за какво са?
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Две са те и ги намерих по 43лв, обаче сега смених дискове и накладки
и посвърших малко левчетата, така че тея дэерове железни ще почакат. Но ще ги сменя съвсем скоро.



- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
ОТ тея биалетки може ли да са ми разкрачени задните гуми? Днес си я гледам моята, а тя разкрачена, колата де
.

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
На мен ми предстои път по Швейцария,Германия та тая седмица и аз ще ги сменям въпросните биалетки - Дино е прав,цената им е по 100 лв на бройка за лемфьордер.Направо ги качвам да не се клатиме по аутобаните 4 души
Аз съм чел мнения на хора,които са ги сменили по щатите и всички са много доволни след това - колите направо прелитат всички неравности,сякаш няма почи нищо отдолу
Аз съм питал кой ли не каква им е функцията,но никой не може да ми даде конкретен отговор до момента
От Сони знам ,че Е28-ци със стария мост (без въпросните биалетки) и следващите с новия мост с биалетките били доста различни,като поведение на пътя,устойчивост,комфорт ... По-добрите са с биалетките отзад ...
Георги Пенчев


Аз съм питал кой ли не каква им е функцията,но никой не може да ми даде конкретен отговор до момента

Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Едвам дочаках да се прибера,та да седна и споделя с вас как се промени поведението на колата след смяната на въпросните биалетки
При подаване на газ и съответно отнемане на педала автомобила тръгваше съответно наляво и надясно,сега тази простотия изчезна
Също така бях позабравил какво е това да влезна с висока скорост в бърз/продължителен завои с вълнообразни неравности, от които колата започваше да сее гадно отзад а сега просто държи перфектно кривата на завоя и няма каквито и да било люшкания
Наистина,че когато предните тампони на кривите носачи са си заминали,пък и в комбинация с хоризонталните биалетки отзад автомобила просто не е същия,едва при смяната на частите с нови оригинални или Лемфьордер човек може да излезе и да шофира така както би искал, с много мерак и да почувства удоволствието от шофирането
п.с. ще ги минавам много лошо съвсем скоро :twisted:
Георги Пенчев


При подаване на газ и съответно отнемане на педала автомобила тръгваше съответно наляво и надясно,сега тази простотия изчезна

Също така бях позабравил какво е това да влезна с висока скорост в бърз/продължителен завои с вълнообразни неравности, от които колата започваше да сее гадно отзад а сега просто държи перфектно кривата на завоя и няма каквито и да било люшкания


Наистина,че когато предните тампони на кривите носачи са си заминали,пък и в комбинация с хоризонталните биалетки отзад автомобила просто не е същия,едва при смяната на частите с нови оригинални или Лемфьордер човек може да излезе и да шофира така както би искал, с много мерак и да почувства удоволствието от шофирането


п.с. ще ги минавам много лошо съвсем скоро :twisted:

Георги Пенчев
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани