Съединител или нещо друго...?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от cod-cdbp » 10 Май 2010, 10:17

penio написа:ПС: Кажете колко пари зимат майсторите за смяна


~100-150лева максимум
Изображение

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от Vlados » 10 Май 2010, 23:51

Явно не съм сбъркал в предположението си... :(
Следващият въпрос: Предложения за цена на диска, майстор и цена за работа... :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от BULL3T » 11 Май 2010, 2:17

Моя беше 220 лв от митко н1 на тдс-а предполагам че ще да е по скъпичък. Митето ДСБ ще ти каже сигурно. :) Успех дано го оправйш само със смяна на съединител.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от \MITETO\ DSB » 11 Май 2010, 8:12

BULL3T написа:Моя беше 220 лв от митко н1 на тдс-а предполагам че ще да е по скъпичък. Митето ДСБ ще ти каже сигурно. :) Успех дано го оправйш само със смяна на съединител.

Незнам цена аз съм автомат.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от @2bar » 11 Май 2010, 8:44

На М51 съединителя по принцип е по - евтин от този на М20. Другото вече са напасване на цените според търсенето и предлагането.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от Е.Димитров » 11 Май 2010, 9:30

Аз имам чисто нов оригинален,ама оригинален ,само тези дето се продават в представителите на БМВ,но не знам дали става за теб,ето парт номер
21211223240

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от Zubcho » 11 Май 2010, 9:45

Ходи при Кольо (Архитекта). От mitko_n1 е 169лв или нещо подобно. Говорим за пълен комплект съединител. Чукни му едно телефонче на 0886750555 и се разберете. Еконта ще ти е 10-тина лева за съединителя и пак ще си под цената 220лв :) Поне ще знаеш, че е проверена стока. Хубатово е че като идеш при Кольо и може да закачите колата на 1 диагностика преди да си я вземеш и да видиш дали няма някаква друга повреда.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от Vlados » 22 Май 2010, 21:09

Благодарение на mitko_n1 вече имам нови: съединител, притискателен диск, лагер и всички семеринги, които могат да се сменят при свалянето на кутията, които заеха своите места по колата! :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от @2bar » 23 Май 2010, 0:41

@Vlados,

сложи малко статисктика. На колко км, какво беше износването, първичният лагер, лагера в маховика - наред ли бяха, някоя друга снимка....иначе смисъла на темата се губи.

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от Vlados » 23 Май 2010, 11:00

Смисъла на темата беше да разбера дали съединителя е причина за появилите се проблеми, така че в никакъв случай не се е изгубил (за което благодаря на отзовалите се).
Иначе за другото - не присъствах на място и не мога да дам много подробности, но мога да кажа, че стария съединител (Валео) е само с 2 мм. по-износен от новия, но е изпечен... Семеринга на коляновия вал е заминал и е имало доста масло, както и още един семеринг беше "тръгнал" (всички ги бях взел и са сменени). Нямам идея на колко километра е бил, карам колата трета година и сега като си погледнах "сервизния" тефтер се оказа, че съм минал почти 30 000 км.
Най-интересното е, че имаше нещо като стържене при потегляне на 1-ва, което си мислех, че е от една планка, която държи тръбите при средното гърне и често се късаше. Явно е било от съединителя, защото сега не се чува нищо.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от Bogdan_Nikolov » 26 Май 2010, 17:52

и аз го имах тоя проблем но ми е много чудно взех колата на 333000 незнам дали са били реални а съединитела е сменян на 320000 някаде в това съм сигорен 4е я взех от приятел и като карам извънградско няма проблеми но след дълго каране да кажем 300 км и влизане в софия на 1 и на 2 съединитела буксуваше яко това започна да ми го прави на 360000км и сега от есента до сега не ми го е правила незнам ква е тая аномалия и от какво се получава ,сега е 380000 и като карам на дълго съединитела отделя по нагоре а като карам градско може и 50 -60 км да карам всичко си е наред нялой има ли обяснение н ми се вярва да е от съединитела трябва да издържа поне 100000 като тея 50000 км навартяни от мен са 40000 извън и 10000 градско

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от penio » 26 Май 2010, 22:57

На по-ниски предавки съединителя не се товари толкова. Значи, ако караш на високи обороти и ниски предавки даже и да е тръгнал сединителя пак може да се кара извесно време. Освен това градско караране, на къси разтояниа феродото не се загрява чак толкова, за да почне да приплъзва. Извънградско, като се ускорява на 4та или на 5та предавка сединителя се товари най-много. Тоест усилието в/у съединителя е функция на силата която колата преодолява в момента разделени на броя обороти на коляновия вал за същото време. Извънградско си проличава най-добре дали е за смяна, като дадеш газ на 5та докато караш с около 130км/ч. (~4000об/мин)когато нютоните са най-много.
Възможно е също и да влиза масло от някъде, тогава като сменяш предавки и ще буксува здравата.
Но все пак, мнението ми е базирано само на обща култура с елементи на разсъждение. Кейне хафтунг.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от Bogdan_Nikolov » 27 Май 2010, 20:45

penio написа:На по-ниски предавки съединителя не се товари толкова. Значи, ако караш на високи обороти и ниски предавки даже и да е тръгнал сединителя пак може да се кара извесно време. Освен това градско караране, на къси разтояниа феродото не се загрява чак толкова, за да почне да приплъзва. Извънградско, като се ускорява на 4та или на 5та предавка сединителя се товари най-много. Тоест усилието в/у съединителя е функция на силата която колата преодолява в момента разделени на броя обороти на коляновия вал за същото време. Извънградско си проличава най-добре дали е за смяна, като дадеш газ на 5та докато караш с около 130км/ч. (~4000об/мин)когато нютоните са най-много.
Възможно е също и да влиза масло от някъде, тогава като сменяш предавки и ще буксува здравата.
Но все пак, мнението ми е базирано само на обща култура с елементи на разсъждение. Кейне хафтунг.

колега тдс на 4000 об/мин е на 170+ ако не ме лъже паметта но при мен не се полу4ава тогава а на 2 и на 3 предавка след дълго каране а интереснот е 4е от миналато лято не е го правила


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от ivan. » 27 Май 2010, 22:07

Bogdan_Nikolov написа:
penio написа:На по-ниски предавки съединителя не се товари толкова. Значи, ако караш на високи обороти и ниски предавки даже и да е тръгнал сединителя пак може да се кара извесно време. Освен това градско караране, на къси разтояниа феродото не се загрява чак толкова, за да почне да приплъзва. Извънградско, като се ускорява на 4та или на 5та предавка сединителя се товари най-много. Тоест усилието в/у съединителя е функция на силата която колата преодолява в момента разделени на броя обороти на коляновия вал за същото време. Извънградско си проличава най-добре дали е за смяна, като дадеш газ на 5та докато караш с около 130км/ч. (~4000об/мин)когато нютоните са най-много.
Възможно е също и да влиза масло от някъде, тогава като сменяш предавки и ще буксува здравата.
Но все пак, мнението ми е базирано само на обща култура с елементи на разсъждение. Кейне хафтунг.

колега тдс на 4000 об/мин е на 170+ ако не ме лъже паметта но при мен не се полу4ава тогава а на 2 и на 3 предавка след дълго каране а интереснот е 4е от миналато лято не е го правила
някой тдс-и ако достигнат 4000 оборота няма да им стигне километража :mhihi: :mhihi:
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: Съединител или нещо друго...?

Мнение от Bogdan_Nikolov » 27 Май 2010, 22:11

е тва са автоматите моя ръчка :bchug:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook