Ремонт на ГНП

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: e34 & e30 & e30
Мечтае да кара: 760li

Мнение от Andriu » 30 Яну 2009, 16:18

Няма ли да оправите тея линкове към снимките ?От 123123 снимки - 5 са виждат! :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.02.2009
Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.

Мнение от Shark_gl » 09 Апр 2009, 12:24

на мене пък не ми отваря нито една снимка???
Търся щори за задни врати на Е38.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Апр 2009, 16:19

Това е защото беха качени в дата ........
Аз бих ги качил пак,но не знам как става :uups:
Ако някой се заеме с тази задача да даде емайл,за да му ги пратя.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 19.10.2008

проблем гнп

Мнение от 100% LUD » 12 Апр 2009, 22:16

проблема е следния смених си4ки О пръстени смених ме сложих ме помпата колата пали и държи 500 уборота като дадеш газта до краи се едно ништо не си натиснал

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 12 Апр 2009, 22:35

Според мен не е "зацепена" както трябва помпата..
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 19.10.2008

гнп

Мнение от 100% LUD » 12 Апр 2009, 22:41

ми нз колата пали но газта никва роля неиграе не пуши ем преди да я свалиме си работеше никви проблеми с газта нямаше но нз и аз

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Мнение от sixstraight » 12 Апр 2009, 23:07

Има ли някой който ремонтира гнпта тук става въпрос за е28 м21д24
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 13 Апр 2009, 11:56

predel написа:Според мен не е "зацепена" както трябва помпата..
:yes:
Само да допълня,при нова гумичка много повече се усеща стягането на болтовете на плочката:
-ако я ''чукнеш'' доста назад към фаровете мотора започва да тресе и е на доста високи обороти-тогава пристягаш първо задните болчета(от към купето) и нещата си идват на място.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 19.10.2008

гнп

Мнение от 100% LUD » 13 Апр 2009, 19:28

ем ако не е зацепена тогава как ше си пали веднага


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 15 Апр 2009, 22:37

ivan. написа:-удърно се износват от добавки


Това значи ли че не трябва да се използват никакви добавки или просто трябва да се разреждат повече?
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Мнение от sixstraight » 15 Апр 2009, 22:58

Kristopher написа:
ivan. написа:-удърно се износват от добавки


Това значи ли че не трябва да се използват никакви добавки или просто трябва да се разреждат повече?

това с добавките на мен ми излезе скъпо ако ползваш гледай да не са силни, между другото подарявам половин шише добавка кастрол тда половин шише ще има поне за 3 резервоара
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 15 Апр 2009, 23:54

sixstraight написа:
Kristopher написа:
ivan. написа:-удърно се износват от добавки


Това значи ли че не трябва да се използват никакви добавки или просто трябва да се разреждат повече?

това с добавките на мен ми излезе скъпо ако ползваш гледай да не са силни, между другото подарявам половин шише добавка кастрол тда половин шише ще има поне за 3 резервоара

какво ти се е случило заради тях?
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 349
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: Софията
Кара: E34 M5 20 JAHRE
Мечтае да кара: E34 520 на метан

Мнение от sixstraight » 16 Апр 2009, 7:46

протече помпата наложи се да се сменят гарнитурите на помпата незнам дали са всичките но не е сваляна помпата
Всички пътища водят към НАДИН :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 19.10.2008

помогнете

Мнение от 100% LUD » 27 Апр 2009, 12:17

sixstraight написа:протече помпата наложи се да се сменят гарнитурите на помпата незнам дали са всичките но не е сваляна помпата
пак с това ГНП говорих ме с 4овек и тои каза че главата не е сложена както трябва сложихме на ново главата и колата почна да си дава газ сама


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: помогнете

Мнение от ivan. » 27 Апр 2009, 16:45

100% LUD написа:
sixstraight написа:протече помпата наложи се да се сменят гарнитурите на помпата незнам дали са всичките но не е сваляна помпата
пак с това ГНП говорих ме с 4овек и тои каза че главата не е сложена както трябва сложихме на ново главата и колата почна да си дава газ сама
То може да я зацепите и педала на газта да не реагира......
Леко охлабени болтове на плочката;
загряла кола;
почуквания(с нещо дървено) напред-назад;
и така докато ви хареса работата на мотора;
стягане хубаво на болчетата -има значение кои се стягат първо :!:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook