М51 TDS

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 04 Фев 2006, 10:02

m10 fan написа:... старите дизели нямат помпа в резервоара имат само ГНП ...

Имат си и помпа "ниско налягане" и ГНП. Иначе няма как нафтата да стигне от резервоара до ГНПто. Просто не е задължително да е в резервоара и това сигурно те обърква. :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 20.01.2006

Мнение от m10 fan » 04 Фев 2006, 17:45

ДАМ :uups: !Колата запали добре ,но беше 5 градуса! Така че чакам студ!!Трябва проба!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 04 Фев 2006, 19:48

Здраве да е
Изчетох написаното дотук, и да си кажа и аз мнението нали е форум :mhihi:
Не е от разпръсквача и свеща тази работа. едно движение на 6 ако не работи както требва не е причина да гасне.
Според мен имаш въздух в системата .Помпата ниско налягане ти дава достатъчно нo ако имаш место където може да става ежекторен ефект заедно с нафтата се засмулва и въздух и събаря налягането или го спира даже като се създава капилярен ефект налягането беше около 1 бар маи???/според мен-не ми е миродавно мнението, но е възможно/
един дизел гасне от компресия и въздух основно.
Ако човека вадеики дюзите ти е притегнал и некоя връзка ще се оправи за момента.
Това за боклука, и запушването на филтъра си е възможно също.
Едно по едно го проверяваи нещата и ще разбереш какво става.
Good luck
При редовите помпи ниското и високото налягане са в един блок- всъщност има много разновидности , но като цяло винаги има ниско и високо налягане при печките

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 04 Фев 2006, 21:42

сипваш 20-30 литра нафта и дори и помпата да не работи ще запали.а за по сигурно откачаш маркуча между филтъра и помпата и даваш + с една жичка на 18 или 23 предпазител(виж на капака на предпазителите кой е предпазителя,но мисля че е 18)ако трагне хубава струя или по-точно 0.8-0.9bar налягане е ОК

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 04 Фев 2006, 23:45

а 6то да си играе с жи4ки няма ли да тръгне като даде само на контакт?
нали тогава си се вклу4ва помпата и 6е си покаже.....
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 20.01.2006

Мнение от m10 fan » 05 Фев 2006, 22:59

bat Jeko колко много си прав! Същия К.... Неще да пали като хората !
Ако е от компресия ще припалва ли? Щото при мене това се случва припалва едвалине заработва и гасне!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 06 Фев 2006, 1:25

Здраве да е
Според мен ако и липсва компресия да кажем мин е необходимо 18 бара при 17 ще запали ако нафтата е много загрята и въздуха е топъл /тогава обаче нема да и стига въздух както и да е/
С две думи нема да запали. Аз пак ти казвам според мен е въздух аз се видях в чудо с тези маркуци въртят се станали са твърди , и ако случаино избереш мъркуч с цолов стандарт както аз направих зор да стегнеш скобите /маркуча е твърд и не може да обере кои знае колко- от опит говоря/
виж една компресия примери но трудно на всички цилиндри да падне от раз????
Сещам се за един трик стар , дападжииски ама помага понякога не знам при теб тъка ли е но .....
Става въпрос ако имаш спекли сегменти за впръскване на малко газ за осветление в цилиндрите и после да си смениш маслото.Сегнемтите запичат това е факт и нагара пада с газта .За твоя мотор тази играчка е доста голяма но ако от никаде не излезне нещо , знам ли???
Това сам го пробвал при бензинови коли има си ефект -споменавам го само.
Като си припалва колата равномерно ли работи имам в предвид всички цилиндри ли палят , можеш ли да разбереш??
Ти писа че дюзите са добре нали? Ако некои пикаиат нема да пали лесно но после ще върви, е не кекто требва но не е причина да гасне.
Пробваи този номер налеи си в едно шише от кола /пласмасово/чиста нафта, и с едно маркче подаи директо към помпата /остави малко по дълъг маркуч и вдигни шишето да има надналягане- нека некои да ти помага.Не разкачаи излишното горивео, ако изкаш купи си едно лики моли и го направи с него хем ще провериш хем ще почистиш помпата чувал сам че помага(акоизползваш лики моли излишното гориво да се връща в шишето) ./ Ако пак изгасне виж си тока към електромагнитния клапан да не ти го спира нещо /некоя аларма да има студена споика и да те преви на луд.Ако имаш гориво , компресия, требва да пали .
Пробваи тези неша преди да идеш при некои гадател :mhihi:
Good luck

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 06 Фев 2006, 1:35

Здравеи,
пробваи това с ботилката за да се увериш че не ти дърпа въздух и че ти идва гориво, преди дa правиш каквото и да е .
Тъка поне щв изчистваш едно по едно нещата и без много пари и нерви ще ги хванеш.Щом е станало от студа не нещо дето се влиае от него.Замери и тока до клапана на помпата и до този дето нети позволява да се връща горивото , а също тъка и свещите. Хвани некои да ти помогне и пиши каво си получил. Смело .Успех
Опиши пак каво стана от самото начало , какво си пипал и как беше преди.Ако изкаш влез в Skype да си поговорим.
good luck

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 20.01.2006

Мнение от m10 fan » 06 Фев 2006, 9:18

Здрасти пак!Тоз дападжийски номер съм го ползвал достапъти и е действал,но както и ти спомена само на бензинки. Откам свещи нещата са наред смисъл още като сменихме разпрасквача и свеща проверихме и свещите с майстора!На ще ходя да мерна една компресия и ще пиша ако не за друго за успокоение и ще пиша какво става с таратайката ми :mhihi:.После по етапния ред ще проверявам сам нещата ,защото и аз съм сигурен че ме ебава нещо от ел. род неможе колата да си палеше до -12 примерно и изведнъж да престане( след като замених акумолатора междудругото стана)
А относно работата имам чуството че си заработва добрв и гасне,но пък испушва яко отзад, а и аз си имам онзи проблем с тресенето!
Поздрави!!!

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 06 Фев 2006, 11:05

TheBoss написа:
m10 fan написа:... старите дизели нямат помпа в резервоара имат само ГНП ...

Имат си и помпа "ниско налягане" и ГНП. Иначе няма как нафтата да стигне от резервоара до ГНПто. Просто не е задължително да е в резервоара и това сигурно те обърква. :)

Вчера разбрах, че на Нисан Примера помпите са интегрирани в една, т.е. в едно тяло има и подкачваща и ГНП. Дали и при нас не е така?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пак BMW
Детайли за колата: E39 525TDS

Мнение от Vader » 07 Фев 2006, 9:43

Имах същият проблем на моето 525 TDS.Припалваше за секунда и такмо да се изфорсира-гасне.Държах го на топло,дърпах го и нищо.Накрая се оказа от ГНП.Отгоре на помпата има два реда болтове,разхлабваш малко долните три+горният ляв откъм калника (той държи и двете плочки на помпата),след което мърдаш двете плочки заедно по тялото на помпата в посока на радиатора или на купето.Мърдаш по 2,3 мм. докато запали.При мен се получи от третият опит и в началото оборотите ми бяха много големи и не работеше равномерно,но след като загря мотора си поиграх напред-назад докато уцелих точното положение.Сега нямям никакви проблеми и между другото колата ми спря да изпушва.Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 20.01.2006

Мнение от m10 fan » 09 Фев 2006, 22:56

Резултата е плачебен на студен мотор 1-ви 15 ;2-ри 14 ;3-ти 13 ;4-ти 14; 5-ти 22 ;6-ти 22. Само немога да свана тая кола как палеше до -10/-12 без никакав проблем с едно подгряване?Как варвеше и все още варви отлично ,а в същото време имам само два цилиндара с добра компресия,всичко останало леж?!!!! :confused: :roll: :(


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 10 Фев 2006, 8:32

Доколкото знам при дизела е така скапва се от веднъж и даже може да те остави на пътя докато при бензиновия двг. не е така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 10 Фев 2006, 13:40

Здраве да е
Видях резултатите, спокоино.
от веднаж че не ти е паднало налягането с над 5 бара не е .Ако е в деиствителност толкова е станало постепенно просто им е дошло времето.Съгласен съм че всичко е свързано с пари, време и нерви но се опитаи да си запазиш последните.
Остава ти да смениш едни сегменти, и едно масло.
Виж просто преди да тръснеш към магазина къде какво се предлага и си намери некои да ти направи свестна подмяна.още 60000км ще изкарат едни сегменти без да пипаш нищо друго.
Работата е за един ден ако имаш свестен "човек"/монтиор/.
Good luck

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 20.01.2006

Мнение от m10 fan » 11 Фев 2006, 9:45

Здравейте пак! Аз нерви толкова не хабя ,а и не ми е толкова за парите колкото за разправиите! Сегментите са по 30 лв за бутало гарнитурата е 60 лв за 200-тина лв. Ще стреля!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook