Смяна на гарнитурата на картера на двигателя
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
zvetiko написа:... Колегаtsb_bg ,въпроса не е за парите за гарнитурата а за самата смяна....
Разбирам те и за това ти казвам, че разправията е много повече от цената на гарнитурата и за това го прави един път а не няколко

А и като гледам постовете ти съм далеч от мисълта, че баш ти ще тръгнеш да икономисваш баш от гарнитура

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
tsb_bg написа:zvetiko написа:... Колегаtsb_bg ,въпроса не е за парите за гарнитурата а за самата смяна....
Разбирам те и за това ти казвам, че разправията е много повече от цената на гарнитурата и за това го прави един път а не няколко
А и като гледам постовете ти съм далеч от мисълта, че баш ти ще тръгнеш да икономисваш баш от гарнитура
Но при -5 градуса не ми се занимава да повдигам двигател на открито и да отвъртам и завъртам 200 винта.


- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Да Zvetiko точно това е разреза които имам впредвид. Виждал съм прилагане на на такъв тип гарнитура но двигателя не беше баварски, дори има големи двигатели използвани в строителна техника на които гарнитурата на картера е от няколко части и са свързани точно по този начин (ако не се лъжа на перкинс двигател съм виждал такова изпълнение)
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
а бре не съм сигурен ама мисля 4е с малко разглабяне на щангите ставаше номера ама нека по баш експертите от мен да кажат

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
tsb_bg написа:Ако са наистина "една -две капки масло" както казваш аз бих го изтърпял с доливане докато го оправя веднъж за винаги, а не след някой друг месец да се упражнявам наново.
Друг е въпроса, че няма нищо по-постоянно от временното
И аз съм за доливане - поне до пролетта
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
С добавка против теч ,няма и да доливам-очевидно теча е много малък.
Днес погледнах отдолу-егати разкачането и повдигането трябва да падне.Ако го правя начина е както съветва колегата DrMasster, със срязване на гарнитурата-идеята е много добра. 


- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
д
Здравейте ,аз имах теч на същото място -отпред в дясно и си мислех за картера,,,, Да ама не -оказа се стойката на масления филтър към блока оттам стичоло и по картера .сменя се много лесно само махаш динамото и 3 болта.Там е гумено оплътнение и го има само оригинал.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: д
krasi_bmw написа:Здравейте ,аз имах теч на същото място -отпред в дясно и си мислех за картера,,,, Да ама не -оказа се стойката на масления филтър към блока оттам стичоло и по картера .сменя се много лесно само махаш динамото и 3 болта.Там е гумено оплътнение и го има само оригинал.
То ако е от там минаваш с 7лв няма за оригинална... Това е супер вариант... Да взема да си видя и мойта ли... взех да се замислям ... Не съм си мил мотора от как имаше мацане ама и това може да стане...
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани