524td много трудно запалване сутрин.
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!

Бош е пълен боклук!!! Просто горят като за добър ден, пък и свещи купувани от БГ - немам им вера.

ПП. Когато запалиш сутрин тресе ли ти колата... и пуши ли отзад чернилки?
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е момчета
Колега честито за колата жив и здарв да си и я караш.
Ето ти малко инфо за пушака които излиза от колата ти на какво се дължи и как даго различаваш (англ. е ако имаш проблем прати ми едно л.с ще ти го преведа.)
http://www.peemac.sdnpk.org/resource/pdf/tips5.pdf
Проблемите по тези баварски каки са все едни и същи и моето мнение си остава че те се дължат на това че мотора е предкамерен и е много ама много капризен на гориво.
Колата на колегата пали на бутане защото когато я бута на скорост мотора се превърта т.е всмуква въздух , които се загрява когато буталото се движи към горна мъртва точка на процеса сгъстяване.
Този топъл въздух загрява цилиндъра до толкова че после с по малко усилие (температура) се възпламенява нафтата.
щом ти работи нормално после колата , върви като за последно,гори нормално , не тресе,
Не се плаши , поне не за сега.
Прочети из форума че всички имат този проблем.
О.К некои казват че са се справили ,или свикнали с бавното палене
Проблема е комплексен и причината може да бъде в доста неща, като
-разтегната верига (според некои колеги- аз лично не стигнах до там)
-Изгорели свещи- казваш че си ги сменил . Добре замери си идва ли ток до тях, малко вероятно е да запалиш с две изгорели свещи сутрин ако е топла колата можеш.
въздуха е враг на дизела но помпата в резервоара ти подава достатъчно за ад се избегне този проблем, добре е да и видиш дебита и тя както всеко нещо може да сдаде багажа.Провери все пак за твърди маркучи и хлабави скоби и ако е необходимо смени некои само на нагнетателната магистрала( от помпата в резервоара до помпата високо налягане-тази на мотора )
Един съвет погледни на пръв поглед мотора има ли следи некои велик маистор да е пипал . Казвам това защото добрия ще е оправил нещата които е пипал , а "маистора " ще си е оставил ръцете , ако има такива следи от там започни да търсиш ядове.
доста колеги са на мнение че проблемите са в горивната помпа и след профилактика се оправята нещата -помпата на 524 и 525 не са еднакви и до сега като че ли само проблеми с 525 се появяваха????
Както те посъветваха една компресия да замериш не ще е лошо и ако ти кажат че е малка не бързаи да се шашкаш ами се подготви и си смени едни сегменти и една гарнтурка ако ти харесва колата тя ще ти се отплати после , богато следващите 40-50000 км.
Спомням си доста хвалби въвъ форума на една присадка Лики моли за дизел, тя е 100% чиста нафта и не се налива в резервоара ами се вадят наркучите преди горивния филтър и на излишното гориво и се кара докато свърши целта и е да почисти смолите дето са се спекли в помпата ти.
е това се сещам за сега .
Има доста интересни постове и теми по случея с печките .
Дано да съм бил полезен , с каквото можем ще помогнем ние за това сме тук , нали колеги.????
И не се ваикаи за автомобила . това не е лагерна количка , малко е сложна и капризна но ако я обичаш и се грижиш за нея ще разбереш че компромисите и са малко.
Good lucк
=====================
Наи лесното на тази земя е да кажеш на един човек че е сгрешил
Колега честито за колата жив и здарв да си и я караш.
Ето ти малко инфо за пушака които излиза от колата ти на какво се дължи и как даго различаваш (англ. е ако имаш проблем прати ми едно л.с ще ти го преведа.)
http://www.peemac.sdnpk.org/resource/pdf/tips5.pdf
Проблемите по тези баварски каки са все едни и същи и моето мнение си остава че те се дължат на това че мотора е предкамерен и е много ама много капризен на гориво.
Колата на колегата пали на бутане защото когато я бута на скорост мотора се превърта т.е всмуква въздух , които се загрява когато буталото се движи към горна мъртва точка на процеса сгъстяване.
Този топъл въздух загрява цилиндъра до толкова че после с по малко усилие (температура) се възпламенява нафтата.
щом ти работи нормално после колата , върви като за последно,гори нормално , не тресе,
Не се плаши , поне не за сега.
Прочети из форума че всички имат този проблем.
О.К некои казват че са се справили ,или свикнали с бавното палене

Проблема е комплексен и причината може да бъде в доста неща, като
-разтегната верига (според некои колеги- аз лично не стигнах до там)
-Изгорели свещи- казваш че си ги сменил . Добре замери си идва ли ток до тях, малко вероятно е да запалиш с две изгорели свещи сутрин ако е топла колата можеш.
въздуха е враг на дизела но помпата в резервоара ти подава достатъчно за ад се избегне този проблем, добре е да и видиш дебита и тя както всеко нещо може да сдаде багажа.Провери все пак за твърди маркучи и хлабави скоби и ако е необходимо смени некои само на нагнетателната магистрала( от помпата в резервоара до помпата високо налягане-тази на мотора )
Един съвет погледни на пръв поглед мотора има ли следи некои велик маистор да е пипал . Казвам това защото добрия ще е оправил нещата които е пипал , а "маистора " ще си е оставил ръцете , ако има такива следи от там започни да търсиш ядове.
доста колеги са на мнение че проблемите са в горивната помпа и след профилактика се оправята нещата -помпата на 524 и 525 не са еднакви и до сега като че ли само проблеми с 525 се появяваха????
Както те посъветваха една компресия да замериш не ще е лошо и ако ти кажат че е малка не бързаи да се шашкаш ами се подготви и си смени едни сегменти и една гарнтурка ако ти харесва колата тя ще ти се отплати после , богато следващите 40-50000 км.
Спомням си доста хвалби въвъ форума на една присадка Лики моли за дизел, тя е 100% чиста нафта и не се налива в резервоара ами се вадят наркучите преди горивния филтър и на излишното гориво и се кара докато свърши целта и е да почисти смолите дето са се спекли в помпата ти.
е това се сещам за сега .
Има доста интересни постове и теми по случея с печките .
Дано да съм бил полезен , с каквото можем ще помогнем ние за това сме тук , нали колеги.????

И не се ваикаи за автомобила . това не е лагерна количка , малко е сложна и капризна но ако я обичаш и се грижиш за нея ще разбереш че компромисите и са малко.
Good lucк
=====================
Наи лесното на тази земя е да кажеш на един човек че е сгрешил

- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
kninov написа:не пуши мотора не мърда и си бяга като щура 180 и иска още . клапаните на този мотор регулират ли се ръчно или са саморегулиращи.които знае моля да пише защото ми казаха че ако са натегнати пак няма да пали сутрин.
Клпаните на 2.4тд се регулират ръчно
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
bat Jeko написа:-разтегната верига (според некои колеги- аз лично не стигнах до там)
Колега М21 е с Ремък

- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
mla86 написа:bat Jeko написа:-разтегната верига (според некои колеги- аз лично не стигнах до там)
Колега М21 е с Ремък

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
БМВ също предлага добвка за почистване на горивната с-ма Дизел Шпулунг. Цената в ДаруКар е около 36лв! 

КОЛЕГИ ЦЯЛ ДЕН И ОКОЛО 100 ЛВ СИ ЗАГУБИХ ПО ШИБАНИ МАЙСТОРИ . АЗ СЪМ ОТ ПАЗАРДЖИК И МЕ ПОСЪВЕТВАХА ДА ОТИДА ДО ПЛОВДИВ В ОТОРИЗИРАНИЯ СЕРВИЗ НА /БОШ/ И ДА МУ ПУСНАТ ЕДНА ЦЯЛОСТНА ДИАГНОСТИКА ЗА ДА СЕ ВИДЕЛО ОТ КЪДЕ ИДВА ТОВА ЧУДО . КАЗАХА ЧЕ САМО ПО ТОЗИ НАЧИН МОЖЕЛО ДА СЕ ВИДИ . КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ ВИЕ? КОМПРЕСИАТА МУ Е 25. ПИШЕТЕ.
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве е
добре е да направиш една диагностика но е добре да знаеш какви сигнали (стоиности , параметри)можеш да очакваш да видиш.
Обикновенно като не знаеш какво да очакваш взимаш на 100% мнението на всеки.
При мен ми казаха че требва да се промени центровката на помпата , аз си попитах коя статична или динамичната ,а отговорът беше каква е разликата???
Мисля че Тод от пловдив ще ти е полезен къде да отидеш-пиши му.
Провери си предварението , и евентуално го промени.
Аз съм писал в некои от постовете как се прави но за М51 мотор.
Колегите които ме коригираха че м21 е с ремък /за което благодаря- велики сте/ ще ти помогнат с практически съвети как да го направиш на този мотор.
Gооd luck
=======
И аз съм/бях/ от Пазарджик но не мога да ти дам съвет къде да отидеш.
добре е да направиш една диагностика но е добре да знаеш какви сигнали (стоиности , параметри)можеш да очакваш да видиш.
Обикновенно като не знаеш какво да очакваш взимаш на 100% мнението на всеки.
При мен ми казаха че требва да се промени центровката на помпата , аз си попитах коя статична или динамичната ,а отговорът беше каква е разликата???
Мисля че Тод от пловдив ще ти е полезен къде да отидеш-пиши му.
Провери си предварението , и евентуално го промени.
Аз съм писал в некои от постовете как се прави но за М51 мотор.
Колегите които ме коригираха че м21 е с ремък /за което благодаря- велики сте/ ще ти помогнат с практически съвети как да го направиш на този мотор.
Gооd luck
=======
И аз съм/бях/ от Пазарджик но не мога да ти дам съвет къде да отидеш.
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Ако са ти заминали датчиците за температура на мотора , ще ти се вдигнат оборотите на мотора след като запалиш 1500 и ще се включват винаги подгравните свещи /това е 100% пробвано при м 51 за твоя мотор една малка проба и ще си сигурен/.
При м21 винаги ли се включва накала????/подгрева/
нека некои да отговори на този въпрос, благодаря
Има тема писана за високите обороти на е34 прочети я.
Good luck
I love this game
Ако са ти заминали датчиците за температура на мотора , ще ти се вдигнат оборотите на мотора след като запалиш 1500 и ще се включват винаги подгравните свещи /това е 100% пробвано при м 51 за твоя мотор една малка проба и ще си сигурен/.
При м21 винаги ли се включва накала????/подгрева/
нека некои да отговори на този въпрос, благодаря
Има тема писана за високите обороти на е34 прочети я.
Good luck
I love this game

- grunge_is_dead
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Stz
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Имаш лично съобщение!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
grunge_is_dead написа:при м21 не се включват подгревните свещи на всяко палене, зависи от температурата на мотора
Колега точно при М21 при всяко палене независимо от температурата се включва подгряването.Другия колега къде ти казаха че компресията е 25


31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани