може ли ... / M50 с "модерни" колектори ;)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 05 Мар 2009, 11:18

Значи ако сложа на TDS-а такава лента и ще литне направо ще счупи дифа на цяло ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Мар 2009, 14:36

Най-вероятно :mhihi: само гледай да няма мадами в колата че ще се изпонаплашат... :mhihi:

-------
Кой е този колега с вишневото 525TDS PB5005 дето го гонеше полицията из Сопот преди 2 часа :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София

Мнение от Peicho » 05 Мар 2009, 16:22

E34Power написа:може, с много труд всичко се постига ;)


Колега би ли споделил как точно направи тази трансформация стъпка по стъпка, какви трудности срещна и разбира се какъв беше крайният ефект? Много ме заинтригува.
Поздрави.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 05 Мар 2009, 16:25

е сега няма да останат Е39-ки с всмукатели :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 05 Мар 2009, 18:42

dinozab написа:Значи ако сложа на TDS-а такава лента и ще литне направо ще счупи дифа на цяло ИзображениеИзображениеИзображение
Той си е с чугун,а за него не я дават лентата

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 05 Мар 2009, 20:39

Peicho написа:
E34Power написа:може, с много труд всичко се постига ;)


Колега би ли споделил как точно направи тази трансформация стъпка по стъпка, какви трудности срещна и разбира се какъв беше крайният ефект? Много ме заинтригува.
Поздрави.


Нищо не пасва точно, първо дросела му трябва дистанционен фланец , рейката не може да се захване на същото място, щото се разминават дупките за болтчетата, трябва да се извадят буксите на всяка дюза от шлауха за да стигнат, може би с всички неща от м52 да стане , но там дросела не ми харесва, в крайна сметка паснаха само шпилките на главата, което беше най важно :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 05 Мар 2009, 21:09

ако търсиш сила си на грешен път,ще имаш по добър респон на ниски,ще върви добре на средните а на високи няма да я има,с една дума ще си убиеш мотора,ваноса върви с този колектор щото е с по голяма степен на згастяване която компенсира малкия диаметар на тръбите,сиреч получава се по добро засмукване а ваноса компенсира слабия въртящ момент и го запазва в по голям диапазон на обороти,също клапаните ти са по големи и няма да могат ефективно да засмукват във високите щото за кратко време са отворени и заради малкия диаметър на колектора няма да може да постъпи достатъчно количество въздух....освен ако не си с ванус и не компенсираш ;) всички истински коли са с големи прави многодроселни завършващи с айрбоксове,тромпети и темподобни джаджи колектори :mhihi: със сигурност ще свалиш разхода на гориво :mhihi:

всички правят обратното,на м52 слагат колектор от м50 ;) важи и за щатския мпауар :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Мар 2009, 21:21

Колега с това изказване обезсмисли темата и начинанието... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София

Мнение от Peicho » 05 Мар 2009, 21:44

kirililiev написа:ако търсиш сила си на грешен път,ще имаш по добър респон на ниски,ще върви добре на средните а на високи няма да я има,с една дума ще си убиеш мотора,ваноса върви с този колектор щото е с по голяма степен на згастяване която компенсира малкия диаметар на тръбите,сиреч получава се по добро засмукване а ваноса компенсира слабия въртящ момент и го запазва в по голям диапазон на обороти,също клапаните ти са по големи и няма да могат ефективно да засмукват във високите щото за кратко време са отворени и заради малкия диаметър на колектора няма да може да постъпи достатъчно количество въздух....освен ако не си с ванус и не компенсираш ;) всички истински коли са с големи прави многодроселни завършващи с айрбоксове,тромпети и темподобни джаджи колектори :mhihi: със сигурност ще свалиш разхода на гориво :mhihi:

всички правят обратното,на м52 слагат колектор от м50 ;) важи и за щатския мпауар :D


Хм, добре казано. Изобщо не се бях замислил над това. Но предполагам, че с изпускателните колектори от S50 ще има ефект макар и минимален...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 05 Мар 2009, 23:17

kirililiev написа:ако търсиш сила си на грешен път,ще имаш по добър респон на ниски,ще върви добре на средните а на високи няма да я има,с една дума ще си убиеш мотора,ваноса върви с този колектор щото е с по голяма степен на згастяване която компенсира малкия диаметар на тръбите,сиреч получава се по добро засмукване а ваноса компенсира слабия въртящ момент и го запазва в по голям диапазон на обороти,също клапаните ти са по големи и няма да могат ефективно да засмукват във високите щото за кратко време са отворени и заради малкия диаметър на колектора няма да може да постъпи достатъчно количество въздух....освен ако не си с ванус и не компенсираш ;) всички истински коли са с големи прави многодроселни завършващи с айрбоксове,тромпети и темподобни джаджи колектори :mhihi: със сигурност ще свалиш разхода на гориво :mhihi:

всички правят обратното,на м52 слагат колектор от м50 ;) важи и за щатския мпауар :D


Ако след това смени и валовете с по бързи с по голям градус :?:
ИзображениеИзображениеИзображение

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 06 Мар 2009, 1:16

незнам още всички подробности, защото не можах да и направя диагностика, но колата сега тръгва от 2500об/мин както преди тръгваше от 3000об/мин след това на 4500 се замисля и от 5000 тръгва още толкова, :roll: сега съм си извадил задните седалки и всичко от багажника и колата е олекотена и перфектно балансирана за дрифт - 55/45 процента на предна спрямо задна ос, друго незнам ама от два дни правя такива дрифтове които преди само съм си мечтаел ;) :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 06 Мар 2009, 1:53

Peicho написа:
kirililiev написа:ако търсиш сила си на грешен път,ще имаш по добър респон на ниски,ще върви добре на средните а на високи няма да я има,с една дума ще си убиеш мотора,ваноса върви с този колектор щото е с по голяма степен на згастяване която компенсира малкия диаметар на тръбите,сиреч получава се по добро засмукване а ваноса компенсира слабия въртящ момент и го запазва в по голям диапазон на обороти,също клапаните ти са по големи и няма да могат ефективно да засмукват във високите щото за кратко време са отворени и заради малкия диаметър на колектора няма да може да постъпи достатъчно количество въздух....освен ако не си с ванус и не компенсираш ;) всички истински коли са с големи прави многодроселни завършващи с айрбоксове,тромпети и темподобни джаджи колектори :mhihi: със сигурност ще свалиш разхода на гориво :mhihi:

всички правят обратното,на м52 слагат колектор от м50 ;) важи и за щатския мпауар :D


Хм, добре казано. Изобщо не се бях замислил над това. Но предполагам, че с изпускателните колектори от S50 ще има ефект макар и минимален...


ще стане нещо за сметка на друго,може да тръгва от ниски за сметка на високите или обратно,сток мотора си е най добре изчислен,с промяна на периферията правиш едно разваляш друго но зависи за кво ти трябва все пак.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 06 Мар 2009, 2:12

E34Power написа:незнам още всички подробности, защото не можах да и направя диагностика, но колата сега тръгва от 2500об/мин както преди тръгваше от 3000об/мин след това на 4500 се замисля и от 5000 тръгва още толкова, :roll: сега съм си извадил задните седалки и всичко от багажника и колата е олекотена и перфектно балансирана за дрифт - 55/45 процента на предна спрямо задна ос, друго незнам ама от два дни правя такива дрифтове които преди само съм си мечтаел ;) :!:



при дрифта рядко падам под 4 000 оборота,няма смисъл...дори и да падне за момент шут в съединителя оправя работата,накрая на завоя съм на 7 200 оборота,това дали тръгва от 2 000-2 500 или 3 000 няма особенно значение щото тва са обороти за в града ;) важното е мощността да е пълноценна след 4 000 до възможно най-високи обороти,като свършат оборотите...ръгаш следващата предавка и ппродължаваш настрани :D ако нестава значи имаш още доста за олекотяване,на мене ми остана само едно коритце,няма място каде да сложа цигарите :mhihi:

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 06 Мар 2009, 2:17

точно сега в града използвам че тръгва от 2500 , а на калояново ако всичко е точно ще използвам това че тръгва още толкова след 5000 ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 06 Мар 2009, 7:43

УУУ а така :) Дано има и 34-ки на пистата този път :)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook