За Чип Тунинга!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 24 Окт 2006, 21:58

bmwdriver написа:Колега,нещо не си разбрал май :roll: Прекъсвача е на 6500 оборота.
При чипосване се вдига обикновено с 500 оборота...


Е аз за това си турих газ. Пълни ми 8000. Само дето като направи 6700 до 8000 се едно не върви, а пълзи. Но за сметка на това стрелката на иконометъра отива към НУЛА. Ех, ако показанието беше истина :mhihi: :mhihi: :mhihi: ТА се си мисля, че ако туриш чип дето да ти вдигне прекъсвача на повече от 6800-6900 за да има ефект трябват и други дюзи. Което от своя страна ще вдигне разхода. Бтв, това сега го измислих и не твърдя, че е така. Просто размисли на 2,5 литра бира. :bchug: :bchug: :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 24 Окт 2006, 22:03

Значи,ще да е от бирата :mhihi:
По-лесното е да се удължи импулса на дюзата,не мислиш ли? ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 24 Окт 2006, 22:08

Това допускам, че е направено още при чипосването. Все пак може и да греша. Нали знаеш, че съм от дъртото поколение, дето правехме москали с карбуратор от шкода за да горят по-малко. И убивахме половината коне с това :) (аз се разграничавам от убийството на животни, даже ги клонирах преди 15-тина години с едно руско турбо. Не знам дали вдигнах мощността, но разхода - със сигурност :twisted: )
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 24 Окт 2006, 22:16

bmwdriver написа:Колега,нещо не си разбрал май :roll: Прекъсвача е на 6500 оборота.
При чипосване се вдига обикновено с 500 оборота.В новата програма
се изменя програмата за горивото и тази за аванса.Това е - няма друго.



а не така има и с повече от 500оборота ;)

bmwdriver написа:Щом казваш :mhihi:


тука ще се хиля и аз :mhihi: :mhihi:

Ице внимавай с НЕМАРКОВИТЕ чипове :mhihi: :mhihi:


пс:как се вика и аз не се сдършах :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 24 Окт 2006, 22:39

С риск да навляза дълбоко в офтопик(няма да се сърдя на модератора
ако позатрие мненията),ма чиповете са Atmel и са си маркови отвсякъде :mhihi:

И аз не съ сдършах :mhihi:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 25 Окт 2006, 9:27

Има едни чипове Garret :mhihi: :mhihi: :mhihi: - много са яки :mhihi: :mhihi: :mhihi: :twisted: Вземи си такъф :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна zAcK на 26 Окт 2006, 11:00, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Мнение от БаЯн » 25 Окт 2006, 22:39

Еми след като смених тръбата колата вече върви според мене много по добре от колкото трябва така мисли вече и колега IAV поне аз така си мисля :) :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 26 Окт 2006, 16:29

Фабричния ЧИП за М50 по пресни сведения(от преди час) ми казаха че отваря прекъсвача на 8 000 оборота и яко харч на горива !И най лощото е че доста са построшили матори след чипосване!Но това зависи и от шефйора!

Абе и аз карам М50 ама мойта що е до 7000 оборота а не до 8000 :mhihi: :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Мнение от БаЯн » 26 Окт 2006, 19:39

И моята е до 7000 :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Годеч / Берлин
Пол: Мъж

Мнение от Brezel » 26 Окт 2006, 21:50

ми щото ваште са правени БМВта.... не са "Фабрични"

(аз съм поредния несдържал се)
Kleinigkeiten sind es, die Perfektion ausmachen, aber Perfektion ist alles andere als eine Kleinigkeit.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 21.03.2007

Мнение от plamen01 » 21 Мар 2007, 10:33

ами аз съм е34 535 и съм си купил баварката с чип от даинан много по разли4но варжи от другите 535
bmw mania

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 21 Мар 2007, 11:00

Е ходи им го обяснявай на скептиците ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 21.03.2007

Мнение от plamen01 » 02 Апр 2007, 8:28

ами незнам за другите обаче тази кола ми пълни душата. това ми е първото бмв, карал съм и ауди rs6 и мерцедеси (само съм карал не съм имал) обаче бмв-то си е бмв преди месец я изпънах на highway (магистрала) с риск да ме арестуват :cop: с едно ауди а6 2.7 twin turbo ами какво да ви кажа варвяха на равно до 140 мили и после тои изостана а аз я изпънах до 145 мили. и намалих. :driving:
bmw mania

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 02 Апр 2007, 11:03

plamen01 написа:ами незнам за другите обаче тази кола ми пълни душата. това ми е първото бмв, карал съм и ауди rs6 и мерцедеси (само съм карал не съм имал) обаче бмв-то си е бмв преди месец я изпънах на highway (магистрала) с риск да ме арестуват :cop: с едно ауди а6 2.7 twin turbo ами какво да ви кажа варвяха на равно до 140 мили и после тои изостана а аз я изпънах до 145 мили. и намалих. :driving:
Баце тоя с Аудито 2.7 twin turbo изобщо не се е напъвал вярвай ми ;) Иначе щеше да те направи Калитко
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 21.03.2007

Re: ре

Мнение от plamen01 » 02 Апр 2007, 11:22

Баце тоя с Аудито 2.7 twin turbo изобщо не се е напъвал вярвай ми ;) Иначе щеше да те направи Калитко


на старт може и да ме дръпне но ние бяхме на обороти на магестралата карахме с около 80 мили от 5 на 3 и няма каде да ми бяга това ауди цедка до 7000 оборота и на 140мили ауди има ограничение а и даинана чип работи добре
bmw mania

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook