Проблем !!!
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Не сте търсили достатъчно
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/gauge.htm
http://bmwe32.masscom.net/johan/fuel_se ... ender.html
Успех

http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/gauge.htm
http://bmwe32.masscom.net/johan/fuel_se ... ender.html
Успех

- Fakiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
MiRaCuLiX написа:Няма ли никой с добър технически английски не е много за превод...
колега ще ти го преведа отгоре-отгоре щото не пише нищо особено.
щото проблема в повечето случаи идва от таблото

и така .....
първата половина от текста е за това как се изважда и разглабя поплавъка, това предполагам ще можеш да го напраиш и без да ти превеждам, но ако искаш и него ще ти преведа.....
основните неща са че се състои от 2 тръби които се движат една в друга и се държат една за друга благодарение на 2 крачета.
след като ги разединиш развиваш гайката на дъното на едната тръба ( тази дето е с чашката отдолу ) гайката е много ши....на така че незнам точно с какво ще я развъртиш.
след това изтегляш нагоре и поплавъка е разглобен.
сега ще видиш 3 контактни жици - средната е за ниското ниво ( лампата ) другите 2 са за отчитането.
измиваш добре целия поплавък заедно с жиците и контактите между поплавъка и тях, проверяваш им спойките дали правят хубав контакт .
ако някоя от жиците е повредена трябва да се замени с нова.
съпротивлението при изцяло празен резервоаор е около 60-70 ома.
ако е различно от това значи някаде не прави добър контакт или жичката е дала фира.
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
на втория линк пише същото само че човека си е подпрял резервоара някаде и е спукал поплавъка и съпротивлението е следното
за 90л. резервоар - 88,7 ома за празен и 3,2 ома за пълен
за 100л. резервоар - 95,7 ома за празен и 3,2 ома за пълен
само че това е за Е32 - за Е34 може и да са други омовете на поплавъка
за 90л. резервоар - 88,7 ома за празен и 3,2 ома за пълен
за 100л. резервоар - 95,7 ома за празен и 3,2 ома за пълен
само че това е за Е32 - за Е34 може и да са други омовете на поплавъка
- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
падне ли под 20 л,просто не мери като хората...нагоре си мери съвсем правилно...и зависи колата къде се намира - при нагорнище показва по-малко от реалното,при надолнище - обратно...
аз съм карал на жълта лампа доста,без да тръгне да ми свършва бензина - при плосък резервоар я пали сигурно на 15 литра като ти останат...иначе на борда на ТДС-а си отчита доста точно,няма нищо общо със стрелката...

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
Kocil написа:падне ли под 20 л,просто не мери като хората...нагоре си мери съвсем правилно...и зависи колата къде се намира - при нагорнище показва по-малко от реалното,при надолнище - обратно...аз съм карал на жълта лампа доста,без да тръгне да ми свършва бензина - при плосък резервоар я пали сигурно на 15 литра като ти останат...иначе на борда на ТДС-а си отчита доста точно,няма нищо общо със стрелката...
ОВС-то отчита пак по показания от поплавъка

следователно повредата е в таблото
а пък колегата MiRaCuLiX щом има желание и време да разглабя .....
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани