автоматична печка
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- lift_dakata
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.10.2008
каде се намира този допълнителен акумолаторNeoPrint написа:Тази сега ми е втора печка у живот. Първата беше на Мерцедес 123 200д,но и двете са на фирма Вебасто.
http://www.webasto.com/products/en/3115_3422.html
Провери дали стига гориво до печката. Има един температурен датчик,който прекъсва подаването на гориво при прегряване. Когато се прецака той /струва 100+лв./ печката бучи,но не работи защото няма гориво.
Аз на Мерка по липса на пари само го дадох на късо и така си работеше до самия край без проблеми.
На БМВ-то като го взех не тръгваше,но беше заради умрял допълнителен акумолатор /БМВ/,който смених с нов е сега е на 6
![]()
Прави ми впечатление различния начин по който са решили отоплението от БМВ и Мерцедес.
При МБ първо се затопляше мотора и чак когато достигне поне 60-тина градуса пускаше вентилатора в купето да затопли и размрази.За да затопли купето му трябваше поне 25-40 мин.
При БМВ-то започва да топли незабавно почти купето,но двигателя си седи студен. След 15-20мин. в колата е приятно топло и аз сега го ползвам винаги когато имам възможност.
В София има официален сервиз на Вебасто:
Rhea MP GmbH
Boris-Iliev-Strasse 17
1839 Sofia
Tel. +359 2 9420-555
Fax +359 2 9420-566
- lift_dakata
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.10.2008
Zubcho написа:Бат Стефчо (Neoprint) има печка. До колкото знам, печката подгрява малкия кръг на охладителната система до 70 градуса и пуска автоматично парното на 1-ва степен. Ако ти духа студено имаш проблем нейде. Колата ти бензинова ли е или дизелова? Ако е на бензин има ли газ?
Ако има газ може заради газовата да не може да подгрее хубаво и за това да включва да духа ама да няма топло. Има и още неща. Погледни темите за клапаните на парното.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Сега не бъркайте паркинг вентелацията с печката.Едното използва остатъчната топлина от мотора за да подържа температурата в купето докато изтине мотора а другото затопля мотора и купето сутрин.Най-вероятно колегата има паркинг вентилация и няма как сутрин да духне топло след като мотора е студен.Самата печка работи ако температурата навън е под 16гр. и има повече от 15л. гориво в резервоара.Колега ако имаш печка трябва да имаш и втори акумолатор който се намира в багажника от ляво като свалиш кората.Ако нямаш този акумолатор значи нямаш и печка следователно имаш само паркинг вентилация от което следва че нямаш никакъв проблем 

- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
А как да разбера дали изобщо имам и паркинг вентилация ?? А този допълнителен акумолатор за комбито пак ли е в багажника??? 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
panchev88 написа:А как да разбера дали изобщо имам и паркинг вентилация ?? А този допълнителен акумолатор за комбито пак ли е в багажника???
Да в и на седана и на комбито е в багажника.Ако имаш паркинг ветилация като натисниш две пъти бутона ZEIT на борда трябва да изпише VENT
- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Oпс,а който има печка има ли начин да подкара лятото само вентилация?
Ще стане ли ако се зададе време на таймера,а температурата е над 16 градуса,примерно 28 да си пусне вентилацията лятото ???
Извинявам се предварително за тъпия въпрос,но книжката ми е на италиански и само картинките разглеждам.
Утре ще снимам багажника на комбито и акумолатора на печката.
Ще стане ли ако се зададе време на таймера,а температурата е над 16 градуса,примерно 28 да си пусне вентилацията лятото ???
Извинявам се предварително за тъпия въпрос,но книжката ми е на италиански и само картинките разглеждам.
Утре ще снимам багажника на комбито и акумолатора на печката.
май това е акомулатора на мойта печка която продавам - грешка поправям се това е управлението
а така изглежда и самата печка


а така изглежда и самата печка

Последна промяна Nik на 23 Яну 2009, 0:55, променена общо 1 път
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
dinozab написа:panchev88 написа:А как да разбера дали изобщо имам и паркинг вентилация ?? А този допълнителен акумолатор за комбито пак ли е в багажника???
Да в и на седана и на комбито е в багажника.Ако имаш паркинг ветилация като натисниш две пъти бутона ZEIT на борда трябва да изпише VENT
Как в багажника бе пичове моя акумулатор е под задната седалка

- lift_dakata
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.10.2008
ВЪПРОС А какво щте върти водата като не работи мотора ??? нещто не се връзва. радиатора на патното щте истине за няколко минути.dinozab написа:Сега не бъркайте паркинг вентелацията с печката.Едното използва остатъчната топлина от мотора за да подържа температурата в купето докато изтине мотора а другото затопля мотора и купето сутрин.Най-вероятно колегата има паркинг вентилация и няма как сутрин да духне топло след като мотора е студен.Самата печка работи ако температурата навън е под 16гр. и има повече от 15л. гориво в резервоара.Колега ако имаш печка трябва да имаш и втори акумолатор който се намира в багажника от ляво като свалиш кората.Ако нямаш този акумолатор значи нямаш и печка следователно имаш само паркинг вентилация от което следва че нямаш никакъв проблем
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Бе не че сам голям разбирач но от наблюденията ми по комиони,печката си е печка черпи гориво от резервоара много малко примерно150-200 мл.на час и самата тя си духа топло без да върти никаква вода от мотори и т.н.Викат им сухи печки и си имат термостат.
Предполагам че и при колите е почти същото плюс още един два датчика.
Предполагам че и при колите е почти същото плюс още един два датчика.

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Иван Стоянов написа:Бе не че сам голям разбирач но от наблюденията ми по комиони,печката си е печка черпи гориво от резервоара много малко примерно150-200 мл.на час и самата тя си духа топло без да върти никаква вода от мотори и т.н.Викат им сухи печки и си имат термостат.
Предполагам че и при колите е почти същото плюс още един два датчика.
Ми до тук с предположенията - тия дето съм виждал за БМВ са "мокри"

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Тоя си е за колата другиа в багажника е за печката.BENZINO VN написа:dinozab написа:panchev88 написа:А как да разбера дали изобщо имам и паркинг вентилация ?? А този допълнителен акумолатор за комбито пак ли е в багажника???
Да в и на седана и на комбито е в багажника.Ако имаш паркинг ветилация като натисниш две пъти бутона ZEIT на борда трябва да изпише VENT
Как в багажника бе пичове моя акумулатор е под задната седалка
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани