Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от LiTtLeRoCk » 06 Дек 2010, 21:12

methanol написа:Колега не те познавам лично но виждам че си фен и искам да ти да съвет, има други неща преди чипа които можеш да направиш за да съживиш 20-ката преди да я чипнеш :yes: Замисли се за всмукателен вал на изпускателя, лек маховик от м20 или пък дори строук на б23. :yes:

Братле,аз мисля и за смяна на мотора,но не виждам смисъл в тази инвестиция,защото не търся високи скорости.Ако колата е на газ,няма ли да окаже някакво негативно влияние,замяната на изпускателния вал със смукателен,ще има ли нужда от някакви други настройки,както казах,не очаквам чудеса.

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от methanol » 06 Дек 2010, 21:48

При смяна на вала ще трябва да се настрои (чипне) с новия вал. Ако си с нормална газова (изпарител) и караш на бензин колкото за профилактика не виждам смисъл от чипа, а ако е така по добре инвестирай в лек маховик отколкото в чип. Ефекта ще е по голям :yes:

Edit: за негативно влияние от смяната на вала и газова уредба нямам представа :roll:

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от LiTtLeRoCk » 06 Дек 2010, 21:50

Чувал съм,че от лекия маховик,губиш във високите обороти,има ли нещо такова?

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от methanol » 06 Дек 2010, 21:55

Има теория че се губи въртящ момент във високите, не съм сигурен точно каква е загубата, но от опит знам че ефект има и то голям. :yes:

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от LiTtLeRoCk » 06 Дек 2010, 21:56

methanol написа:Има теория че се губи въртящ момент във високите, не съм сигурен точно каква е загубата, но от опит знам че ефект има и то голям. :yes:

Точно за това питам,но си мисля,че ако има загуби,те ще са при 4500об на горе,но ефекта при старта в ниските,ще е голям.
И,ако ще се слага лек,то трябва да е 6.3кг при 8.5 ще има ли някакъв ефект,от цялата процедура.

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от methanol » 06 Дек 2010, 22:01

Именно, а не променяш нищо в горивната камера или запалителната система и мотора си пее на газ :yes: Дори и с 8.5 има ефект и можеш да вземеш 2-ра ръка маховик комплект със съединител под 100лв :yes:

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от LiTtLeRoCk » 06 Дек 2010, 22:03

methanol написа:Именно, а не променяш нищо в горивната камера или запалителната система и мотора си пее на газ :yes:

Ако се сложи маховик 8.5кг, ще има ли ефект от цялата работа,или труда не си заслужава резултата.

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от methanol » 06 Дек 2010, 22:06

Едитнах горното мнение след като видях че и ти си го едитнал :mhihi:

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от LiTtLeRoCk » 06 Дек 2010, 22:09

methanol написа:Едитнах горното мнение след като видях че и ти си го едитнал :mhihi:

Мерси за информацията.
За сега следващата стъпка е шпер.
П.С Пак ми влезе муха в главата,то не,че има нещо друго там :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от ddddk » 06 Дек 2010, 23:33

Колега,

Чета тука от известно време какви фитили ти набутват... И реших да споделя мнение.

Та, тая умряла двайска, ако и сложиш леко мандало ще приключи съвсем.
Ти както си от Стара Загора и лятото като решиш да ходиш на море и трябва да ти кажа, че по така известния маршрут Стара Загора - Карнобат като натигнеш камион, не 3-та ами 2-ра скорост няма да ти стига дда се наемеш и да дръпнеш на камиона.
Просто този мотор няма вътък за лек маховик.
Кирия от лекия маховик ще имаш, ако си светофарен рацер, обаче точно Е34 е последното купе за този вид гонки със скомните си 1500 кг.

Та така. Не искам да влизам в спор с колегата дето те агитира, технически грамотен си сам ще си притеглиш плюсовете и минусите.

Поздрави,
Д
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от LiTtLeRoCk » 06 Дек 2010, 23:37

В това което казваш спор няма,затова искам да претегля +/- на цялата тази интервенция,искам по добра динамика в ниските,точно където куца 20ката.

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от methanol » 06 Дек 2010, 23:45

Не искам да влизам в спорове, всеки си има мнение, аз изразих своето :yes:


Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 7.11.2010
Пол: Мъж

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от absolutlover » 06 Дек 2010, 23:55

здравейте и аз от известно време чета темата и за да не създавам нова исках да попитам колегите виждам че са компетентни.та въпроса ми е карам е36 320 ванус и искам да попитам колегите дали тези неща които казаха на колегата биха помогнали за вървежа и на моята кола.иска ми се да и сложа чип,но всички ми казват че няма смисал без да съм направил някакви промени по генерация и така нататак.също така исках да попитам дали всички е 36 са с такав еку компютър защото и това чета че чип тунинг имал смисал само при такъв компютър.благодаря на всички предварително и моля да ме извините за невежеството относно техническата част на автомобила :D :yes:

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от methanol » 08 Дек 2010, 18:43

absolutlover написа:здравейте и аз от известно време чета темата и за да не създавам нова исках да попитам колегите виждам че са компетентни.та въпроса ми е карам е36 320 ванус и искам да попитам колегите дали тези неща които казаха на колегата биха помогнали за вървежа и на моята кола.иска ми се да и сложа чип,но всички ми казват че няма смисал без да съм направил някакви промени по генерация и така нататак.също така исках да попитам дали всички е 36 са с такав еку компютър защото и това чета че чип тунинг имал смисал само при такъв компютър.благодаря на всички предварително и моля да ме извините за невежеството относно техническата част на автомобила :D :yes:

Същото се отнася и за вас :yes: Отностно чипа ще ти кажат на място като идеш да си го правиш, защото Е36 320 има 3 различни мотора и няколко вида инсталаций и еку-та. :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Смяна на генерация,от М50Б20 на М50Б25.

Мнение от Пресиян Василев » 08 Дек 2010, 20:32

ddddk написа:Колега,

Чета тука от известно време какви фитили ти набутват... И реших да споделя мнение.

Та, тая умряла двайска, ако и сложиш леко мандало ще приключи съвсем.
Ти както си от Стара Загора и лятото като решиш да ходиш на море и трябва да ти кажа, че по така известния маршрут Стара Загора - Карнобат като натигнеш камион, не 3-та ами 2-ра скорост няма да ти стига дда се наемеш и да дръпнеш на камиона.
Просто този мотор няма вътък за лек маховик.
Кирия от лекия маховик ще имаш, ако си светофарен рацер, обаче точно Е34 е последното купе за този вид гонки със скомните си 1500 кг.

Та така. Не искам да влизам в спор с колегата дето те агитира, технически грамотен си сам ще си притеглиш плюсовете и минусите.

Поздрави,
Д
Точно така ,на сьщото мнение сьм.Може да сьм в малко по друга свера ,но не един мотор ми е минал през рьцете.С лек маховик ще се отнеме и малкото вьртяш момент на 20-ката ,които тьи или иначе все не и достига.Вярно че ще е по пьргава в ниските но само това.Виж Б25 е друга бира ,мотор за които има смисьл да се рови.Чип Колектор ,вал в Б25 ,знае всички как се озверява .
Лично мнение ,и не задьлжително,няма да си направя труда да сваля кутията заради 2 кила по лек маховик и 20-30 Нютона надолу
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook