Мнение за 518 и

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 19 Яну 2009, 13:05

dj_ennsy_1 написа:...Еми тя и 20-ската като й пуснеш климата и се усеща рязко ... а на моята като го пусна и все едно връщам педала на газта.


При мен изобщо не се усеща разлика във вървежа...Явно си има клима и клима ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 19 Яну 2009, 17:27

Slavi_m написа:
dj_ennsy_1 написа:...Еми тя и 20-ската като й пуснеш климата и се усеща рязко ... а на моята като го пусна и все едно връщам педала на газта.


При мен изобщо не се усеща разлика във вървежа...Явно си има клима и клима ;)


някъв нов модел ще е твойта,сигурен ли си че имаш клима :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 21 Яну 2009, 22:16

И аз съм с 518 да ти кажа ми е перфектна за комбинирано каране. Карал съм коли и по 150 коня. За софия повече от 115 не ти трябват. Пък и с тая война по по пътищата 1150 човека загинали и повечето мъже за 2008. Че ние в Ирак не даваме толкова жертви!

Както ида е 518 за комбинирано каране е перфетна. Аз няма какво да юркам толкова наюркал съм се. Имай предвид че 518 все пак върти гуми да не си помислиш, че е слаба.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 21 Яну 2009, 23:23

Щом е БМВ няма кво да се обсъжда - вземай , не му мисли !!! :driving:
Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 22 Яну 2009, 0:12

kirililiev написа:някъв нов модел ще е твойта,сигурен ли си че имаш клима :mhihi:


Да,сигурен съм.Някой и друг глупав въпрос да зададеш,сигурно ти е навик...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 22 Яну 2009, 0:27

Slavi_m написа:
kirililiev написа:някъв нов модел ще е твойта,сигурен ли си че имаш клима :mhihi:


Да,сигурен съм.Някой и друг глупав въпрос да зададеш,сигурно ти е навик...


нямам повече въпроси,инфото ми беше достатъчно ;)

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 22 Яну 2009, 1:51

Относно климатика, като го пусна, моята доста умира. Иначе съм правил някви там експерименти и с ГИ фобос на клима на газ съм вдигал 200 с 4 души в колата .. Е верно зор, но ги вдига :mhi:
По един перфектен път.. нямаше и движение много кеф ми беше само като се сетя.
Тя 20ката слабее, с 18ка незнам как е, предполагам ако не търсиш екстремност, каквато и да е тя - става.
А за разхода няма разлика според мен.
На мен ми харчи на газ в това време около 12/100 ми дойде разхода, като от 500 км пробег имам към 120 извънградско. Много съм доволен.
Изображение
E34, E38

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 22 Яну 2009, 2:37

Slavi_m написа:
dj_ennsy_1 написа:...Еми тя и 20-ската като й пуснеш климата и се усеща рязко ... а на моята като го пусна и все едно връщам педала на газта.


При мен изобщо не се усеща разлика във вървежа...Явно си има клима и клима ;)


Явно си има вървеж и вървеж.....

Разлика има , особено в ниските обороти и при ускорение , там първа втора е мега зле ,твойта ако няма там земи прегледай компресора, току виж го нема ремъка :mha: :smoke:

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 22 Яну 2009, 6:25

Желязно правило е да се избягва най-слабия мотор за модела каквато и кола да си купуваш. :idea:
Още нещо,БМВ и то пета серия с по-малко от шест в редица :nono:
М50Б20+ ванос минимум и пак слабее особено лятото с клима.
Точно в София си трябва пъргава кола за да редиш тетриса успешно м/светофарите и по кръговите!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 22 Яну 2009, 8:18

ооо.. а аз си мислих, че на моята нещо не й е наред и за това така осезаемо умира, както вече някой каза по-горе - особено в ниските обороти на 1 и 2-ра :confused: :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 22 Яну 2009, 8:50

нормалное всяка кола усеща лятото климатика и натоварването му каде компресора много натоварва каде и допулнително виското товари до безобразие като се расфу4и нещото което се слу4и при мене с малкия 20 коф мотор беше много интересно като си купих колата а пуснем климатика а и на първа немога тръгна след посещение при наистина оторизиран сервиз колкото и рали4ни мения да имаше ме посаветваха цялостна промивка на водната система и измиването на радиаторите колата лятото не се усещаше 4е е на клима даже в наи големите жеги не изкаше да пусне виското относно м40 матор на тва купе сие цела мъка зависи кои кво търси но се пак сие мъка особено при по екстремно задминаване секи пут гледаш светлината на тунела дет има една дума
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 22 Яну 2009, 15:57

тя и моята слабее с клима на братчеда и тя почва да слабее като и го пуснеш само на ТИР-а не мога до го усета(460 коня)
Dirty Hands are a Sign of Clean Money


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 22 Яну 2009, 16:12

Темата почна да минава за натоварването на климатика-и на камион се усеща като работи климата и на всички автомобили.
Относно 18-ката мисля,че си е практична кола-возил съм се в някаква ''държавана'' след монтажа на метанов инжекцион в Благоевград и си вървеше добре-единствения и проблем беше,че забива на около5500 оборота ,но сигурно след донастройка на инжекцията се е оправила.
По същото време бяхме там за монтаж на метан на 318 с ремък........и т.н.
на мене ми харесва този мотор-то пак зависи кой и какво търси от даден автомобил
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 22 Яну 2009, 16:22

golov_bg написа:мойте също са 115 ама дизелови и си върви доволно(2.4см3)не е бегачка(имах вектра 2.0 115коня късаше ремъка направо)но все пак по голяма кола по удобна за път,все пак я взимаш да си возиш задника не да се състезаваш
Извинявам се за отклонението от темата и също така на колегата,че не мога да се съглася и с това негово мнение,а именно 2.4тд за мене е по-добър мотор от тдс-а,последния път като местихме плочката на м21 вървеше на равно с тдс-а,а такива вектри незнам ама калибра 115 коня съм виждал в огледалото -от кола до кола има разлика и май всичко е много относително
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 22 Яну 2009, 16:27

ivan. написа:
golov_bg написа:мойте също са 115 ама дизелови и си върви доволно(2.4см3)не е бегачка(имах вектра 2.0 115коня късаше ремъка направо)но все пак по голяма кола по удобна за път,все пак я взимаш да си возиш задника не да се състезаваш
Извинявам се за отклонението от темата и също така на колегата,че не мога да се съглася и с това негово мнение,а именно 2.4тд за мене е по-добър мотор от тдс-а,последния път като местихме плочката на м21 вървеше на равно с тдс-а,а такива вектри незнам ама калибра 115 коня съм виждал в огледалото -от кола до кола има разлика и май всичко е много относително


много е относително,колибрито е било мъртвец :lol:

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook