насаждане на клима в е34 м20
Модератор: Технически модератори
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: насаждане на клима в е34 м20
Sasho.85 написа:Кво общо има маховика с климатика?
На кола с климатик, когато не работи да не би масата на маховика да е една и като натиснеш копчето АС, стружките от скоростната кутия да се лепят на маховика
Ами друг е , факт. Мани ами и алтернатора друг


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: насаждане на клима в е34 м20
vladobate написа:Sasho.85 написа:Кво общо има маховика с климатика?
На кола с климатик, когато не работи да не би масата на маховика да е една и като натиснеш копчето АС, стружките от скоростната кутия да се лепят на маховика
Ами друг е , факт. Мани ами и алтернатора друг. Мисля филмът е сериен
.
Алтернатора може и да си е същия, той не играе в този филм


- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: насаждане на клима в е34 м20
Sasho.85 написа:Кво общо има маховика с климатика?
На кола с климатик, когато не работи да не би масата на маховика да е една и като натиснеш копчето АС, стружките от скоростната кутия да се лепят на маховика
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... 29e855aba5 при м50 са различни, при м20 имат ли разлика е въпроса, а въпроса за алтернатора - не бях се замислял - на кола с фабричен климатик колко А е най-малкия монтиран - 80?

Re: насаждане на клима в е34 м20
С механичната част ще се справиш ,няма да е лесно, но не е кой знае какво.
Както казаха колегите по -горе:
-взимаш цяло ''прасе'' с радиаторите и клапи вътре ,от кола с климатик и монтираш;
-взимаш тръбите с филтъра дехидратор и пълначките, и монтираш;
-взимаш външният изпарител(радиатор) с перката и монтираш;
-взимаш стойка за компресора,шайба за вала и самият компресор ,монтираш и затваряш системата
Маховик ,имаше нещо такова демферен за кола с климатик или без не си спомням точно....както и да е.Алтернатора едва ли има връзка дали ще е 80 или 140 а.
Гредата са жиците,
дори климатика ,без да е климатроник има :
-модул,който да го командва;
-управлението в купето с датчика и бутоните за включване и вътрешна циркулация;
-датчика на филтър-дехидратора ,който мери налягането в системата и контролира защитата и степените на перката;
-реостата на перката;
-датчика за климатика,който мери температурата на антифриза;
Е тия горните неща ако намериш кой да ти ги навърже кадърно ,правилно- другото е бял кахър .
А и един колега спомена ,че имало връзка с мотроника и той получавал сигнал при включване на климатика....аз не го вярвам ,но ако е така,то ситуацията със жиците се усложнява още малко
Както казаха колегите по -горе:
-взимаш цяло ''прасе'' с радиаторите и клапи вътре ,от кола с климатик и монтираш;
-взимаш тръбите с филтъра дехидратор и пълначките, и монтираш;
-взимаш външният изпарител(радиатор) с перката и монтираш;
-взимаш стойка за компресора,шайба за вала и самият компресор ,монтираш и затваряш системата
Маховик ,имаше нещо такова демферен за кола с климатик или без не си спомням точно....както и да е.Алтернатора едва ли има връзка дали ще е 80 или 140 а.
Гредата са жиците,
дори климатика ,без да е климатроник има :
-модул,който да го командва;
-управлението в купето с датчика и бутоните за включване и вътрешна циркулация;
-датчика на филтър-дехидратора ,който мери налягането в системата и контролира защитата и степените на перката;
-реостата на перката;
-датчика за климатика,който мери температурата на антифриза;
Е тия горните неща ако намериш кой да ти ги навърже кадърно ,правилно- другото е бял кахър .
А и един колега спомена ,че имало връзка с мотроника и той получавал сигнал при включване на климатика....аз не го вярвам ,но ако е така,то ситуацията със жиците се усложнява още малко

by ''kompleksa''
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: насаждане на клима в е34 м20
Turbo_Ted написа:Sasho.85 написа:Кво общо има маховика с климатика?
На кола с климатик, когато не работи да не би масата на маховика да е една и като натиснеш копчето АС, стружките от скоростната кутия да се лепят на маховика
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... 29e855aba5 при м50 са различни, при м20 имат ли разлика е въпроса, а въпроса за алтернатора - не бях се замислял - на кола с фабричен климатик колко А е най-малкия монтиран - 80?
Добре.... нека вметнем за пореден път има ли разлика няма ли разлика ...
м20б20 си е плътен маховик.... м50б20 без клима 90те години има и с плътни маховици но са редки тези с плътните...при м50 се слага демфер Защото е с по високи данни от м20б20 .. к.с. Н.метри и т.н. за м50-то се слага демфер за комфорт а не да подскача при превключване на скорости ....
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: насаждане на клима в е34 м20
ivan. написа:С механичната част ще се справиш ,няма да е лесно, но не е кой знае какво.
Както казаха колегите по -горе:
-взимаш цяло ''прасе'' с радиаторите и клапи вътре ,от кола с климатик и монтираш;
-взимаш тръбите с филтъра дехидратор и пълначките, и монтираш;
-взимаш външният изпарител(радиатор) с перката и монтираш;
-взимаш стойка за компресора,шайба за вала и самият компресор ,монтираш и затваряш системата
Маховик ,имаше нещо такова демферен за кола с климатик или без не си спомням точно....както и да е.Алтернатора едва ли има връзка дали ще е 80 или 140 а.
Гредата са жиците,
дори климатика ,без да е климатроник има :
-модул,който да го командва;
-управлението в купето с датчика и бутоните за включване и вътрешна циркулация;
-датчика на филтър-дехидратора ,който мери налягането в системата и контролира защитата и степените на перката;
-реостата на перката;
-датчика за климатика,който мери температурата на антифриза;
Е тия горните неща ако намериш кой да ти ги навърже кадърно ,правилно- другото е бял кахър .
А и един колега спомена ,че имало връзка с мотроника и той получавал сигнал при включване на климатика....аз не го вярвам ,но ако е така,то ситуацията със жиците се усложнява още малко
Ванка, много добре си ги описал нещата, аз със жиците нямам проблеми, много добре се справям с тях. Да, наистина има връзване към еку-то на мотора, подава се сигнал, днес разглеждах схемата на мууутрониковото еку на м20. въпроса е, че имам компресор, който за нещастие е за м30 и трябва да търся друга стойка, но пък работи със р134, тяло за в купето имам, преден радиатор също имам, копче и преден панел за включването на климатика имам + някакви тръби, но не знам всички нужни ли имам налични. остава да намеря кола донор на всички други части. Проблема е че около Пловдив не мога да намеря донор с м20 с работещ климатик. Всеки от тези донори има липси ... и отттам ми се породи питането - какво точно съдържа климатика или кои са му съставните части, за да не си блъскам главата в стената после, докато разбера, че ми липсва някаква дреболия. Отделно разбрах, че има няколко типа инсталации за климатика и вече става тоталната обърквация - дали да продавам тия части които имам и да търся от някой донор климатика/троника или да търся инсталация с управление, перка, датчик за нея и пресостат + евентуално липсващи тръби и дехидратор.
Re: насаждане на клима в е34 м20
че ми липсва някаква дреболия
пускаш тема в ''купува'' или ползваш жокер обади се на приятел и ще се намери тая дреболия

щом мислиш ,че ще се справиш с инсталацията и си събрал 80% от нужните части е да те питам какво те спира да почнеш монтажа.
п.п. някои неща се решават в движение,човек не може да предвиди всичко

by ''kompleksa''
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: насаждане на клима в е34 м20
ivan. написа:че ми липсва някаква дреболия
пускаш тема в ''купува'' или ползваш жокер обади се на приятел и ще се намери тая дреболия![]()
щом мислиш ,че ще се справиш с инсталацията и си събрал 80% от нужните части е да те питам какво те спира да почнеш монтажа.
п.п. някои неща се решават в движение,човек не може да предвиди всичко
на 100% е така.. скачай в боя и никой неможе да те бутне


Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: насаждане на клима в е34 м20
търся колега с м20 в е34 да видя как е сложен климатика и ще "влизам в боя".
п.с. да му мислят Милен, Ванката, Стоян и още няколко човека колко тормоз ще има по телефоните
уплътненията задължително ще се сменят с нови - има ли китови комплекти за всички места по климатика или трябва да си търся всяко по отделно
п.с. да му мислят Милен, Ванката, Стоян и още няколко човека колко тормоз ще има по телефоните




уплътненията задължително ще се сменят с нови - има ли китови комплекти за всички места по климатика или трябва да си търся всяко по отделно
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: насаждане на клима в е34 м20
Номера на маховика е 11221706573 Не дават да има разлика в този за автоматична или ръчна кутия пък вие се чудите за климатика
Слага се в:
E28 520i Saloon, Europe
E30 320i 2 doors, Europe
E30 320i Convertible, Europe
E30 320i 4 doors, Europe
E30 323i 4 doors, Europe
E30 323i 2 doors, Europe
E30 325i 2 doors, Europe
E30 325i Convertible, Europe
E30 325i 4 doors, Europe
E30 325ix 2 doors, Europe
E30 325ix 4 doors, Europe
E30 320i Touring, Europe
E30 325i Touring, Europe
E30 325ix Touring, Europe
E34 520i Saloon, Europe
E34 525i Saloon, Europe
Z1 Z1 Roadster, Europe
Алтернатора нормално да е друг, понеже климатика е сериозен консуматор.
При М50 има разлика във водния радиатор дали е с климатик или без. За М20 не съм запознат
Слага се в:
E28 520i Saloon, Europe
E30 320i 2 doors, Europe
E30 320i Convertible, Europe
E30 320i 4 doors, Europe
E30 323i 4 doors, Europe
E30 323i 2 doors, Europe
E30 325i 2 doors, Europe
E30 325i Convertible, Europe
E30 325i 4 doors, Europe
E30 325ix 2 doors, Europe
E30 325ix 4 doors, Europe
E30 320i Touring, Europe
E30 325i Touring, Europe
E30 325ix Touring, Europe
E34 520i Saloon, Europe
E34 525i Saloon, Europe
Z1 Z1 Roadster, Europe
Алтернатора нормално да е друг, понеже климатика е сериозен консуматор.
При М50 има разлика във водния радиатор дали е с климатик или без. За М20 не съм запознат
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: насаждане на клима в е34 м20
Sasho.85 написа:Номера на маховика е 11221706573 Не дават да има разлика в този за автоматична или ръчна кутия пък вие се чудите за климатика
Слага се в:
E28 520i Saloon, Europe
E30 320i 2 doors, Europe
E30 320i Convertible, Europe
E30 320i 4 doors, Europe
E30 323i 4 doors, Europe
E30 323i 2 doors, Europe
E30 325i 2 doors, Europe
E30 325i Convertible, Europe
E30 325i 4 doors, Europe
E30 325ix 2 doors, Europe
E30 325ix 4 doors, Europe
E30 320i Touring, Europe
E30 325i Touring, Europe
E30 325ix Touring, Europe
E34 520i Saloon, Europe
E34 525i Saloon, Europe
Z1 Z1 Roadster, Europe
Алтернатора нормално да е друг, понеже климатика е сериозен консуматор.
При М50 има разлика във водния радиатор дали е с климатик или без. За М20 не съм запознат
да със сигурност при автоматика маховика е плътен а не венец

при м50 водния радиатор е по дълбок ... макар,че мойта е без клима и пак е дълбок но тва не ме притеснява.. при м20 водния не го дават да е дълбок но имам м20б20 с клима и радиатора си е от плитките ...
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: насаждане на клима в е34 м20
Санде, моето момче, смени дилъра, цакат те с матряла...
Какво има да му гледаш, да не търсиш нерез за разплод...Всички климатици в Е34 са монтирани по един и същ начин...Не вярвам на М20 да е като на совалка. Ако си беше направил труда да отвориш реалоема, щяха да ти се изяснят доста работи...Ако чакаш някой да ти снесе и смели всичката необходима информация, ще търкаш и това лято мишника с ролки против изпотяване и ще си подаваш ръката през джама.
Turbo_Ted написа:търся колега с м20 в е34 да видя как е сложен климатика и ще "влизам в боя".
п.с. да му мислят Милен, Ванката, Стоян и още няколко човека колко тормоз ще има по телефоните![]()
![]()
![]()
![]()
уплътненията задължително ще се сменят с нови - има ли китови комплекти за всички места по климатика или трябва да си търся всяко по отделно
Какво има да му гледаш, да не търсиш нерез за разплод...Всички климатици в Е34 са монтирани по един и същ начин...Не вярвам на М20 да е като на совалка. Ако си беше направил труда да отвориш реалоема, щяха да ти се изяснят доста работи...Ако чакаш някой да ти снесе и смели всичката необходима информация, ще търкаш и това лято мишника с ролки против изпотяване и ще си подаваш ръката през джама.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: насаждане на клима в е34 м20
Алтернатора нормално да е друг, понеже климатика е сериозен консуматор.
От две е34-ки с климатични системи ,едната е с 80А ,а другата с 140А.
Това на практика....незнам защо алтернатора трябва да е друг.
п.п нека пишем това в което сме сигурни,защото ако отворим торбата с предположения ще стане една никаква
п.п2 взимам го на сериозно все пак ,защото е написано от Владо-бате,а той не пише туку така нещо

by ''kompleksa''
Re: насаждане на клима в е34 м20
ivan. написа:Алтернатора нормално да е друг, понеже климатика е сериозен консуматор.
От две е34-ки с климатични системи ,едната е с 80А ,а другата с 140А.
Това на практика....незнам защо алтернатора трябва да е друг.
п.п нека пишем това в което сме сигурни,защото ако отворим торбата с предположения ще стане една никаква
Така е ама никой не даде конкретни данни за всяка една част която трябва да се вложи за да стане както трябва. Затова кола донор и едно към едно от нея , лошото е че има доста чаркалъци събрани оттук оттам ама това е мойто мнение . А компа един и същ ли ако ще се връзва към него част от инсталацията на климата демек ако има връзка с управлението щото все си мисля има и той кво да каже , затова и писах че филма е дълъг с продължение евентуално , а кола донор до неговата по време на монтажа си е жокер от най-големите . По-добър съвет от това здраве му кажи освен ако някой друг не се наеме да свърши работата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани