Малко технически съвет
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
TheBoss написа:Как установи? Куплунгът е с три жици, едната е постоянен +, другата е маса, а третата е + на импулси. Принципно първата трябва да има ток щом подадеш контакт. А третата се командва от ЕКУто. Обаче да ме убиеш не мога ти каза коя коя е.
Ами махнах лулата от бобината и бутнах вътре в бобината жица и на тая жица другият край го държах до двиг. за да видя ще метка ли искра---но искра нямаше на нито една бобина.А иначе бобините са здрави мерих им омовете точно са!Според мен не идва сигнал от компа ама не знам как да проверя той не им подава никакъв сигнал на 23 бушон ток няма и незнам защо .Не мога я запаля пущината кажете някой който да дойде да я види поне да каже от кво стана тъй.
НЕВОЛЯТА УЧИ........




- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Оказа се датчика на вала --пуснал съм обява или ако някой от вас знае нещо за втора ръка че нов е много скъп.Благодаря 

НЕВОЛЯТА УЧИ........




- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани