Проблем: TDS не се държи както трябва
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- exvitermini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: Михайловград
- Кара: '96 Е34 tds touring Individual
- Мечтае да кара: E34 M5 Touring
Re: Проблем: TDS не се държи както трябва
По принцип вярно е около 2 сантима над дъното щуцера за маркуча към МАП-а, но наскоро като откачих маркуча от мапа и смукнах
устата ми беше цялата в масло
Как се пълни тая тръба не ми е ясно. Както и да е. След това го почистих а също и мрежата под капака на клапаните. Та като чистих колектора видях че си има място от дъното до щуцера... какви са тия кондензационни пари не знам 

устата ми беше цялата в масло


- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Проблем: TDS не се държи както трябва
exvitermini написа:По принцип вярно е около 2 сантима над дъното щуцера за маркуча към МАП-а, но наскоро като откачих маркуча от мапа и смукнах![]()
устата ми беше цялата в маслоКак се пълни тая тръба не ми е ясно. Както и да е. След това го почистих а също и мрежата под капака на клапаните. Та като чистих колектора видях че си има място от дъното до щуцера... какви са тия кондензационни пари не знам
Общо взето са от клапана за екология... от турбото (което също не е първа младост) също може да идват маслени пари... на Е39 - ТДС при екологията има маркуч, който отвежда втечнените маслени пари обратно в картера... на Е34 няма. Е там е разликата,


Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Monky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Проблем: TDS не се държи както трябва
predel написа:ОФФФФФФ.... ако съм искал да ме опонираш нямаше въобще да пиша.... Карам ТДС вече 7-ма година, нагледал съм се на дизел БМВ - ТДС достатъчно, имал съм достатъчно поводи за ремонти и т.н. В момента карам М57 и нямам страничен маркуч за МАП.... ТА ПО ТЕМАТА: нека колегата да види защо колата му влиза в АВАРИЕН режим, което няма нищо общо със запушен МАП... Божеееее.... май си вече уловил някоя буба "сплин"....(това за Цветико)
Колега, тук маалко ме обърка. Не смятам, че има симптоми на авариен режим, в момента се държи нормално. Смених маркуча на МАП-а, термостата е нов, антифриза е нов (от който трябва, да не почваме тема за това:) ), маркучите са си както трябва, всяка седмица ги проверявам на загрята кола. Единственото, което ме притеснява в момента е, че понякога не дозагрява, т.е. седи на 11:50, вместо на 11:59, което може и от самото табло да е, имал съм подобен проблем. Другото е, че трякат повдигачите повече от нормалното, но съм пред смяна на масло, може би от това е.
Забележка: не съм много вещ и съм тук за съвети, така, че ако се бъркам поправете ме...
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Проблем: TDS не се държи както трябва
По принцип колата при запушен МАП ще се държи почти като обикновен дизел (даже по-лошо) но няма да "забива" на 2500 оборота. Ще се развърта но няма да има мощност. Притеснява ме написаното от теб, че не може понякога да се развърти на повече от 2500 оборота. Това е аварийния режим на ТДС-а. Затова те карам да я "огледаш" добре. Дано да няма нищо и да е било само за тогава. Това може да се получава от временно прегряване (ако събира някъде въздух, например при 5-6 цилиндър) при натоварване, по наклон (тогава пуши много черно и не върви), после отиваш на право и колата се поохлажда и почва да върви... та затова се притеснявам.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани