Полезен сайт
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Знам щото и мойто не работешеWenzy написа:Личи си,че някой хора са карали два ТДС-а.![]()
![]()
![]()
Точно за нагревателчето говорих - в саита 304 евро,питах на моргата 20-30лв.,но нямат в наличност.
Как да не ги обичаш тия от моргите


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Gemar написа::mhihi:![]()
![]()
304 - 304 евро... кой ти ги даваАми хубаво е да вкарваш студен въздух защото в същия обем въздух съдържа повече кислород, което е полезно за горенето и води до по-нисък разход.
А между другото имам и друга теория за тая работа която влиза във филтърната кутия и при мен я няма.. според мен е нещо като термостат, което определя подгрева на дросела, защото веригата на антифриза е последователна - блок -> филтърна кутия -> дросел -> блок. Поне така би оправдала цената си
Забравяш, че като имаш повече кислород компютъра го отчита и сипва повече гориво, всепак се стреми към 14,7:1
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
///peter написа:Забравяш, че като имаш повече кислород компютъра го отчита и сипва повече гориво, всепак се стреми към 14,7:1
Е да, но и дърпа повече



18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани