Въпрос относно 525TD към 525TDS конверсия
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Zik написа:.....
При 525ТДС съм чел (тук)че има електроника на помпата но не знам точно каква,има и т.нар. мислеща дюза и т.н. И при този мотор не знам дали може да се сложи чип,защото не е common rail с дебитомер и работата да се управлява изцяло от компа и т.н. но не знам. Ако греша нещо нека някой ме поправи!
При 525Д (Е39) което е common rail или при ауди А4 2.5 тди и разни други марки,които работят с тази система с високо налягане,и дебитомери и пиезо-дюзи и т.н. при тях вече може да се сложи чип защото цялата работа се управлява от компа и може с чип да се оптимизира работата на мотора с предварителното впръскване,самото впръскване, момента на впръскването на горивото и т.н. ......




@Тоd Може през годините помпите да са различни, но тогава питам защо в аутодата дават ТДС и ТД моделите с еднакви помпи, също така нещо май неможах да схвана изказването за продаването и реколтите на колите.
П.П. Може ли някой, който наистина има представа от нещата да се намеси моля..........
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
zoomer написа:П.П. Може ли някой, който наистина има представа от нещата да се намеси моля..........
Aми той се намеси, но ти не разбра какво иска да ти каже. Прочети отново мнението на Тод и дано този път ти се изясни. Ако ли не, то явно си попаднал на грешното място. Ние тук толкова разбираме.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Zik написа:Интеркулера е най- малкия проблем. Помпите при двата мотора са различни.
При 525ТД помпата е обикновенна,която няма електроника и не може да се сложи чип или да се ебава по електронен път. Се едно да сложиш чип на опел вектра А 1.7Д .Може по механичен път както казва- stambo_81dg.
При 525ТДС съм чел (тук)че има електроника на помпата но не знам точно каква,има и т.нар. мислеща дюза и т.н. И при този мотор не знам дали може да се сложи чип,защото не е common rail с дебитомер и работата да се управлява изцяло от компа и т.н. но не знам. Ако греша нещо нека някой ме поправи!
При 525Д (Е39) което е common rail или при ауди А4 2.5 тди и разни други марки,които работят с тази система с високо налягане,и дебитомери и пиезо-дюзи и т.н. при тях вече може да се сложи чип защото цялата работа се управлява от компа и може с чип да се оптимизира работата на мотора с предварителното впръскване,самото впръскване, момента на впръскването на горивото и т.н.
Турбото при дизела се слага за постигане на по голяма литрова мощност тъй като дизела (работата, процесите на запалване и горене и т.н.) не може да работи на високи обороти. Демек ако от един дизел обикновен 1.6 е 55кс с турбото ще е около70кс.
За това се сещам за момента. Дано съм бил полезен. Не знам каква ти е целта но според мен няма смисъл да пипаш обикновен дизел на 200хил+ за да му извадиш душата,но пак казвам-според мен!
значи приятелю
след е28 сички дизели са с електронни помпи
е34 524тд ,525тд,тдси сичките имат умни дюзи и тн.
значи тези помпи се управляват от комп би тряало да може да се сложи чип но не съм вещ в тази област
значи при тези помпи се постига доста осезаемо вдигане на мощтноста ако се плъзне леко ел. плочка на помпата
в посока към купето така помпата подава малко повече гориво
и се чувства доста разлика при мене лично имаше голям ефект
ама първо тряабва да се свали една пломба
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
TheBoss написа:zoomer написа:П.П. Може ли някой, който наистина има представа от нещата да се намеси моля..........
Aми той се намеси, но ти не разбра какво иска да ти каже. Прочети отново мнението на Тод и дано този път ти се изясни. Ако ли не, то явно си попаднал на грешното място. Ние тук толкова разбираме.
Тод казва - "има 4 различни помпи за ТДС". А аз питам "добре, аутодата дават че са еднакви за ТД и ТДС т.е. няма значение че се менят през годините, помпите на двата модела са еднакви"
Тод казва - " няма смисъл от финансова гледан точка". А аз питам: " Добре при условие че ще ми излезе около 200лв и малко труд от моя страна дали ще мога да продам моето и да взема ТДС и да дам по малко от 200лв и да изхабя по-малко нерви"
та пак ми кажи кое не съм разбрал от поста му
stambo_81dg написа:значи приятелю
след е28 сички дизели са с електронни помпи
е34 524тд ,525тд,тдси сичките имат умни дюзи и тн.
значи тези помпи се управляват от комп би тряало да може да се сложи чип но не съм вещ в тази област
значи при тези помпи се постига доста осезаемо вдигане на мощтноста ако се плъзне леко ел. плочка на помпата
в посока към купето така помпата подава малко повече гориво
и се чувства доста разлика при мене лично имаше голям ефект
Сигурен съм че е имало ефект,а щом има електроника,значи може и да се чипне без проблем предполагам. Не знаех че всичките помпи са с електроника. Мислех че само при тдс са с електроника. Аз не напразно съм написал: Ако греша нека някой ме поправи!!!


21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани