Въпрос за 525TDS

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 07 Ное 2007, 17:31

Nik604 написа:Аз пък тъкмо се реших на 525 ТДС - утре ще гледам едно комби 94г. и вие ме разбихте с тези си мнения за подобни баварки.Толкова ли са проблемни наистина или по скоро давате пристрастни коментари от единия и другия отбор. Бихте ли ми дали съвет, най-общо казано кое да предпочета?

Пич вземи си бензин тя нафтата стана по-скъпа вече а и смяната на консумативите на дизела са си по-скъпи така че вече от дизел файда вече няма ;)


Ей газаджиии требе ме напивате за тва мнение :mhihi: :mhihi: :mhihi: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 07 Ное 2007, 21:36

50/50 .Ако слу4иш на 4итав тдс(маи са малко на пазара),да са му сменени преди тебе главата на гнп и ''умната''дюза,веригите определено ще си много доволен,но ако слу4иш на неподържан няма да искаш да 4уеш дизел.Бензина- кабели,свещи и хвър4иш,ако е каран на газ се обаждат дебитомер и 02 дат4ика.Кои и мотор да вземеш гледаи го хубаво,особено дизела.Късмет

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 07 Ное 2007, 22:14

Ако искаш кола ,която да я караш като BMW си вземи TDS-след съответните елементарни регулировки става много по-мощна от 520-ка или ако е бензин 525 и я карай на бензин.

Ако искаш кола ,която да прилича на BMW ,но да не я караш като BMW и да е що годе икономична ,но да не знаеш кога ще гръмне и ще останеш без работещ двигател,тежки спирачки и тежък волан в някой отговорен момент си вземи 520 и му сложи газова уредба.

И не си взимай никога кола на около 160 000 км.-задължително е с няколкостотин хиляди отгоре и затова си е заслужавало превъртането на километража.УСПЕХ в избора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 07 Ное 2007, 22:21

:mhihi: :mhihi: :mhihi: баси че ги нареди газчиите :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 29.08.2007
Местоположение: каспичан

Мнение от v82bg » 07 Ное 2007, 22:33

Wenzy написа::mhihi: :mhihi: :mhihi: баси че ги нареди газчиите :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Просто казва истината

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 07 Ное 2007, 23:12

Има два вида газаджии-които си признават ,че гърмят и които ги е срам да си признаят. ;) Ако не гърмяха ,нямаше да съществуват духалките,които за съжаление повече служат да им дадат морална подкрепа,че няма да се изръсят със стотици левове за дебитомер и пластмасов колектор. ;)И когато веднъж ти гръмне колата ,особено при изпреварване-ти вече не караш BMW,винаги се чудиш кога ще е следващият път и не можеш да се радваш повече на възможностите ,които има тази кола.Мнението е на един бивш изтерзан газаджия. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 07 Ное 2007, 23:43

пииич зимай TDS-са бе дизел поуър рулз остай тия бензини гас мас... през седмица 2-3 ша ходиш на реглаж губи обороти гасне замръзнал филтъра мани тия неща дизела качваш се и забравяш аз преди карах М21 никви дертове при -27 палеше хайванина на 4-върт ся съм с М41 оная сутрин не запали :mhihi: ма то 3 издумкали свещи са оказа че има... яла ся да видиш ко стаа 8) дизела на BMW е N1 няма друг толкова тих мощен и пъргав мотор качи се на някой мерцедес 250 ма само като го чуеш как трака на място и ша са откажеш :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 07 Ное 2007, 23:53

mla86 написа:пииич зимай TDS-са бе дизел поуър рулз остай тия бензини гас мас... през седмица 2-3 ша ходиш на реглаж губи обороти гасне замръзнал филтъра мани тия неща дизела качваш се и забравяш аз преди карах М21 никви дертове при -27 палеше хайванина на 4-върт ся съм с М41 оная сутрин не запали :mhihi: ма то 3 издумкали свещи са оказа че има... яла ся да видиш ко стаа 8) дизела на BMW е N1 няма друг толкова тих мощен и пъргав мотор качи се на някой мерцедес 250 ма само като го чуеш как трака на място и ша са откажеш :mhihi:


Да ,това го бях пропуснал-ако е много студено и изгасиш на газ ,на другият ден почват едни мъки със запалването,резултата ,от които обикновено е изгорял стартер но не и запален двигател. ;) Абе ставаш роб на колата-ако почна да изпреварвам и колата гръмне ,дали има нива където да избягам,ако си я изгасил на минусови температури на газ ,търчиш посред нощ да я припалваш,защото в противен случай знаеш какво те чака,ако не си я подгрял добре и включиш на газ ,изпарителя замръзва и колата гасне,да не говорим ,нещо ,което всички премълчават,че всяка сутрин когато я загряваш ,го правиш на бензин,а тогава разхода е огромен и гледаш как бензиномера отива в червеното за отрицателно време.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 29.08.2007
Местоположение: каспичан

Мнение от v82bg » 08 Ное 2007, 0:47

Този форум го прегледах целия,малии много глупусти от типа тдс не може да ми се хване,истината е тдс бие 520и и в двата и варианта с много,главите :mhihi: :mhihi: :mhihi: пазете да не се прегряват и не пишете глупости,щото бензина прегрея ли отива за глава,дизела му трябват повече пъти,на някои специалист ако не му ясно защо,да не пише глупости,да пише ще му обясня,макър са наясно и пак-е кои е с комплексите.аиде :bchug: на всички

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 08 Ное 2007, 9:35

v82bg написа:...малии много глупусти от типа тдс не може да ми се хване,истината е тдс бие 520и и в двата и варианта с много...

:kuku: ТДС-а бие М50 само по проблеми :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Ное 2007, 12:01

М50 бие TDS само с това ,че ако я сложиш на газ ,в момента даваш по-малко пари за гориво.Но тогава колата спира да е BMW-по добре да си вземеш нещо по-малко и икономично,което може и да е и по-бързо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 08 Ное 2007, 12:07

Колега, нямам газ, вървежа на М50 и М51 е много дискутирана тема, но пак подчертавам ТДС-а създава илюзия, че върви повече, но реално спринта му е по-бавен.....може да го проверим ако пожелаеш :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 08 Ное 2007, 12:10

rdvr_burgas написа:
v82bg написа:...малии много глупусти от типа тдс не може да ми се хване,истината е тдс бие 520и и в двата и варианта с много...

:kuku: ТДС-а бие М50 само по проблеми :mhihi:


И по пукания на глави ... И по комплексирани собственици :) Незнам ама зветинко си ги говори еднииии нямам думи... Изкара бензините ебати боклуците... Забрави да каже че тая печка на БМВ гори около 12л нафта в града... Да не говорим колко са скъпи консумативите... Да не говорим как не газаджийте не могат да запалят като е студено... Ами те немогат да запалят като е топло... Да не говорим че това че М50 вървяло по-малко от ТДС....Е тая глупост не можах да разбера от къде успя да си я извадиш колега... Ако искаш нямаш проблеми... Отиваме на Бояна в четвъртък и заставаме на старта... Да го видим ТДСа колко върви... Обаче леко че незнаеш кога ше е следващия път когато ше пукнеш главата... Или ше ти изпращи турбото... Или ще ти се прецака АГР и другите там съкращения дето въобще не искам и да ги разбирам...Другото което е колега... Може да се пуснем и на газ ще карам ако искаш да сме по равностойни...

Тоя двигател няма равен по чупене просто... Повечето са неподдържани и са пълни с потенциални проблеми... Ефтинията я няма никва... Проблемите ги има всякви...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Ное 2007, 12:33

Няма от какво да съм комплексиран-колата ми върви чудесно,бях комплексиран докато имах 525 на газ.Виж характеристиките на колите-520 набира до 100 за 11.8 ,TDS за 12.Ако пипна малко регулировките на TDS и вдигам конските сили с 20-30 и 520 няма никакъв шанс.Един колега ми писа ,че се е пробвал с 320 и я е минал с една кола,за по-тежкото и голямо купе на 520 какво да говорим. ;)За гонките в Бояна съм готов, но искам да сме с пуснати климатици-за да сме равностойни може и да те дръпна малко в началото. ;)Лек ден колега и не се пали толкова. ;)

П.П.Е, да ти кажа ,че сегашната цена на нафтата не ми бърка в здравето ще излъжа,но когато я взех нафтата беше 1.5 ,а бензина 1.7.Ако я сменя тази кола с друга на газ ,ще го направя само от икономически съображения, но като човек карал и 525 i и 525 TDS за мен по-динамичната кола е дизела-когато я купих,защото ми беше писнало от простотиите с газ, очаквах някакво тромаво чудовище, но останах повече от приятно изненадан от възможностите и.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 08 Ное 2007, 13:28

абе няма какво да говорим чипосан TDS със допъкнителни настройки ще побърка една 520-ка хората даже са направили клип :mhihi:

http://www.youtube.com/watch?v=SXFmsmX74Tk

да не говорим че фабрично TDS-са ускорява за 11 секунди а М50-то за 10.6 тия 0.4 само със един чип се достигат ;) аз моята 318-ка със чипа цели 2 секунди свалих на големия TDS незнам как се отразява чипа

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook