Мокет. кг.
Модератор: Технически модератори
			63 мнения
			 • Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
ЕВАЛА КИРЕЕЕЕЕ   
   
   
   
   
   
 
Колеги , вижте какво нещо е масата на автомобила , колко е важно той да е максимално лек , как 34-ката се мята мълниеносно на ес-ките 
   
   
   Майкооо направо ми просветна пред очите заклевам се
  Майкооо направо ми просветна пред очите заклевам се   
 
Георги Пенчев
			
		 
   
   
   
   
   
 
Колеги , вижте какво нещо е масата на автомобила , колко е важно той да е максимално лек , как 34-ката се мята мълниеносно на ес-ките
 
   
   
   Майкооо направо ми просветна пред очите заклевам се
  Майкооо направо ми просветна пред очите заклевам се   
 
Георги Пенчев
Да бе!
Гледам и не мога да повярвам на очите си. Славянко да разкости 525-цата??? Не е истина. Това онази ппетица ли е, дето я беше нагласил, като за изложба, дето и взе онези страхотни джанти и дето висеше ден и нощ до нея? Ако е тя, то нямаш акъл. Не можеш да орезилиш така тази машина, не можеш. Просто не можеш. Ей, на мене ми става гадно...
			Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
		- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Като я разкостиш,ако ще има за продаване от салона драсни едно Л.С.
И все пак много жлако за хубавата кола,но поне ще бъде яка дрифтачка
			
		И все пак много жлако за хубавата кола,но поне ще бъде яка дрифтачка

- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Penchev написа:ЕВАЛА КИРЕЕЕЕЕ





Колеги , вижте какво нещо е масата на автомобила , колко е важно той да е максимално лек , как 34-ката се мята мълниеносно на ес-ките


Майкооо направо ми просветна пред очите заклевам се

Георги Пенчев
благодаря приятелю за добрите думи
 още съм в началото на проекта,но поне на практика усетих разликата в килограмите и идинамиката на е34-ката,има още много неща да се правят но с нисък бюджет работите стават бавно.целта ми е 1200 килограма и 200 коня които на първо време за нашите спънати трасета ще са достатъчни
 още съм в началото на проекта,но поне на практика усетих разликата в килограмите и идинамиката на е34-ката,има още много неща да се правят но с нисък бюджет работите стават бавно.целта ми е 1200 килограма и 200 коня които на първо време за нашите спънати трасета ще са достатъчни  успех на всички рейсинг маняци,смело да хващат флекса че от много мислене файда няма
 успех на всички рейсинг маняци,смело да хващат флекса че от много мислене файда няма  
   
 
http://img139.imageshack.us/img139/1500/dsc00690h.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/812/dsc00693n.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/7297/dsc00757.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/3194/dsc00695a.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/6645/dsc00756nfl.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/6982/dsc00758.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/8051/dsc00760w.jpg
ето малко снимки.
Помня я тая 5-ца как ги правеше луд още на едно от първите състезания в Плевен,когато пусках тема заради тебе,а сега си представям за какво иде реч..Много смело си я орязал.И доста си и олекотил в интерес на истината.Само знам,че е хубаво да се грундира ламарината след като си го оголил,но ти си знаеш...
			
		Колега
Колега, извинявай но като ти се наложи примерно да се возиш на по-дълъг път предвидил ли си вътре в колата колко ще е "комфортно"? Или имаш друг автомобил за возене?
			
		- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
TUZara` написа:Е явно не са им е евридейки ..
 
 
Днес мислих мислих. Обикалях колата половин час и почнах но първо от багажника. Изхвърлих всичко от него като реших дори утре да изрежа цялата дупка където стои резервната. Вътре в купето започнах да махам но само от средата назад. Поне за сега. Или поне докато малко посвикна че това вече не ми е евридейката
 
   
Имам и един въпрос до колегата kirililiev. С какво затвори отгоре дупката след като изряза коритото където стои резервната??? Иска ми се да го затворя с нещо за да не влизат всички прахоляци отвън но пък и да е леко разбира се.
Последна промяна slavianko на 19 Юли 2009, 20:54, променена общо 1 път
					
				
			oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
///peter написа:Ти си луд...
+ 1
Знам с какъв мерак и желание я направи тази кола да изглежда по този начин! Знам какво коства и като мерак и като труд и като време и като пари! А сега с лека ръка се отказваш от всичко това. Честно-ако аз имах тези мераци щях да взема една друга и да я оревжа мъжката, но не и да съсипя такъв екземпляр. И все пак-ти си знаеш, ние просто споделяме мнение.

- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
Не се излагай, за какво ти е да режеш? Да караш дваеска - ОК, ама 25ца и то турбинирана....   Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването?
 Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването?  
			
		 Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването?
 Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването?  
- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
///peter написа:Не се излагай, за какво ти е да режеш? Да караш дваеска - ОК, ама 25ца и то турбинирана....Мисля, че си достигнал максимума... турбинира я, и можеш да си я караш и като евридейка. Бтв можеш ли на лично да споделиш какъв ти е аванса на запалването?
силата няма особенно значение когато колата е тежка,няма как да пеодолееш инерционните сили при ускорение и завой,гумите се палят но няма ускорение защото колата стои на едно място,когато сложиш гуми с добро сцепление тогава пък натоварваш трансмисията,късаш всичко като набиеш трета заради голямата тежест която буташ
 в завой инерцията те изхвърля и по леките коли минават покрай теб като спрял
в завой инерцията те изхвърля и по леките коли минават покрай теб като спрял  на правата имаш скорост но почваш да спираш от далече и пак губиш ценни секунди
 на правата имаш скорост но почваш да спираш от далече и пак губиш ценни секунди  заради килограмите колата се накланя повече и окачването губи сходимост в завоите,с една дума нестава без олекотяване
 заради килограмите колата се накланя повече и окачването губи сходимост в завоите,с една дума нестава без олекотяване  
 
на въпроса как запълих дупката за резервната гума:направих си като мрежа от лепящата лента за гипсокартон,взех полиестерна смола и намазах одгоре,след това взех стъкломат и направих още два слоя,стана здравo и лекo,спокойно се качвам одгоре и подскачам
 
http://img217.imageshack.us/img217/2475/dsc00697q.jpg
Последна промяна kirililiev на 20 Юли 2009, 0:54, променена общо 1 път
					
				
			
		- ikonkata
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
и в крайна сметка пак остана ти сам трябва да си решиш точно за какво ще я ползваш щото имаш отговори и на двете положения   
 
п.п. аз лично няма да олекотявам не че не харесвам дрифта даже много ме радва но с любителска цел кораво окачване и V8 са ми напълно достаъчни май
  май  
			 
 
п.п. аз лично няма да олекотявам не че не харесвам дрифта даже много ме радва но с любителска цел кораво окачване и V8 са ми напълно достаъчни
 май
  май  

			63 мнения
			 • Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	





 
			
 
   
