може ли ... / M50 с "модерни" колектори ;)
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Най-вероятно
само гледай да няма мадами в колата че ще се изпонаплашат...
-------
Кой е този колега с вишневото 525TDS PB5005 дето го гонеше полицията из Сопот преди 2 часа


-------
Кой е този колега с вишневото 525TDS PB5005 дето го гонеше полицията из Сопот преди 2 часа

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Peicho написа:E34Power написа:може, с много труд всичко се постига
Колега би ли споделил как точно направи тази трансформация стъпка по стъпка, какви трудности срещна и разбира се какъв беше крайният ефект? Много ме заинтригува.
Поздрави.
Нищо не пасва точно, първо дросела му трябва дистанционен фланец , рейката не може да се захване на същото място, щото се разминават дупките за болтчетата, трябва да се извадят буксите на всяка дюза от шлауха за да стигнат, може би с всички неща от м52 да стане , но там дросела не ми харесва, в крайна сметка паснаха само шпилките на главата, което беше най важно

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
ако търсиш сила си на грешен път,ще имаш по добър респон на ниски,ще върви добре на средните а на високи няма да я има,с една дума ще си убиеш мотора,ваноса върви с този колектор щото е с по голяма степен на згастяване която компенсира малкия диаметар на тръбите,сиреч получава се по добро засмукване а ваноса компенсира слабия въртящ момент и го запазва в по голям диапазон на обороти,също клапаните ти са по големи и няма да могат ефективно да засмукват във високите щото за кратко време са отворени и заради малкия диаметър на колектора няма да може да постъпи достатъчно количество въздух....освен ако не си с ванус и не компенсираш
всички истински коли са с големи прави многодроселни завършващи с айрбоксове,тромпети и темподобни джаджи колектори
със сигурност ще свалиш разхода на гориво
всички правят обратното,на м52 слагат колектор от м50
важи и за щатския мпауар 



всички правят обратното,на м52 слагат колектор от м50


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
kirililiev написа:ако търсиш сила си на грешен път,ще имаш по добър респон на ниски,ще върви добре на средните а на високи няма да я има,с една дума ще си убиеш мотора,ваноса върви с този колектор щото е с по голяма степен на згастяване която компенсира малкия диаметар на тръбите,сиреч получава се по добро засмукване а ваноса компенсира слабия въртящ момент и го запазва в по голям диапазон на обороти,също клапаните ти са по големи и няма да могат ефективно да засмукват във високите щото за кратко време са отворени и заради малкия диаметър на колектора няма да може да постъпи достатъчно количество въздух....освен ако не си с ванус и не компенсирашвсички истински коли са с големи прави многодроселни завършващи с айрбоксове,тромпети и темподобни джаджи колектори
със сигурност ще свалиш разхода на гориво
![]()
всички правят обратното,на м52 слагат колектор от м50важи и за щатския мпауар
Хм, добре казано. Изобщо не се бях замислил над това. Но предполагам, че с изпускателните колектори от S50 ще има ефект макар и минимален...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
kirililiev написа:ако търсиш сила си на грешен път,ще имаш по добър респон на ниски,ще върви добре на средните а на високи няма да я има,с една дума ще си убиеш мотора,ваноса върви с този колектор щото е с по голяма степен на згастяване която компенсира малкия диаметар на тръбите,сиреч получава се по добро засмукване а ваноса компенсира слабия въртящ момент и го запазва в по голям диапазон на обороти,също клапаните ти са по големи и няма да могат ефективно да засмукват във високите щото за кратко време са отворени и заради малкия диаметър на колектора няма да може да постъпи достатъчно количество въздух....освен ако не си с ванус и не компенсирашвсички истински коли са с големи прави многодроселни завършващи с айрбоксове,тромпети и темподобни джаджи колектори
със сигурност ще свалиш разхода на гориво
![]()
всички правят обратното,на м52 слагат колектор от м50важи и за щатския мпауар
Ако след това смени и валовете с по бързи с по голям градус

незнам още всички подробности, защото не можах да и направя диагностика, но колата сега тръгва от 2500об/мин както преди тръгваше от 3000об/мин след това на 4500 се замисля и от 5000 тръгва още толкова,
сега съм си извадил задните седалки и всичко от багажника и колата е олекотена и перфектно балансирана за дрифт - 55/45 процента на предна спрямо задна ос, друго незнам ама от два дни правя такива дрифтове които преди само съм си мечтаел




- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Peicho написа:kirililiev написа:ако търсиш сила си на грешен път,ще имаш по добър респон на ниски,ще върви добре на средните а на високи няма да я има,с една дума ще си убиеш мотора,ваноса върви с този колектор щото е с по голяма степен на згастяване която компенсира малкия диаметар на тръбите,сиреч получава се по добро засмукване а ваноса компенсира слабия въртящ момент и го запазва в по голям диапазон на обороти,също клапаните ти са по големи и няма да могат ефективно да засмукват във високите щото за кратко време са отворени и заради малкия диаметър на колектора няма да може да постъпи достатъчно количество въздух....освен ако не си с ванус и не компенсирашвсички истински коли са с големи прави многодроселни завършващи с айрбоксове,тромпети и темподобни джаджи колектори
със сигурност ще свалиш разхода на гориво
![]()
всички правят обратното,на м52 слагат колектор от м50важи и за щатския мпауар
Хм, добре казано. Изобщо не се бях замислил над това. Но предполагам, че с изпускателните колектори от S50 ще има ефект макар и минимален...
ще стане нещо за сметка на друго,може да тръгва от ниски за сметка на високите или обратно,сток мотора си е най добре изчислен,с промяна на периферията правиш едно разваляш друго но зависи за кво ти трябва все пак.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
E34Power написа:незнам още всички подробности, защото не можах да и направя диагностика, но колата сега тръгва от 2500об/мин както преди тръгваше от 3000об/мин след това на 4500 се замисля и от 5000 тръгва още толкова,сега съм си извадил задните седалки и всичко от багажника и колата е олекотена и перфектно балансирана за дрифт - 55/45 процента на предна спрямо задна ос, друго незнам ама от два дни правя такива дрифтове които преди само съм си мечтаел
![]()
при дрифта рядко падам под 4 000 оборота,няма смисъл...дори и да падне за момент шут в съединителя оправя работата,накрая на завоя съм на 7 200 оборота,това дали тръгва от 2 000-2 500 или 3 000 няма особенно значение щото тва са обороти за в града



- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани