автоматична печка

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.10.2008

Мнение от lift_dakata » 19 Яну 2009, 22:30

NeoPrint написа:Тази сега ми е втора печка у живот. Първата беше на Мерцедес 123 200д,но и двете са на фирма Вебасто.
http://www.webasto.com/products/en/3115_3422.html
Провери дали стига гориво до печката. Има един температурен датчик,който прекъсва подаването на гориво при прегряване. Когато се прецака той /струва 100+лв./ печката бучи,но не работи защото няма гориво.
Аз на Мерка по липса на пари само го дадох на късо и така си работеше до самия край без проблеми.
На БМВ-то като го взех не тръгваше,но беше заради умрял допълнителен акумолатор /БМВ :bowdown: /,който смених с нов е сега е на 6 :D
Прави ми впечатление различния начин по който са решили отоплението от БМВ и Мерцедес.
При МБ първо се затопляше мотора и чак когато достигне поне 60-тина градуса пускаше вентилатора в купето да затопли и размрази.За да затопли купето му трябваше поне 25-40 мин.
При БМВ-то започва да топли незабавно почти купето,но двигателя си седи студен. След 15-20мин. в колата е приятно топло и аз сега го ползвам винаги когато имам възможност.
В София има официален сервиз на Вебасто:

Rhea MP GmbH
Boris-Iliev-Strasse 17
1839 Sofia
Tel. +359 2 9420-555
Fax +359 2 9420-566
каде се намира този допълнителен акумолатор

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.10.2008

Мнение от lift_dakata » 19 Яну 2009, 22:34

Zubcho написа:Бат Стефчо (Neoprint) има печка. До колкото знам, печката подгрява малкия кръг на охладителната система до 70 градуса и пуска автоматично парното на 1-ва степен. Ако ти духа студено имаш проблем нейде. Колата ти бензинова ли е или дизелова? Ако е на бензин има ли газ?

Ако има газ може заради газовата да не може да подгрее хубаво и за това да включва да духа ама да няма топло. Има и още неща. Погледни темите за клапаните на парното.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 20 Яну 2009, 10:14

Сега не бъркайте паркинг вентелацията с печката.Едното използва остатъчната топлина от мотора за да подържа температурата в купето докато изтине мотора а другото затопля мотора и купето сутрин.Най-вероятно колегата има паркинг вентилация и няма как сутрин да духне топло след като мотора е студен.Самата печка работи ако температурата навън е под 16гр. и има повече от 15л. гориво в резервоара.Колега ако имаш печка трябва да имаш и втори акумолатор който се намира в багажника от ляво като свалиш кората.Ако нямаш този акумолатор значи нямаш и печка следователно имаш само паркинг вентилация от което следва че нямаш никакъв проблем ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: e34 M50B20 touring

Мнение от panchev88 » 20 Яну 2009, 10:25

А как да разбера дали изобщо имам и паркинг вентилация ?? А този допълнителен акумолатор за комбито пак ли е в багажника??? :roll:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 20 Яну 2009, 10:34

panchev88 написа:А как да разбера дали изобщо имам и паркинг вентилация ?? А този допълнителен акумолатор за комбито пак ли е в багажника??? :roll:

Да в и на седана и на комбито е в багажника.Ако имаш паркинг ветилация като натисниш две пъти бутона ZEIT на борда трябва да изпише VENT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: e34 M50B20 touring

Мнение от panchev88 » 20 Яну 2009, 10:47

Значи който няма заводски борд, няма и вентилация и отопление :roll:

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 22 Яну 2009, 19:25

Oпс,а който има печка има ли начин да подкара лятото само вентилация?
Ще стане ли ако се зададе време на таймера,а температурата е над 16 градуса,примерно 28 да си пусне вентилацията лятото ???
Извинявам се предварително за тъпия въпрос,но книжката ми е на италиански и само картинките разглеждам.
Утре ще снимам багажника на комбито и акумолатора на печката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София

Мнение от Nik » 22 Яну 2009, 21:15

май това е акомулатора на мойта печка която продавам - грешка поправям се това е управлението

Изображение

а така изглежда и самата печка

Изображение
Последна промяна Nik на 23 Яну 2009, 0:55, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Мнение от .:BENZINO:. » 22 Яну 2009, 21:23

dinozab написа:
panchev88 написа:А как да разбера дали изобщо имам и паркинг вентилация ?? А този допълнителен акумолатор за комбито пак ли е в багажника??? :roll:

Да в и на седана и на комбито е в багажника.Ако имаш паркинг ветилация като натисниш две пъти бутона ZEIT на борда трябва да изпише VENT

Как в багажника бе пичове моя акумулатор е под задната седалка :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.10.2008

Мнение от lift_dakata » 22 Яну 2009, 21:36

dinozab написа:Сега не бъркайте паркинг вентелацията с печката.Едното използва остатъчната топлина от мотора за да подържа температурата в купето докато изтине мотора а другото затопля мотора и купето сутрин.Най-вероятно колегата има паркинг вентилация и няма как сутрин да духне топло след като мотора е студен.Самата печка работи ако температурата навън е под 16гр. и има повече от 15л. гориво в резервоара.Колега ако имаш печка трябва да имаш и втори акумолатор който се намира в багажника от ляво като свалиш кората.Ако нямаш този акумолатор значи нямаш и печка следователно имаш само паркинг вентилация от което следва че нямаш никакъв проблем ;)
ВЪПРОС А какво щте върти водата като не работи мотора ??? нещто не се връзва. радиатора на патното щте истине за няколко минути.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 22 Яну 2009, 21:53

Бе не че сам голям разбирач но от наблюденията ми по комиони,печката си е печка черпи гориво от резервоара много малко примерно150-200 мл.на час и самата тя си духа топло без да върти никаква вода от мотори и т.н.Викат им сухи печки и си имат термостат.
Предполагам че и при колите е почти същото плюс още един два датчика. :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 22 Яну 2009, 22:30

Иван Стоянов написа:Бе не че сам голям разбирач но от наблюденията ми по комиони,печката си е печка черпи гориво от резервоара много малко примерно150-200 мл.на час и самата тя си духа топло без да върти никаква вода от мотори и т.н.Викат им сухи печки и си имат термостат.
Предполагам че и при колите е почти същото плюс още един два датчика. :roll:


Ми до тук с предположенията - тия дето съм виждал за БМВ са "мокри" :winky: и подгряват водата в двигателя...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 22 Яну 2009, 23:03

BENZINO VN написа:
dinozab написа:
panchev88 написа:А как да разбера дали изобщо имам и паркинг вентилация ?? А този допълнителен акумолатор за комбито пак ли е в багажника??? :roll:

Да в и на седана и на комбито е в багажника.Ако имаш паркинг ветилация като натисниш две пъти бутона ZEIT на борда трябва да изпише VENT

Как в багажника бе пичове моя акумулатор е под задната седалка :confused:
Тоя си е за колата другиа в багажника е за печката.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 826
Регистриран на: 23.04.2008
Местоположение: ВАРНА
Кара: вана Чайка

Мнение от .:BENZINO:. » 22 Яну 2009, 23:20

Да бе че съм шмула ама :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 22 Яну 2009, 23:26

Nik написа:май това е акомулатора на мойта печка която продавам

Изображение

а така изглежда и самата печка

Изображение


печката си я уцелил, ама това на първата снимка няма нищо общо с акумулатор, а е управлението.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook