Полезен сайт

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 05 Дек 2007, 14:12

Wenzy написа:Личи си,че някой хора са карали два ТДС-а. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Точно за нагревателчето говорих - в саита 304 евро,питах на моргата 20-30лв.,но нямат в наличност.
Как да не ги обичаш тия от моргите :mhihi:
Знам щото и мойто не работеше :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Дек 2007, 14:19

Gemar написа::mhihi: :mhihi: :mhihi:

304 - 304 евро... кой ти ги дава :D Ами хубаво е да вкарваш студен въздух защото в същия обем въздух съдържа повече кислород, което е полезно за горенето и води до по-нисък разход.

А между другото имам и друга теория за тая работа която влиза във филтърната кутия и при мен я няма.. според мен е нещо като термостат, което определя подгрева на дросела, защото веригата на антифриза е последователна - блок -> филтърна кутия -> дросел -> блок. Поне така би оправдала цената си :)

Забравяш, че като имаш повече кислород компютъра го отчита и сипва повече гориво, всепак се стреми към 14,7:1

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 05 Дек 2007, 16:33

///peter написа:Забравяш, че като имаш повече кислород компютъра го отчита и сипва повече гориво, всепак се стреми към 14,7:1


Е да, но и дърпа повече :P А за нагреватели по ТДС-и не отбирам :) имал съм само Е30 с М21... там нямаше такива екстри :)
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook