Настройка на Газов Инжекцион... параметри?
Модератор: Технически модератори
			22 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
По-добре колега се ориентирай към това за което ти споменаха колегите.
Щом колата се оправя над 50-60 градуса (респективно топлината в коша е по-голяма). Може да пипнеш самата инсталация непосредствено преди мотора, докато работи "като заз" и след това след като работи нормално при висока температура.
Самата газова не дава толкова възможност да настройваш, така че надали е толкова от настройката!
			
		Щом колата се оправя над 50-60 градуса (респективно топлината в коша е по-голяма). Може да пипнеш самата инсталация непосредствено преди мотора, докато работи "като заз" и след това след като работи нормално при висока температура.
Самата газова не дава толкова възможност да настройваш, така че надали е толкова от настройката!
- dokie
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Aз не зная вече какво да се прави по тази инсталация - и в софия ходих, където разменяха нещо отклонението на маркуча за вода към редуктора (не бил достатъчно топла преди това), но проблема си остана. Направило ми е впечатление, че ако е палена преди около 10-12часа явно редуктора не е изстинал и проблема е по-малък, но ако 2-3 дни не е палена е направо страшно. Ще я закача точно когато мине на газ да видя какви са температурите.
Интересно ми е, че зимата известен период след настройка намаляваше проблема, а после ставаше все по-зле до следващата настройка... явно нещо и самия комп си променя настройките.
Ще снимам и редуктора къде са го пляснали далеч от двигателя...
			
		Интересно ми е, че зимата известен период след настройка намаляваше проблема, а после ставаше все по-зле до следващата настройка... явно нещо и самия комп си променя настройките.
Ще снимам и редуктора къде са го пляснали далеч от двигателя...
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Отметката за ауто тунинга не е чекната, значи не се настройва сам.
Провери си самата инсталация, пипни когато не работи добре, студено ли е. След това пипни когато загрее. Ако в първия случай е студено, тук ти е проблема.
			
		Провери си самата инсталация, пипни когато не работи добре, студено ли е. След това пипни когато загрее. Ако в първия случай е студено, тук ти е проблема.
- dokie
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Запалих колата и като мина на газ прекъсваше, но бе поносимо - позагря, ама нещо кабела се е*аваше и докато установя че се е прекъснал и го оправя изгасих колата и тя отново изстина до ~35градуса на редуктора. След това го закачих, дадох на контакт, запали и поработи на бензин около минута и премина на газ - проблемът го нямаше - работеше като часовник и се режеше нормално, но ми направи впечатление, че на картата натрупа някакви точки...(има снимка), а и температурата на газта си стоеше на 32 градуса (и това се вижда на снимките - не зная дали този датчик е ОК) и реално маркуча до дюзите не загряваше изобщо - така бе и когато прекъсваше и когато не прекъсваше въпреки че редуктора яко се нагорещи.




 
Ще проследя при какви по-конкретно условия прави мизерията, иначе сега колата е перфектна веднъж загряла - "часовник" , само дано и разхода остане тъй...
Ако пак прави мизерии ще си я калибровам на често и ще си поиграя с тези градуси според сезона .
.
Благодаря на Петър за съветите! и на Явор за "inverted" идеята за ламбдата!и на другите, помагали по въпроса...
			
		



 
Ще проследя при какви по-конкретно условия прави мизерията, иначе сега колата е перфектна веднъж загряла - "часовник" , само дано и разхода остане тъй...
Ако пак прави мизерии ще си я калибровам на често и ще си поиграя с тези градуси според сезона
 .
.
Благодаря на Петър за съветите! и на Явор за "inverted" идеята за ламбдата!и на другите, помагали по въпроса...
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Колега сигурен ли си, че няма настройка за обогатяване на сместа при по-ниски градуси?
На първите две снимки сместа ти е много богата!
На Settings виждам разни бутони Expert и тн. отвори ги и снимкай Не съм грам свободен тези дни иначе бих ти предложил да ги разцъкаме менютата!
 Не съм грам свободен тези дни иначе бих ти предложил да ги разцъкаме менютата!
			
		На първите две снимки сместа ти е много богата!
На Settings виждам разни бутони Expert и тн. отвори ги и снимкай
 Не съм грам свободен тези дни иначе бих ти предложил да ги разцъкаме менютата!
 Не съм грам свободен тези дни иначе бих ти предложил да ги разцъкаме менютата!- dokie
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Не съм сигурен, тъй като от 3 дни се занимавам с програмата и не съм още много наясно, но засега не съм видял такова само за ниските градуси. То тук не е ли така положението защото не е загряла колата и заради така наречения "автоматичен смукач"  ?
?
На Експерт засега не смея и да пипам нищо - ето от описанието на програмата за какво става дума...

			
		 ?
?
На Експерт засега не смея и да пипам нищо - ето от описанието на програмата за какво става дума...

- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
			22 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
