Надува маркучите след ремонт

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 27.02.2010

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от mirtko » 25 Юли 2010, 16:25

И мойта губеше по 10л вода на 100км,ама беше от главата,не от помпата :mhihi: .Направо като давах газ и по новините променяха прогнозата за времето.Зъбчо,ако си сменял помпата и не си сменил О-пръстена може да ти се е получило това,иначе сваляш помпата мацаш силикон и си ти.

А иначе,маркуча го стискам,но сравнително малко,гледах няколко други тдс-а тамън правени и маркуча се стиска с лекота,смисъл неможеш да си пипнеш пръстите,но се стиска на една четвърт от обема му.Сега в момента не губи вода,при мен с изпуснала гарнитура 3год никакви проблеми не съм имал,да грее или пък да губи вода,просто няколко месеца не бях доливал вода и в един хубав топъл ден я позагрях,не я прегрях,но и стигна да почне да пие.Мен не ми е проблем и така да си я карам,просто след като съм хвърлил толкова пари,поне всичко да е изрядно....

п.п @2бар какъв е тоя уред?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от Zubcho » 25 Юли 2010, 19:19

Ами този уред е манометър навиващ се на капачката на разширителния съд и за сефте виждам такъв. :oops:

2бар: Ако имаш такъв под ръка дай да го закачим на кенефа и да видим какво ще покаже.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от @2bar » 25 Юли 2010, 19:51

това е най - обикновена помпа, с която се създава налягане в системата и после се търсят течове (следи налягането).

намям Zubcho, не се занимавам професионално с ремонти (демек вадя хлабя), за да имам такова нещо. от друга страна го има във всеки сервиз. Просто се учудих, какви са тези майстори, и какви са тези похвати, които ползват.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от Zubcho » 25 Юли 2010, 20:26

Аз до сега не съм го виждал в ни един сервиз това чудо. Явно си спестяват.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от Stoqnov_ » 26 Юли 2010, 14:05

В сервиз на БМВ не го видях тва........ А колега- по твоят въпрос не съм на 100 процента сигурен, но с мой приятел се бе случило подобно нещо- надува на камък, но пресича маслото... При тебе ако не е пресякла маслото трябва да върви. И не би трябвало да пръсне маркуч. Нали затова е клапана в капачката. Идват ми много неща наум, но все пак карам само бензин и едва ли ще ти бъда много полезен. Но за маркучите съм сигурен, защото вече съм се сблъсквал с това- не се пръскат, просто изхвърля от капачката. Успех ти желая.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 27.02.2010

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от mirtko » 26 Юли 2010, 17:08

До някъде и аз мисля ,че няма да се пръсне,но пък 2008г карах едно 320д към созопол и казана се пръсна, стана голяма мизерия,от там си храна притесненията....Скоро ми предстои път,ще видим какво ще стане,все пак ако някой случайно се сети за нещо да драска :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от shengi » 27 Юли 2010, 22:37

Прегледай пак темите за обезвъздушаване колега.Ако не е от това смени 1-2 капачки и гледай цифрите от долу 140-160-200.Друго виж дали нямаш течове след обезвъздушаване пак да получава въздух.Друго друго ... смени от някой колега от твоя край маркуча, че на твоя може да са му се накъсали конците и да не държи на налягане и да си става като балонче.И провери дали успяваш да го стиснеш.Трябва поне на 1/2 да успяваш да го стиснеш без много усилия на напълно загряла кола /това от личен опит при бензинките/
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от predel » 27 Юли 2010, 22:56

Провери си и малкото маркуче за обезвъздушаването, че ако е запушено или е запушено откъм радиатора или разширителния казан наистина събираш въздух (пара) и системата не работи адекватно...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от BABHOMED » 28 Юли 2010, 0:41

Колега моя маркуч от главата към радиатора също е толкова твърд колкото и твоя когато загрее машината на 11:59 но мисля че е нормално като гледам работното им налягане на тези системи е около 1.2-1.4 атмосфери !?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 27.02.2010

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от mirtko » 28 Юли 2010, 0:57

shengi написа:Прегледай пак темите за обезвъздушаване колега.Ако не е от това смени 1-2 капачки и гледай цифрите от долу 140-160-200


Значи капачката ми е 140 и си работи,сменях я с няколко други и същата работа.Течове няма и никога не е имало,колата е обезвъздушена,а и да не е до сега от толкова каране да се е обезвъздушила 100 пъти,макар и мойте обезвъздушаваници всяка сутрин...Маркуча предполагам че говориш за горния от главата до радятора,също е тип топ,даже незнам как държи още,3 год ми го надува и проблеми никакви с него.Нито има балони по него нито гумата се е спекла,нито е деформирала нито нищо,държи си налягането,иначе сутрин нямаше да изсъсква като отварях.Маркуча го стискам,но си е твърд.

predel написа:Провери си и малкото маркуче за обезвъздушаването, че ако е запушено или е запушено откъм радиатора или разширителния казан наистина събираш въздух (пара) и системата не работи адекватно...


Като загрея колата и отворя капачката изхвърпя от там вода,така че не е запушен,понякога и като е повече водата си я изхвърля.

BABHOMED написа:Колега моя маркуч от главата към радиатора също е толкова твърд колкото и твоя когато загрее машината на 11:59 но мисля че е нормално като гледам работното им налягане на тези системи е около 1.2-1.4 атмосфери !?


Да,Но има доста тдс-и около мене,една 7ца и по неговия маркуч съдя,че мойта кола не е добре,други 525тдс и 325тдс единия с ремонтирана глава другия смяна гарнитура само и не надуха колкото мойта.....също така и един макък тдс същата история,да кажа,че нещо не съм направил като хората да,но пък всичко беше по учебник.Надявам се някак си да се наредят нещата,защото ми писна да съм до уши в масло по цял ден и реално да не правя нищо. :wave:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от BABHOMED » 28 Юли 2010, 9:48

Масло масло ама си е кеф косата ти да мирише на диференциално масло ...Има нещо извратено в това да си "майстор"...Мой съвет край така ако ще се ражда нещо ще се роди..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от Zubcho » 28 Юли 2010, 9:53

Пак не разбрах - вода губи ли ти?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 27.02.2010

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от mirtko » 28 Юли 2010, 11:54

Преди ремонта загря малко и почна да губи вода,след ремонта не е пипала водата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от Zubcho » 28 Юли 2010, 16:41

Тогава спри да се филмираш и само карай.


Точка, запетайка и удивителна. Край на темата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Надува маркучите след ремонт

Мнение от delas_328 » 29 Юли 2010, 20:58

Колега щом като си сменил гарнитурата и си обезвъздушил ( качествено ), би трябвало да нямаш проблеми,то неможе въобще да не надува.Така или иначе системата работи под налягане.

Успех!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook