

///peter написа:ПИШЕТЕ ПО ТЕМАТА ДЕ! ИМА ЛИ НУЖДА ДА МАХАМ ЖИЛАТА ЗА ДА СМЕНЯ ПРЕЦАКАНИТЕ КРУШКИ :D


Тя е една ве... диодченце е такова... И няма начин бате разкачаш жилата задължително... Иначе неможеш да измъкнеш панела на отоплението.. .Те го държат в напрежение... Но тея жила са на едни щипки и са закачени на плъзгачите... Разкачаш първо щипките и после жилата ( те са на едни затворени кукички )... После по обратен ред ги връщаш... ПОЧИСТИ СИ МОТОРЧЕТО В ПАНЕЛА ЗА УПРАВЛЕНИЕ ДА НЕ ЗАБРАВИШ...

Аре пък ний с бат Бисер ше пием греена около тебе и ше леем акъл :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 06 Дек 2007, 17:37

Познавате ли човека,на който му светият всички крушки в таблото? :D
Типична българска работа - един си оправя парното и поне двама пият ракия,псуват и му дават акъл :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Приятна работа Пеше ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 06 Дек 2007, 20:16

Колеги за превключвателите на фаровете и на халогените ключовете имат 1 месингова ос която е като нитосана за пласмасата и ме е страх, че ако напъна много ще счупя всичко и после за нови ключове ще трябва да се моля. Иначе разбрах как се отварят ама пустите кебапчета дето са ми вместо пръсти ще вземат да счупят после ще ме е яд.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 06 Дек 2007, 20:32

SaSo написа:
///peter написа:ПИШЕТЕ ПО ТЕМАТА ДЕ! ИМА ЛИ НУЖДА ДА МАХАМ ЖИЛАТА ЗА ДА СМЕНЯ ПРЕЦАКАНИТЕ КРУШКИ :D


Тя е една ве... диодченце е такова... И няма начин бате разкачаш жилата задължително... Иначе неможеш да измъкнеш панела на отоплението.. .Те го държат в напрежение... Но тея жила са на едни щипки и са закачени на плъзгачите... Разкачаш първо щипките и после жилата ( те са на едни затворени кукички )... После по обратен ред ги връщаш... ПОЧИСТИ СИ МОТОРЧЕТО В ПАНЕЛА ЗА УПРАВЛЕНИЕ ДА НЕ ЗАБРАВИШ...

Аре пък ний с бат Бисер ше пием греена около тебе и ше леем акъл :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Сасо мерси! :bowdown:
Само да не се намотаме, после да немоа си зглоба колата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 06 Дек 2007, 20:35

///peter написа:
SaSo написа:
///peter написа:ПИШЕТЕ ПО ТЕМАТА ДЕ! ИМА ЛИ НУЖДА ДА МАХАМ ЖИЛАТА ЗА ДА СМЕНЯ ПРЕЦАКАНИТЕ КРУШКИ :D


Тя е една ве... диодченце е такова... И няма начин бате разкачаш жилата задължително... Иначе неможеш да измъкнеш панела на отоплението.. .Те го държат в напрежение... Но тея жила са на едни щипки и са закачени на плъзгачите... Разкачаш първо щипките и после жилата ( те са на едни затворени кукички )... После по обратен ред ги връщаш... ПОЧИСТИ СИ МОТОРЧЕТО В ПАНЕЛА ЗА УПРАВЛЕНИЕ ДА НЕ ЗАБРАВИШ...

Аре пък ний с бат Бисер ше пием греена около тебе и ше леем акъл :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Сасо мерси! :bowdown:
Само да не се намотаме, после да немоа си зглоба колата :mhihi:


Споко ве няма проблеми начи ше пием до късно... :mhihi: :mhihi: Иначе аз ходих да си взема крущките на около 4-5км без табло... Голямо шоу беше... И на една Е46ца също сме го пробвали да я караме без табло... И тя вървеше...Ама там причината беше пишман слагане на рингове...
Няма такъв вариант ве... Ше го сглобим не е трудно... Айде някой пък на мене да ми каже на ел. стъклата как се сменя едната крушка под копчето... Че там не ми се напъва много много да не чупя нещо :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 06 Дек 2007, 20:43

Zubcho написа:Колеги за превключвателите на фаровете и на халогените ключовете имат 1 месингова ос която е като нитосана за пласмасата и ме е страх, че ако напъна много ще счупя всичко и после за нови ключове ще трябва да се моля. Иначе разбрах как се отварят ама пустите кебапчета дето са ми вместо пръсти ще вземат да счупят после ще ме е яд.

с малки тънки клещи става работата
давай смело (ако ли не пробвай с дрелка...но много се внимава с нея ,че тогава наистина ще ти трябва друг ключ) :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 06 Дек 2007, 20:56

the_gate написа:
Zubcho написа:Колеги за превключвателите на фаровете и на халогените ключовете имат 1 месингова ос която е като нитосана за пласмасата и ме е страх, че ако напъна много ще счупя всичко и после за нови ключове ще трябва да се моля. Иначе разбрах как се отварят ама пустите кебапчета дето са ми вместо пръсти ще вземат да счупят после ще ме е яд.

с малки тънки клещи става работата
давай смело (ако ли не пробвай с дрелка...но много се внимава с нея ,че тогава наистина ще ти трябва друг ключ) :mhihi: :mhihi:


С малки тънки клещи и към улицата за части 2-ра ръка после :) Кебапчетата не прощават. Ти ако можеш да разглобиш и подмениш най добре ще е :) Ако си от София де :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 06 Дек 2007, 21:19

Zubcho написа:С малки тънки клещи и към улицата за части 2-ра ръка после :) Кебапчетата не прощават. Ти ако можеш да разглобиш и подмениш най добре ще е :) Ако си от София де :)

ми на 280 км съм от София :mhihi: :mhihi: :mhihi:
...ти решаваш :mhihi: :mhihi: ...закчо идва понякога у дома :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 06 Дек 2007, 21:30

Ами ако не оправя сега ще е напролет като се засиля към твоята част на страната да гледам Перперикон :) Тогава може да се обадя и да видим дали бирата е хубава по твоя край :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 06 Дек 2007, 21:38

на Нова Година с Сашко ще правим ремонт на крушки в пияно състояние :mhihi: :mhihi: бате Венци е далеч ама лошия Петю е наблизо тъй че аре да ремонтираме заедно :mhihi: :mhihi: :mhihi: Сашо ще казва ние с Петю ще ремонтираме и ще снимаме и ще пращаме на брат Венци :mhihi: :mhihi: бате Дино сигерно ще е в несвяст по тва време зетуй за него по късно :mhihi: :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook