Проблем с оборотите!!!
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
nikinenov написа:приятели ще ви попитам и аз нещо с оборотите да не отварям нова тема.
Сутрин когато е студена колата, оборотите отиват малко под 1000 (при загрята са на около 700) дотук нищо тревожно - не е загряла колата и т.н. обаче след малко двигателя почва сам да се форсира до към 1300 после до към 1500 после пак до към 1300 и после пак до към 1500 и т.н. това в продължение на няколко минути без аз нищо да пипам. Ако аз изфорсирам леко 1-2 пъти всичко си става ок, двигателя се успокоява и "автофорсиранията" престават.
Ако някой има идея какво може да е ще съм ви много признателен
кажи с къж мотор си де ако си с м20 ще ти кажа,каде може да е проблема



- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
с М20 съм на 260 000 км,
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
nikinenov написа:с М20 съм на 260 000 км,
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=11619 скиваи тука имахме същата тема и там е обяснено кадее е мъката с тия обороти



- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
ОК ще го пробвам това
Благодаря!
Благодаря!
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
Эначи по принцип това което ти мени оборотите се нарича " стапков мотор" (или эа по просто смукач).Това моторче доста често прави проблеми . Можеш да пробваш да го почистиш , но на М50 е много навряно.Стои под всмукателните колектори и представлява един цилиндър на който е закачена една букса и в който влизат два черни маркуча . Общо зето голяма играчк,по добре отиди в някой сервиз ,но ако и там ти кажат че това ти е проблема не барзай да си копуваш ново защото цената му е стращна (все пак това си е БМВ) .Втора употреба може да го намериш около 80 лв.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Army написа:Эначи по принцип това което ти мени оборотите се нарича " стапков мотор" (или эа по просто смукач).Това моторче доста често прави проблеми . Можеш да пробваш да го почистиш , но на М50 е много навряно.Стои под всмукателните колектори и представлява един цилиндър на който е закачена една букса и в който влизат два черни маркуча . Общо зето голяма играчк,по добре отиди в някой сервиз ,но ако и там ти кажат че това ти е проблема не барзай да си копуваш ново защото цената му е стращна (все пак това си е БМВ) .Втора употреба може да го намериш около 80 лв.
електромагнитен клапан е
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
проблем с оборотите
Послушайте съвета на М_Кузев.
Клапана се маха лесно ( поне на М40 е така ) и се почиства, след това не трябва да има проблеми
Клапана се маха лесно ( поне на М40 е така ) и се почиства, след това не трябва да има проблеми
- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
Значи това с промяната на оборотите сутрин когато колата е студена така и не съм го оправил (време все не остава) като отида да го погледнат ще споделя, но забелязах нещо друго (може да ви прозвучи наивно ....) - по време на новогодишните празници докато си бях в БГ оставих колата в един гараж и съответно махнах акумулатора. Сега като го сложих първия ден оборотите бяха много ниски на празен ход - под 500 при нормално около 750 но вече се нормализираха. Другото е че промяната на оборотите сутрин когато колата е студена изчезна и сега са си стабилни - дали е от това че колата си е почивала 4 седмици вие ще кажете аз само споделям
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
nikinenov написа:приятели ще ви попитам и аз нещо с оборотите да не отварям нова тема.
Сутрин когато е студена колата, оборотите отиват малко под 1000 (при загрята са на около 700) дотук нищо тревожно - не е загряла колата и т.н. обаче след малко двигателя почва сам да се форсира до към 1300 после до към 1500 после пак до към 1300 и после пак до към 1500 и т.н. това в продължение на няколко минути без аз нищо да пипам. Ако аз изфорсирам леко 1-2 пъти всичко си става ок, двигателя се успокоява и "автофорсиранията" престават.
Ако някой има идея какво може да е ще съм ви много признателен
иди да ти из4истят мотор4ето за празните обороти или си го из4исти сам става лесно копуваш вд 40 мисля беше и хубаво гонапръскваш ако и тогава несе оправи иди да ти настроят дебитомера от там идат мизериите



- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Това е от ресетването на ЕКУ-то(сваляне и слагане на акумулатора), принципно трябва да падат ниско оборотите и след това да се вдигат през няколко секунди, как ги е държала постоянно тези 500 не знамnikinenov написа:БГ оставих колата в един гараж и съответно махнах акумулатора. Сега като го сложих първия ден оборотите бяха много ниски на празен ход - под 500 при нормално около 750 но вече се нормализираха.

May the BMW force be with you!
- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
наистина ги държеше дори и под 500 а на няколко пъти на светофар ми загасна но както и да е това не го знаех че поддържа ниски обороти за известно време като се рисетне. Най лошото е че след като си закачих акумулатора алармата ми се е разкачила от централното т.е. има си аларма но с нея не може да се заключва вече колата, не ми се беше случвало преди.
Ако и ми кажете къде под предния капак се намира горе долу това моторче за оборотите ще съм ви изключително благодарен
Ако и ми кажете къде под предния капак се намира горе долу това моторче за оборотите ще съм ви изключително благодарен
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
оборотите се оправят с карането и при мен беше то4но така
за алармата виж може да е гръмнало някое бушон4е незнам от каде може да е така, ако алармата не ти е оригинална а сия слагал допълнително отиди при тези хора да тия ооправят може да сее бъгнала някаде няма ина4е от каде да е и и нее много желателно д сваляс акумолатора




- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
допълнително ми я слагаха алармата много отдавна още в БГ няма начин засега да отида до там да ми я оправят явно така ще карам засега - много съм бос на тема електричество в колата. Няколко пъти при свален акумулатор отлючвах и заключвах различни врати та може и оттам нещо да съм прецакал. Нямаше как да не сваля акумулатора, за 4 седмици я оставях препоръчително е.
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
nikinenov написа:допълнително ми я слагаха алармата много отдавна още в БГ няма начин засега да отида до там да ми я оправят явно така ще карам засега - много съм бос на тема електричество в колата. Няколко пъти при свален акумулатор отлючвах и заключвах различни врати та може и оттам нещо да съм прецакал. Нямаше как да не сваля акумулатора, за 4 седмици я оставях препоръчително е.
имаи предвид 4е алармата също ба4ка с неква памет като имаш време иди да тия настроят от нея е проблема



31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани