R12->R134
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
134А развива различна температура при различно налягане и маслото му е друго до колкото знам така че мисля че ядове няма да има или ще дойдат по късно ако се сменя фреона заедно с маслото пък да не говорим че всеки уважаващ себе си майстор на климатици изпразва системата дърпа маслото вакумира пък тогава пълни с ново масло и фреон. Не разбирам кво значи изпусна ми 12-ката и хакна 134А-ката масло има ли няма ли какво е
Имаше една тема по напред за верото при скърцане то може и тука работа да свърши




- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани