ТДС
Модератор: Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Не бих разчитал на заварена глава-никога.Не че не издържа но предпочитам да карам здрав автомобил не закърпени колиби.Не всяка глава на ТДС може да се завари с гаранция.Зависи колко е пукната.По принцип ТДСса пука около бренерите на клапаните.Сега немакак да ви го обясня ама съм виждал толкова здраво нацепени кратуни чееее...господ не може да ги завари.Зависи все пак според това колко е спуукана самата глава.И още веднъж-няма да дам пари за да треперя после и окото ми да е дамо в стрелката на температурата и не може да ме убедите че едначитава глава секънд хенд нема да искара повече от една заварена.тва е утопия 


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Човек не го продавай, ще те е яд после. Само мотор над 2.5 бензин може да замени дизела, а твоя гледам е с чип, значи търси си 3.0 мотор поне. Ако вземеш някоя 520-ка ще те е яд много и ще разбереш какъв мъртвец е този мотор.
Сега до колегите с 520-ки да не ме нападнете ама този мотор никакъв въртящ момент няма. След чипосването на тдс-а въртящия момент утива на 330 Nm. м30б35 има близък въртящ момент или същия беше с цената на по-висок разход (18-19/100 бензин на градско) срещу 12-13 нафта.
Както и да е. За да не започнем вечния спор спирам до тук и чакам Иван от Петрич да дойде по работа до Сф за да ми барне помпата и аз да се видя във коне и въртящ момент
А за колегите с 520-ки - страшен мотор, много здрав, но има нужда от принудително пълнене и всичко си идва на мястото. Тогава вече усещаш за какво иде реч.
Поздрави на всички колеги и весели празници.
Сега до колегите с 520-ки да не ме нападнете ама този мотор никакъв въртящ момент няма. След чипосването на тдс-а въртящия момент утива на 330 Nm. м30б35 има близък въртящ момент или същия беше с цената на по-висок разход (18-19/100 бензин на градско) срещу 12-13 нафта.
Както и да е. За да не започнем вечния спор спирам до тук и чакам Иван от Петрич да дойде по работа до Сф за да ми барне помпата и аз да се видя във коне и въртящ момент

А за колегите с 520-ки - страшен мотор, много здрав, но има нужда от принудително пълнене и всичко си идва на мястото. Тогава вече усещаш за какво иде реч.
Поздрави на всички колеги и весели празници.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
а пък на колегите с тдс - купете си по една глава, помпа, плочка и турбо за да си ползвате нютонметрите 


Zubcho написа:Човек не го продавай, ще те е яд после. Само мотор над 2.5 бензин може да замени дизела, а твоя гледам е с чип, значи търси си 3.0 мотор поне. Ако вземеш някоя 520-ка ще те е яд много и ще разбереш какъв мъртвец е този мотор.
.....
И аз това си мися , че ще ме е яд после, затова и му задържам продажбата толкова време. Идват кандидати , ама гледам да я купи някой , който разбира и знае какво търси и ще я подържа , както е правено дасега , а според моя преценка досега не е дошъл такъв кандидат купувач и докато я гледат им пълня главите с какви ли не работи и се отказват бързо.

Аз не се и замислям за бензиново BMW , просто тези бензинови модели , които мого да си позволя не ми допадат като динамика.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Zubcho написа:Човек не го продавай, ще те е яд после. Само мотор над 2.5 бензин може да замени дизела, а твоя гледам е с чип, значи търси си 3.0 мотор поне. Ако вземеш някоя 520-ка ще те е яд много и ще разбереш какъв мъртвец е този мотор.
Сега до колегите с 520-ки да не ме нападнете ама този мотор никакъв въртящ момент няма. След чипосването на тдс-а въртящия момент утива на 330 Nm. м30б35 има близък въртящ момент или същия беше с цената на по-висок разход (18-19/100 бензин на градско) срещу 12-13 нафта.
Както и да е. За да не започнем вечния спор спирам до тук и чакам Иван от Петрич да дойде по работа до Сф за да ми барне помпата и аз да се видя във коне и въртящ момент
А за колегите с 520-ки - страшен мотор, много здрав, но има нужда от принудително пълнене и всичко си идва на мястото. Тогава вече усещаш за какво иде реч.
Поздрави на всички колеги и весели празници.
харесват ми компетентни мнения като твоето и много обичам да се развеселявам като ги чета






- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
вечната враждаivan. написа:Всяка тама в края си заражда тоя спор![]()
![]()



- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
bmwfena написа:вечната враждаivan. написа:Всяка тама в края си заражда тоя спор![]()
![]()
ама утре Динозаб-а кат изтрезнее -жална ни майка-на бензинажиите
или по-скоро на газаджиите


- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
тва със заварката и страха от нея е нормален при положение,че незнаеш къде да ти я направят.не съм чул никакви оплаквания за момчетат в сливен,просто са професионалсти-казват ще стане и ще струва толкова или няма да стане.доста камиони вървят след ремонти направени от тях...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
kirililiev написа:Zubcho написа:Човек не го продавай, ще те е яд после. Само мотор над 2.5 бензин може да замени дизела, а твоя гледам е с чип, значи търси си 3.0 мотор поне. Ако вземеш някоя 520-ка ще те е яд много и ще разбереш какъв мъртвец е този мотор.
Сега до колегите с 520-ки да не ме нападнете ама този мотор никакъв въртящ момент няма. След чипосването на тдс-а въртящия момент утива на 330 Nm. м30б35 има близък въртящ момент или същия беше с цената на по-висок разход (18-19/100 бензин на градско) срещу 12-13 нафта.
Както и да е. За да не започнем вечния спор спирам до тук и чакам Иван от Петрич да дойде по работа до Сф за да ми барне помпата и аз да се видя във коне и въртящ момент
А за колегите с 520-ки - страшен мотор, много здрав, но има нужда от принудително пълнене и всичко си идва на мястото. Тогава вече усещаш за какво иде реч.
Поздрави на всички колеги и весели празници.
харесват ми компетентни мнения като твоето и много обичам да се развеселявам като ги четапърво,като надуеш един тдс и постигнеш мнооооого голям въртящ момент става голяма работа,само внимаваш да не го стряскаш че главата има навика да се напуква като на баба ми петите особенно като се понатовари и температурата горе стане малко по екстремна
относно за умрелите 20-ки
с подходящия чип и няколко незначителни жокера спокойно си се развъртат на 8000 оборота и става много интересно
въпроса с принудителното пълнене,тва че вашия мотор е 2,5 с турбо а нашия е 2,о без турбо и има по добри характеристики само говори за себе си,преставям си ако се понадуе
за въртящия момент,аз предпочитам мощност и обороти пък вий си теглете рамаркетата с големите нютони,ако някой желае да се пробва с умрялата ми 20-ка нека заповяда,винаги съм готов за тестове
Добре де щом може да се заварява главата, какво тогава да се плашим от пукнати глави и високи температури??? И вечния спор започна.... Нютонметрите ми трябват защото в задръстванията в Сф се кара само на ниски обороти


А относно чипосването на 520-ката не виждам голям ефект Saso му е чипосана и все не върви. Пъна се като глист на буца, като се връщахме от Петрич с 4 човека в колата. А навлизането в 8000 об/мин често ще доведе до това, че буталата ще се покажат през капака да видят кой кара и се пъне толкова. Каквото и да си говорим за преминаване към по-големи мощности и поставяне на турбина/компресор се налага преправяне на мотора което ще струва 2,3,5 хиляди лева. Докато за преправянето на ТДС-а 350лв ако ще чипосваш или каса бира и 3 кила кебапчета и кюфтета при ivan. в Петрич.
Саше не ми се сърди за горния кометнар нищо лично, важното е, че тавана ти стана супер.
Пак казвам на 2.0 мотор си трябва принудително впръскване - Postman ще каже най-добре кое как става аз мълча, че не ги разбирам тези работи много много

И пак казвам М50 за мен е страшен мотор, щом при Пенчев изкара толкова време и не се скапа, но не е правен за състезания, както и М51 също.
Поздрави и да не се разсърди някой сега?? В спора се е родила истината

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
bmwfena написа:вечната враждаivan. написа:Всяка тама в края си заражда тоя спор![]()
![]()
ама утре Динозаб-а кат изтрезнее -жална ни майка-на бензинажиите
Динозаба ще изтрезнее на 5-ти сега не му е да спорове имам си по-важна работа






- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
kirililiev написа:zvetiko написа:Не знам-заварката променя основни характеристика на материала на главата,а като се има в предвид и температурното и натоварване,а при дизелите и високото налягане(темата е за tds),трябва да имаш голям късмет да не се стигне до повторен инцидент.Но всеки си прави сметката ,кое е по-доброто-за мен оргинална част втора ръка е винаги по-добрият вариант от преправяна и нова куче марка.
харесвам интосиазма ти,гледам в подписа ти либсва само темата"технология на заваряването"аа и "технология на металите"гледам караш бензиново бмв а си експерт по дизелите май?да нямаш сервиз за тдс -и?
казвам ти пак,темата е безмислена щото и в двата случая няма гаранция.ако искаш да си на 100%прав кажи че най умното нещо е да си купиш нова глава от магазина
![]()
п.п
са ако продължим спора за заваряне,технология на металите и разни сплави ще ти кажа и какво работя![]()
Работил съм в Институт по металокерамика и Институт по металознание в БАН.

Една тествана глава втора ръка е хиляди пъти по-надежна от една заварявана.Не че при някои пукнатини не може да стане добре.Лошото е ,че като отидеш някъде да заваряваш, главата ти се взема при всички случаи,за да си сложат някои хора парите в джоба и правят невъзможни заварки в името на това-не може да завариш леглото на клапана и да очакваш нещо добро,не може да махнеш водача на клапаните и също да очакваш нещо добро-като специалист би трябвало да знаеш начина им на монтаж със специално приспособление за нагряване отвътре и охлаждане от вън.Главата не е един монолитен блок,а е с доста сложна структура, с голямо термично натоварване,работеща при високо налягане , ръчкането, в която не носи нищо добро.

А тия неща дето си ги писал за tds-те и ъпгрейдването на 520 -мога само да съжалявам,Иво ти е отговорил.Много по-рентабилно и евтино ще ти дойде да си докареш някоя 535-ца от Германия,отколкото да даваш допълнителен живот на един определено неподходящ двигател за голяма като Е34 кола .

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Zubcho написа:kirililiev написа:Zubcho написа:Човек не го продавай, ще те е яд после. Само мотор над 2.5 бензин може да замени дизела, а твоя гледам е с чип, значи търси си 3.0 мотор поне. Ако вземеш някоя 520-ка ще те е яд много и ще разбереш какъв мъртвец е този мотор.
Сега до колегите с 520-ки да не ме нападнете ама този мотор никакъв въртящ момент няма. След чипосването на тдс-а въртящия момент утива на 330 Nm. м30б35 има близък въртящ момент или същия беше с цената на по-висок разход (18-19/100 бензин на градско) срещу 12-13 нафта.
Както и да е. За да не започнем вечния спор спирам до тук и чакам Иван от Петрич да дойде по работа до Сф за да ми барне помпата и аз да се видя във коне и въртящ момент
А за колегите с 520-ки - страшен мотор, много здрав, но има нужда от принудително пълнене и всичко си идва на мястото. Тогава вече усещаш за какво иде реч.
Поздрави на всички колеги и весели празници.
харесват ми компетентни мнения като твоето и много обичам да се развеселявам като ги четапърво,като надуеш един тдс и постигнеш мнооооого голям въртящ момент става голяма работа,само внимаваш да не го стряскаш че главата има навика да се напуква като на баба ми петите особенно като се понатовари и температурата горе стане малко по екстремна
относно за умрелите 20-ки
с подходящия чип и няколко незначителни жокера спокойно си се развъртат на 8000 оборота и става много интересно
въпроса с принудителното пълнене,тва че вашия мотор е 2,5 с турбо а нашия е 2,о без турбо и има по добри характеристики само говори за себе си,преставям си ако се понадуе
за въртящия момент,аз предпочитам мощност и обороти пък вий си теглете рамаркетата с големите нютони,ако някой желае да се пробва с умрялата ми 20-ка нека заповяда,винаги съм готов за тестове
Добре де щом може да се заварява главата, какво тогава да се плашим от пукнати глави и високи температури??? И вечния спор започна.... Нютонметрите ми трябват защото в задръстванията в Сф се кара само на ниски оборотиКакто и да е факта е, че аз си харесвам тракането на печката и черния облак, който прави след мен. И като ме дразни някой гоУфаджия лятото само давам газ до дупка за 2 сек и го гледам как кашля после 30 мин, щото няма климатик и кара на отворени прозорци заел мъжествена поза с ръка извън колата
![]()
А относно чипосването на 520-ката не виждам голям ефект Saso му е чипосана и все не върви. Пъна се като глист на буца, като се връщахме от Петрич с 4 човека в колата. А навлизането в 8000 об/мин често ще доведе до това, че буталата ще се покажат през капака да видят кой кара и се пъне толкова. Каквото и да си говорим за преминаване към по-големи мощности и поставяне на турбина/компресор се налага преправяне на мотора което ще струва 2,3,5 хиляди лева. Докато за преправянето на ТДС-а 350лв ако ще чипосваш или каса бира и 3 кила кебапчета и кюфтета при ivan. в Петрич.
Саше не ми се сърди за горния кометнар нищо лично, важното е, че тавана ти стана супер.
Пак казвам на 2.0 мотор си трябва принудително впръскване - Postman ще каже най-добре кое как става аз мълча, че не ги разбирам тези работи много много
И пак казвам М50 за мен е страшен мотор, щом при Пенчев изкара толкова време и не се скапа, но не е правен за състезания, както и М51 също.
Поздрави и да не се разсърди някой сега?? В спора се е родила истината
продължаваш да ме развеселяваш...особенно с принудителното впръскване






- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:kirililiev написа:zvetiko написа:Не знам-заварката променя основни характеристика на материала на главата,а като се има в предвид и температурното и натоварване,а при дизелите и високото налягане(темата е за tds),трябва да имаш голям късмет да не се стигне до повторен инцидент.Но всеки си прави сметката ,кое е по-доброто-за мен оргинална част втора ръка е винаги по-добрият вариант от преправяна и нова куче марка.
харесвам интосиазма ти,гледам в подписа ти либсва само темата"технология на заваряването"аа и "технология на металите"гледам караш бензиново бмв а си експерт по дизелите май?да нямаш сервиз за тдс -и?
казвам ти пак,темата е безмислена щото и в двата случая няма гаранция.ако искаш да си на 100%прав кажи че най умното нещо е да си купиш нова глава от магазина
![]()
п.п
са ако продължим спора за заваряне,технология на металите и разни сплави ще ти кажа и какво работя![]()
Работил съм в Институт по металокерамика и Институт по металознание в БАН.![]()
Една тествана глава втора ръка е хиляди пъти по-надежна от една заварявана.Не че при някои пукнатини не може да стане добре.Лошото е ,че като отидеш някъде да заваряваш, главата ти се взема при всички случаи,за да си сложат някои хора парите в джоба и правят невъзможни заварки в името на това-не може да завариш леглото на клапана и да очакваш нещо добро,не може да махнеш водача на клапаните и също да очакваш нещо добро-като специалист би трябвало да знаеш начина им на монтаж със специално приспособление за нагряване отвътре и охлаждане от вън.Главата не е един монолитен блок,а е с доста сложна структура, с голямо термично натоварване,работеща при високо налягане , ръчкането, в която не носи нищо добро.
А тия неща дето си ги писал за tds-те и ъпгрейдването на 520 -мога само да съжалявам,Иво ти е отговорил.Много по-рентабилно и евтино ще ти дойде да си докареш някоя 535-ца от Германия,отколкото да даваш допълнителен живот на един определено неподходящ двигател за голяма като Е34 кола .
ти май не си карал 535 нали?? нали се сещаш че заради големия мотор и много по тежкия мост и диф няма нищо общо?нали се сещаш че заради 200-та кила в повече и заради двуклапановата система,заради чупенето на кобилици при високи обороти заради трудното намиране на такива стари мотори изобщо не ми е рентабилно да карам 3,5.ако реша да си сложа подобен мотор считай че до два дни го имам...чака ме само да го пъхна

48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани