DME мистерия или нещо не вдявам РАЗВРЪЗКАТА
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: DME мистерия или нещо не вдявам
ktv написа:Освен, че си със Сименс, друга особеност не видях, следователно и причина за неудача. Ходи ли при Цецо Цоков, дето има сервиз над затвора?
За Цоков и Канев ли става въпрос-те не са ли Бош сервиза



- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: DME мистерия или нещо не вдявам
Здравейте колеги,
Благодаря на всички за получилата се дискусия и специално на Стоян за схемата.
Днес ще пробвам да проследя някой кабел...
На въпроса защо имам такъв мерак да закача колата на диагностична апаратура ще ви призная, че оня ден мотора умря ...
По всяка вероятност проблемът ще се окаже механичен (чука нещо там някъде), но преди да отварям исках да изключа всички варианти на датчици, сонда, дебитомер и прочие боклучета, които също могат да уморят мотора.
Но, уви! За трети път не успях
Иска ми се първо да оправя електронния проблем на колата, да видим какво ще изпише и накрая да хващам скалпела.
Та, затова ви губя времето тука...
(вчера пих две ракии... или повече... не помня... гледах мача и псувах... колата ли псувах, каръка си ли, мача ли... не помня...
)
Поздрави,
Д
Благодаря на всички за получилата се дискусия и специално на Стоян за схемата.
Днес ще пробвам да проследя някой кабел...

На въпроса защо имам такъв мерак да закача колата на диагностична апаратура ще ви призная, че оня ден мотора умря ...

По всяка вероятност проблемът ще се окаже механичен (чука нещо там някъде), но преди да отварям исках да изключа всички варианти на датчици, сонда, дебитомер и прочие боклучета, които също могат да уморят мотора.
Но, уви! За трети път не успях


Иска ми се първо да оправя електронния проблем на колата, да видим какво ще изпише и накрая да хващам скалпела.
Та, затова ви губя времето тука...


Поздрави,
Д

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: DME мистерия или нещо не вдявам
Пак аз... да напиша нещо...
Нищо не се чете. Въобще не разпознава колата.
Тука повече се притесних отколкото успокоих и неразбрах. Може ли по-подробно да споделиш наблюдението си на снимките.
И онази малката букса дето виси в нищото това нормално ли е? Да не липсва нещо там?
Поздрави,
Д
@2bar написа:ABS, централно и т.н. четат ли се?
Нищо не се чете. Въобще не разпознава колата.
@2bar написа: иначе за твое успокоение, като гледам и друг е търсел нещо там (куплунга на комп. е отварян), само не знам, дали го е намерил.
Тука повече се притесних отколкото успокоих и неразбрах. Може ли по-подробно да споделиш наблюдението си на снимките.
И онази малката букса дето виси в нищото това нормално ли е? Да не липсва нещо там?
Поздрави,
Д

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: DME мистерия или нещо не вдявам
ddddk написа: .............Първият опит беше в Варна карс...
Дамян
@2bar написа:.................. Другият вариант за четене е оторизиран сервиз на марката - там няма начин да не могат да го прочетат.
...... четете бре хора....
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Re: DME мистерия или нещо не вдявам
predel написа:ddddk написа: .............Първият опит беше в Варна карс...
Дамян@2bar написа:.................. Другият вариант за четене е оторизиран сервиз на марката - там няма начин да не могат да го прочетат.
...... четете бре хора....
чета, ама не разбирам...Варна карс, това трябва да е оторизиран сервиз на БМВ ли? и при тях не може да се прочете и те нямат идея, какво става? и както Дамян пише по - горе,че има някакъв шум от мотора, който те не могат да чуят, не познават и отново са пас? и дори не са му направили предложение, свързано с много пари, смяна на няколко компютъра и т.н.,което той да откаже и топката пак да е при него....ако случая е такъв, това може да е всичко друго, но не и оторизиран сервиз на БМВ, а просто са се събрали на едно няколко пишман майстора. даже такива заслужават, да загубиш малко време и да напишеш едно писмо, до централата, в което да обясниш, какво точно се случва в един от оторизираните им сервизи (макар, че малко ме съмнява да е оторизиран).
@ddddk
след като не може да се прочете нищо, проблема по - скоро не е при теб. вероятноста всички кабели да са прекъснати, е почти 0.
относно куплунга, някой сигурно е мерил, дали сондата работи. черната "свинска опашка" е поставяна после. от завода излиза с метална скоба.
трябваше направо да си кажеш, какво точно му има на мотора, защото "умря" е доста обширно понятие. а за чукането, предполагам си знаеш, че от датчик няма начин да чука.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: DME мистерия или нещо не вдявам
Разводнихме темата, колеги
Затова не исках да казвам защо настоявам за диагностика.
Аз винаги следвам "правилото на трите оферти" :
Три независими сервиза с различни специалисти и различна екипировка не могат да се свържат с колата. Следователно проблема е в колата!
Сега, какво разбрах до тук:
От колегата @2bar разбрах, че компютърът е разкачан и че сондата може да се мери от там.
От колегата Стоян разбрах, че мога да замеря връзката между диагностичния куплунг и DME-то.
Сега въпросите:
1. Трябва ли да разкача акумулатора за да разкача DME-то?
2. Онази висяща букса известно ли е за какво е?
3. Като търся друго DME достатъчно ли е да пише SIEMENS MS40.1 или трябва и другите номера разни да съвпадат?
4. Какъв всъщност трябва да е каталожният номер на DME-то на двигател модел 50206S2 произведен ноември 1992 година?
Ето на тези въпроси, колеги трябва да намеря отговор преди да продължа нататък.
Благодаря за съдействието.
Поздрави,
Дамян

Затова не исках да казвам защо настоявам за диагностика.
Аз винаги следвам "правилото на трите оферти" :
Три независими сервиза с различни специалисти и различна екипировка не могат да се свържат с колата. Следователно проблема е в колата!
Сега, какво разбрах до тук:
От колегата @2bar разбрах, че компютърът е разкачан и че сондата може да се мери от там.
От колегата Стоян разбрах, че мога да замеря връзката между диагностичния куплунг и DME-то.
Сега въпросите:
1. Трябва ли да разкача акумулатора за да разкача DME-то?
2. Онази висяща букса известно ли е за какво е?
3. Като търся друго DME достатъчно ли е да пише SIEMENS MS40.1 или трябва и другите номера разни да съвпадат?
4. Какъв всъщност трябва да е каталожният номер на DME-то на двигател модел 50206S2 произведен ноември 1992 година?
Ето на тези въпроси, колеги трябва да намеря отговор преди да продължа нататък.
Благодаря за съдействието.
Поздрави,
Дамян

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: DME мистерия или нещо не вдявам
дай си вина, да ти видя каталожния номер на компа 

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: DME мистерия или нещо не вдявам
ddddk написа:Здравейте колеги,
VIN: GG23268
двигател : 50 20 6 S 2
akо имаш път към пловдив - мини да закачиш колата при мен - досега няма е34, което да не съм засякъл...
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: DME мистерия или нещо не вдявам

Излизат 2 варианта, както виждаш, но явно за твоята кола е 2-я/маркирания/, това го реших защото не ми показва цена за 1-я и ми се е случвало и преди подобно нещо про проверка по ВИН

Дано съм ти помогнал

П.С.: Турбинчо, ти па ако идваш към София преди края на месеца, вземи таз твойта диагностика да вържеме мойта гад да я преслушаме, ако тръгне

Re: DME мистерия или нещо не вдявам
VesoPesa написа:......
И за да се успокои колегата сега остава да намериш този парт номер някъде по снимките с ECU-то, които е дал

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: DME мистерия или нещо не вдявам
Postman написа:VesoPesa написа:......
И за да се успокои колегата сега остава да намериш този парт номер някъде по снимките с ECU-то, които е дал.
Проблема е че явно съм прекалено кьорав и не го виждам

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: DME мистерия или нещо не вдявам
VesoPesa написа:Postman написа:VesoPesa написа:......
И за да се успокои колегата сега остава да намериш този парт номер някъде по снимките с ECU-то, които е дал.
Проблема е че явно съм прекалено кьорав и не го виждам
Ето затова темата се казва "DME мистерия или нещо не вдявам" !
А, сега, де ?
Д

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: DME мистерия или нещо не вдявам
BENZINO VN написа:ktv написа:Освен, че си със Сименс, друга особеност не видях, следователно и причина за неудача. Ходи ли при Цецо Цоков, дето има сервиз над затвора?
За Цоков и Канев ли става въпрос-те не са ли Бош сервиза
За тях става въпрос, Светльо. Бош сервиза е по- нагоре, в улицата.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: DME мистерия или нещо не вдявам
колега тая мистерия дето си я почнал грам не е мистерия!
Номера на екуто не го намираш защото е стар и е отпаднал!!
Колата не може да и направиж диагностика защото е със сименс а тои озорва доста неоригинални софтуери!
Закачал ли си я на оригинален стенд GT1? Ако и на GT1 не искарва диагностика на колата има няколко варианта:
1. ЕКУто е закачано на неоригинален софт и някой можач е изтрил една част на софта която не пречи на работата на мотора но пък пречи на диагностиката!
2. ЕКУто е тръгнало по своя път към кофата и все още не се е сбъгясало достатъчно за да спре да работи колата!
3.Отвори го и виж вътре на платката да няма окис ,че имах такава мистерия и след почистване колата тотално се промени!
Но тея симеси по принцип са тегави за диагностика с неоригинални софтове.Аз бях взел CarSoft 6.5 и го разкарах защото ми вадеше грешка 200 на ЕКУ а колата работеше прекрасно и вървеше на самолет,а грешка 200 означава ЕКУ в кофата!
Успех и дано съм бил полезен!
Номера на екуто не го намираш защото е стар и е отпаднал!!
Колата не може да и направиж диагностика защото е със сименс а тои озорва доста неоригинални софтуери!
Закачал ли си я на оригинален стенд GT1? Ако и на GT1 не искарва диагностика на колата има няколко варианта:
1. ЕКУто е закачано на неоригинален софт и някой можач е изтрил една част на софта която не пречи на работата на мотора но пък пречи на диагностиката!
2. ЕКУто е тръгнало по своя път към кофата и все още не се е сбъгясало достатъчно за да спре да работи колата!
3.Отвори го и виж вътре на платката да няма окис ,че имах такава мистерия и след почистване колата тотално се промени!
Но тея симеси по принцип са тегави за диагностика с неоригинални софтове.Аз бях взел CarSoft 6.5 и го разкарах защото ми вадеше грешка 200 на ЕКУ а колата работеше прекрасно и вървеше на самолет,а грешка 200 означава ЕКУ в кофата!
Успех и дано съм бил полезен!
BMW Service Team
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: DME мистерия или нещо не вдявам
IAV написа:........... Аз бях взел CarSoft 6.5 и го разкарах защото ми вадеше грешка 200 на ЕКУ а колата работеше прекрасно и вървеше на самолет,а грешка 200 означава ЕКУ в кофата!
Успех и дано съм бил полезен!
НЕ Е ЗАЯДЛИЦА, но колко плати за "картсофския софтуер", че той струва около 3к в евро? и върви съвсем прекрасно.....

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани