спор 520 м20 V S 524ТД
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
bmwfena написа:t_andonov написа:чак пък ТДС да бие не ми се вярва ма 129коня срещу 115 ще заложа на бензина макар че старта ще е за турбинката според мен поне до трета скорост (ако не пукне картуната)
ами може и да я пукне![]()
то им е в стила само на Простото е с вечна кратуна а и с аеродинамика близка до тази на стена
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
няма нищо вечно ве биско особено глава на 2.4ТД

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
t_andonov написа:bmwfena написа:t_andonov написа:чак пък ТДС да бие не ми се вярва ма 129коня срещу 115 ще заложа на бензина макар че старта ще е за турбинката според мен поне до трета скорост (ако не пукне картуната)
ами може и да я пукне![]()
то им е в стила само на Простото е с вечна кратуна а и с аеродинамика близка до тази на стена
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
няма нищо вечно ве биско особено глава на 2.4ТД
ти поне го усети



- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Ако пък на това 524тд му се сложи чипс направо ще му дишате прахоляците с М20 В20. А при сток са абсолютно 1 към 1 пробвал съм моята многократно. Не подценявайте също и М51 то важи същото и за него. Със едно чипсче направо цепи мрака и ви оставя замислени ако сте с М50 В20. А това за главите е напълно неуместно в момента въпреки че е вярно.
Все пак темата не е кое пука и кое не. На бмвфена ще му кажа само да пробва веднъж с 524тд и тогава пак да говорим. Без лоши чувства 



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Ако е чипосан баце вярвай ми направо ще те направи крив. Иначе няма да те бие но ще сте равни със сигурност. Зависи вече от задкормилното устройство.bmwfena написа:според тебе ще ме бие така ли
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: ре
slavianko написа:Ако е чипосан баце вярвай ми направо ще те направи крив. Иначе няма да те бие но ще сте равни със сигурност. Зависи вече от задкормилното устройство.bmwfena написа:според тебе ще ме бие така ли
ако пия 5-6 водчици може и ТДС да къцна






- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
айде кой ще е давай го
ама глава да ве ме карате да купувам после
майтап ве
ама Простото ще се засилва с СТЕНАТА Е28









- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
И аз искам да пробам ТДС, във Видин ще поговоря с някой случаен на улицата
Макар, че не съм голям майстор на стартовете. Аз не казвам, че е слаб - до скоро си мислех, че ТДС-а е по-бърз, но пак по спецификации го дават маалко по-слаб. Като цяло нещата зависят в голяма степен и от драйвъра. Ако човек реши да бие ще сипе 2 шишета нафталин и пак ще бие
Иначе говорим за сток коли, ясно е, че дизелите имат много добавена сила след добавянето на чип. И все пак - нека ТДС-а сложи чип, а аз да сложа на нашата М50 пак чип, но с КН филтър и едни свещички Denzo Iridium и да видим:)


BMW only!
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
bmwfena написа:айде кой ще е давай го![]()
ама глава да ве ме карате да купувам после
![]()
майтап ве
ама Простото ще се засилва с СТЕНАТА Е28
![]()
първо се пробвай с това магаренце дето е в ляво на подписа ти



- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Колеги имал съм и 525тдс и 524тд и на двете съм слагал чипове и знам добре как вървят тези коли. С ТДС-са съм замислял много 520-ки. Даже най ги обичах тяхamd написа:И аз искам да пробам ТДС, във Видин ще поговоря с някой случаен на улицатаМакар, че не съм голям майстор на стартовете. Аз не казвам, че е слаб - до скоро си мислех, че ТДС-а е по-бърз, но пак по спецификации го дават маалко по-слаб. Като цяло нещата зависят в голяма степен и от драйвъра. Ако човек реши да бие ще сипе 2 шишета нафталин и пак ще бие
Иначе говорим за сток коли, ясно е, че дизелите имат много добавена сила след добавянето на чип. И все пак - нека ТДС-а сложи чип, а аз да сложа на нашата М50 пак чип, но с КН филтър и едни свещички Denzo Iridium и да видим:)


ТДС със чип не можете да го биете с никакво 520 ако ще и три чипа да му сложите. Ама за да ми повярвате най лесно направете някъде проба и ще се уверите сами.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
еееииииииеееееееееее
ко станало тукааа
компа ми се бе6е сколенясал и не сам влизал да погледна
ам аз сам имал и двете и бензина и ся имам пе4ка
имам 4увството 4е пе4ката маи 6те вари
пове4е въпреки 4е моята нее мноо в 4ас и затва немоа да преценя
зна4и имам едно предложение
да сложим на старта на простия е28-цата
и на бмвфена м20б20-то
"и 6а видим кои кум кои сват кои на булката брат"
ко станало тукааа



компа ми се бе6е сколенясал и не сам влизал да погледна


ам аз сам имал и двете и бензина и ся имам пе4ка
имам 4увството 4е пе4ката маи 6те вари
пове4е въпреки 4е моята нее мноо в 4ас и затва немоа да преценя
зна4и имам едно предложение
да сложим на старта на простия е28-цата
и на бмвфена м20б20-то




"и 6а видим кои кум кои сват кои на булката брат"
Последна промяна stambo_81dg на 05 Мар 2007, 21:09, променена общо 1 път
- Crossblade
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 3.01.2007
- Местоположение: Варна
amd написа:И аз искам да пробам ТДС, във Видин ще поговоря с някой случаен на улицатаМакар, че не съм голям майстор на стартовете. Аз не казвам, че е слаб - до скоро си мислех, че ТДС-а е по-бърз, но пак по спецификации го дават маалко по-слаб. Като цяло нещата зависят в голяма степен и от драйвъра. Ако човек реши да бие ще сипе 2 шишета нафталин и пак ще бие
Иначе говорим за сток коли, ясно е, че дизелите имат много добавена сила след добавянето на чип. И все пак - нека ТДС-а сложи чип, а аз да сложа на нашата М50 пак чип, но с КН филтър и едни свещички Denzo Iridium и да видим:)
И с тоя филтър кво ще направиш

One way to give a little bit more air to the Bmw E34 engine is to change the air filter to a less restrictive one like K&N or by removing the filter box and replacing it with a cool air induction filter (more expensive).
Pros: If you have a sport exhaust, the sound will be deeper. Maybe a little increase of acceleration. It is the last time that you'll buy an air filter (if you clean and oil it).
Cons: I must warn you that some people think that the K&N type filters do not filter the air as good as the stock filter and might harm your engine.
Cold air intakes non insulated are getting the warm air of the engine. This will LOWER your HP.
източник: BMW E34 Site
Я виж чипосан ТДС какви коне става и с какъв въртящ момент


38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани