Проблем с воден радиатор?
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с воден радиатор?
Кви са тия филми с нови радиатори за една торба пари ?Като сложи новия радиатор като че ли не може да надуе и да протече и той ?
Колега вземай си един радиатор от по нова кола желателно е даже и големия от 28 -ца и си решаваш проблема за максимум 100лв с оригинален радиатор
Още повече всички радиатори на бензиновите са взаимозаменяеми
и за 5та и 3та серия.
Колега вземай си един радиатор от по нова кола желателно е даже и големия от 28 -ца и си решаваш проблема за максимум 100лв с оригинален радиатор


Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с воден радиатор?
Като вземеш стар знаеш, че вземаш наистина германски, на новите може да бъде написано произведено в Германия или къде ли не, но истината е, че е произведено в Китай, като е спечелила най-ниската оферта. 

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Проблем с воден радиатор?
Jordana написа:Кви са тия филми с нови радиатори за една торба пари ?Като сложи новия радиатор като че ли не може да надуе и да протече и той ?
Колега вземай си един радиатор от по нова кола желателно е даже и големия от 28 -ца и си решаваш проблема за максимум 100лв с оригинален радиаторОще повече всички радиатори на бензиновите са взаимозаменяеми
и за 5та и 3та серия.
Взаимозаменяема ти е главата

Радиатора на е34-та доста по-голям от на 36-та, била тя и м3, от повечето 39-ки също

Отделно от това, за какво да взима някакъв друг спържак, дето господ знае колко по-голям боклук ще излезе и от неговия, при положение че неговия може да иска само ново казанче?!
Ако ще го сменя да го снемя с нов, ама хубавите нови почват от 350 лева

И хванете верно ако си нямате работа, почнете да четете малко и да се образовате, вместо да дрънкате глупости...

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с воден радиатор?
pepo_520i написа:zvetiko написа: За водната помпа- много ми е интересно как спира да върти.Пишеш,че температурата се е оправяла при форсиране, значи или водната помпа или виското трябва да са в ред.Най-вероятно си имал пукнатина някъде на радиатора, в системата за охлаждане не е можело да се подържа нужното налягане и почват аномалиите.
Ами случи се така, че в началото се оправяше с форсиране. Тогава когато прегря, вече нищо не помагаше. После, когато отидох в сервиза и смениха водната помпа, ми казаха, че съм имал проблем и с виското - перката не била въртяла. Аз нямах такова впечатление докато карах, понеже редовно си чувах перката да върти, когато е много горещо. Съмненията идват от там, че в Русе с БМВ сервиза има известни проблеми. Говори се, че умишлено повреждат автомобили с цел да измъкнат възможно най-много пари от собствениците. Оказа се, че "спуканият" радиатор им е коронен номер и вече разговарях с няколко други собственика, имали същият проблем в конфигурацията...
Това звучи точно в стил България. Пишете на БМВ централата писмо или съд. Трябва да се сложи край на тези неща в тази държава. Докато ги толерираме ще ни правят на маймуни и ще ни ходят по главите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с воден радиатор?
Който е с неограничен финансов ресурс да си купува квото сметне за добре.Колегата още в началото спомена че е ограничен финансово така че не виждам за какво се коментират варианти за 5-600 лв дето са колкото целия мотор.Навсякъде дето вземаш втора ръка ще ти дадат да го провериш и ако има проблем го връщащ
това си е стандартна практика.А това че на 20ската бил най големия радиатора даже от на м3
....ами вервайте си.
Да не говорим пък че като има проблем и почне да надува се разсъхва като бъчва почва да сълзи отвсякъде та може да си го лепиш до второто пришествие.


Да не говорим пък че като има проблем и почне да надува се разсъхва като бъчва почва да сълзи отвсякъде та може да си го лепиш до второто пришествие.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Re: Проблем с воден радиатор?
Интересното е, че в официалната страница на БМВ България сервизът в Русе минава за оторизиран. Тоест те или не са наясно какво се случва, или нямат претенции какво ще бъде, стига да бъде близо до Румъния. Мислех си за този вариант с писмо до централата им в Мюнхен, но неудобството произлиза от това, че нямам възможности да докажа тяхната вина. Или имам само съмнения, а хората това не ги вълнува. На този етап това, което възнамерявам да правя е антиреклама. Това върши доста по-добра работа от един съдебен процес, поради обстоятелството, че последният би имал неясни за ищеца последствия.
За радиатора. Засега оставам на вариант проба, а когато преодолея финансовото затруднение един качествен цялостен ремонт с що-годе добри части. Уви, ще ми се да сложа оригинални, но няма как. Хахаха.
За радиатора. Засега оставам на вариант проба, а когато преодолея финансовото затруднение един качествен цялостен ремонт с що-годе добри части. Уви, ще ми се да сложа оригинални, но няма как. Хахаха.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Проблем с воден радиатор?
Jordana написа:...Навсякъде дето вземаш втора ръка ще ти дадат да го провериш и ако има проблем го връщащтова си е стандартна практика.
Да, и като си загубиш 2 седмици да връщаш радиатори напред назад и още Х количество бензин, да си беше купил нов радиатор...
А това че на 20ската бил най големия радиатора даже от на м3....ами вервайте си.
Да ти вадя данните от каталога ли искаш?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с воден радиатор?
Ако ще го сменя да го снемя с нов, ама хубавите нови почват от 350 лева
И какво значи хубав, по-хубав и най-хубав- единият се изплисква след една година, другият след две, третия след три.


И от радиатора да отидем към цялата кола- защо не си взе някоя почти нова корейска, а предпочете спържак, който не си знае годините.Като отговориш на този въпрос, ще разбереш защо е по-добре втора ръка оргинален радиатор, е все пак не от 30лв.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Проблем с воден радиатор?
Примера с новата и старата кола е абсолютно неадекватен, без да ми се сърдиш 
А колкото до разликите в цените - знаеш че има евтини продукти(изработени от нискокачествени материали), на средна цена(добро качество на материали и изработка), висока цена(много добро качество на изработка и стойност на марката), ОЕМ(много добро качесто+добавка за оригиналната щампа)
Аз например съм вече 3-та година с Нисенс радиатор и нямам никакви оплаквания.
Преди да го взема върнах 5(пет) втора употреба, щото всичките течаха и то още преди да ги закарам да ги надуят, само при промивката с маркуча...
Накрая ми писна и си взех новия и до момента никакви ядове.

А колкото до разликите в цените - знаеш че има евтини продукти(изработени от нискокачествени материали), на средна цена(добро качество на материали и изработка), висока цена(много добро качество на изработка и стойност на марката), ОЕМ(много добро качесто+добавка за оригиналната щампа)
Аз например съм вече 3-та година с Нисенс радиатор и нямам никакви оплаквания.
Преди да го взема върнах 5(пет) втора употреба, щото всичките течаха и то още преди да ги закарам да ги надуят, само при промивката с маркуча...
Накрая ми писна и си взех новия и до момента никакви ядове.
- pepo_520i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: Русе-Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520i
- Мечтае да кара: кара това, за което мечтаеше...
- Детайли за колата: Simply the best
Re: Проблем с воден радиатор?
Колеги, за мен лично не стои въпросът за оригиналните части. Предпочитам ги, но уви те са много скъпи. Ако имам в момента 1000 лева излишни бих купил веднага оригинална резервна част, в случая радиатор. За жалост когато формират цените, никой не отчита обстоятелството, че при нас българите, понякога желанието да притежаваш и да караш автомобил от съответната марка (БМВ), не съответства на реалните ни финансови възможности. Хахаха... Сега се замислих. Ха, че аз требе да карам някой Голф, значи. Супер. 

Re: Проблем с воден радиатор?
ве какво ти пука....спестяваш 100-тина лева(все пак това е една чалготека да направи човек),взимаш един радиатор и си свиркай.
Няма повод безпаричното ежедневие да ни докарва до искрено и лично.
Технически се разбра,че си за радиатор,а от какво ще се лишиш ,за да си купиш или дали ще е нов или втора ръка си е твой избор
аз стандарта и за хубаво колело даже не ми отговаря,ма кретаме някак
Няма повод безпаричното ежедневие да ни докарва до искрено и лично.
Технически се разбра,че си за радиатор,а от какво ще се лишиш ,за да си купиш или дали ще е нов или втора ръка си е твой избор
. Сега се замислих. Ха, че аз требе да карам някой Голф, значи
аз стандарта и за хубаво колело даже не ми отговаря,ма кретаме някак

by ''kompleksa''
Re: Проблем с воден радиатор?
VesoPesa написа:Jordana написа:...Навсякъде дето вземаш втора ръка ще ти дадат да го провериш и ако има проблем го връщащтова си е стандартна практика.
Да, и като си загубиш 2 седмици да връщаш радиатори напред назад и още Х количество бензин, да си беше купил нов радиатор...
А това че на 20ската бил най големия радиатора даже от на м3....ами вервайте си.
Да ти вадя данните от каталога ли искаш?
тоя каталог,ако ти е удобно де и може да го видим

Между другото оргиналният, който е върха е към 900лв
520 милиметровият е около 230евро
- Код: Избери целия код
вместо с плоски алуминиеви тръби е с кръгли метални

Мислех си за този вариант с писмо до централата им в Мюнхен, но неудобството произлиза от това, че нямам възможности да докажа тяхната вина.
не се занимавай с глупости
Като за начало проучи къде в Русе поправят радиатори, занеси радиатора там да го видят какъв му е хала, дори и да е сцепен самия радиатор, предполагам, ще могат да го направят за 50-60 лева
колегата ти е написал решението още на първа страница,аз само го цитирам отново


by ''kompleksa''
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с воден радиатор?
VesoPesa написа:Примера с новата и старата кола е абсолютно неадекватен, без да ми се сърдиш
А колкото до разликите в цените - знаеш че има евтини продукти(изработени от нискокачествени материали), на средна цена(добро качество на материали и изработка), висока цена(много добро качество на изработка и стойност на марката), ОЕМ(много добро качесто+добавка за оригиналната щампа)
Аз например съм вече 3-та година с Нисенс радиатор и нямам никакви оплаквания.
Преди да го взема върнах 5(пет) втора употреба, щото всичките течаха и то още преди да ги закарам да ги надуят, само при промивката с маркуча...
Накрая ми писна и си взех новия и до момента никакви ядове.
Примера е абсолютно адекватен, но изглежда трябва да ти го разясня.Искам да кажа, че в една Е34-ка на 17 години поради естеството на изработка и качеството на вложените материали, отделните възли са в много по-добра кондиция в сравнение с една почти нова корейска кола.
Нисенс радиатора вече го очаквай- неоргиналните максимум до 3-4 години и ръждата ги почва.На БМВ ако е каран с правилният антифриз, който не разяжда ИЗЦЯЛО алуминиевата му структура е практически вечен.
За втората ръка- има втора и втора, ако търсиш най-ниската оферта...


520 милиметровият е около 230евро
Тази цена откъде е.

вместо с плоски алуминиеви тръби е с кръгли метални
Моя бивш беше точно такъв.

Re: Проблем с воден радиатор?
Някой ако успее да махне казанче и да сложи друго без да тече - да ми се обади, ще го черпя колкото може пържоли и бира да изпие и изяде.
И от Е39 радиатор си става на Е34.
Поне двайските.
Мен лично като ми текна радиатора, първия дето хванах от един колега го бухнах и вече сигурно година без ядове. Старо, ама истинско.
И от Е39 радиатор си става на Е34.

Мен лично като ми текна радиатора, първия дето хванах от един колега го бухнах и вече сигурно година без ядове. Старо, ама истинско.


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Проблем с воден радиатор?
PornoMANo написа:Някой ако успее да махне казанче и да сложи друго без да тече - да ми се обади, ще го черпя колкото може пържоли и бира да изпие и изяде.
И от Е39 радиатор си става на Е34.Поне двайските.
Мен лично като ми текна радиатора, първия дето хванах от един колега го бухнах и вече сигурно година без ядове. Старо, ама истинско.
лично аз съм сменил 3 казанчета на Е34 и 2 на Е36, и нито едно не е текнало


32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани