ДА се ВДИГНЕ отзад ? или да падне отпред?
Модератор: Технически модератори
			36 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Kолега, вероятно са сменени амортисьорите ти отпред от предния собственик   Така става обикновенно след като се сложат нови амортисьори тук в България ... Те са с различна инертност от заводските и колата седи малко вирната отпред.
  Така става обикновенно след като се сложат нови амортисьори тук в България ... Те са с различна инертност от заводските и колата седи малко вирната отпред.
Мойте пружини са -20 мм отпред.Колата си седи добре, леко по-ниска отпред.Летните ми гуми са нисички и в крайна сметка всичко е О'К.
Вдигнеш ли задницата ,вдигаш центъра на тежеста и колата започва да се клатушка много неприятно 
 
Принципно работния ход на пълнителя е поне 60 мм, едни 20 по-малко не са проблем.С по-ниската предница,при положение ,че окачването ти е безупречно,без луфтове,шумове и лашкания ще имаш по-малко "прекантарване" при внезапно спиране, удоволствие за шофиране в общия случай.Забрави да вдигаш задницата ...
Георги Пенчев
			
		 Така става обикновенно след като се сложат нови амортисьори тук в България ... Те са с различна инертност от заводските и колата седи малко вирната отпред.
  Така става обикновенно след като се сложат нови амортисьори тук в България ... Те са с различна инертност от заводските и колата седи малко вирната отпред.
Мойте пружини са -20 мм отпред.Колата си седи добре, леко по-ниска отпред.Летните ми гуми са нисички и в крайна сметка всичко е О'К.
Вдигнеш ли задницата ,вдигаш центъра на тежеста и колата започва да се клатушка много неприятно
 
 
Принципно работния ход на пълнителя е поне 60 мм, едни 20 по-малко не са проблем.С по-ниската предница,при положение ,че окачването ти е безупречно,без луфтове,шумове и лашкания ще имаш по-малко "прекантарване" при внезапно спиране, удоволствие за шофиране в общия случай.Забрави да вдигаш задницата ...
Георги Пенчев
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
///peter написа:Предполагам, но се съмнявам да е така мазно както заводски си е измислена колата
Ей, не пропусна да се изфукаш
 
   
   .
 .- Breyton
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
///peter написа:bmwfena написа:тряя да е равна..Е34ката е лимузина веда не е копач та да му вдигате задницата и т.н.
Мойта е със спортен пакет от завода ве и е леко ниска отпред
Я обясни в какво се състой спортния пакет и как така вози мазно

- klintan66
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
за бмвфена-  джантите не са добри - те са перфектни -на баланса с гуми -отлични почти без тежести-стоят .влизат .без проблем но има луфт м/у тях и главината.  около 1.5 мм на усет. на старите оригинални бмв от е39 имам фтулки но за тези са дебели . искам да я покажа но не знам как става със снимките.       И така ще ви хареса но ... ако леко се коригира ще е по добре    .     И сега малко встрани - като сменях джантите - пича ми вика - не разбирам що и тея са добри - а аз си мисля като подкараш бмв ще разбереш .
			Хора, които много говорят,  и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
		- bmwfena
- БМВманиачения
- 
				  
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
bmw3073@dir.bg-----тук ги дайklintan66 написа:за бмвфена- джантите не са добри - те са перфектни -на баланса с гуми -отлични почти без тежести-стоят .влизат .без проблем но има луфт м/у тях и главината. около 1.5 мм на усет. на старите оригинални бмв от е39 имам фтулки но за тези са дебели . искам да я покажа но не знам как става със снимките. И така ще ви хареса но ... ако леко се коригира ще е по добре . И сега малко встрани - като сменях джантите - пича ми вика - не разбирам що и тея са добри - а аз си мисля като подкараш бмв ще разбереш .


- klintan66
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
снимки
вече са в галерията ми.
			Хора, които много говорят,  и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
		- SaSo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
///peter написа:Е34 и спортни пружини, Вие сте за публична екзекуция
Мене и двата вида возене ме кефи ама по различно време... Мойта примерно е с екстра М спорт съспеншън сетингс и със сменени пружини Eibach federn... И вози като тройка купе със спортно окачване... Понякога като карам из софия си мечтая за нормалното окачване.... Ама като реша да вляза в завои с голяма скорост и направо еееее...Ако някой ми каже от форума че може да вземе кръговот на 4ти КМ с 100км/ч без каквито и да е системи за сигурност направо го признавам....
 
   
   
  
SaSo написа:Мене и двата вида возене ме кефи ама по различно време... Мойта примерно е с екстра М спорт съспеншън сетингс и със сменени пружини Eibach federn... И вози като тройка купе със спортно окачване... Понякога като карам из софия си мечтая за нормалното окачване.... Ама като реша да вляза в завои с голяма скорост и направо еееее...Ако някой ми каже от форума че може да вземе кръговот на 4ти КМ с 100км/ч без каквито и да е системи за сигурност направо го признавам....


Заради такива изказвания/подканвания много народ може да остане без коли, пък и да не казвам какво още може да се случи... но в крайна сметка заради такива, за sonny има повече работа
 
 
ПП: Карайте разумно
 Ако искате да си пробвате колите или шофьорските умения си има определените за целта места
  Ако искате да си пробвате колите или шофьорските умения си има определените за целта места  
ППП: Аз карам 2.0 Vanos параход с 4.44 диф.(без шпер) и имам проблем с вкарването на завоите с 10-30 km/h
 
   
- SaSo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
ozy написа:SaSo написа:Мене и двата вида возене ме кефи ама по различно време... Мойта примерно е с екстра М спорт съспеншън сетингс и със сменени пружини Eibach federn... И вози като тройка купе със спортно окачване... Понякога като карам из софия си мечтая за нормалното окачване.... Ама като реша да вляза в завои с голяма скорост и направо еееее...Ако някой ми каже от форума че може да вземе кръговот на 4ти КМ с 100км/ч без каквито и да е системи за сигурност направо го признавам....


Заради такива изказвания/подканвания много народ може да остане без коли, пък и да не казвам какво още може да се случи... но в крайна сметка заради такива, за sonny има повече работа
ПП: Карайте разумноАко искате да си пробвате колите или шофьорските умения си има определените за целта места
ППП: Аз карам 2.0 Vanos параход с 4.44 диф.(без шпер) и имам проблем с вкарването на завоите с 10-30 km/h
Като го казвам това съм го правил в 2 вечерта ве колега когато няма ни една кола наоколо... И ако стане нещо аз си нося кръста тоест ше претрепя само мене си...
И ти кога влезе във форума и кога взе да раздаваш морал наляво надясно немога да си обясня... Имаш от оня ден 4 мнения и са ми лееш морал наоколо...Стига глупости стегни се малко....
Плюс това не ги правя тия неща всеки ден веднъж съм си пробвал колата на Vmax и на устойчивост на завой зада и знам възможностите до краен предел и това е ....
Айде със здраве и да не се разсърдиш нещо..
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Breyton написа:///peter написа:bmwfena написа:тряя да е равна..Е34ката е лимузина веда не е копач та да му вдигате задницата и т.н.
Мойта е със спортен пакет от завода ве и е леко ниска отпред
Я обясни в какво се състой спортния пакет и как така вози мазно
A колегата СаСо го каза добре, вози като 3ка, е съжалявам ама аз не съм си взел 5цата за да ми вози като 3ка, сещаш ли се
 
 
Иначе ето екстрите:
226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS
270 WIDER TYRES
А колегата с 20-ка ванус и 4.44, батко как я издържаш?
1ва, 2ра, 3та - 40км

- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Аз пък откакто съм със спортното и съм много доволен. Най доброто съчетание е голям кораб като Е34-ката и спортно окачване. Хем голямо хем стабилно. Хем комфортно хем със спортен дух. Аз не бих го сменил моето окачване със нормално никога вече. 
			
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
			36 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
