Смяна на гарнитурата на картера на двигателя

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 29 Ное 2007, 0:02

zvetiko написа:... Колегаtsb_bg ,въпроса не е за парите за гарнитурата а за самата смяна....


Разбирам те и за това ти казвам, че разправията е много повече от цената на гарнитурата и за това го прави един път а не няколко :lol:
А и като гледам постовете ти съм далеч от мисълта, че баш ти ще тръгнеш да икономисваш баш от гарнитура ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2007, 0:21

tsb_bg написа:
zvetiko написа:... Колегаtsb_bg ,въпроса не е за парите за гарнитурата а за самата смяна....


Разбирам те и за това ти казвам, че разправията е много повече от цената на гарнитурата и за това го прави един път а не няколко :lol:
А и като гледам постовете ти съм далеч от мисълта, че баш ти ще тръгнеш да икономисваш баш от гарнитура ;)


Но при -5 градуса не ми се занимава да повдигам двигател на открито и да отвъртам и завъртам 200 винта. :mhihi: Ще отида на някой по-"икономичен" вариант :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 29 Ное 2007, 0:27

Ако са наистина "една -две капки масло" както казваш аз бих го изтърпял с доливане докато го оправя веднъж за винаги, а не след някой друг месец да се упражнявам наново.

Друг е въпроса, че няма нищо по-постоянно от временното :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 29 Ное 2007, 0:47

Да Zvetiko точно това е разреза които имам впредвид. Виждал съм прилагане на на такъв тип гарнитура но двигателя не беше баварски, дори има големи двигатели използвани в строителна техника на които гарнитурата на картера е от няколко части и са свързани точно по този начин (ако не се лъжа на перкинс двигател съм виждал такова изпълнение)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 29 Ное 2007, 2:33

а бре не съм сигурен ама мисля 4е с малко разглабяне на щангите ставаше номера ама нека по баш експертите от мен да кажат
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Ное 2007, 11:27

tsb_bg написа:Ако са наистина "една -две капки масло" както казваш аз бих го изтърпял с доливане докато го оправя веднъж за винаги, а не след някой друг месец да се упражнявам наново.

Друг е въпроса, че няма нищо по-постоянно от временното :winky:

И аз съм за доливане - поне до пролетта

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2007, 20:52

С добавка против теч ,няма и да доливам-очевидно теча е много малък. ;) Днес погледнах отдолу-егати разкачането и повдигането трябва да падне.Ако го правя начина е както съветва колегата DrMasster, със срязване на гарнитурата-идеята е много добра. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 30 Ное 2007, 18:53

Я най-добре на пролет си ги мисли тия смени на гарниТУРА ...
Сега ще ти се счупят пръстите от студ ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

д

Мнение от krasi_bmw » 05 Дек 2007, 22:50

Здравейте ,аз имах теч на същото място -отпред в дясно и си мислех за картера,,,, Да ама не -оказа се стойката на масления филтър към блока оттам стичоло и по картера .сменя се много лесно само махаш динамото и 3 болта.Там е гумено оплътнение и го има само оригинал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: д

Мнение от SaSo » 06 Дек 2007, 1:35

krasi_bmw написа:Здравейте ,аз имах теч на същото място -отпред в дясно и си мислех за картера,,,, Да ама не -оказа се стойката на масления филтър към блока оттам стичоло и по картера .сменя се много лесно само махаш динамото и 3 болта.Там е гумено оплътнение и го има само оригинал.

То ако е от там минаваш с 7лв няма за оригинална... Това е супер вариант... Да взема да си видя и мойта ли... взех да се замислям ... Не съм си мил мотора от как имаше мацане ама и това може да стане...
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook