Ремонт на ГНП
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
- Shark_gl
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 16.02.2009
- Детайли за колата: Търся щори за задни врати на Е38.
проблем гнп
проблема е следния смених си4ки О пръстени смених ме сложих ме помпата колата пали и държи 500 уборота като дадеш газта до краи се едно ништо не си натиснал
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
гнп
ми нз колата пали но газта никва роля неиграе не пуши ем преди да я свалиме си работеше никви проблеми с газта нямаше но нз и аз
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
predel написа:Според мен не е "зацепена" както трябва помпата..

Само да допълня,при нова гумичка много повече се усеща стягането на болтовете на плочката:
-ако я ''чукнеш'' доста назад към фаровете мотора започва да тресе и е на доста високи обороти-тогава пристягаш първо задните болчета(от към купето) и нещата си идват на място.
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
ivan. написа:-удърно се износват от добавки
Това значи ли че не трябва да се използват никакви добавки или просто трябва да се разреждат повече?

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Kristopher написа:ivan. написа:-удърно се износват от добавки
Това значи ли че не трябва да се използват никакви добавки или просто трябва да се разреждат повече?
това с добавките на мен ми излезе скъпо ако ползваш гледай да не са силни, между другото подарявам половин шише добавка кастрол тда половин шише ще има поне за 3 резервоара
Всички пътища водят към НАДИН 

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
sixstraight написа:Kristopher написа:ivan. написа:-удърно се износват от добавки
Това значи ли че не трябва да се използват никакви добавки или просто трябва да се разреждат повече?
това с добавките на мен ми излезе скъпо ако ползваш гледай да не са силни, между другото подарявам половин шише добавка кастрол тда половин шише ще има поне за 3 резервоара
какво ти се е случило заради тях?

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
протече помпата наложи се да се сменят гарнитурите на помпата незнам дали са всичките но не е сваляна помпата
Всички пътища водят към НАДИН 

помогнете
пак с това ГНП говорих ме с 4овек и тои каза че главата не е сложена както трябва сложихме на ново главата и колата почна да си дава газ самаsixstraight написа:протече помпата наложи се да се сменят гарнитурите на помпата незнам дали са всичките но не е сваляна помпата
Re: помогнете
То може да я зацепите и педала на газта да не реагира......100% LUD написа:пак с това ГНП говорих ме с 4овек и тои каза че главата не е сложена както трябва сложихме на ново главата и колата почна да си дава газ самаsixstraight написа:протече помпата наложи се да се сменят гарнитурите на помпата незнам дали са всичките но не е сваляна помпата
Леко охлабени болтове на плочката;
загряла кола;
почуквания(с нещо дървено) напред-назад;
и така докато ви хареса работата на мотора;
стягане хубаво на болчетата -има значение кои се стягат първо

33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани