Смяна на тампоните на задния мост в 4 стъпки
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Много ми е полезна темата - тъй като и на мен ми се налага да ги сменям тия тампони . Да си призная и мен малко ме притеснява горелката - но не бива да се драматизира - все пак колегата е нагрял от порядъка на 60 - 70 градуса колкото да ползва температурното разширение на метала . А не чак до там , че да се говори за качествени изменения на метала - които настъпват при по високи температури. Както и да е . Видях въпросния инструмент - и да ви кажа - ще се опитам да ди го направя. Естествено ако творението ми се окаже - работещо ,ще се похваля. А иначе и аз дъм - "за" сервиза - но като че ли в такива моменти - ставам стиснат .
не днам защо. 



- kowalski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Koniovitza D.C.
Горелката е млако излишна... на една Х5-ца наблюядавах смяна на същите тампони... 1:1.... само че 4... та въпорсните вади се това в средата...... и от там се бие с отверка между тампона и гредата.... и тъй като стената на тампона е алумин, лесно поддава.... и от там като се нагъне излиза лесно.... ето че спестихме ПАГУБНАТА термообработка.....
и ФЪК ДАРУ! ТОЧНО ЩЕ ГИ ШИБАМ за Е34 120 лева работата за Е32 дълга база 140....... кво е тва ?! и преди това изрично ме попитаха къса или дълга база?
...а в тоя гараж може ли и аз да дойда и срещу въпросните 5-10 лева за газ и бира..... да си посменя и моите....?
и ФЪК ДАРУ! ТОЧНО ЩЕ ГИ ШИБАМ за Е34 120 лева работата за Е32 дълга база 140....... кво е тва ?! и преди това изрично ме попитаха къса или дълга база?
...а в тоя гараж може ли и аз да дойда и срещу въпросните 5-10 лева за газ и бира..... да си посменя и моите....?
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
kowalski написа:Горелката е млако излишна... на една Х5-ца наблюядавах смяна на същите тампони... 1:1.... само че 4... та въпорсните вади се това в средата...... и от там се бие с отверка между тампона и гредата.... и тъй като стената на тампона е алумин, лесно поддава.... и от там като се нагъне излиза лесно.... ето че спестихме ПАГУБНАТА термообработка.....
и ФЪК ДАРУ! ТОЧНО ЩЕ ГИ ШИБАМ за Е34 120 лева работата за Е32 дълга база 140....... кво е тва ?! и преди това изрично ме попитаха къса или дълга база?
...а в тоя гараж може ли и аз да дойда и срещу въпросните 5-10 лева за газ и бира..... да си посменя и моите....?
Бате, те тея тампони с поглед излизат на Е34, само специалисти тука

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Разбира се, че може, който желае сам ще си смени. Само ми кажете как с поглед излизад, да не си харча газта от АГУ-то. 

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Вижте сега , сигурното е едно - различни хора с различни мирогледи сме тук и това е хубавото от друга страна
Моята позиция е следната - моето време е ценно ,често не достига съвсем и за 60 лв за без майтап 40 минути проблема беше отстранен без никакъв зор , професионално с БМВ инструмент , аз съм гарантирано по-доволен от колегата пуснал темата
Никой не може да каже или да забрани на другия как да си ремонтира колата ... Мисля си обаче ,че трябва да се върви напред ,да се правят опити да влизаме в час с нещата , приемете ,че не е гот да си грееш колата като някоя Волга с горелката ,чука и псувните
Отминаха тези времена , редно е да вървим напред ...
Приемете факта ,че това са технологични автомобили ,хората са си проектирали и произвели цял арсенал от специализирани инструменти ,които пък няма начин да не могат да се изнамерят и изкопират
Нека нещата си бъдат орегулирани
Георги Пенчев

Моята позиция е следната - моето време е ценно ,често не достига съвсем и за 60 лв за без майтап 40 минути проблема беше отстранен без никакъв зор , професионално с БМВ инструмент , аз съм гарантирано по-доволен от колегата пуснал темата

Никой не може да каже или да забрани на другия как да си ремонтира колата ... Мисля си обаче ,че трябва да се върви напред ,да се правят опити да влизаме в час с нещата , приемете ,че не е гот да си грееш колата като някоя Волга с горелката ,чука и псувните

Приемете факта ,че това са технологични автомобили ,хората са си проектирали и произвели цял арсенал от специализирани инструменти ,които пък няма начин да не могат да се изнамерят и изкопират


Георги Пенчев
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани