520и М50Б20 не пали

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от zvetiko » 27 Дек 2011, 12:34

Само където при този двигател не пали изобщо, ако е дефектирал датчика на разпределителният вал.Ако е на коляновият трудно ,но пали. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от ddddk » 27 Дек 2011, 14:29

zvetiko написа:Само където при този двигател не пали изобщо, ако е дефектирал датчика на разпределителният вал.Ако е на коляновият трудно ,но пали. ;)


А, дали не беше обратното, а? :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от @2bar » 27 Дек 2011, 15:29

то изобщо за кой двигател става въпрос? така, както го е написал, би трябвало да е без ванос, но знае ли човек?

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 9.03.2009
Местоположение: sofia
Кара: некфо комби
Мечтае да кара: E30 М-арийка :)

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от ro1988 » 27 Дек 2011, 15:59

Без ванос е колата но все ди мисля че това не е от значение (не ,че знам каква работа върши ваноса)

Sent from my X10i using Tapatalk
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от zvetiko » 28 Дек 2011, 11:38

ddddk написа:
zvetiko написа:Само където при този двигател не пали изобщо, ако е дефектирал датчика на разпределителният вал.Ако е на коляновият трудно ,но пали. ;)


А, дали не беше обратното, а? :winky:


С тия датчици толкова съм си играл и пробвал различни комбинации,че ако моят двигател не е нещо уникално съм сигурен. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от ddddk » 28 Дек 2011, 12:40

zvetiko написа:
ddddk написа:
zvetiko написа:Само където при този двигател не пали изобщо, ако е дефектирал датчика на разпределителният вал.Ако е на коляновият трудно ,но пали. ;)


А, дали не беше обратното, а? :winky:


С тия датчици толкова съм си играл и пробвал различни комбинации,че ако моят двигател не е нещо уникално съм сигурен. ;)


Тогава значи, моят е уникален ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 9.03.2009
Местоположение: sofia
Кара: некфо комби
Мечтае да кара: E30 М-арийка :)

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от ro1988 » 28 Дек 2011, 22:26

Днес го замерих датчика на 1и2 пин е 12.20 , а на 2и3 показва 1 и не променя стойностите ! дали е заминал ? с електроника БОШ е колата
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от rado_rf » 29 Дек 2011, 8:53

zvetiko написа:
ddddk написа:
zvetiko написа:Само където при този двигател не пали изобщо, ако е дефектирал датчика на разпределителният вал.Ако е на коляновият трудно ,но пали. ;)


А, дали не беше обратното, а? :winky:


С тия датчици толкова съм си играл и пробвал различни комбинации,че ако моят двигател не е нещо уникално съм сигурен. ;)


Твойта не е ли със Сименс електроника? Изобщо си нямам идея как стоят нещата със Сименс-а, но при Бош електрониката дори и при откачен датчик на разпределителния вал колата си пали без проблем, ако този на коляновия е изправен. От половин година се упражнявам с тях :mhihi:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от zvetiko » 29 Дек 2011, 9:40

Наистина е скапаният Сименс с датчици на Хол.За мен това е една огромна стъпка назад в сравнение с бобините на Бош,изобщо целият Сименс е боклук-видяхте какво стана с личните карти. ;)
Вече няколко години е мъка с паленето през зимата-става само с дизелов акумулатор,който го зареждам два пъти в месеца и бендикс като консуматив. ;)На диагностиката всичко е наред,аз съм обърнал всичко,Кольо каза ,че повече нищо не може да направи за мен след като и той обърна двигателя 2-3 пъти.Хайде чао- отивам да събудя квартала. :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от @2bar » 29 Дек 2011, 10:07

Сименса (поне последните, които се слагат на е34) не е с датчици на хол. И като за капак дори и единият датчик да липсва (независимо кой) колата пали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от zvetiko » 29 Дек 2011, 10:35

Моята е от последните и е с датчици на Хол и когато датчика на разпределителният вал е изключен не пали(не ,че иначе пали особено :mhihi:) ,ако го изключа на запалена кола почва едно тракане,докато от този на коляновият вал няма особен смисъл-и с него и без него все тая. :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 9.03.2009
Местоположение: sofia
Кара: некфо комби
Мечтае да кара: E30 М-арийка :)

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от ro1988 » 29 Дек 2011, 11:53

ок Сименс са скапани ,моят е Бош ,а датчика заминал ли е след като му замерих данните малко по нагоре ?! Моля ви дайте да не обръщаме темата на кои електрониката е по добра.
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от ddddk » 29 Дек 2011, 12:56

Кой датчик си мерил?
Как си го мерил?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 9.03.2009
Местоположение: sofia
Кара: некфо комби
Мечтае да кара: E30 М-арийка :)

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от ro1988 » 29 Дек 2011, 14:54

Датчика на разпределителния вал и го мери познат който се занимава с токове но не по коли затова питам дали е читав

Sent from my X10i using Tapatalk
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: 520и М50Б20 не пали

Мнение от @2bar » 29 Дек 2011, 15:03

познатият ще трябва да измери другият датчик, защото на разп. вал няма голямо отношение към проблемът.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook