Плафони в краката и WDS за Е34
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
Директно от него. Така реших, че е най-удачно.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
alchohol написа:И аз да се запиша тук. Днес монтирах плафони в краката, както отпред така и отзад. Захранване взех от модула за регулиране на подсветките, като по този начин осветлението в краката също може да бъде регулирано. За да не свети постоянно, прекъснах плюса през ключе, все пак през светлата част на денонощието тази екстра се обезсмисля
Ще изгориш тримера, ама нейсе...


- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
cod-cdbp написа:alchohol написа:
Ще изгориш тримера, ама нейсе...
Е, то па толкова ли се товари??? Сигнала е от изхода все пак, ако имах копчета за ел. пенджери, нямаше ли да е същото?

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
alchohol написа:cod-cdbp написа:alchohol написа:
Ще изгориш тримера, ама нейсе...
Е, то па толкова ли се товари??? Сигнала е от изхода все пак, ако имах копчета за ел. пенджери, нямаше ли да е същото?
Принципно крушките, които се захранват от регулатора са по 0.3-0.5W (при мен грубо ги сметнах около 18 броя) и има три на таблото по 3W.
A ти си добавил бонус 4х5W. Не знам какъв е предела на регулатора, но имай едно на ум, защото вътре не е просто потенциометърче, а имаше и някакви полупроводникови елементи.


- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
Да попитам с е34 съм плафоните ми не светят, като отворя врата.От копченцето горе работят.Как мога да го оправя това?Благодаря.
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
Знам, колега. Има резистори, интегрална схема и не помня друго какво имаше. Аз всички крушки ги замених със светодиоди и в крачетата също боднах такива. Хубавото при нашите колици е, че не искат един нискоомен високомощен "буркан", който да е еквивалентен на товара на пет ватова крушка.
Благодаря за съветите
. Надявам се, че новата глезотия на "баба" няма да ми докара главоболие.
Благодаря за съветите

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
cod-cdbp написа:alchohol написа:cod-cdbp написа:alchohol написа:
Ще изгориш тримера, ама нейсе...
Е, то па толкова ли се товари??? Сигнала е от изхода все пак, ако имах копчета за ел. пенджери, нямаше ли да е същото?
Принципно крушките, които се захранват от регулатора са по 0.3-0.5W (при мен грубо ги сметнах около 18 броя) и има три на таблото по 3W.
A ти си добавил бонус 4х5W. Не знам какъв е предела на регулатора, но имай едно на ум, защото вътре не е просто потенциометърче, а имаше и някакви полупроводникови елементи.
Къде е най-удачно да се вържат тия плафони на двете кори в краката за да няма проблеми и да гаснат заедно с останалото осветление в колата?Например за да работят заедно с лампите които светкат за известно време като си отключиш колата с дистанционното..?

- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
Изглежда супер като идея.
Смятам да свалям тавана за претапицирне съответно и колонките та ще имам време и място да прекарам инсталацията без излишно разглобяване и сглобяване.
Ако вържа две плфончета за пасажерите отзад към светлините за четене на задните колонки , и два отпред (шофьор и пасажер) към централния дали няма да се претовари системата ?
Самите тела от е36 ли да се търсят или?
Смятам да свалям тавана за претапицирне съответно и колонките та ще имам време и място да прекарам инсталацията без излишно разглобяване и сглобяване.
Ако вържа две плфончета за пасажерите отзад към светлините за четене на задните колонки , и два отпред (шофьор и пасажер) към централния дали няма да се претовари системата ?

Самите тела от е36 ли да се търсят или?
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
MaxMeyer написа:cod-cdbp написа:alchohol написа:cod-cdbp написа:alchohol написа:
Ще изгориш тримера, ама нейсе...
Е, то па толкова ли се товари??? Сигнала е от изхода все пак, ако имах копчета за ел. пенджери, нямаше ли да е същото?
Къде е най-удачно да се вържат тия плафони на двете кори в краката за да няма проблеми и да гаснат заедно с останалото осветление в колата?Например за да работят заедно с лампите които светкат за известно време като си отключиш колата с дистанционното..?
Ако искаш да ти светят само при отворени врати и после да гаснат, тогава ги свържи към централния плафон. На мен идеята ми беше да ми светят докато карам, затова ги захраних от подсветката.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
Постоянно искам,като пусна фаровете или габаритите и да свети в краката.Под жабката не може ли да се вземе от лампата вътре в жабката?А под шофера не знам от къде да бъде без да товари..?Дайте идея.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
MaxMeyer написа:Постоянно искам,като пусна фаровете или габаритите и да свети в краката.Под жабката не може ли да се вземе от лампата вътре в жабката?А под шофера не знам от къде да бъде без да товари..?Дайте идея.
Колко силно искаш да свети и каква ще бъде максималната мощност на всичките плафони, които ще добавиш?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
Нищо няма да товари, слагай светодиоди с по един резистор 470 ома на всеки (в анода) и се не бой.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
Искам топла жълта светлина и да не свети супер силно а по-скоро слабо...Това май само олд скуул крушка ще го направи с по-малко ватове?

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
MaxMeyer написа:Искам топла жълта светлина и да не свети супер силно а по-скоро слабо...Това май само олд скуул крушка ще го направи с по-малко ватове?
Ок, сега да попитам още нещо. Тези допълнителни палфони ще работят ли като оригиналните - светят при отворена врата и угасват плавно, а при контакт и работещ двигател светят толкова силно, колкото си им задал с регулатора за яркостта на подсветката в колата?
Питам, защото ако ще правиш нещо е добре да има всевъзможни функции. Драсни един пост с всички детайли около проекта, че ми се върти една идея в главата

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Плафони в краката и WDS за Е34
stony1 написа:MaxMeyer написа:Искам топла жълта светлина и да не свети супер силно а по-скоро слабо...Това май само олд скуул крушка ще го направи с по-малко ватове?
Ок, сега да попитам още нещо. Тези допълнителни палфони ще работят ли като оригиналните - светят при отворена врата и угасват плавно, а при контакт и работещ двигател светят толкова силно, колкото си им задал с регулатора за яркостта на подсветката в колата?
Питам, защото ако ще правиш нещо е добре да има всевъзможни функции. Драсни един пост с всички детайли около проекта, че ми се върти една идея в главата
555 тиристор и малко кондензатори и си капитан. Схеми има много.
По-странно ми е, че няма оригинално такава функция на GM-а, но карай.

38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани