монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
Модератор: Технически модератори
			49 мнения
			 • Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
Stanchev написа:и има тема от 10 страници с проблеми
Само дето проблемите нямат нищо общо с газовият инжекцион ,но здраве да е,важна е идеята ,че газта е виновна за всичко,както и нафтата между другото.
 
 По темата-колега сложи си на BSM,много съм доволен,вече избих газовата-все едно на софийско градско колата ми харчи 7-8/100 бензин,сега почвам да "спестявам" за един В28,че с В20 каквото и да правиш Е34 си е покойник

За Борето от Пазарджик-перфектно монтира и регулира инжекциона,но след един месец като му се обадих ,че сондата е дефектирала и бутилката се пълни до горе,почна да се цигани и да обяснява ,че ме лъжели на газостанциите и цялата работа за 20лв.-за толкова ми я оправиха в София,с една дума много ми падна в очите тоя човек.

Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
Пепи колегата е с доста приятно за окото е34 с б25,така че от страна за мотор е в златната средаzvetiko написа:Stanchev написа:и има тема от 10 страници с проблеми
Само дето проблемите нямат нищо общо с газовият инжекцион ,но здраве да е,важна е идеята ,че газта е виновна за всичко,както и нафтата между другото.
По темата-колега сложи си на BSM,много съм доволен,вече избих газовата-все едно на софийско градско колата ми харчи 7-8/100 бензин,сега почвам да "спестявам" за един В28,че с В20 каквото и да правиш Е34 си е покойник
За Борето от Пазарджик-перфектно монтира и регулира инжекциона,но след един месец като му се обадих ,че сондата е дефектирала и бутилката се пълни до горе,почна да се цигани и да обяснява ,че ме лъжели на газостанциите и цялата работа за 20лв.-за толкова ми я оправиха в София,с една дума много ми падна в очите тоя човек.


by ''kompleksa''
- mikluho
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
Реших да слагам газ щото средно по 800-1000 км на месец по 18-20/100 градско взе да става дебело   Към днешна дата а и за напред се очертава да ни е основен семеен автомобил.
 Към днешна дата а и за напред се очертава да ни е основен семеен автомобил.
По въпроса за продажбата ------ бяха някакви мои залитания НЯМА ДА СЕ ПОВТОРИ
  НЯМА ДА СЕ ПОВТОРИ
Та въпроса ми беше не дали да си наливам газ в резервоара а къде работят и монтират газови инжекциони като хората и кои марки са по надеждни /в смисъл да не откривам топлата вода тепърва /
Благодаря много на отзовалите се.
			 Към днешна дата а и за напред се очертава да ни е основен семеен автомобил.
 Към днешна дата а и за напред се очертава да ни е основен семеен автомобил.По въпроса за продажбата ------ бяха някакви мои залитания
 НЯМА ДА СЕ ПОВТОРИ
  НЯМА ДА СЕ ПОВТОРИТа въпроса ми беше не дали да си наливам газ в резервоара а къде работят и монтират газови инжекциони като хората и кои марки са по надеждни /в смисъл да не откривам топлата вода тепърва /
Благодаря много на отзовалите се.
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
		Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
И аз съм се интересувал за газ  на тоя мотор и по моите преценки ...марката е брц.
За сервиз,монтаж нека колегите те насочат.
Ма най-вероятно КЕ трябва ти да насочваш доста хора,икономисали от към качество
			За сервиз,монтаж нека колегите те насочат.
Ма най-вероятно КЕ трябва ти да насочваш доста хора,икономисали от към качество


by ''kompleksa''
- dokie
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
За където и да попиташ ще има и доволни и недоволни...
На мен и двете газови са поставени в Перник:
на Фиат-а обикновена газова с плочка на моно-инжекциона - хората я направиха "добре" изхарчих над 20лв бензин, докато сам установя, че не са захранили газовия клапан и прекъснали инжектора... след отстраняване на проблема всичко бе перфектно, но и до ден днешен колата си харчи 12-13 на сто градско газ и 12 по тракия със 120-140 (1.4 е двигателя, 70 коня) а на бензин около 7/100 за същия маршрут, ходил съм и на княжево при едни момчета, които се занимават с това - откриха някакъв проблем, уж го отстраниха, ама резултат с разхода никакъв - газовата Ловато. Иначе колата на газ е както на бензин като ускорение.
На БМВ-то след много уговорки за БРЦ и 1600лв за всичко с монтажа ми монтираха АГ Зенит (полска някаква) като проблемите започнаха веднага (сега сме много гъсти с майстора ) - то не бе разменени маркучи, незакачена ламбда-сонда и т.н. - некадърни настройки... нямам думи... след година ходене по мъките, много псувни по майстора и телефонен тормоз от моя страна (+ няколко ходения до едни газаджии близо до ИСУЛ - негови познати - и резултат същия) си закупих кабела за връзка с компа на газта и мога да се похваля, че сега работи добре вече половин година (съвсем леко прекъсва когато премине на газ и не е още добре загряла, но за 1мин. и се оправя ... и това само м/у 1000-2000 оборота). Разход - доволен.
 ) - то не бе разменени маркучи, незакачена ламбда-сонда и т.н. - некадърни настройки... нямам думи... след година ходене по мъките, много псувни по майстора и телефонен тормоз от моя страна (+ няколко ходения до едни газаджии близо до ИСУЛ - негови познати - и резултат същия) си закупих кабела за връзка с компа на газта и мога да се похваля, че сега работи добре вече половин година (съвсем леко прекъсва когато премине на газ и не е още добре загряла, но за 1мин. и се оправя ... и това само м/у 1000-2000 оборота). Разход - доволен.
Ако имаш възможност най-добре сам си я монтирай и настрой - и парите ги дай за по-хубава система - познат сложи Би-газ на V6 на ауди и е доволен... нооо 2300лв... иначе и за Принс добро съм чел, ама и там парите са....
Оферти и фирми много...
Цялото го изписах с идеята, че който и да монтира газовата винаги има какво да се донагласява, а най-добрата настройка ще я направиш ти, който я караш всеки ден и виждаш как се държи... просто смятам (а май и не само аз - то думите бяха на колегата 6ineline) че в БГ няма кой да ти настрои като хората газовата на лимозините ни...
Имам приятел с Ауди 100 с Пропан-бутан и Метан едновременно... е тоз човек се счупи от возене, а аз само разправииииии... и все пак е по-евтино! и вече карам спокойно...
Успех!
ПС: За горепосочените сервизи на лично мога да ти дам конкретно адресно инфо ако искаш да ходиш/не ходиш
			
		На мен и двете газови са поставени в Перник:
на Фиат-а обикновена газова с плочка на моно-инжекциона - хората я направиха "добре" изхарчих над 20лв бензин, докато сам установя, че не са захранили газовия клапан и прекъснали инжектора... след отстраняване на проблема всичко бе перфектно, но и до ден днешен колата си харчи 12-13 на сто градско газ и 12 по тракия със 120-140 (1.4 е двигателя, 70 коня) а на бензин около 7/100 за същия маршрут, ходил съм и на княжево при едни момчета, които се занимават с това - откриха някакъв проблем, уж го отстраниха, ама резултат с разхода никакъв - газовата Ловато. Иначе колата на газ е както на бензин като ускорение.
На БМВ-то след много уговорки за БРЦ и 1600лв за всичко с монтажа ми монтираха АГ Зенит (полска някаква) като проблемите започнаха веднага (сега сме много гъсти с майстора
 ) - то не бе разменени маркучи, незакачена ламбда-сонда и т.н. - некадърни настройки... нямам думи... след година ходене по мъките, много псувни по майстора и телефонен тормоз от моя страна (+ няколко ходения до едни газаджии близо до ИСУЛ - негови познати - и резултат същия) си закупих кабела за връзка с компа на газта и мога да се похваля, че сега работи добре вече половин година (съвсем леко прекъсва когато премине на газ и не е още добре загряла, но за 1мин. и се оправя ... и това само м/у 1000-2000 оборота). Разход - доволен.
 ) - то не бе разменени маркучи, незакачена ламбда-сонда и т.н. - некадърни настройки... нямам думи... след година ходене по мъките, много псувни по майстора и телефонен тормоз от моя страна (+ няколко ходения до едни газаджии близо до ИСУЛ - негови познати - и резултат същия) си закупих кабела за връзка с компа на газта и мога да се похваля, че сега работи добре вече половин година (съвсем леко прекъсва когато премине на газ и не е още добре загряла, но за 1мин. и се оправя ... и това само м/у 1000-2000 оборота). Разход - доволен.Ако имаш възможност най-добре сам си я монтирай и настрой - и парите ги дай за по-хубава система - познат сложи Би-газ на V6 на ауди и е доволен... нооо 2300лв... иначе и за Принс добро съм чел, ама и там парите са....
Оферти и фирми много...
Цялото го изписах с идеята, че който и да монтира газовата винаги има какво да се донагласява, а най-добрата настройка ще я направиш ти, който я караш всеки ден и виждаш как се държи... просто смятам (а май и не само аз - то думите бяха на колегата 6ineline) че в БГ няма кой да ти настрои като хората газовата на лимозините ни...
Имам приятел с Ауди 100 с Пропан-бутан и Метан едновременно... е тоз човек се счупи от возене, а аз само разправииииии... и все пак е по-евтино! и вече карам спокойно...
Успех!
ПС: За горепосочените сервизи на лично мога да ти дам конкретно адресно инфо ако искаш да ходиш/не ходиш

Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
..........a brc ги няма по форумите,защото няма ядове  с тях  
 
Колегата е прав -при некачествена газова е по-добре на бензин и от към разход и без аномалий.
1997г. слагам газ на алекото-неква марка ''стар газ'' ,след 2 месеца я изхвърлих,защото ми излизаше по ефтино да се движа на бензин.
след месец съм с брц -момчетата ми монтираха 90кв изпарител на 55кв мотор мохера вървеше повече на газ (заклевм се в това) и имаше икономия при цена на бензина 1.28лв,а на газта 0.83лв.
 мохера вървеше повече на газ (заклевм се в това) и имаше икономия при цена на бензина 1.28лв,а на газта 0.83лв.
мОДУЛИТЕ НА БАРДОЛИНИ са като китайско пиано-много опции и нищо съществено 
 
ловато са същите лайна.
БРЦ е с доста подобен хардуер на мотроник на бош-така че при нашите коли ,остава единствения компромис
170кв-атовия им изпарител е напълно подходящ за 141 кв мотор.
Бардолинския неможе да се оправи с 113к.с мотор,след 4500оборота все е в недостиг 
 
Всичко написано е от личен опит.
			 
 Колегата е прав -при некачествена газова е по-добре на бензин и от към разход и без аномалий.
1997г. слагам газ на алекото-неква марка ''стар газ'' ,след 2 месеца я изхвърлих,защото ми излизаше по ефтино да се движа на бензин.
след месец съм с брц -момчетата ми монтираха 90кв изпарител на 55кв мотор
 мохера вървеше повече на газ (заклевм се в това) и имаше икономия при цена на бензина 1.28лв,а на газта 0.83лв.
 мохера вървеше повече на газ (заклевм се в това) и имаше икономия при цена на бензина 1.28лв,а на газта 0.83лв.мОДУЛИТЕ НА БАРДОЛИНИ са като китайско пиано-много опции и нищо съществено
 
 ловато са същите лайна.
БРЦ е с доста подобен хардуер на мотроник на бош-така че при нашите коли ,остава единствения компромис

170кв-атовия им изпарител е напълно подходящ за 141 кв мотор.
Бардолинския неможе да се оправи с 113к.с мотор,след 4500оборота все е в недостиг
 
 Всичко написано е от личен опит.

by ''kompleksa''
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
никой ли в сф на кара е34 на газ  
 
пък дори да изрази впечатления от монтажистите му
			 
 пък дори да изрази впечатления от монтажистите му


by ''kompleksa''
- ///MILEN
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
IXа ми е с обикновенна газова Ловато в града гори 16-17 на вън 12,5 
			
		
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
///MILEN написа:IXа ми е с обикновенна газова Ловато в града гори 16-17 на вън 12,5
Но е без някакви измислени ком-ри,а както я наричат тук обикновена(за мен -практична),нали

Обосновавам си мнението за ловато инжекцион

by ''kompleksa''
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
Кой пита дали някой кара Е34 на газ в София. Мойта я карам вече 7 години и имам 140 000км на газ. Газовата е обикновена с плочка след дебитомера. Няма грижи вече толкова време. 18-19л/градско и 11/извън. Но си я натискам добре. Слага ми я едно момче в Княжево - Емо се казва. Преди 7 години само той и още едни се навиха да сложат обикновена газова на този мотор. Един ден посмятах, изплатил съм не газовата, а колата...
			Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
		- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
ivan. написа:..........a brc ги няма по форумите,защото няма ядове с тях
Колегата е прав -при некачествена газова е по-добре на бензин и от към разход и без аномалий.
1997г. слагам газ на алекото-неква марка ''стар газ'' ,след 2 месеца я изхвърлих,защото ми излизаше по ефтино да се движа на бензин.
след месец съм с брц -момчетата ми монтираха 90кв изпарител на 55кв мотормохера вървеше повече на газ (заклевм се в това) и имаше икономия при цена на бензина 1.28лв,а на газта 0.83лв.
мОДУЛИТЕ НА БАРДОЛИНИ са като китайско пиано-много опции и нищо съществено
ловато са същите лайна.
БРЦ е с доста подобен хардуер на мотроник на бош-така че при нашите коли ,остава единствения компромис
170кв-атовия им изпарител е напълно подходящ за 141 кв мотор.
Бардолинския неможе да се оправи с 113к.с мотор,след 4500оборота все е в недостиг
Всичко написано е от личен опит.
За Бардолини не съм съгласен ,че аз съм с такава
 -има спортен режим при ,който почва да върви по-добре на газ,спокойно захранва до 200к.с.,спокойно се захранва  ако има турбо.Интерфейса може да се намери за 30лв , настройките почваш да    ги правиш сам и караш колата да върви според желанието ти.Има интересни опции-при дадени обороти да превключва на бензин ,а под тях да връща отново на газ,преминаване на цилиндрите един по един от бензин на газ,16 коефициента ,с които се прави настройка как да върви колата при различните натоварвания в зависимост от това какво искаш-да върви повече,да харчи по-малко или нещо средно.
 -има спортен режим при ,който почва да върви по-добре на газ,спокойно захранва до 200к.с.,спокойно се захранва  ако има турбо.Интерфейса може да се намери за 30лв , настройките почваш да    ги правиш сам и караш колата да върви според желанието ти.Има интересни опции-при дадени обороти да превключва на бензин ,а под тях да връща отново на газ,преминаване на цилиндрите един по един от бензин на газ,16 коефициента ,с които се прави настройка как да върви колата при различните натоварвания в зависимост от това какво искаш-да върви повече,да харчи по-малко или нещо средно.За монтажа -не мога никой да препоръчам,от BSM препоръчват сервиза в Горна Баня и Горубляне,но най-добре колегата да се обади във фирмата и от там да го насочат къде да я монтира,после ако има проблеми с настройките от BSM са отзивчиви и ще му я направят,е в краен случай може и аз да му я направя
 .
  .Мойта я карам вече 7 години и имам 140 000км на газ.
Не е възможно.Според много колеги Е34 с газова се разпада след около 10К км
 Няма значение ,че бакшишите ,успяват с разни кии на газ да изминат по 400-500К
 Няма значение ,че бакшишите ,успяват с разни кии на газ да изминат по 400-500К 
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
тоя филм сме го гледали с бардолини - можеш да отидеш на форума им и да прочетеш послените ми постове. с две думи - става, но не си струва.
			
		- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
@2bar написа:тоя филм сме го гледали с бардолини - можеш да отидеш на форума им и да прочетеш послените ми постове. с две думи - става, но не си струва.
Колега,при мен няма никаква разлика в никакво отношение между бензин и газ,ако искаш да ти пратя моя файл с настройките.Това ,че изключваш някои от дюзите по-двойки,не означава и че работят така-гледай работата им по местенето на червените квадратчета в съответният прозорец.А това ,че оня от BSM си е малко простак или просто не му издържат нервите защото ,човек ,който печели милиони все пак отговаря на такива като нас ,които го занимават с една газова уредба си е факт,но нали все пак ти предлага да ти погледне колата.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
zvetiko написа:Мойта я карам вече 7 години и имам 140 000км на газ.
Не е възможно.Според много колеги Е34 с газова се разпада след около 10К кмНяма значение ,че бакшишите ,успяват с разни кии на газ да изминат по 400-500К
Tия голословни умници (дето са чули и недоразбрали) да си карат модерните 20 годишни БМВ-та веднъж в седмицата, АМА НА БЕНЗИН и да не дават повече акъл

На моята й направих вече 50 000 км с газова уредба Lovato за 90лв, която си я монтирах сам в нас. Колата не знае ден почивка... даже днес като си купувах отново филтър за маслото (понеже утре сутрин преди да тръгна за работа ще й го сменя
 ) и момичето в магазина ми вика "абе ти какво го правиш това масло ... през месец ли го сменяш "
 ) и момичето в магазина ми вика "абе ти какво го правиш това масло ... през месец ли го сменяш "  
Re: монтаж на нов газов инжекцион за М50Б25 ???
zvetiko написа:@2bar написа:тоя филм сме го гледали с бардолини - можеш да отидеш на форума им и да прочетеш послените ми постове. с две думи - става, но не си струва.
Колега,при мен няма никаква разлика в никакво отношение между бензин и газ,ако искаш да ти пратя моя файл с настройките.Това ,че изключваш някои от дюзите по-двойки,не означава и че работят така-гледай работата им по местенето на червените квадратчета в съответният прозорец.А това ,че оня от BSM си е малко простак или просто не му издържат нервите защото ,човек ,който печели милиони все пак отговаря на такива като нас ,които го занимават с една газова уредба си е факт,но нали все пак ти предлага да ти погледне колата.
Пепи раздуй повече за настройките на бардолини.Интересува ме повече командването на аванса.
Тука с никой не може да го накара да работи без аномалий:
-като му се намали газта(не върви и гори и държи добре тихите обороти)
-като му се пусне ,за да върви(гасне по светофарите и на над 4500оборота се почва едно сецане,забиване -прекъсване)разхода е добър и вървежа също.
За забиването във високите се разширяваха инжектори,правиха какви ли не карти и това си е.Колата е и с аванс процесор без него почва да забива от 3500 оборота.
Преди това беше с обикновен изпрител и се държеше доста по-добре.
Забравих да каже,че е метан-газ.Но инжекциона е един и същ като на пропан-бутана.
Последно го оставихме ламбда сондата да пише еднакво на бензин и на газ.
Колата върви много добре,разхода е 6.50лв за 140км.мотора е м40б18......но след 4500 оборота се почва прекъсването,като за недостиг


by ''kompleksa''
			49 мнения
			 • Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
			


 
