ДА се ВДИГНЕ отзад ? или да падне отпред?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 26 Ное 2007, 1:24

Kолега, вероятно са сменени амортисьорите ти отпред от предния собственик :roll: Така става обикновенно след като се сложат нови амортисьори тук в България ... Те са с различна инертност от заводските и колата седи малко вирната отпред.

Мойте пружини са -20 мм отпред.Колата си седи добре, леко по-ниска отпред.Летните ми гуми са нисички и в крайна сметка всичко е О'К.
Вдигнеш ли задницата ,вдигаш центъра на тежеста и колата започва да се клатушка много неприятно :confused:

Принципно работния ход на пълнителя е поне 60 мм, едни 20 по-малко не са проблем.С по-ниската предница,при положение ,че окачването ти е безупречно,без луфтове,шумове и лашкания ще имаш по-малко "прекантарване" при внезапно спиране, удоволствие за шофиране в общия случай.Забрави да вдигаш задницата ...


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 26 Ное 2007, 12:27

Решението е само едно и това са спортни пружини.Всичко друго е компромис.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 26 Ное 2007, 12:58

Е34 и спортни пружини, Вие сте за публична екзекуция :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 26 Ное 2007, 14:27

И защо не?Моята с пружини KW -40/-20 и си вози добре. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 26 Ное 2007, 15:49

Предполагам, но се съмнявам да е така мазно както заводски си е измислена колата ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 26 Ное 2007, 18:21

///peter написа:Предполагам, но се съмнявам да е така мазно както заводски си е измислена колата ;)

Ей, не пропусна да се изфукаш :) :) :) .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 26 Ное 2007, 19:04

///peter написа:
bmwfena написа:тряя да е равна..Е34ката е лимузина ве :!: да не е копач та да му вдигате задницата и т.н.

Мойта е със спортен пакет от завода ве и е леко ниска отпред :D



Я обясни в какво се състой спортния пакет и как така вози мазно :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 26 Ное 2007, 22:42

за бмвфена- джантите не са добри - те са перфектни -на баланса с гуми -отлични почти без тежести-стоят .влизат .без проблем но има луфт м/у тях и главината. около 1.5 мм на усет. на старите оригинални бмв от е39 имам фтулки но за тези са дебели . искам да я покажа но не знам как става със снимките. И така ще ви хареса но ... ако леко се коригира ще е по добре . И сега малко встрани - като сменях джантите - пича ми вика - не разбирам що и тея са добри - а аз си мисля като подкараш бмв ще разбереш .
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 26 Ное 2007, 22:50

klintan66 написа:за бмвфена- джантите не са добри - те са перфектни -на баланса с гуми -отлични почти без тежести-стоят .влизат .без проблем но има луфт м/у тях и главината. около 1.5 мм на усет. на старите оригинални бмв от е39 имам фтулки но за тези са дебели . искам да я покажа но не знам как става със снимките. И така ще ви хареса но ... ако леко се коригира ще е по добре . И сега малко встрани - като сменях джантите - пича ми вика - не разбирам що и тея са добри - а аз си мисля като подкараш бмв ще разбереш .
bmw3073@dir.bg-----тук ги дай :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

снимки

Мнение от klintan66 » 27 Ное 2007, 2:05

вече са в галерията ми.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 27 Ное 2007, 2:14

///peter написа:Е34 и спортни пружини, Вие сте за публична екзекуция :mhihi:


Мене и двата вида возене ме кефи ама по различно време... Мойта примерно е с екстра М спорт съспеншън сетингс и със сменени пружини Eibach federn... И вози като тройка купе със спортно окачване... Понякога като карам из софия си мечтая за нормалното окачване.... Ама като реша да вляза в завои с голяма скорост и направо еееее...Ако някой ми каже от форума че може да вземе кръговот на 4ти КМ с 100км/ч без каквито и да е системи за сигурност направо го признавам.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 18.10.2007
Местоположение: Казанлък

Мнение от ozy » 27 Ное 2007, 3:17

SaSo написа:Мене и двата вида возене ме кефи ама по различно време... Мойта примерно е с екстра М спорт съспеншън сетингс и със сменени пружини Eibach federn... И вози като тройка купе със спортно окачване... Понякога като карам из софия си мечтая за нормалното окачване.... Ама като реша да вляза в завои с голяма скорост и направо еееее...Ако някой ми каже от форума че може да вземе кръговот на 4ти КМ с 100км/ч без каквито и да е системи за сигурност направо го признавам.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Заради такива изказвания/подканвания много народ може да остане без коли, пък и да не казвам какво още може да се случи... но в крайна сметка заради такива, за sonny има повече работа :twisted:

ПП: Карайте разумно :!: Ако искате да си пробвате колите или шофьорските умения си има определените за целта места :!:
ППП: Аз карам 2.0 Vanos параход с 4.44 диф.(без шпер) и имам проблем с вкарването на завоите с 10-30 km/h :clap: :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 27 Ное 2007, 13:49

ozy написа:
SaSo написа:Мене и двата вида возене ме кефи ама по различно време... Мойта примерно е с екстра М спорт съспеншън сетингс и със сменени пружини Eibach federn... И вози като тройка купе със спортно окачване... Понякога като карам из софия си мечтая за нормалното окачване.... Ама като реша да вляза в завои с голяма скорост и направо еееее...Ако някой ми каже от форума че може да вземе кръговот на 4ти КМ с 100км/ч без каквито и да е системи за сигурност направо го признавам.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Заради такива изказвания/подканвания много народ може да остане без коли, пък и да не казвам какво още може да се случи... но в крайна сметка заради такива, за sonny има повече работа :twisted:

ПП: Карайте разумно :!: Ако искате да си пробвате колите или шофьорските умения си има определените за целта места :!:
ППП: Аз карам 2.0 Vanos параход с 4.44 диф.(без шпер) и имам проблем с вкарването на завоите с 10-30 km/h :clap: :D



Като го казвам това съм го правил в 2 вечерта ве колега когато няма ни една кола наоколо... И ако стане нещо аз си нося кръста тоест ше претрепя само мене си...
И ти кога влезе във форума и кога взе да раздаваш морал наляво надясно немога да си обясня... Имаш от оня ден 4 мнения и са ми лееш морал наоколо...Стига глупости стегни се малко....

Плюс това не ги правя тия неща всеки ден веднъж съм си пробвал колата на Vmax и на устойчивост на завой зада и знам възможностите до краен предел и това е ....

Айде със здраве и да не се разсърдиш нещо..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 27 Ное 2007, 14:35

Breyton написа:
///peter написа:
bmwfena написа:тряя да е равна..Е34ката е лимузина ве :!: да не е копач та да му вдигате задницата и т.н.

Мойта е със спортен пакет от завода ве и е леко ниска отпред :D



Я обясни в какво се състой спортния пакет и как така вози мазно :mhihi:


A колегата СаСо го каза добре, вози като 3ка, е съжалявам ама аз не съм си взел 5цата за да ми вози като 3ка, сещаш ли се ;)
Иначе ето екстрите:
226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS
270 WIDER TYRES

А колегата с 20-ка ванус и 4.44, батко как я издържаш?
1ва, 2ра, 3та - 40км :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 27 Ное 2007, 14:56

Аз пък откакто съм със спортното и съм много доволен. Най доброто съчетание е голям кораб като Е34-ката и спортно окачване. Хем голямо хем стабилно. Хем комфортно хем със спортен дух. Аз не бих го сменил моето окачване със нормално никога вече. :lol:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook