Твърдост на маркуча

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 04 Апр 2007, 16:19

А за тея маркучи така и не се разбра колко трябва да са твърди.Моите беха като камък в едно задръстване и след пет минути ми изби водата от радиатора.Днеска я палих ,няма конденз ,няма боза в маслото и пак незнам дали е глава ,дали е охладителна система,дали капачката е запушила и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 04 Апр 2007, 19:13

ами явно надува да са твърди като камък и да ти избии водата
и моята няма6е конденз и боза ама надува6е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 05 Апр 2007, 14:53

stambo_81dg написа:ами явно надува да са твърди като камък и да ти избии водата
и моята няма6е конденз и боза ама надува6е

И квоооо?Чакам отговора с нетърпение ,но не съм сигурен дали ще смея да го прочета.Кажи и ква е крайната сума от тва за което си мисля че става въпрос.То за дизела май е по-сложно от при мене де.
А тва с избиването на водата може да е некоя скрита екстра за екстремно охлаждане на мотора от вънка. :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 06 Апр 2007, 15:31

Да не ти е прецакана водна помпа, виското или термостат та да ти е загряла колата и да е изхвърлила водата, че на такова нещо ми мирише.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 06 Апр 2007, 18:01

vvch написа:
stambo_81dg написа:ами явно надува да са твърди като камък и да ти избии водата
и моята няма6е конденз и боза ама надува6е

И квоооо?Чакам отговора с нетърпение ,но не съм сигурен дали ще смея да го прочета.Кажи и ква е крайната сума от тва за което си мисля че става въпрос.То за дизела май е по-сложно от при мене де.
А тва с избиването на водата може да е некоя скрита екстра за екстремно охлаждане на мотора от вънка. :lol:


am кво, мислех 4е ми е спукана главата и се приготвих за наи лошото
а то се оказа крива глава и духната гарнитура
шлаифах главата и сичко се опраи до ся ве4е 8 месеца няма проблем
иначе преди тва не се караше малко да настапя и почваше да прегрява праише възглавница марку4ите ставаха кат сап твърди
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 06 Апр 2007, 19:07

Мойта не загрява,държи си нормална температура.Термостата отваря , Виското незнам дали е в идеално състояние ,но на топъл мотор е по- затегнато отколкото на студен.Пак се върти перката свободно , но няма инерция както когато е студена колата.А и някъде четох , че перката на климатика се включва на 90 и няколко градуса така че да помага на виското.Мене нещо не ми включва климатика и може па и таа перка да не е задействала и оттам да е сичко.Беше дигнала малко повече от нормалната температура.
И аз незнам вече.А днеска майстора вика "нема кво да мериш за газове при водата ,ми давай да сваляме главата"
А тва ще ми дойде яко нанагорно вече с тая кола.
Май ше я търкалям така колко може.Не меша масло ,поне нема да блокира мотора ако не друго.Ама ми се уби секво желание да я права вече тая кола.
Бех събрал некви пари за джанти-манти и са ги дадох за един избушен Голф 2 дизел да има кво да търкалям ,ама си е яко срам с такъв кошник д..ба.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 07 Апр 2007, 9:16

Приятелю доколкото разбрах си сменял оплатненията на казанчето.Еми нема да стане така от опит знам лека е нов радиатор с ново казанче те са комплект доколкото си спомням.Като го смениш сменяш термостат,виско,капачка на казанчето.Ако ти надува ще ти играе стрелката постоянно при каране в задрьстване.Промий и водната система дас не е запушена некаде.Това айде и пиши какво страва успех ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 07 Апр 2007, 20:25

Е тва за уплътненията на казанчето как го разбра. :clap: Не помня да съм го споменавал,но е самата истина.Научих нещо ново от тебе и това още повече влошава прогнозата.А именно стрелката малко играеше нагоре-надолу.
МЪКА,МЪКА...
Още се надявам на чудо де.Ще направя нещата които ме посъветваха всички като почна от най-лесните и най-евтините.А ако се окаже глава незнам ...Сигурно ще се продава или по-евтино или на части.Пазарната цена на колата не е кой знае каква и мисля ,че такива скъпи ремонти не си заслужават поне според мен.Ще я дам на някой ,който е по-мераклия да си я оправя.Иначе Е-34 си е ебати машината.Са като ги гледам отстрани и ми се реве.
Временно ще търкалям Голфа :( па квото дойде.
Ще следя темата така , че ако имате съвети давайте ги смело.
Мерси на всички :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 07 Апр 2007, 23:14

продавам глава 4е и ефтино 6а я дам
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 07 Апр 2007, 23:44

Е аз с парите за ремонта на БМВ-то си купих купих цяла кола да ме вози че без кола не си е работа.А сега тепърва ше събирам за ремонти или па ше продавам и аз.Но ще го имам в предвид.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 10 Апр 2007, 8:42

vvch написа:Е тва за уплътненията на казанчето как го разбра. :clap: Не помня да съм го споменавал,но е самата истина.Научих нещо ново от тебе и това още повече влошава прогнозата.А именно стрелката малко играеше нагоре-надолу.
МЪКА,МЪКА...
Още се надявам на чудо де.Ще направя нещата които ме посъветваха всички като почна от най-лесните и най-евтините.А ако се окаже глава незнам ...Сигурно ще се продава или по-евтино или на части.Пазарната цена на колата не е кой знае каква и мисля ,че такива скъпи ремонти не си заслужават поне според мен.Ще я дам на някой ,който е по-мераклия да си я оправя.Иначе Е-34 си е ебати машината.Са като ги гледам отстрани и ми се реве.
Временно ще търкалям Голфа :( па квото дойде.
Ще следя темата така , че ако имате съвети давайте ги смело.
Мерси на всички :ok:

За надуването немах предвид че е от главата а че има въздух в с-мата и от там идват колебанията на стрелката.На старата ми 520 ми беше така и ми казаха че е глава а беше само на седмици у мен.Бях са видял в чудо но след като смених радиатора всичко се оправи.А бегали ти водата и огледай хубаво за течове около колата например като е топла и я загасиш огледай хубаво навсякаде но след половин един час щото мойта тогава прокапваше и докато я забележа мина сумати време.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 10 Апр 2007, 11:59

Dinozab, са па ме обнадежди.Нема течове.Скоро правих радиатора.Свалих го днеска и го проверих.Не ми изглежда запушен.Ше го слагам и ше обезвъздуша хубаво.А за виското незнам като загрее колата и я изгася треа ли да е яко стегната перката.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 10 Апр 2007, 12:09

Що не идеш в Дару да ти я обездувашат.Там поне имат специален уред който на 100% вади въздуха отвътре щото е малко п*******и за обездувашаване този двигател.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 10 Апр 2007, 14:41

Ми ще отида.Искам да замеря и дали има газове.Ама са нали зех един голф печка и той ми гълта времето и парите.А днеска за капак и жена ми ме юрна дискотека да и слагам в колата та нема да мога да кача радиатора.
:twisted: Ебати станах си Голфаджия за нула време :censored: .Аз със голф,жената и тя... :banghead:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook