Ръжда прагове ?
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Ръжда прагове ?
Bavarishe написа:ee кат гледам тия снимки мойта е кат нова
+1

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Ръжда прагове ?
daddy_ написа:А аз като гледам за пореден път се убеждавам, че е по-добре човек да вземе италианка дет е карана с 3 литра масло 30 К км, отколкото перфектна германка... Мотор се прай, сменя и т.н., ама тая пущина ръждата няма спиране.
Aз препоръчвам от швейцария кола дето е карана с 6 литра масло 10 000 кма и не е и гнила, ма там струват парички.
От италия можеш да вземеш по-изгодно кола, но за сметка на мотор и окачване(често и окабеляване)
Просто вече ми писна от кола на кола и все нещо не е както трябва 3 италианки имах и никога повече кола от там. Не отричам, че има и хубави коли, но аз повече не рискувам да попадна на поредния боклук от там.
Кола от българия също повече не!
Та викам ми писна от кола на кола и все скрап и все от скъпите скрапове. Или я правим тая да се кара или трябва да приключа с колите веднъж за винаги или трябва да тегля ебаси заема да си купя хубава кола и после да я гладувам маса време докато погася тоя заем...

А па като се сетя колко пари съм набил досега да съм си купил ебаси 34-ката като от шоурум. Ма не мога да заделям, просто трябва да ги дам за нещо тия пари.

ATR-42/72
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Ръжда прагове ?
Подкрепям казаното от колегата за Швейцария. Навремето един комшия си докара кола от там, на малко милометри от някакъв пенсионер я беше купил. Десет години я търкаля, проблеми никакви. Като изгни, 'айде за старо желязо и готово. Чиста работа. А ние к'во правим, кърпи тука, прави там и пак ръждата е налице. Направо ме е страх да тегля чертата, че тогава със сигурност числото няма да ми хареса.
Към автора на темата:
Пожелавам ти успех, дано да попаднеш на читави прагове и колицата да придобие дълготраен приличен вид.
Към автора на темата:
Пожелавам ти успех, дано да попаднеш на читави прагове и колицата да придобие дълготраен приличен вид.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Ръжда прагове ?
аз колко време си търсих,читав тенекеджия,но чак за пролетта ми е часа.
Ще я напълня преди зимата отвсякъде с вакса и горяло масло и ще я мия всеки ден,но нема си вземем италианка пак

ТДС - Турбо Див Селянин
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Ръжда прагове ?
Намажи и пода. Това гарантирам, че помага.
Тука при нас има един много вече възрастен(80-90) старец цар на карбураторите дето още си бачка, за което евала. Та той има един москвич 407 купуван през 1957. Още тогава му е намазал пода с горено масло, едно платно брезент напаснато да легне навсякъде и изрязано по формите и отгоре заводския балатум.
Е казвам ви тоя москвич до ден днешен пода му е здрав! Калници, врати, капаци всичко е пред разпад и грохнало, но пода му е здрав мамка му. И праговете и те покрай пода.
Тука при нас има един много вече възрастен(80-90) старец цар на карбураторите дето още си бачка, за което евала. Та той има един москвич 407 купуван през 1957. Още тогава му е намазал пода с горено масло, едно платно брезент напаснато да легне навсякъде и изрязано по формите и отгоре заводския балатум.
Е казвам ви тоя москвич до ден днешен пода му е здрав! Калници, врати, капаци всичко е пред разпад и грохнало, но пода му е здрав мамка му. И праговете и те покрай пода.

ATR-42/72
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Ръжда прагове ?
Всички много ги плюете тия коли от Италия а на мен ми е втори перфектен автомобил от там.
Имах един Нисан и сега БМВ-то от Италия без една точка ръжда и в чудесно състояние като цяло.
Но и двете италианки струваха пари.Така че стига хвалене за Германия и плюене по Италия че
какви курници има от немско не е истина...Всичко е на късмет.И за малко пари няма хубави коли.
Имах един Нисан и сега БМВ-то от Италия без една точка ръжда и в чудесно състояние като цяло.
Но и двете италианки струваха пари.Така че стига хвалене за Германия и плюене по Италия че
какви курници има от немско не е истина...Всичко е на късмет.И за малко пари няма хубави коли.


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Ръжда прагове ?
MaxMeyer написа:Всички много ги плюете тия коли от Италия а на мен ми е втори перфектен автомобил от там.
Имах един Нисан и сега БМВ-то от Италия без една точка ръжда и в чудесно състояние като цяло.
Но и двете италианки струваха пари.Така че стига хвалене за Германия и плюене по Италия че
какви курници има от немско не е истина...Всичко е на късмет.И за малко пари няма хубави коли.
To и от германия можеш да си вземеш хубава кола. Всъщност навсякъде по света има хубави коли- спор няма.
Просто аз 3 взех от там(Италия) и то никак не бяха евтини и трите бяха боклуци- едната беше гнила ама яко и доста умело прикрита с цел продажба, втората беше пипано по окабеляването нещо ама из основи та нещо като спре да работи покрай него спираха още 10 неща и ходи разбери откъде е проблема и 3-тата беше доста прилична на вид ама е била зверски удряна и покривена цялата, после не са я изправяли както трябва и само по предния капак сигурно имаше 5 лопати с кит и сигурно ако взема от италия още една кола тя може да има някакво проклятие примерно ако я е карала вещица преди мене. Просто ми е такъв късмета с колите. И не само с колите. С каквото и да се захвана все не е както трябва все нерви все ядове ама се свиква някак си, примиряваш се, че колата е гнила, в гаража на стойки, купуваш 2 квадрата ламарина сядаш, запретваш ръкави и почваш.КАто не мога да попадна на читава кола ще си направя една такава.
Иначе какво трябва да правя- да отида на оглед, да правя ултразвукова експертиза на купето и на мотора, да гледам с бороскоп кухините, да разпарчетосам цялата кола и да изследвам всичко по нея и какво ли не още. Това е ясно на всички, че няма как да стане
после ние искаме от 20-30 годишни коли да нямат нито една забележка. Няма начин да не ръждяса и да не гние.
Ако бяхме 94-та примерно да кажеш "ее гледай го тоя се е наиграл, взел си е Е34-ка ма гнила"

ATR-42/72
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Ръжда прагове ?
@DLvasilev
Колега,
това с италианските коли не е баш така. Хубавите коли не стигат до Бг, или поне нашите автотърговци не ги купуват, защото няма как да изкарат пари от тях. Реално никой няма да си продаде хубавата кола на някой, само защото му е омръзнала. Обикновено хубавите коли се продават от частни лица и струват пари. Такива коли няма как да се продадат на нашия пазар, по простата причина, че трябва да се пуснат на някаква цена, за която няма да има купувачи. Примерно 8000лв. Такава цена за е34 малко хора ще платят. Всеки ще каже "Е-е-е аз е39 ще взема, е60 ще взема, е38 ще взема за тези пари." Да де ама после като сложиш още толкова за да стане кола какво правим?
Единствения начин да вземеш хубава кола от Италианец, Германец е да имаш 2000Е над средното като цена за колата която искаш. Отиваш на място, говорейки езика им добре. Пазариш се и я взимаш. Тя ако е минала технически преглед, има купчина с фактури и сервизна книжка, с разлика между нея и километража 2-3К км. нямаш за какво да се съмняваш.
Но идеш ли пак в тези страни и влизайки в автокъща да купиш кола, не очаквай нищо добро. Те правят същите номера както и нашите тук на Горубляне. Пудрят ги и тн.
3-ти вариант. Гледаш всички сезони на Wheeler Dealers.
Надъхан започваш да търсиш кола с козметични забележки, и искаш голяма отстъпка. Караш си я тук, и при доверен майстор ги отстраняваш. Това е най-печелившата формула според мен, за кола от чужбина, и масово се прилага от запознатите автотърговци.
Колега,
това с италианските коли не е баш така. Хубавите коли не стигат до Бг, или поне нашите автотърговци не ги купуват, защото няма как да изкарат пари от тях. Реално никой няма да си продаде хубавата кола на някой, само защото му е омръзнала. Обикновено хубавите коли се продават от частни лица и струват пари. Такива коли няма как да се продадат на нашия пазар, по простата причина, че трябва да се пуснат на някаква цена, за която няма да има купувачи. Примерно 8000лв. Такава цена за е34 малко хора ще платят. Всеки ще каже "Е-е-е аз е39 ще взема, е60 ще взема, е38 ще взема за тези пари." Да де ама после като сложиш още толкова за да стане кола какво правим?
Единствения начин да вземеш хубава кола от Италианец, Германец е да имаш 2000Е над средното като цена за колата която искаш. Отиваш на място, говорейки езика им добре. Пазариш се и я взимаш. Тя ако е минала технически преглед, има купчина с фактури и сервизна книжка, с разлика между нея и километража 2-3К км. нямаш за какво да се съмняваш.
Но идеш ли пак в тези страни и влизайки в автокъща да купиш кола, не очаквай нищо добро. Те правят същите номера както и нашите тук на Горубляне. Пудрят ги и тн.
3-ти вариант. Гледаш всички сезони на Wheeler Dealers.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Ръжда прагове ?
Zubcho написа:@DLvasilev
Колега,
това с италианските коли не е баш така. Хубавите коли не стигат до Бг, или поне нашите автотърговци не ги купуват, защото няма как да изкарат пари от тях. Реално никой няма да си продаде хубавата кола на някой, само защото му е омръзнала. Обикновено хубавите коли се продават от частни лица и струват пари. Такива коли няма как да се продадат на нашия пазар, по простата причина, че трябва да се пуснат на някаква цена, за която няма да има купувачи. Примерно 8000лв. Такава цена за е34 малко хора ще платят. Всеки ще каже "Е-е-е аз е39 ще взема, е60 ще взема, е38 ще взема за тези пари." Да де ама после като сложиш още толкова за да стане кола какво правим?
Единствения начин да вземеш хубава кола от Италианец, Германец е да имаш 2000Е над средното като цена за колата която искаш. Отиваш на място, говорейки езика им добре. Пазариш се и я взимаш. Тя ако е минала технически преглед, има купчина с фактури и сервизна книжка, с разлика между нея и километража 2-3К км. нямаш за какво да се съмняваш.
Но идеш ли пак в тези страни и влизайки в автокъща да купиш кола, не очаквай нищо добро. Те правят същите номера както и нашите тук на Горубляне. Пудрят ги и тн.
3-ти вариант. Гледаш всички сезони на Wheeler Dealers.Надъхан започваш да търсиш кола с козметични забележки, и искаш голяма отстъпка. Караш си я тук, и при доверен майстор ги отстраняваш. Това е най-печелившата формула според мен, за кола от чужбина, и масово се прилага от запознатите автотърговци.
Wheeler dealers ги гледам редовно

Досега само коли от частни лица съм купувал. От автокъща само веднъж взех кола(Тая италианка с 5-те лопати кит по капака)
Даже тоя белия гнилоч дето сега го.....ремонтирам или може би реставрирам и аз не знам вече го купих от първия му собственик и го взех дето ти викаш с един кашон бумащина - сервизна книжка, касови бележки, стокови разписки и какво ли не още.
Годината беше 2009-та края тогава колата беше точно на 143 722 км(като сервизната книжка е водена редовно до 2008-ма и там пише че последното обслужване е било на 138 ХХХ км) И тая кола изгни щото 3 зими я карах по лайната. Ако не я бях карал в гадостите може би сега все още щеше да изглежда като от витрината.
Но мисълта ми беше, не че в италия няма хубави коли, ами просто аз не попадам на такива.
Хайде стига толкова лекции, че трябва да режа гнили ламарини и да изготвям нови профили


ATR-42/72
- naki4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 19.06.2005
- Местоположение: Sofia Sitniakovo
- Кара: Е34 TDS
- Мечтае да кара: E31 M60B40
Re: Ръжда прагове ?
По принцип може човек да си купи и двата варианта от всякъде, то това ни е ясно на всички! Най-важното за мен е с какъв човек се срещаш при покупката! Моя беше около 45-50г и си продаваше старата (от тогава вече моя) кола, поради простия факт, че си беше купил вече Е39. По онова време около преди 7г беше се изръсил 45К за нея, вярно, че имаше вс. ама са си кинти, и то бая за кола, просто човека си ги имаше! "Мойта" ми я извади от гаража, и като я видях... онемях... цената и беше в средата за модела, а тя беше освен в безупречно тех. състояние, и прясно боядисана. 2 пъти ходих да я гледам, щото не ми се вярваше да е истина, викам си: тука има някаква лъжа! А човека ми казва, нищо и няма на колата, тя има досие в Дару, можеш да видиш от както съм я купил от Германия цялата й история, просто я продавам защото жена ми не иска да я кара, мн. голяма й била... И те така до ден днешен, вече 7г и около 60к км верно нема лъжа. Миналата година се наложи смяна на прагчетата, заради шибедаха и така. Шанс, Късмет, Кот Доди 

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Ръжда прагове ?
Са, щом ше си ги мериме... За комбито(предната ми Е34-ка) съм казал на много хора-кой намери ръжда му го подарявам. И 20-ката е така...Па нека е италианка.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Ръжда прагове ?
daddy_ написа:Са, щом ше си ги мериме... За комбито(предната ми Е34-ка) съм казал на много хора-кой намери ръжда му го подарявам. И 20-ката е така...Па нека е италианка.
Докарай ми я и ще намеря веднага. Предполагам няма да имаш нищо против да потъркаме малко с телената четка и флекса и ще останеш изумен колко е здраво покритието и какъв ужас е под него. Една зима да си караш колата в София и край с нея, дори и да не личи.
Аз па в замяна мога да ти дам изгнилия ТДС внос от ИТАЛИЯ

ATR-42/72
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Ръжда прагове ?
DLVasilev написа:daddy_ написа:Са, щом ше си ги мериме... За комбито(предната ми Е34-ка) съм казал на много хора-кой намери ръжда му го подарявам. И 20-ката е така...Па нека е италианка.
Докарай ми я и ще намеря веднага. Предполагам няма да имаш нищо против да потъркаме малко с телената четка и флекса и ще останеш изумен колко е здраво покритието и какъв ужас е под него. Една зима да си караш колата в София и край с нея, дори и да не личи.
Аз па в замяна мога да ти дам изгнилия ТДС внос от ИТАЛИЯ
Замисли се дали колата не е била в Германия преди да стгне Италия. Изгнила Италянка несъм виждъл досега.

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Ръжда прагове ?
\MITETO\ DSB написа:DLVasilev написа:daddy_ написа:Са, щом ше си ги мериме... За комбито(предната ми Е34-ка) съм казал на много хора-кой намери ръжда му го подарявам. И 20-ката е така...Па нека е италианка.
Докарай ми я и ще намеря веднага. Предполагам няма да имаш нищо против да потъркаме малко с телената четка и флекса и ще останеш изумен колко е здраво покритието и какъв ужас е под него. Една зима да си караш колата в София и край с нея, дори и да не личи.
Аз па в замяна мога да ти дам изгнилия ТДС внос от ИТАЛИЯ
Замисли се дали колата не е била в Германия преди да стгне Италия. Изгнила Италянка несъм виждъл досега.
Тя там е закупена нова, въпреки, че по вин пише Германия-Австрия версия. Но е купена в италия, не е виждала нито Германия нито Австрия, ама па е на 20+ години

Аз казвам, че не ми се занимава да изграждам нови профили навсякъде, но никъде не намирам здрави такива, щото италианките не гният нали, та затова си правя всичко сам, ама па е ново па нека е германка


ATR-42/72
- Centurione
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M5 E39
Re: Ръжда прагове ?
Не мога да разбера за какво спорите... Няма значение от къде е колата, а човекът който я е карал и съответно как е поддържана. Жабарите обикновено са парлапани и не си пазят нещата, ноо хора всякакви си има. 

Live forever or die trying
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани