Е34 долният маркуч на радиатора е студен - 525тдс
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Е34 долният маркуч на радиатора е студен - 525тдс
Проблема се оказа в термостата! Не отваря! уж нов. Вчера го свалихме вкъщи и го натопих в канче с вряла вода и резултат никакъв. Направих същата процедура със стария термостат и тоз проблем при него го няма. Така че въпреки че стария не затваря до край си го сложих него и сега си свиркам. Няма грижи колата си загрява нормално и като загрее си стои стрелката на 12 без да прави проблеми. Утре ще снимам термостата и ще го пусна тука да знаете какво да не купувате
От въпросното маркуче горе в разширителния съд църка вода ма само от време на време. през 1-2 секунди примерно. Мехурчета няма. Така ли трябва да бъде?

От въпросното маркуче горе в разширителния съд църка вода ма само от време на време. през 1-2 секунди примерно. Мехурчета няма. Така ли трябва да бъде?
Re: Е34 долният маркуч на радиатора е студен - 525тдс
micho123 написа:Проблема се оказа в термостата! Не отваря! уж нов. Вчера го свалихме вкъщи и го натопих в канче с вряла вода и резултат никакъв. Направих същата процедура със стария термостат и тоз проблем при него го няма. Така че въпреки че стария не затваря до край си го сложих него и сега си свиркам. Няма грижи колата си загрява нормално и като загрее си стои стрелката на 12 без да прави проблеми. Утре ще снимам термостата и ще го пусна тука да знаете какво да не купувате![]()
От въпросното маркуче горе в разширителния съд църка вода ма само от време на време. през 1-2 секунди примерно. Мехурчета няма. Така ли трябва да бъде?
Възможно е да не си объзвъздушил добре,но дори и да не си го направил след някой и друг км колата ще го направи сама(нали си с термостат със съчма) и ще ти трябва да долиеш антифриз.Ако и тогава е същото се върни назад в темата ,по-точно в поста на Владос.
Там става въпрос за водната помпа,която ако не си сменял,няма лошо да я провериш.
Термостата също няма да отвори ,ако има въздух там.
Най-добре си провери всичко,не коства средства а около 1 час време и мерак.

by ''kompleksa''
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Е34 долният маркуч на радиатора е студен - 525тдс
kirililiev написа:presko79 написа:Не се знае какьв термостат е купен,може да не отваря.
и ка ще стои на 12?
А сега...! Приказвам ама колегата пита дали сьм виждал ТДС-ки.Затова казвам че термостат без да е сварен да не влиза в мотора
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Е34 долният маркуч на радиатора е студен - 525тдс
presko79 написа:kirililiev написа:presko79 написа:Не се знае какьв термостат е купен,може да не отваря.
и ка ще стои на 12?
А сега...! Приказвам ама колегата пита дали сьм виждал ТДС-ки.Затова казвам че термостат без да е сварен да не влиза в мотора
тдс-зимата рядко отваря термостата.......не трябва да си извличаме дивиденти .........
Мисля,че Владос ще се окаже най-полезен в темата.

by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Е34 долният маркуч на радиатора е студен - 525тдс
ivan. написа:presko79 написа:kirililiev написа:presko79 написа:Не се знае какьв термостат е купен,може да не отваря.
и ка ще стои на 12?
А сега...! Приказвам ама колегата пита дали сьм виждал ТДС-ки.Затова казвам че термостат без да е сварен да не влиза в мотора
тдс-зимата рядко отваря термостата.......не трябва да си извличаме дивиденти .........
Мисля,че Владос ще се окаже най-полезен в темата.
да направим експеримент,слагаме един термостат дето не отваря и да видим колко ще изкара?нали сега е зима,трябва да си джитка без проблеми.по мои скромни наблюдения,с прецакан термостат вместо да спре в средата,просто си продължава към лютеницата.няма такъв вариант термостата да не отваря а температурата да стои в средата,технически е напълно невъзможно ако ще и минус 20 да е.това че радиатора е студен не значи че термостата на работи,той отваря за момент и при нахлуването на студена вода се затваря отново.не е нужно да отваря напълно,може да му е достатъчно да мръдне и милиметър и да се върне.
Re: Е34 долният маркуч на радиатора е студен - 525тдс
От въпросното маркуче горе в разширителния съд църка вода ма само от време на време. през 1-2 секунди примерно. Мехурчета няма. Така ли трябва да бъде?
На това трябва да обърне внимание колегата.
За термостата съм напълно съгласен,имах предвид,че може да има въздух при него и затова да не е отворил(новия).И както каза колегата Преско ,ако се кара на къси разстояния колата.

by ''kompleksa''
- VSDriver
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 27.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds 96' M51
Re: Е34 долният маркуч на радиатора е студен - 525тдс
Колеги нормално е при ТДС-а долния маркуч да е студен, особено ако радиатора охлажда добре. Наскоро направих профилактика на водата система - водна помпа, термостат и нов радиатор и при мен също долния маркуч е студен. Смятам, че това се получава заради по-доброто охлаждане на радиатора. Впрочем искам да споделя, че новия термостат се оказа пълен боклук. Марката му е Vernet и отваряше супер мудно - едва на 90 градуса беше напълно отворил, отделно диаметъра на клапата е по-малък от този на стария термостат, които ако не се лъжа е BEHR, та с френската измишльотина държеше с около 3-4 градуса повече колата. Не купувайте Vernet
.

BMW POWER
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Е34 долният маркуч на радиатора е студен - 525тдс
VSDriver написа:Колеги нормално е при ТДС-а долния маркуч да е студен, особено ако радиатора охлажда добре. Наскоро направих профилактика на водата система - водна помпа, термостат и нов радиатор и при мен също долния маркуч е студен. Смятам, че това се получава заради по-доброто охлаждане на радиатора. Впрочем искам да споделя, че новия термостат се оказа пълен боклук. Марката му е Vernet и отваряше супер мудно - едва на 90 градуса беше напълно отворил, отделно диаметъра на клапата е по-малък от този на стария термостат, които ако не се лъжа е BEHR, та с френската измишльотина държеше с около 3-4 градуса повече колата. Не купувайте Vernet.
От къде изрови тая тема на 6 години.


23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани