Каква е тази конзола?
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Може ли и аз да се включа?
Колите с "малък бъбрек" имат един вид "конзола" д ругите с "големия бъбрек" друг вид. На колите от първия тип болта с "късащата" се глава е наклонен 45 градоса към пода и главата му се пада откъм таблото... много мръсна работа... но с внимание и подходящи инструменти (чук и отверка) внимателно може да се развърти...
Обикновенно "повредата" е причинена от пренатягане на "сложната" ос вътре в конзолата, където тя се чупи на някое от по-тънките си места (сигурно за защита обикновенно се чупи преди заключващия механизъм, като колата остава със заключен волан). Остта която върти "шалтера" за запалване и "натиска" заключващия механизъм към леглото му вече е неизползваема и за да се смени трябва да се свали кормилото, да се свалят всички пластмаси и лостчета и кабели и да остане конзолата гола... АКО ИМА АИР БЕГ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРЕДИ ТОВА СЕ СВАЛЯ АКОМУЛАТОРА. После внимателно с отверката и чука и.... си готов... болта не е затегнат зверски - лесно се отвърта (просто е много неудобно)
Колата с големия бъбрек е по-лесна... там "конзолата" е същата като на Е36 и е с 2 болта отгоре... сваля се аналогично...
Трябва да сте обаче 2-ма за слагането на конзолата и зегершайбата на кормилния прът, защото пружината която прибира пръта при регулиране на кормилото трябва някой да я държи опъната...
И още една хитрина... когато си вземете "новата" конзола помолете някой ключар с/у 5-10 лв да размени "патроните" за да си ползвате вашия ключ
Лек ремонт...
Извинявам се за грешки в словоизлиянието ми, но съм много изморен...
Колите с "малък бъбрек" имат един вид "конзола" д ругите с "големия бъбрек" друг вид. На колите от първия тип болта с "късащата" се глава е наклонен 45 градоса към пода и главата му се пада откъм таблото... много мръсна работа... но с внимание и подходящи инструменти (чук и отверка) внимателно може да се развърти...
Обикновенно "повредата" е причинена от пренатягане на "сложната" ос вътре в конзолата, където тя се чупи на някое от по-тънките си места (сигурно за защита обикновенно се чупи преди заключващия механизъм, като колата остава със заключен волан). Остта която върти "шалтера" за запалване и "натиска" заключващия механизъм към леглото му вече е неизползваема и за да се смени трябва да се свали кормилото, да се свалят всички пластмаси и лостчета и кабели и да остане конзолата гола... АКО ИМА АИР БЕГ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРЕДИ ТОВА СЕ СВАЛЯ АКОМУЛАТОРА. После внимателно с отверката и чука и.... си готов... болта не е затегнат зверски - лесно се отвърта (просто е много неудобно)
Колата с големия бъбрек е по-лесна... там "конзолата" е същата като на Е36 и е с 2 болта отгоре... сваля се аналогично...
Трябва да сте обаче 2-ма за слагането на конзолата и зегершайбата на кормилния прът, защото пружината която прибира пръта при регулиране на кормилото трябва някой да я държи опъната...

И още една хитрина... когато си вземете "новата" конзола помолете някой ключар с/у 5-10 лв да размени "патроните" за да си ползвате вашия ключ

Лек ремонт...
Извинявам се за грешки в словоизлиянието ми, но съм много изморен...

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани