R I P

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 6.01.2005

Мнение от Smashed » 16 Май 2005, 23:12

Èìà ëè À6 Àóäè 115 êîíÿ, ìèñëåõ ÷å ñà ñòàðè òèÿ äâèãàòåëè. Ïî-äîáðå çà À6 ùå å 140 êîíÿ, íî àç áèõ ñå çàìèñëèë äà ñè ñìåíÿ äâèãàòåëÿ ñúñ Ì42, êàêòî ïðåäëîæèõà ïè÷îâåòå ïî-ãîðå! 1200 ëâ ñè å îôåðòà!
Ìàìêà ìó, êàê áèõ è íàáèë åäíà ìåòàíîâà óðåäáà!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 16 Май 2005, 23:17

на а6 2.0 не е нов мотора но повечето от германия под 150 000 км са много добри а и 518 не се произвежда а 2.0 литров мотор на ауди има от 20 години дори и на новата 6естица
А и вече е решено оправяне и продажба!
ТДС - Турбо Див Селянин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 6.01.2005

Мнение от Smashed » 16 Май 2005, 23:47

2.0 íå å íîâ äâèãàòåë, íî 115 êîíÿ 2.0 ìè ñå ñòîðè ñòàð äâèãàòåë. Íà Àóäè 100 ðàçáèðàì äà ñå ìîíòèðà, íî ñå ó÷óäèõ ÷å è íà À6 ãî èìà. Ìèñëåõ ÷å íà âñè÷êè ïî-íîâè îò 94-95 ãîäèíà ñëàãàò 16 âèíòèëîâ 140 êîíÿ. ßâíî ñå áúðêàì íåùî. Óñïåõ â íà÷èíàíèåòî è äàíî äà å ÷èòàâî Àóäèòî :yes: â êîåòî ñúì ïî÷òè ñèãóðåí :) Ñàìî ñúì ÷óâàë ÷å ñà ìàëêî ìóäíè, íî òî è ñëåä 518, ìîæå è ïî-ñèëíî äà òè ñå ñòîðè ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 17 Май 2005, 10:47

Smashed написа:2.0 не е нов двигател, но 115 коня 2.0 ми се стори стар двигател. На Ауди 100 разбирам да се монтира, но се учудих че и на А6 го има. Мислех че на всички по-нови от 94-95 година слагат 16 винтилов 140 коня. Явно се бъркам нещо. Успех в начинанието и дано да е читаво Аудито :yes: в което съм почти сигурен :) Само съм чувал че са малко мудни, но то и след 518, може и по-силно да ти се стори ;)


Става вапрос сигорно за първата А6,дето се води А6 заради кристалните фарове,произвеждат се от 94' до 97',имат бензинови двигатели 2,0и пална инжекция с мо6тност - 101, 115 и 140 к.с. :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 17 Май 2005, 11:53

да,но 140 коневите повечето са от италия а баща ми иска германка и ще е 115 коня дори и КУАТРО може да има.А и нема да се стори бавна след като имахме а4 2.6 150 коня резачка дори и 518-ката вървеше много добре тя е 1370 кг което не и е тежко Б4 2.0 115 коня е 1250 кг и цепи мрака
ТДС - Турбо Див Селянин

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 17 Май 2005, 13:39

Отплеснахте се с тия Аудита :cop:
Придържайте се към темата иначе ще бъда принуден да я заключа ;)
May the BMW force be with you!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 18 Май 2005, 14:18

Добра новина решихме се да не я продаваме,а да си я направим читава и да си я вруткаме
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 18 Май 2005, 14:35

но аз бих се замислил да си сменя двигателя със М42, както предложиха пичовете по-горе! 1200 лв си е оферта!


ще му излезе доста повече от 1200лв ;) ,но пък колата ще тръгне!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 18 Май 2005, 14:39

///M Power
Пусни ми едно ЛС за цената на знаеш кое предполагам че си ми видял ЛС-то
ТДС - Турбо Див Селянин

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 10 Юли 2005, 22:00

:gives: Е това пък какво беше ? Като видях,че тая тема отново е на преден план се уплаших,че мотора ти е блокирал наново :shock:
А то и руснаци налазиха тука ... :evil:

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

518

Мнение от KPETEH » 10 Юли 2005, 23:49

Разбра ли защо е блокирал двигателя?! Нещо с маслото то те притесняваше. Щото вчера идва един приятел и вика много бързо ми свършва маслото. Гледам под колата нема капки - пък и как от вчера долял - днес му свти лампа! Викам отвори капака да видим - гледаме няма капачка за маслото - всичко оплескано вътре и на капака околко "раната" :mhihi:

П.С.
Видях за руснаците ама се подсетих и за темата...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 15 Юли 2005, 20:43

Водната помпа или термостата са причината а маслото е изгоряло при прегряването,а още по лошо,че тъпата стрелка не показа,а и след като я оправиха и са я запалили и пак е тръгнала към червеното сменили са водната и термото и се е оправила.
БИХ ви посъветвал да наглеждате водната помпа и термостата :mhihi:
А И сега не ГОРИ грам масло
ТДС - Турбо Див Селянин

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook