Въпрос за климатроника?
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпрос за климатроника?
И на панела ли има датчик dafaq ... Ама аз няям компресор
Стигааа
Забравил онзи до вентилатора, дето стърчи кат Айфеловата кула
Стигааа
Забравил онзи до вентилатора, дето стърчи кат Айфеловата кула
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Въпрос за климатроника?
Абе авторе , я качи 3 снимки на таблото , на мотора , на компресора да видим кво имаш , че май накрая ще се окаже москвич караш.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Въпрос за климатроника?
cekobmw написа:Абе хора,не че нещо,но четете какво съм писал,колата е с фабричен климатик,и да има това нещо което ми го показахте на снимката,климатикаджията наду системата за да провери дали не изпуска,и стана ясно че не изпуска,ако е започнато и не довършено както в началото си мислех,щеше да изфъска още докато го пълнеше с азот.а и ремъците са 3,един за динамо,един за хидравлика и друг за климатичния компресор,всичко е фабрично,на мен ми се струва,че управлението на климатроника,където колегата е покзал снимка,буксите на този панел са едно към едно с мойте,но мойто е с врътки,има ли изобщо такива коли или ...?
...Ами това трябва да те радва, колега...имаш си клима, ама тоя дето ти е продал колата да го риташ. Значи по логика има 2 варианта:
1.Сменили са ти цялото управление с такова от отоплител /парно/. Това лесно ще го установим, ако постнеш една снимчица на управлението отзад или отгоре извадено. Както каза змея дай снимка някоя.
2.Извадили са ти копчевото модулче с 3-те копченца /вади се туй отделно/ и са ти нахендрили това единичното само за реотаните заден джам. Също много вероятно - щипат ги тия работи.
И за да приключиме, това е управление на парно отзад:
Ако е същото - цяло управление ще ти трябва.
Ако е различно от това, значи е за климатик и требва само да си намериш модулчето с трите копченца.
П.П. И все пак! ... Погледни и какъв ти е компютъра долу, най-отзад, от пасажерските крака вляво. Три букси поредни /бяла, черна, синя/ - климатик... Двустранно разположени букси /и жълта имаше/ - климатроник.
...............................................................................................................................................
...И още два пред радиатора, Ивчо - лява/дясна камери .На панела нямаш, стига ти толкова .
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- cekobmw
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 16.10.2013
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: e34 2.4TD
- Мечтае да кара: e38 750I
Re: Въпрос за климатроника?
Добре,ще намеря копчета,но буксата ще съвпадне ли?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW SHUMEn
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Въпрос за климатроника?
Понеже съм решил да съм полезен /днеска/ ...И щото с прискърбие си спомних че съм го ял подобен ...
Колега, при казаното по-горе ако установиш че си с климатик /в което съм почти сигурен/, ама некои си му викат климатроник ...та:
Ако колата ти верно е 91-ва, требва да си така отзад /климатик поколение 2 и 3/:
Буксичката за 3-ката копченца /реотани, клима, рециркулация/ е мъничка, черничка и идва от общия сноп зад конзолата. Самите копченца за туй управление са диджитал, с диодки, без ход...цък-цък... Въобще сите букси са чернииии...и тая за вентилатора седи като капа отгоре...Моторчето за датчика на купето е мъничко и дърпа през тръбичка, характерно цъфнала отгоре.
Обаче ако колата е в мешавицата на 90-то лето, може и да си така, поколение уан /тва ми е от личната сбирка /:
Тука както се вижда, буксата за 3-ката копчелъци е класическа грубиянска и си иде от самия терморегулатор ....., който освен това е със синя буксааа /много издайническо/.....Има и една букса "двойка"....Самите копчелъци са пружинки с ход...клъц-включ,клъц-изключ ...Моторетката за датчика е бая голема и седи като туч отзад, нема тръбичка...
Това го споделям щото както е видно трябва да се установи конкретното поколение климатик, преди да се купува квото и да било като управление...
А най-най хубаво е да се погледне жълтото /или зелено/ етикетче на BEHR зад радиото - там си пише:
IHKR - климатик първо поколение, управление от снимка 2.
IHKR 2 - климатик второ поколение, управление от снимка 1.
IHKR 3F - климатик трето поколение, същото управление /снимка 1/.
IHKA - климатроник, управлението е ясно...
.....И те така те....Айде, успех...
Колега, при казаното по-горе ако установиш че си с климатик /в което съм почти сигурен/, ама некои си му викат климатроник ...та:
Ако колата ти верно е 91-ва, требва да си така отзад /климатик поколение 2 и 3/:
Буксичката за 3-ката копченца /реотани, клима, рециркулация/ е мъничка, черничка и идва от общия сноп зад конзолата. Самите копченца за туй управление са диджитал, с диодки, без ход...цък-цък... Въобще сите букси са чернииии...и тая за вентилатора седи като капа отгоре...Моторчето за датчика на купето е мъничко и дърпа през тръбичка, характерно цъфнала отгоре.
Обаче ако колата е в мешавицата на 90-то лето, може и да си така, поколение уан /тва ми е от личната сбирка /:
Тука както се вижда, буксата за 3-ката копчелъци е класическа грубиянска и си иде от самия терморегулатор ....., който освен това е със синя буксааа /много издайническо/.....Има и една букса "двойка"....Самите копчелъци са пружинки с ход...клъц-включ,клъц-изключ ...Моторетката за датчика е бая голема и седи като туч отзад, нема тръбичка...
Това го споделям щото както е видно трябва да се установи конкретното поколение климатик, преди да се купува квото и да било като управление...
А най-най хубаво е да се погледне жълтото /или зелено/ етикетче на BEHR зад радиото - там си пише:
IHKR - климатик първо поколение, управление от снимка 2.
IHKR 2 - климатик второ поколение, управление от снимка 1.
IHKR 3F - климатик трето поколение, същото управление /снимка 1/.
IHKA - климатроник, управлението е ясно...
.....И те така те....Айде, успех...
Последна промяна The Heartlistener на 21 Авг 2014, 20:59, променена общо 3 пъти
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Въпрос за климатроника?
....Аууу, дублирахме се...
С климатик IHKR 1 си:)... Търси копчеви модул с 3-ката но от пружинковите за големата букса /демек от дърта кочина 89-90/. От дигиталните не вземай.
...Излиза че са ти надянали копче от парно - буксите на копчето /женските/ са същите в случая, влиза си буксата, но ако забележиш отзад имаш само 4 пина .
С климатик IHKR 1 си:)... Търси копчеви модул с 3-ката но от пружинковите за големата букса /демек от дърта кочина 89-90/. От дигиталните не вземай.
...Излиза че са ти надянали копче от парно - буксите на копчето /женските/ са същите в случая, влиза си буксата, но ако забележиш отзад имаш само 4 пина .
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- cekobmw
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 16.10.2013
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: e34 2.4TD
- Мечтае да кара: e38 750I
Re: Въпрос за климатроника?
Благодаря колега за изчерпателните отговори!Имаш черпало от мен,ако някой ден се завъртиш към шумен.
И на мен ми направи впечатление че пиновете са ми 4,а кабелите на буксата са 8,значи да търся копченца,и като го подкарам ще пиша.
И на мен ми направи впечатление че пиновете са ми 4,а кабелите на буксата са 8,значи да търся копченца,и като го подкарам ще пиша.
BMW SHUMEn
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпрос за климатроника?
Там има някакъв издайнически изолибанд на единият кабел
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- cekobmw
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 16.10.2013
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: e34 2.4TD
- Мечтае да кара: e38 750I
Re: Въпрос за климатроника?
И така,най накрая подкарахме компресора,излезе точно от това ,че копчетата са сменени и дефакто нямах копче за климатик,направих мост и компресора тръгна,сега се търсят копчета,че в шумен за тези коли е много трудно да се намерят части.
благодаря Ви колеги за изчерпателните съвети.
благодаря Ви колеги за изчерпателните съвети.
BMW SHUMEn
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпрос за климатроника?
Че няма ли за теб продавалник ... Конзоли бол там ...
После мобиле за коли на части ...
После мобиле за коли на части ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- cekobmw
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 16.10.2013
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: e34 2.4TD
- Мечтае да кара: e38 750I
Re: Въпрос за климатроника?
Има,но доста съм си напатил с "части" от продавалник и megaparts.
BMW SHUMEn
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Въпрос за климатроника?
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Въпрос за климатроника?
И двете са от климатика който не е неговия. Тези са за IHKR 2 и 3. Принципът е различен между двата климатика - командите от тези минават през компютъра /модула зад прасето/, докато при IHKR 1 компютър няма - команди, реглаж температура - всичко е от панела /управлението/, като на термотроника .
Не пасват по цветове /поне половината/ и дори с "клъц" требва всяко кабелче да се установи по схеми на двата климатика що върши, за да се върже с евентуалния си аналог, и пак фира ще има. Не си заслужава чуденката.
Затова - може да е по-трудно вече /заради годините/- но само квото трябва...климатик от 88 докъм края на 90-та някъде...Копчета с пружинки и ход.
Не пасват по цветове /поне половината/ и дори с "клъц" требва всяко кабелче да се установи по схеми на двата климатика що върши, за да се върже с евентуалния си аналог, и пак фира ще има. Не си заслужава чуденката.
Затова - може да е по-трудно вече /заради годините/- но само квото трябва...климатик от 88 докъм края на 90-та някъде...Копчета с пружинки и ход.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- cekobmw
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 16.10.2013
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: e34 2.4TD
- Мечтае да кара: e38 750I
Re: Въпрос за климатроника?
Всички които гледах са от по новите климатици,продължава търсенето,че карам с мостче още.
BMW SHUMEn
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани