Мнение за 518 и
Модератор: Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Slavi_m написа:dj_ennsy_1 написа:...Еми тя и 20-ската като й пуснеш климата и се усеща рязко ... а на моята като го пусна и все едно връщам педала на газта.
При мен изобщо не се усеща разлика във вървежа...Явно си има клима и клима
някъв нов модел ще е твойта,сигурен ли си че имаш клима

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
И аз съм с 518 да ти кажа ми е перфектна за комбинирано каране. Карал съм коли и по 150 коня. За софия повече от 115 не ти трябват. Пък и с тая война по по пътищата 1150 човека загинали и повечето мъже за 2008. Че ние в Ирак не даваме толкова жертви!
Както ида е 518 за комбинирано каране е перфетна. Аз няма какво да юркам толкова наюркал съм се. Имай предвид че 518 все пак върти гуми да не си помислиш, че е слаба.
Както ида е 518 за комбинирано каране е перфетна. Аз няма какво да юркам толкова наюркал съм се. Имай предвид че 518 все пак върти гуми да не си помислиш, че е слаба.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Slavi_m написа:kirililiev написа:някъв нов модел ще е твойта,сигурен ли си че имаш клима
Да,сигурен съм.Някой и друг глупав въпрос да зададеш,сигурно ти е навик...
нямам повече въпроси,инфото ми беше достатъчно

- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Относно климатика, като го пусна, моята доста умира. Иначе съм правил някви там експерименти и с ГИ фобос на клима на газ съм вдигал 200 с 4 души в колата .. Е верно зор, но ги вдига :mhi:
По един перфектен път.. нямаше и движение много кеф ми беше само като се сетя.
Тя 20ката слабее, с 18ка незнам как е, предполагам ако не търсиш екстремност, каквато и да е тя - става.
А за разхода няма разлика според мен.
На мен ми харчи на газ в това време около 12/100 ми дойде разхода, като от 500 км пробег имам към 120 извънградско. Много съм доволен.
По един перфектен път.. нямаше и движение много кеф ми беше само като се сетя.
Тя 20ката слабее, с 18ка незнам как е, предполагам ако не търсиш екстремност, каквато и да е тя - става.
А за разхода няма разлика според мен.
На мен ми харчи на газ в това време около 12/100 ми дойде разхода, като от 500 км пробег имам към 120 извънградско. Много съм доволен.

E34, E38
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Slavi_m написа:dj_ennsy_1 написа:...Еми тя и 20-ската като й пуснеш климата и се усеща рязко ... а на моята като го пусна и все едно връщам педала на газта.
При мен изобщо не се усеща разлика във вървежа...Явно си има клима и клима
Явно си има вървеж и вървеж.....
Разлика има , особено в ниските обороти и при ускорение , там първа втора е мега зле ,твойта ако няма там земи прегледай компресора, току виж го нема ремъка :mha:

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Желязно правило е да се избягва най-слабия мотор за модела каквато и кола да си купуваш.
Още нещо,БМВ и то пета серия с по-малко от шест в редица
М50Б20+ ванос минимум и пак слабее особено лятото с клима.
Точно в София си трябва пъргава кола за да редиш тетриса успешно м/светофарите и по кръговите!

Още нещо,БМВ и то пета серия с по-малко от шест в редица

М50Б20+ ванос минимум и пак слабее особено лятото с клима.
Точно в София си трябва пъргава кола за да редиш тетриса успешно м/светофарите и по кръговите!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
ооо.. а аз си мислих, че на моята нещо не й е наред и за това така осезаемо умира, както вече някой каза по-горе - особено в ниските обороти на 1 и 2-ра



- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
нормалное всяка кола усеща лятото климатика и натоварването му каде компресора много натоварва каде и допулнително виското товари до безобразие като се расфу4и нещото което се слу4и при мене с малкия 20 коф мотор беше много интересно като си купих колата а пуснем климатика а и на първа немога тръгна след посещение при наистина оторизиран сервиз колкото и рали4ни мения да имаше ме посаветваха цялостна промивка на водната система и измиването на радиаторите колата лятото не се усещаше 4е е на клима даже в наи големите жеги не изкаше да пусне виското относно м40 матор на тва купе сие цела мъка зависи кои кво търси но се пак сие мъка особено при по екстремно задминаване секи пут гледаш светлината на тунела дет има една дума



- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
тя и моята слабее с клима на братчеда и тя почва да слабее като и го пуснеш само на ТИР-а не мога до го усета(460 коня)
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
Темата почна да минава за натоварването на климатика-и на камион се усеща като работи климата и на всички автомобили.
Относно 18-ката мисля,че си е практична кола-возил съм се в някаква ''държавана'' след монтажа на метанов инжекцион в Благоевград и си вървеше добре-единствения и проблем беше,че забива на около5500 оборота ,но сигурно след донастройка на инжекцията се е оправила.
По същото време бяхме там за монтаж на метан на 318 с ремък........и т.н.
на мене ми харесва този мотор-то пак зависи кой и какво търси от даден автомобил
Относно 18-ката мисля,че си е практична кола-возил съм се в някаква ''държавана'' след монтажа на метанов инжекцион в Благоевград и си вървеше добре-единствения и проблем беше,че забива на около5500 оборота ,но сигурно след донастройка на инжекцията се е оправила.
По същото време бяхме там за монтаж на метан на 318 с ремък........и т.н.
на мене ми харесва този мотор-то пак зависи кой и какво търси от даден автомобил

by ''kompleksa''
Извинявам се за отклонението от темата и също така на колегата,че не мога да се съглася и с това негово мнение,а именно 2.4тд за мене е по-добър мотор от тдс-а,последния път като местихме плочката на м21 вървеше на равно с тдс-а,а такива вектри незнам ама калибра 115 коня съм виждал в огледалото -от кола до кола има разлика и май всичко е много относителноgolov_bg написа:мойте също са 115 ама дизелови и си върви доволно(2.4см3)не е бегачка(имах вектра 2.0 115коня късаше ремъка направо)но все пак по голяма кола по удобна за път,все пак я взимаш да си возиш задника не да се състезаваш

by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
ivan. написа:Извинявам се за отклонението от темата и също така на колегата,че не мога да се съглася и с това негово мнение,а именно 2.4тд за мене е по-добър мотор от тдс-а,последния път като местихме плочката на м21 вървеше на равно с тдс-а,а такива вектри незнам ама калибра 115 коня съм виждал в огледалото -от кола до кола има разлика и май всичко е много относителноgolov_bg написа:мойте също са 115 ама дизелови и си върви доволно(2.4см3)не е бегачка(имах вектра 2.0 115коня късаше ремъка направо)но все пак по голяма кола по удобна за път,все пак я взимаш да си возиш задника не да се състезаваш
много е относително,колибрито е било мъртвец

40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани