Въпрос за 525TDS
Модератор: Технически модератори
			73 мнения
			 • Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Nik604 написа:Аз пък тъкмо се реших на 525 ТДС - утре ще гледам едно комби 94г. и вие ме разбихте с тези си мнения за подобни баварки.Толкова ли са проблемни наистина или по скоро давате пристрастни коментари от единия и другия отбор. Бихте ли ми дали съвет, най-общо казано кое да предпочета?
Пич вземи си бензин тя нафтата стана по-скъпа вече а и смяната на консумативите на дизела са си по-скъпи така че вече от дизел файда вече няма
 
 
Ей газаджиии требе ме напивате за тва мнение
 
   
   
   
   
   
   
  
50/50 .Ако слу4иш на 4итав тдс(маи са малко на пазара),да са му сменени преди тебе главата на гнп и ''умната''дюза,веригите определено ще си много доволен,но ако слу4иш на неподържан няма да искаш да 4уеш дизел.Бензина- кабели,свещи и хвър4иш,ако е каран на газ се обаждат дебитомер и 02 дат4ика.Кои и мотор да вземеш гледаи го хубаво,особено дизела.Късмет
			
		- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Ако искаш кола ,която да я караш като BMW си вземи TDS-след съответните елементарни регулировки става много по-мощна от 520-ка или ако е бензин 525 и я карай на бензин.
Ако искаш кола ,която да прилича на BMW ,но да не я караш като BMW и да е що годе икономична ,но да не знаеш кога ще гръмне и ще останеш без работещ двигател,тежки спирачки и тежък волан в някой отговорен момент си вземи 520 и му сложи газова уредба.
И не си взимай никога кола на около 160 000 км.-задължително е с няколкостотин хиляди отгоре и затова си е заслужавало превъртането на километража.УСПЕХ в избора.
			
		Ако искаш кола ,която да прилича на BMW ,но да не я караш като BMW и да е що годе икономична ,но да не знаеш кога ще гръмне и ще останеш без работещ двигател,тежки спирачки и тежък волан в някой отговорен момент си вземи 520 и му сложи газова уредба.
И не си взимай никога кола на около 160 000 км.-задължително е с няколкостотин хиляди отгоре и затова си е заслужавало превъртането на километража.УСПЕХ в избора.
- Wenzy
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Има два вида газаджии-които си признават ,че гърмят и които ги е срам да си признаят.  Ако не гърмяха ,нямаше да съществуват духалките,които за съжаление повече служат да им дадат морална подкрепа,че няма да се изръсят със стотици левове за дебитомер и пластмасов колектор.
 Ако не гърмяха ,нямаше да съществуват духалките,които за съжаление повече служат да им дадат морална подкрепа,че няма да се изръсят със стотици левове за дебитомер и пластмасов колектор.  И когато веднъж ти гръмне колата ,особено при изпреварване-ти вече не караш BMW,винаги се чудиш кога ще е следващият път и не можеш да се радваш повече на възможностите ,които има тази кола.Мнението е на един бивш изтерзан газаджия.
И когато веднъж ти гръмне колата ,особено при изпреварване-ти вече не караш BMW,винаги се чудиш кога ще е следващият път и не можеш да се радваш повече на възможностите ,които има тази кола.Мнението е на един бивш изтерзан газаджия. 
			
		 Ако не гърмяха ,нямаше да съществуват духалките,които за съжаление повече служат да им дадат морална подкрепа,че няма да се изръсят със стотици левове за дебитомер и пластмасов колектор.
 Ако не гърмяха ,нямаше да съществуват духалките,които за съжаление повече служат да им дадат морална подкрепа,че няма да се изръсят със стотици левове за дебитомер и пластмасов колектор.  И когато веднъж ти гръмне колата ,особено при изпреварване-ти вече не караш BMW,винаги се чудиш кога ще е следващият път и не можеш да се радваш повече на възможностите ,които има тази кола.Мнението е на един бивш изтерзан газаджия.
И когато веднъж ти гръмне колата ,особено при изпреварване-ти вече не караш BMW,винаги се чудиш кога ще е следващият път и не можеш да се радваш повече на възможностите ,които има тази кола.Мнението е на един бивш изтерзан газаджия. 
- His Shadow
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
пииич зимай TDS-са бе дизел поуър рулз остай тия бензини гас мас... през седмица 2-3 ша ходиш на реглаж губи обороти гасне замръзнал филтъра мани тия неща дизела качваш се и забравяш аз преди карах М21 никви дертове при -27 палеше хайванина на 4-върт ся съм с М41 оная сутрин не запали   ма то 3 издумкали свещи са оказа че има... яла ся да видиш ко стаа
 ма то 3 издумкали свещи са оказа че има... яла ся да видиш ко стаа   дизела на BMW е N1 няма друг толкова тих мощен и пъргав мотор качи се на някой мерцедес 250 ма само като го чуеш как трака на място и ша са откажеш
 дизела на BMW е N1 няма друг толкова тих мощен и пъргав мотор качи се на някой мерцедес 250 ма само като го чуеш как трака на място и ша са откажеш  
			
		 ма то 3 издумкали свещи са оказа че има... яла ся да видиш ко стаа
 ма то 3 издумкали свещи са оказа че има... яла ся да видиш ко стаа   дизела на BMW е N1 няма друг толкова тих мощен и пъргав мотор качи се на някой мерцедес 250 ма само като го чуеш как трака на място и ша са откажеш
 дизела на BMW е N1 няма друг толкова тих мощен и пъргав мотор качи се на някой мерцедес 250 ма само като го чуеш как трака на място и ша са откажеш  
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
mla86 написа:пииич зимай TDS-са бе дизел поуър рулз остай тия бензини гас мас... през седмица 2-3 ша ходиш на реглаж губи обороти гасне замръзнал филтъра мани тия неща дизела качваш се и забравяш аз преди карах М21 никви дертове при -27 палеше хайванина на 4-върт ся съм с М41 оная сутрин не запалима то 3 издумкали свещи са оказа че има... яла ся да видиш ко стаа
дизела на BMW е N1 няма друг толкова тих мощен и пъргав мотор качи се на някой мерцедес 250 ма само като го чуеш как трака на място и ша са откажеш
Да ,това го бях пропуснал-ако е много студено и изгасиш на газ ,на другият ден почват едни мъки със запалването,резултата ,от които обикновено е изгорял стартер но не и запален двигател.
 Абе ставаш роб на колата-ако почна да изпреварвам и колата гръмне ,дали има нива където да избягам,ако си я изгасил на минусови температури на газ ,търчиш посред нощ да я припалваш,защото в противен случай знаеш какво те чака,ако не си я подгрял добре и включиш на газ ,изпарителя замръзва и колата гасне,да не говорим ,нещо ,което всички премълчават,че всяка сутрин когато я загряваш ,го правиш на бензин,а тогава разхода е огромен и гледаш как бензиномера отива в червеното за отрицателно време.
 Абе ставаш роб на колата-ако почна да изпреварвам и колата гръмне ,дали има нива където да избягам,ако си я изгасил на минусови температури на газ ,търчиш посред нощ да я припалваш,защото в противен случай знаеш какво те чака,ако не си я подгрял добре и включиш на газ ,изпарителя замръзва и колата гасне,да не говорим ,нещо ,което всички премълчават,че всяка сутрин когато я загряваш ,го правиш на бензин,а тогава разхода е огромен и гледаш как бензиномера отива в червеното за отрицателно време.Този форум го прегледах целия,малии много глупусти от типа тдс не може да ми се хване,истината е тдс бие 520и и в двата и варианта с много,главите  
   
   пазете да не се прегряват и не пишете глупости,щото бензина прегрея ли отива за глава,дизела му трябват повече пъти,на някои специалист ако не му ясно защо,да не пише глупости,да пише ще му обясня,макър са наясно и пак-е кои е с комплексите.аиде
 пазете да не се прегряват и не пишете глупости,щото бензина прегрея ли отива за глава,дизела му трябват повече пъти,на някои специалист ако не му ясно защо,да не пише глупости,да пише ще му обясня,макър са наясно и пак-е кои е с комплексите.аиде   на всички
 на всички
			
		 
   
   пазете да не се прегряват и не пишете глупости,щото бензина прегрея ли отива за глава,дизела му трябват повече пъти,на някои специалист ако не му ясно защо,да не пише глупости,да пише ще му обясня,макър са наясно и пак-е кои е с комплексите.аиде
 пазете да не се прегряват и не пишете глупости,щото бензина прегрея ли отива за глава,дизела му трябват повече пъти,на някои специалист ако не му ясно защо,да не пише глупости,да пише ще му обясня,макър са наясно и пак-е кои е с комплексите.аиде   на всички
 на всички- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
v82bg написа:...малии много глупусти от типа тдс не може да ми се хване,истината е тдс бие 520и и в двата и варианта с много...
 ТДС-а бие М50 само по проблеми
 ТДС-а бие М50 само по проблеми 
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
М50 бие TDS само с  това  ,че ако я сложиш на газ ,в момента  даваш по-малко пари за гориво.Но тогава колата спира да е BMW-по добре да си вземеш нещо по-малко и икономично,което може и да е и по-бързо.
			
		- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Колега, нямам газ, вървежа на М50 и М51 е много дискутирана тема, но пак подчертавам ТДС-а създава илюзия, че върви повече, но реално спринта му е по-бавен.....може да го проверим ако пожелаеш  
			
		
- SaSo
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
rdvr_burgas написа:v82bg написа:...малии много глупусти от типа тдс не може да ми се хване,истината е тдс бие 520и и в двата и варианта с много...
ТДС-а бие М50 само по проблеми
И по пукания на глави ... И по комплексирани собственици
 Незнам ама зветинко си ги говори еднииии нямам думи... Изкара бензините ебати боклуците... Забрави да каже че тая печка на БМВ гори около 12л нафта в града... Да не говорим колко са скъпи консумативите... Да не говорим как не газаджийте не могат да запалят като е студено... Ами те немогат да запалят като е топло... Да не говорим че това че М50 вървяло по-малко от ТДС....Е тая глупост не можах да разбера от къде успя да си я извадиш колега... Ако искаш нямаш проблеми... Отиваме на Бояна в четвъртък и заставаме на старта... Да го видим ТДСа колко върви... Обаче леко че незнаеш кога ше е следващия път когато ше пукнеш главата... Или ше ти изпращи турбото... Или ще ти се прецака АГР и другите там съкращения дето въобще не искам и да ги разбирам...Другото което е колега... Може да се пуснем и на газ ще карам ако искаш да сме по равностойни...
 Незнам ама зветинко си ги говори еднииии нямам думи... Изкара бензините ебати боклуците... Забрави да каже че тая печка на БМВ гори около 12л нафта в града... Да не говорим колко са скъпи консумативите... Да не говорим как не газаджийте не могат да запалят като е студено... Ами те немогат да запалят като е топло... Да не говорим че това че М50 вървяло по-малко от ТДС....Е тая глупост не можах да разбера от къде успя да си я извадиш колега... Ако искаш нямаш проблеми... Отиваме на Бояна в четвъртък и заставаме на старта... Да го видим ТДСа колко върви... Обаче леко че незнаеш кога ше е следващия път когато ше пукнеш главата... Или ше ти изпращи турбото... Или ще ти се прецака АГР и другите там съкращения дето въобще не искам и да ги разбирам...Другото което е колега... Може да се пуснем и на газ ще карам ако искаш да сме по равностойни... 
Тоя двигател няма равен по чупене просто... Повечето са неподдържани и са пълни с потенциални проблеми... Ефтинията я няма никва... Проблемите ги има всякви...
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Няма от какво да съм комплексиран-колата ми върви чудесно,бях комплексиран докато имах 525 на газ.Виж характеристиките на колите-520 набира до 100 за 11.8 ,TDS за 12.Ако пипна малко регулировките на TDS и вдигам конските сили с 20-30 и 520 няма никакъв шанс.Един колега ми писа ,че се е пробвал с 320 и я е минал с една кола,за по-тежкото и голямо купе на 520 какво да говорим.  За гонките в Бояна съм готов, но искам да сме с пуснати климатици-за да сме равностойни може и да те дръпна малко в началото.
За гонките в Бояна съм готов, но искам да сме с пуснати климатици-за да сме равностойни може и да те дръпна малко в началото.  Лек ден колега и не се пали толкова.
Лек ден колега и не се пали толкова.  
П.П.Е, да ти кажа ,че сегашната цена на нафтата не ми бърка в здравето ще излъжа,но когато я взех нафтата беше 1.5 ,а бензина 1.7.Ако я сменя тази кола с друга на газ ,ще го направя само от икономически съображения, но като човек карал и 525 i и 525 TDS за мен по-динамичната кола е дизела-когато я купих,защото ми беше писнало от простотиите с газ, очаквах някакво тромаво чудовище, но останах повече от приятно изненадан от възможностите и.
			
		 За гонките в Бояна съм готов, но искам да сме с пуснати климатици-за да сме равностойни може и да те дръпна малко в началото.
За гонките в Бояна съм готов, но искам да сме с пуснати климатици-за да сме равностойни може и да те дръпна малко в началото.  Лек ден колега и не се пали толкова.
Лек ден колега и не се пали толкова.  
П.П.Е, да ти кажа ,че сегашната цена на нафтата не ми бърка в здравето ще излъжа,но когато я взех нафтата беше 1.5 ,а бензина 1.7.Ако я сменя тази кола с друга на газ ,ще го направя само от икономически съображения, но като човек карал и 525 i и 525 TDS за мен по-динамичната кола е дизела-когато я купих,защото ми беше писнало от простотиите с газ, очаквах някакво тромаво чудовище, но останах повече от приятно изненадан от възможностите и.
- His Shadow
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
абе няма какво да говорим чипосан TDS със допъкнителни настройки ще побърка една 520-ка хората даже са направили клип   
 
http://www.youtube.com/watch?v=SXFmsmX74Tk
да не говорим че фабрично TDS-са ускорява за 11 секунди а М50-то за 10.6 тия 0.4 само със един чип се достигат аз моята 318-ка със чипа цели 2 секунди свалих на големия TDS незнам как се отразява чипа
 аз моята 318-ка със чипа цели 2 секунди свалих на големия TDS незнам как се отразява чипа
			
		 
 
http://www.youtube.com/watch?v=SXFmsmX74Tk
да не говорим че фабрично TDS-са ускорява за 11 секунди а М50-то за 10.6 тия 0.4 само със един чип се достигат
 аз моята 318-ка със чипа цели 2 секунди свалих на големия TDS незнам как се отразява чипа
 аз моята 318-ка със чипа цели 2 секунди свалих на големия TDS незнам как се отразява чипа
			73 мнения
			 • Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
