За Чип Тунинга!
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
bmwdriver написа:Колега,нещо не си разбрал майПрекъсвача е на 6500 оборота.
При чипосване се вдига обикновено с 500 оборота...
Е аз за това си турих газ. Пълни ми 8000. Само дето като направи 6700 до 8000 се едно не върви, а пълзи. Но за сметка на това стрелката на иконометъра отива към НУЛА. Ех, ако показанието беше истина







- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Това допускам, че е направено още при чипосването. Все пак може и да греша. Нали знаеш, че съм от дъртото поколение, дето правехме москали с карбуратор от шкода за да горят по-малко. И убивахме половината коне с това
(аз се разграничавам от убийството на животни, даже ги клонирах преди 15-тина години с едно руско турбо. Не знам дали вдигнах мощността, но разхода - със сигурност
)



- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
bmwdriver написа:Колега,нещо не си разбрал майПрекъсвача е на 6500 оборота.
При чипосване се вдига обикновено с 500 оборота.В новата програма
се изменя програмата за горивото и тази за аванса.Това е - няма друго.
а не така има и с повече от 500оборота

bmwdriver написа:Щом казваш
тука ще се хиля и аз


Ице внимавай с НЕМАРКОВИТЕ чипове


пс:как се вика и аз не се сдършах


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
С риск да навляза дълбоко в офтопик(няма да се сърдя на модератора
ако позатрие мненията),ма чиповете са Atmel и са си маркови отвсякъде
И аз не съ сдършах
ако позатрие мненията),ма чиповете са Atmel и са си маркови отвсякъде

И аз не съ сдършах

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Има едни чипове Garret
- много са яки
Вземи си такъф











Последна промяна zAcK на 26 Окт 2006, 11:00, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Еми след като смених тръбата колата вече върви според мене много по добре от колкото трябва така мисли вече и колега IAV поне аз така си мисля



- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Фабричния ЧИП за М50 по пресни сведения(от преди час) ми казаха че отваря прекъсвача на 8 000 оборота и яко харч на горива !И най лощото е че доста са построшили матори след чипосване!Но това зависи и от шефйора!
Абе и аз карам М50 ама мойта що е до 7000 оборота а не до 8000

Абе и аз карам М50 ама мойта що е до 7000 оборота а не до 8000



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
- Brezel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Пол: Мъж
ми щото ваште са правени БМВта.... не са "Фабрични"
(аз съм поредния несдържал се)
(аз съм поредния несдържал се)
Kleinigkeiten sind es, die Perfektion ausmachen, aber Perfektion ist alles andere als eine Kleinigkeit.
ами незнам за другите обаче тази кола ми пълни душата. това ми е първото бмв, карал съм и ауди rs6 и мерцедеси (само съм карал не съм имал) обаче бмв-то си е бмв преди месец я изпънах на highway (магистрала) с риск да ме арестуват
с едно ауди а6 2.7 twin turbo ами какво да ви кажа варвяха на равно до 140 мили и после тои изостана а аз я изпънах до 145 мили. и намалих. 


bmw mania
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Баце тоя с Аудито 2.7 twin turbo изобщо не се е напъвал вярвай миplamen01 написа:ами незнам за другите обаче тази кола ми пълни душата. това ми е първото бмв, карал съм и ауди rs6 и мерцедеси (само съм карал не съм имал) обаче бмв-то си е бмв преди месец я изпънах на highway (магистрала) с риск да ме арестуватс едно ауди а6 2.7 twin turbo ами какво да ви кажа варвяха на равно до 140 мили и после тои изостана а аз я изпънах до 145 мили. и намалих.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: ре
Баце тоя с Аудито 2.7 twin turbo изобщо не се е напъвал вярвай миИначе щеше да те направи Калитко
на старт може и да ме дръпне но ние бяхме на обороти на магестралата карахме с около 80 мили от 5 на 3 и няма каде да ми бяга това ауди цедка до 7000 оборота и на 140мили ауди има ограничение а и даинана чип работи добре
bmw mania
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани