автоматикът буксува-съвет
Модератор: Технически модератори
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Примерно отивам да си купя автоматик , качвам се и карам ...По какво да разбера дали атоматика е изправен?
- И за типтроника същия въпрос. И снимките дай да разгледам . Като видя нещо, по-мога да си направя изводи как работи .
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
кат се видим ще ти дам да покараш моята да си имаш на представа кво е УБАВ аутоматикklintan66 написа:Примерно отивам да си купя автоматик , качвам се и карам ...По какво да разбера дали атоматика е изправен?И за типтроника същия въпрос. И снимките дай да разгледам . Като видя нещо, по-мога да си направя изводи как работи .



- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
и аз съм за дискове. пробвай с масло ама не се надявам много. То нови фрициони струват колко обикновенна скоростна кутия.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
още един колега на мойто мнениеvodach написа:и аз съм за дискове. пробвай с масло ама не се надявам много. То нови фрициони струват колко обикновенна скоростна кутия.


bmwfena написа:още един колега на мойто мнениеvodach написа:и аз съм за дискове. пробвай с масло ама не се надявам много. То нови фрициони струват колко обикновенна скоростна кутия.
нови фрикциони си струват колкото нови фрикциони. от друга страна автоматика си е удобство, пред което не можеш да си затвориш очите.
значи, първо се почва с това на колко км е колата (за да стане ясно възможно ли е да става въпрос за износване или не), после се сменя масло и филтър (изхождам от това, че никой преди това не го е правил), трият се всички грешки, така също и адаптация и т.н.
ако не стане....отваряме
имам някви pdf за 5HP18, ако ти трябва e-mail ми го има.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- hemi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade




ааа
кутията от къде се проверява за ниво на масло и за качеството му изобщо,защото днес я гледахме като голям камък/////никъде пробка или нещо подобно///ако може снимки
колата е на 219200км ако е от значение и днес като я обслужихме се оказа че и въздушният филтър е ОРИГИНАЛНИЯТ
та така/////////ако някой може да ни каже цени на филтър и масло и колко побира тоя туч




Обичай ближния,ближи обичания!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
klintan66 написа:Примерно отивам да си купя автоматик , качвам се и карам ...По какво да разбера дали атоматика е изправен?И за типтроника същия въпрос. И снимките дай да разгледам . Като видя нещо, по-мога да си направя изводи как работи .
Качваш се ,тръгваш,караш и не усещаш ,че имаш скоростна кутия-значи автоматика е в ред


кутията от къде се проверява за ниво на масло и за качеството му изобщо,защото днес я гледахме като голям камък/////никъде пробка или нещо подобно///ако може снимки колата е на 219200км ако е от значение и днес като я обслужихме се оказа че и въздушният филтър е ОРИГИНАЛНИЯТ та така/////////ако някой може да ни каже цени на филтър и масло и колко побира тоя туч
Качеството на маслото най-лесно може да го оцениш като отвиеш някоя от холендровите гайки на радиатора-все ще изтече малко.За нивото-виж в поддписа ми-малко разправия е.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
zvetiko Искаш да кажеш, че грам не трябва да се усеща смяна на предвки? Аз усещам едно съвсем леко придърпване като сменя.... Ще трябва май да покараш колата ми и да видиш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: ааа
5НР18 -8литра масло хваща май-моята толкова хванаarkys написа:кутията от къде се проверява за ниво на масло и за качеството му изобщо,защото днес я гледахме като голям камък/////никъде пробка или нещо подобно///ако може снимкиколата е на 219200км ако е от значение и днес като я обслужихме се оказа че и въздушният филтър е ОРИГИНАЛНИЯТ
![]()
![]()
та така/////////ако някой може да ни каже цени на филтър и масло и колко побира тоя туч

ето и снимки. кутията в случая няма пръчка за мерене на нивото на маслото.
само да допълня - не е лошо да се прочете кутията за грешки и да се види, какво има записано и после да се изтрие.
номера с откачането на акум. също действа - само, че оставаш в невидение, какво има записано.
не е лошо да се свали и почисти целият блок с ел. вентили, ама тук вече сам си решаваш, дали ще се справиш.
само да допълня - не е лошо да се прочете кутията за грешки и да се види, какво има записано и после да се изтрие.
номера с откачането на акум. също действа - само, че оставаш в невидение, какво има записано.
не е лошо да се свали и почисти целият блок с ел. вентили, ама тук вече сам си решаваш, дали ще се справиш.
- shankylov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 11.05.2007
- Местоположение: добрич
- Кара: e-36 2.5tds е34 2.5tds
- Мечтае да кара: e-32 750il
мисля първо трябва да пуснеш маслото,ако не е червено,и чисто както каза един колега а черно или бозаво с неква пяна значи не е наред,смени филтъра и маслото.ако не тругне тогава отваряй,и аз съм за дискове. едвали са сменяни ако е на реални километри,опичат се с вренето и изтъняват.не знам за е-34 колко им беше цената и колко диска бяха.провери!
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Значи въпроса ми е точно за това приплъзване . Имах автоматик и грам не се усещаше как превключва .Но искам да знам дали има норми .Някакъв тест ....zvetiko написа:klintan66 написа:Примерно отивам да си купя автоматик , качвам се и карам ...По какво да разбера дали атоматика е изправен?И за типтроника същия въпрос. И снимките дай да разгледам . Като видя нещо, по-мога да си направя изводи как работи .
Качваш се ,тръгваш,караш и не усещаш ,че имаш скоростна кутия-значи автоматика е в редСтепените не трябва да се усещат,не трябва да има ударно превключване,придърпване,приплъзване,звуци.След ,което стигаш по някакъв начин до маслото-не трябва да е черно,не трябва да мирише на развалени яйца или изгоряло,трябва да е бистро и червено-признак,че кутията е в ред и добре са се грижили за нея.
![]()
Качеството на маслото най-лесно може да го оцениш като отвиеш някоя от холендровите гайки на радиатора-все ще изтече малко.За нивото-виж в поддписа ми-малко разправия е.
59 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани