Вибрации на място
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Вибрации на място
Din написа:Да ние с теб тогава си говорихме по повод немската и бг нафта
Ти тогава ма посъветва смело да слагам 2Т и двг то значително утихна...
при мен обаче шареше и графиката на горивото на място от 2 до 18след слагането на 2Т масло 300 400 км имаше значителна промяна в работата на мотора,след което пак на ОКО този пич барна плочката и от тогава чукам на дърво всичко е ок.
Ами струва ми се нелогично , но явно си мени настройките с времето. Ба ли го вече тоз тдс кво го прихваща, но не се хващайте за маховици , че са пара . Навремето 1200 бг/лева съединител с маховик и пак тресеше заради гнп , после хубава нафта и се укроти .ПС: Лятото си показва магариите , че с тез стари елементи високата темп. на дизела оказва влияние , пада му вискозитета и оттам и налягания, разпръскване, предварение ( термистора в плочката дава инфо на ЕКУ и той мени настройките ) и т.н. Затова следващите имат и охладител за горивото . Малкото гориво в резервоара също повишава общата темп. в горивната система , подкачващата помпа в резервоара страда че няма охлаждане , гнп също , особено лятото. На 18-20 градуса Целзиеви външна темп. тдс-а работи най-добре , по му е гот

- 325_TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Вибрации на място
И аз ги забелязвам тез работи. Като я взех й играеха оборотите на място, набухах я с макс моушън нафта и след 200 км магистрала беше чук. И като й сипя до горе почва да върви едно такова весело... 

Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- jogr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Вибрации на място
Проблемът с вибрациите беше установен, но не и решен
Цялата работа идва от плочката на ГНП-то... Да не повярваш
Проблемът се оказа в следното: при работа на мотора плочката мени количеството гориво в мг. Не го прави постоянно (затова не успях веднага да го хвана), а понякога и то в "разумни" граници. Под разумни имам в предвид стойности между 2,5мг. и 5мг., което реално не е никак малко. Има случаи в които милиграмите толкова намаляват (горивото е толкова много), че целият мотор тресе... Това успях да установя само и единствено с диагностика, иначе колата в границите 2,5-5мг. работи еднакво добре, бих казал превъзходно. Разбира се при вървежа има осезаема промяна, но го отдавах на лоша нафта... Кой може да предположи, че в Понеделник си караш на 5мг. и се мъчиш, а Вторник сутринта палиш и е на 2,5мг. и колата е самолет?
Другото което ми направи впечатление, е че при мърдането на кабела на плочката се променя и горивото, но не всеки път- само когато си поиска
Даже опитах да го застопоря да не се влияе от вибрациите, но за жалост отново променя количеството гориво. Понякога седмица, друг път дни...
Чудя се дали проблемът може да е в контактът на буксата (въпреки че я оглеждах, свалях и изглежда добре) или самата плочка се е предала. Нямам никакви други симптоми- неравномерна работа, менене на обороти и т.н. Ако имате идеи съм насреща, че наистина започва много да ме дразни.
П.С. Сетих се че имам още една плочка, която до последно си беше читава, мисля да я пусна през една ултразвукова вана да я поизчистя и да пробвам какво ще излезе?



Другото което ми направи впечатление, е че при мърдането на кабела на плочката се променя и горивото, но не всеки път- само когато си поиска


П.С. Сетих се че имам още една плочка, която до последно си беше читава, мисля да я пусна през една ултразвукова вана да я поизчистя и да пробвам какво ще излезе?

Re: Вибрации на място
Кажи му тдс и не го обиждай повече
Тва няма друг такъв мотор,всяко палене с различно настроение за работа....
Обръщал ли си внимание да ли ти тресе само като е загрял мотора.Преди няколко дена в големите жеги и здраво каране в 'Обзорския проход' като я оставих на място зе пак да клати.От там газ към магазина 2Т по препоръки на Бате Владо и отново нямаме проблеми .АМАН от ТДС и
пс При мен като се скапе и на високите не ще да върви...... затова се си мисля че е от скапаната СКЪПА нафта
Карам я само с ecto ......просто тука няма алтернатива

Тва няма друг такъв мотор,всяко палене с различно настроение за работа....
Обръщал ли си внимание да ли ти тресе само като е загрял мотора.Преди няколко дена в големите жеги и здраво каране в 'Обзорския проход' като я оставих на място зе пак да клати.От там газ към магазина 2Т по препоръки на Бате Владо и отново нямаме проблеми .АМАН от ТДС и
пс При мен като се скапе и на високите не ще да върви...... затова се си мисля че е от скапаната СКЪПА нафта

Карам я само с ecto ......просто тука няма алтернатива


- 325_TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Вибрации на място
Бе той мотора си е много убав, ми годиниките и километрите му порастнаха много.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
Re: Вибрации на място
Порцията гориво се влияе от жегата затова мърда . Не му понася на дизела , затова има и охладители в следващите модели. И тва не е само при тдс много други автопроизводители си имат проблеми с дизелаците , главите също не са само слабост на бмв....
- 325_TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Вибрации на място
Има ли вариант на тдс-а да се присади от е39 примерно?
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
Re: Вибрации на място
325_TDS написа:Има ли вариант на тдс-а да се присади от е39 примерно?
Има . Правят го . Даже и аератор да обира въздушните мехурчета в горивото слагат.....абе тдс-а е като " Междузвездни войни " и " Приказка без край "

- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Вибрации на място
Шшшшт, не ме отказвайте 

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Вибрации на място
ТДС-а се лекува само с нова плочка или механично ГНП.Аз съм в дилема след няколко месеца да взема ли нова или да слагам механика,но и вентилатора мисля да бутам,та е спорна дилема.
На DIN колата отново си е в мен и проблема винаги е бил с износената плочка,но в момента някак си се крепи идеално.Пък и да мръдне малко я пренастройваме и пак лети.Както се казва с Характер е тоя мотор
На DIN колата отново си е в мен и проблема винаги е бил с износената плочка,но в момента някак си се крепи идеално.Пък и да мръдне малко я пренастройваме и пак лети.Както се казва с Характер е тоя мотор
ТДС - Турбо Див Селянин
Re: Вибрации на място
ТДС-ите не са претенциозни, просто като тръгваш за морето трябва да си носиш в багажника ревизирана глава, комплект гарнитури, динамометричен ключ и 10-ина литра антифриз 
Не са никак лоши мотори, но не могат да избягат от славата си

Не са никак лоши мотори, но не могат да избягат от славата си

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Вибрации на място
Пълни тъпотии.Немърливоста е убиеца на ТДСа.Но дори не искам и да спорим,аз съм много доволен и го предпочитам пред 30Д в пъти.
ТДС - Турбо Див Селянин
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Вибрации на място
Делян написа:ТДС-ите не са претенциозни, просто като тръгваш за морето трябва да си носиш в багажника ревизирана глава, комплект гарнитури, динамометричен ключ и 10-ина литра антифриз
Не са никак лоши мотори, но не могат да избягат от славата си
От както карам ТДС съм си взел 3 глави в багажника 9 гарнитури и един варел с антифриз.
Чакам 6 години нещо да се смаже ама уви.


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Вибрации на място
Прекрасно е 30Д,то не грее,а направо се топи.Евтини дюзи за купуване и ремонт.Ангренажа като го разтегне го къса направо,а турбото е евтинко.ТДС-а бил гаден
Лично аз го карам по-лошо от бензинова кола и в жегите на магистрала с колкото може,но отвреме на време му права едни мили профилактики и те ми се смеят,но докато си прават бензиновите БМВ-та постоянно аз си карам най-скапания дизелов мотор и ми дреме на .......
Митовете и легендите са опасно нещо


Лично аз го карам по-лошо от бензинова кола и в жегите на магистрала с колкото може,но отвреме на време му права едни мили профилактики и те ми се смеят,но докато си прават бензиновите БМВ-та постоянно аз си карам най-скапания дизелов мотор и ми дреме на .......
Митовете и легендите са опасно нещо
ТДС - Турбо Див Селянин
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани