Проблем със зареждането
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
абе момчета вижте че проблема с миждукащата лампа се появява и при контакт! като дадеш на контакт нито генератора се върти, нито релето работи, щото то сработва като генератора пусне ток.
за мен е неква шибана маса или ако самия генератор минава през некое реле то да е сдало багажа (кофти контакти)
за мен е неква шибана маса или ако самия генератор минава през некое реле то да е сдало багажа (кофти контакти)

- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Забравяте златното правило "започва се от най-лесното".
Веригата на лампата на таблото се затваря през четките и ротора към маса, така че ако четките вече са сдали багажа, в момента в който спрат да контактуват с ротора ще спре да свети лампата за зареждане или ще започне да "мъждука".
Успех
Веригата на лампата на таблото се затваря през четките и ротора към маса, така че ако четките вече са сдали багажа, в момента в който спрат да контактуват с ротора ще спре да свети лампата за зареждане или ще започне да "мъждука".
Успех

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Gemar написа:Забравяте златното правило "започва се от най-лесното".
Веригата на лампата на таблото се затваря през четките и ротора към маса, така че ако четките вече са сдали багажа, в момента в който спрат да контактуват с ротора ще спре да свети лампата за зареждане или ще започне да "мъждука".
Успех
хубу де


никой май не чете целите постове


- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Чета чета
Значи какво прави лампата... тя дава информация по 2 начина - като светне по време на движение, значи че нямаш зареждане, а ако не светне като дадеш на контакт - четките ти са отишли на едно по-добро място или имаш кофти връзка някъде.
Какво се случва когато подадем контакт - възбудителната намотка се затваря през лампичката на таблото, т. като "онова нещо, което зарежда акумулатора" НЕ е динамо както го наричат повечето тук, а си е чист алтернатор, който освен всичко друго произвежда и трифазен ток (подробности)... та мисълта ми е, че статора му е изграден не от постоянни магнити, а от намотка и за да създаде магнитно поле трябва да се възбуди...
.... бла бла бла
... оплитам се
Пич, смени четките първо - стотинки са, после покарай 10-тина КМ да легнат на местата си и тогава гледай регулаторииии, баба ти на припек , ала-бала
...що ли не си гледам отпуската
Иво, Наздраве


Значи какво прави лампата... тя дава информация по 2 начина - като светне по време на движение, значи че нямаш зареждане, а ако не светне като дадеш на контакт - четките ти са отишли на едно по-добро място или имаш кофти връзка някъде.
Какво се случва когато подадем контакт - възбудителната намотка се затваря през лампичката на таблото, т. като "онова нещо, което зарежда акумулатора" НЕ е динамо както го наричат повечето тук, а си е чист алтернатор, който освен всичко друго произвежда и трифазен ток (подробности)... та мисълта ми е, че статора му е изграден не от постоянни магнити, а от намотка и за да създаде магнитно поле трябва да се възбуди...
.... бла бла бла


Пич, смени четките първо - стотинки са, после покарай 10-тина КМ да легнат на местата си и тогава гледай регулаторииии, баба ти на припек , ала-бала
...що ли не си гледам отпуската

Иво, Наздраве



- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Stanchev написа:Gemar написа:Забравяте златното правило "започва се от най-лесното".
Веригата на лампата на таблото се затваря през четките и ротора към маса, така че ако четките вече са сдали багажа, в момента в който спрат да контактуват с ротора ще спре да свети лампата за зареждане или ще започне да "мъждука".
Успех
хубу дена контакт къв ротор те гони
![]()
никой май не чете целите постове
Gemar е прав ,не спори като нямаш понятие как действа алтернатора и индикацията му
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Gemar написа:Чета чета
Значи какво прави лампата... тя дава информация по 2 начина - като светне по време на движение, значи че нямаш зареждане, а ако не светне като дадеш на контакт - четките ти са отишли на едно по-добро място или имаш кофти връзка някъде.
Какво се случва когато подадем контакт - възбудителната намотка се затваря през лампичката на таблото, т. като "онова нещо, което зарежда акумулатора" НЕ е динамо както го наричат повечето тук, а си е чист алтернатор, който освен всичко друго произвежда и трифазен ток (подробности)... та мисълта ми е, че статора му е изграден не от постоянни магнити, а от намотка и за да създаде магнитно поле трябва да се възбуди...
.... бла бла бла... оплитам се
![]()
Пич, смени четките първо - стотинки са, после покарай 10-тина КМ да легнат на местата си и тогава гледай регулаторииии, баба ти на припек , ала-бала
...що ли не си гледам отпуската
Иво, Наздраве![]()
![]()
Чакай сега-хем четките контактуват с ротора,хем лампата е вързана с намотките на статора ,а пък дава информация за износени четки-контролната лампа е вързана на веригата на ротора ,а не на статора
Освен това автомобилният алтернатор да създава трифазен ток...
Да не говорим ,че четките ,четкодържателя и ценеровият диод са в един блок-да разглобяваш,приспособяваш и запояваш четки....
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Алтернаторът е променливотоков трифазен генератор. Има 6 изправителни диода. Четките подават ток на възбудителната намотка на алтернатора, който се регулира от електронно реле регулатор. Релето поддържа напрежението от около 12 v независимо от промяната на оборотите на двигателя.
Вярно вярно... пообърках се тука, ама това щото съм в отпуска и злоупотребявам с алкохол
Карай, здраве да е
Човека иска просто да не му "мъждука" мензис индикацията на таблото
Иво, Наздраве

zvetiko написа:Чакай сега-хем четките контактуват с ротора,хем лампата е вързана с намотките на статора
Вярно вярно... пообърках се тука, ама това щото съм в отпуска и злоупотребявам с алкохол

Карай, здраве да е


Иво, Наздраве



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Gemar написа:Алтернаторът е променливотоков трифазен генератор. Има 6 изправителни диода. Четките подават ток на възбудителната намотка на алтернатора, който се регулира от електронно реле регулатор. Релето поддържа напрежението от около 12 v независимо от промяната на оборотите на двигателя.zvetiko написа:Чакай сега-хем четките контактуват с ротора,хем лампата е вързана с намотките на статора
Вярно вярно... пообърках се тука, ама това щото съм в отпуска и злоупотребявам с алкохол
Карай, здраве да еЧовека иска просто да не му "мъждука" мензис индикацията на таблото
Иво, Наздраве![]()
![]()
Релето поддържа напрежението от 13.8 до 14.2

Да,прав си-сещам се ,че на тялото на алтернатора има три намотки с диодни блокове.Трифазната намотка е вградена в статора, а възбуждащата система в ротора.Ротора създава въртящо се електромагнитно поле,което генерира ток в статора.Когато напрежението достигне 13.8 до 14.2 реле регулатора или ценеровият диод прекратяват възбуждането и производството на ток спира.
Дали във възбуждащата система на ротора няма прекъсване на електрическата верига, се разбира от лампата ,за която става въпрос-и при пуснат и при спрян двигател показва това.
Абе,ние друга работа нямаме ли си.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет





Малиии кви термини използвате.Без спорове от всичко разбрах че целият проблем е в тъпото динамо или алтернатор или там квото е.Днес го занесох на ремонт и като го направят ще ви пиша какнво са правели и отде иди проблема.Ма само как ша го кача на колата после незнам













- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Момчета оказасе че проблема е бил в четките
Заедно с тях смених и лагерите и сега всичко е ток и жици
А сега кажи баба тенкю





А сега кажи баба тенкю



- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
и кво печеляdinozab написа:Момчета оказасе че проблема е бил в четкитеЗаедно с тях смених и лагерите и сега всичко е ток и жици
![]()
![]()
![]()
А сега кажи баба тенкю![]()
![]()



- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
аз имам едно питане светна ми лампата ама слабичко светеше,смених си четките и релето,покарах малко и пак светна(слабо),зарежда си динамото замервах го всичко е ок но тази лампа ме притеснява от какво може да е????? 

Dirty Hands are a Sign of Clean Money
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани