Твърдост на маркуча
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
ами явно надува да са твърди като камък и да ти избии водата
и моята няма6е конденз и боза ама надува6е
и моята няма6е конденз и боза ама надува6е
stambo_81dg написа:ами явно надува да са твърди като камък и да ти избии водата
и моята няма6е конденз и боза ама надува6е
И квоооо?Чакам отговора с нетърпение ,но не съм сигурен дали ще смея да го прочета.Кажи и ква е крайната сума от тва за което си мисля че става въпрос.То за дизела май е по-сложно от при мене де.
А тва с избиването на водата може да е некоя скрита екстра за екстремно охлаждане на мотора от вънка.

- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Да не ти е прецакана водна помпа, виското или термостат та да ти е загряла колата и да е изхвърлила водата, че на такова нещо ми мирише.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
vvch написа:stambo_81dg написа:ами явно надува да са твърди като камък и да ти избии водата
и моята няма6е конденз и боза ама надува6е
И квоооо?Чакам отговора с нетърпение ,но не съм сигурен дали ще смея да го прочета.Кажи и ква е крайната сума от тва за което си мисля че става въпрос.То за дизела май е по-сложно от при мене де.
А тва с избиването на водата може да е некоя скрита екстра за екстремно охлаждане на мотора от вънка.
am кво, мислех 4е ми е спукана главата и се приготвих за наи лошото
а то се оказа крива глава и духната гарнитура
шлаифах главата и сичко се опраи до ся ве4е 8 месеца няма проблем
иначе преди тва не се караше малко да настапя и почваше да прегрява праише възглавница марку4ите ставаха кат сап твърди
Мойта не загрява,държи си нормална температура.Термостата отваря , Виското незнам дали е в идеално състояние ,но на топъл мотор е по- затегнато отколкото на студен.Пак се върти перката свободно , но няма инерция както когато е студена колата.А и някъде четох , че перката на климатика се включва на 90 и няколко градуса така че да помага на виското.Мене нещо не ми включва климатика и може па и таа перка да не е задействала и оттам да е сичко.Беше дигнала малко повече от нормалната температура.
И аз незнам вече.А днеска майстора вика "нема кво да мериш за газове при водата ,ми давай да сваляме главата"
А тва ще ми дойде яко нанагорно вече с тая кола.
Май ше я търкалям така колко може.Не меша масло ,поне нема да блокира мотора ако не друго.Ама ми се уби секво желание да я права вече тая кола.
Бех събрал некви пари за джанти-манти и са ги дадох за един избушен Голф 2 дизел да има кво да търкалям ,ама си е яко срам с такъв кошник д..ба.
И аз незнам вече.А днеска майстора вика "нема кво да мериш за газове при водата ,ми давай да сваляме главата"
А тва ще ми дойде яко нанагорно вече с тая кола.
Май ше я търкалям така колко може.Не меша масло ,поне нема да блокира мотора ако не друго.Ама ми се уби секво желание да я права вече тая кола.
Бех събрал некви пари за джанти-манти и са ги дадох за един избушен Голф 2 дизел да има кво да търкалям ,ама си е яко срам с такъв кошник д..ба.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Приятелю доколкото разбрах си сменял оплатненията на казанчето.Еми нема да стане така от опит знам лека е нов радиатор с ново казанче те са комплект доколкото си спомням.Като го смениш сменяш термостат,виско,капачка на казанчето.Ако ти надува ще ти играе стрелката постоянно при каране в задрьстване.Промий и водната система дас не е запушена некаде.Това айде и пиши какво страва успех 

Е тва за уплътненията на казанчето как го разбра.
Не помня да съм го споменавал,но е самата истина.Научих нещо ново от тебе и това още повече влошава прогнозата.А именно стрелката малко играеше нагоре-надолу.
МЪКА,МЪКА...
Още се надявам на чудо де.Ще направя нещата които ме посъветваха всички като почна от най-лесните и най-евтините.А ако се окаже глава незнам ...Сигурно ще се продава или по-евтино или на части.Пазарната цена на колата не е кой знае каква и мисля ,че такива скъпи ремонти не си заслужават поне според мен.Ще я дам на някой ,който е по-мераклия да си я оправя.Иначе Е-34 си е ебати машината.Са като ги гледам отстрани и ми се реве.
Временно ще търкалям Голфа
па квото дойде.
Ще следя темата така , че ако имате съвети давайте ги смело.
Мерси на всички

МЪКА,МЪКА...
Още се надявам на чудо де.Ще направя нещата които ме посъветваха всички като почна от най-лесните и най-евтините.А ако се окаже глава незнам ...Сигурно ще се продава или по-евтино или на части.Пазарната цена на колата не е кой знае каква и мисля ,че такива скъпи ремонти не си заслужават поне според мен.Ще я дам на някой ,който е по-мераклия да си я оправя.Иначе Е-34 си е ебати машината.Са като ги гледам отстрани и ми се реве.
Временно ще търкалям Голфа

Ще следя темата така , че ако имате съвети давайте ги смело.
Мерси на всички

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
vvch написа:Е тва за уплътненията на казанчето как го разбра.Не помня да съм го споменавал,но е самата истина.Научих нещо ново от тебе и това още повече влошава прогнозата.А именно стрелката малко играеше нагоре-надолу.
МЪКА,МЪКА...
Още се надявам на чудо де.Ще направя нещата които ме посъветваха всички като почна от най-лесните и най-евтините.А ако се окаже глава незнам ...Сигурно ще се продава или по-евтино или на части.Пазарната цена на колата не е кой знае каква и мисля ,че такива скъпи ремонти не си заслужават поне според мен.Ще я дам на някой ,който е по-мераклия да си я оправя.Иначе Е-34 си е ебати машината.Са като ги гледам отстрани и ми се реве.
Временно ще търкалям Голфапа квото дойде.
Ще следя темата така , че ако имате съвети давайте ги смело.
Мерси на всички
За надуването немах предвид че е от главата а че има въздух в с-мата и от там идват колебанията на стрелката.На старата ми 520 ми беше така и ми казаха че е глава а беше само на седмици у мен.Бях са видял в чудо но след като смених радиатора всичко се оправи.А бегали ти водата и огледай хубаво за течове около колата например като е топла и я загасиш огледай хубаво навсякаде но след половин един час щото мойта тогава прокапваше и докато я забележа мина сумати време.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Що не идеш в Дару да ти я обездувашат.Там поне имат специален уред който на 100% вади въздуха отвътре щото е малко п*******и за обездувашаване този двигател.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани