автоматикът буксува-съвет

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 22 Дек 2008, 19:35

Примерно отивам да си купя автоматик , качвам се и карам ...По какво да разбера дали атоматика е изправен?
    И за типтроника същия въпрос. И снимките дай да разгледам . Като видя нещо, по-мога да си направя изводи как работи .

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 22 Дек 2008, 20:08

klintan66 написа:Примерно отивам да си купя автоматик , качвам се и карам ...По какво да разбера дали атоматика е изправен?
    И за типтроника същия въпрос. И снимките дай да разгледам . Като видя нещо, по-мога да си направя изводи как работи .
кат се видим ще ти дам да покараш моята да си имаш на представа кво е УБАВ аутоматик :mhihi: за типтроник не знам :(
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 22 Дек 2008, 21:03

и аз съм за дискове. пробвай с масло ама не се надявам много. То нови фрициони струват колко обикновенна скоростна кутия.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 22 Дек 2008, 22:13

vodach написа:и аз съм за дискове. пробвай с масло ама не се надявам много. То нови фрициони струват колко обикновенна скоростна кутия.
още един колега на мойто мнение :!:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 23 Дек 2008, 0:15

bmwfena написа:
vodach написа:и аз съм за дискове. пробвай с масло ама не се надявам много. То нови фрициони струват колко обикновенна скоростна кутия.
още един колега на мойто мнение :!:


нови фрикциони си струват колкото нови фрикциони. от друга страна автоматика си е удобство, пред което не можеш да си затвориш очите.

значи, първо се почва с това на колко км е колата (за да стане ясно възможно ли е да става въпрос за износване или не), после се сменя масло и филтър (изхождам от това, че никой преди това не го е правил), трият се всички грешки, така също и адаптация и т.н.

ако не стане....отваряме

имам някви pdf за 5HP18, ако ти трябва e-mail ми го има.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 23 Дек 2008, 2:16

а за по дъртите кутии адаптация има ли и как се прави ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 11.07.2004
Местоположение: Stuttgart
Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade

Мнение от hemi » 23 Дек 2008, 3:40

:confused: дискове.....позната история.....при мен запо4на от време на време да боксува на задна(става въпрос за М60Б40)....докато една зима от веднъж....отказа(БМВ цена 3500евра+ДДС+монтаж).....та трябваще да я трампя с една Е36 в една автокъща докато все още беще в движение и не се беще превърнала в недвижима собственост :mhihi: :mhihi: :mhihi: ...съвет от мен при покупка на кола автоматик винаги да се проверява цвета на АТФа и по възможност след покупка веднага смяна АТФ и Филтър!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: ЕН

ааа

Мнение от arkys » 23 Дек 2008, 15:48

кутията от къде се проверява за ниво на масло и за качеството му изобщо,защото днес я гледахме като голям камък/////никъде пробка или нещо подобно///ако може снимки :help:колата е на 219200км ако е от значение и днес като я обслужихме се оказа че и въздушният филтър е ОРИГИНАЛНИЯТ :uups: :uups: :uups: та така/////////ако някой може да ни каже цени на филтър и масло и колко побира тоя туч
Обичай ближния,ближи обичания!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 23 Дек 2008, 17:56

klintan66 написа:Примерно отивам да си купя автоматик , качвам се и карам ...По какво да разбера дали атоматика е изправен?
    И за типтроника същия въпрос. И снимките дай да разгледам . Като видя нещо, по-мога да си направя изводи как работи .


Качваш се ,тръгваш,караш и не усещаш ,че имаш скоростна кутия-значи автоматика е в ред :mhihi: Степените не трябва да се усещат,не трябва да има ударно превключване,придърпване,приплъзване,звуци.След ,което стигаш по някакъв начин до маслото-не трябва да е черно,не трябва да мирише на развалени яйца или изгоряло,трябва да е бистро и червено-признак,че кутията е в ред и добре са се грижили за нея. ;)

кутията от къде се проверява за ниво на масло и за качеството му изобщо,защото днес я гледахме като голям камък/////никъде пробка или нещо подобно///ако може снимки колата е на 219200км ако е от значение и днес като я обслужихме се оказа че и въздушният филтър е ОРИГИНАЛНИЯТ та така/////////ако някой може да ни каже цени на филтър и масло и колко побира тоя туч


Качеството на маслото най-лесно може да го оцениш като отвиеш някоя от холендровите гайки на радиатора-все ще изтече малко.За нивото-виж в поддписа ми-малко разправия е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 23 Дек 2008, 18:12

zvetiko Искаш да кажеш, че грам не трябва да се усеща смяна на предвки? Аз усещам едно съвсем леко придърпване като сменя.... Ще трябва май да покараш колата ми и да видиш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: ааа

Мнение от bmwfena » 23 Дек 2008, 18:20

arkys написа:кутията от къде се проверява за ниво на масло и за качеството му изобщо,защото днес я гледахме като голям камък/////никъде пробка или нещо подобно///ако може снимки :help:колата е на 219200км ако е от значение и днес като я обслужихме се оказа че и въздушният филтър е ОРИГИНАЛНИЯТ :uups: :uups: :uups: та така/////////ако някой може да ни каже цени на филтър и масло и колко побира тоя туч
5НР18 -8литра масло хваща май-моята толкова хвана
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 23 Дек 2008, 19:39

ето и снимки. кутията в случая няма пръчка за мерене на нивото на маслото.

само да допълня - не е лошо да се прочете кутията за грешки и да се види, какво има записано и после да се изтрие.

номера с откачането на акум. също действа - само, че оставаш в невидение, какво има записано.

не е лошо да се свали и почисти целият блок с ел. вентили, ама тук вече сам си решаваш, дали ще се справиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 11.05.2007
Местоположение: добрич
Кара: e-36 2.5tds е34 2.5tds
Мечтае да кара: e-32 750il

Мнение от shankylov » 23 Дек 2008, 19:53

мисля първо трябва да пуснеш маслото,ако не е червено,и чисто както каза един колега а черно или бозаво с неква пяна значи не е наред,смени филтъра и маслото.ако не тругне тогава отваряй,и аз съм за дискове. едвали са сменяни ако е на реални километри,опичат се с вренето и изтъняват.не знам за е-34 колко им беше цената и колко диска бяха.провери!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 23 Дек 2008, 20:04

zvetiko написа:
klintan66 написа:Примерно отивам да си купя автоматик , качвам се и карам ...По какво да разбера дали атоматика е изправен?
    И за типтроника същия въпрос. И снимките дай да разгледам . Като видя нещо, по-мога да си направя изводи как работи .


Качваш се ,тръгваш,караш и не усещаш ,че имаш скоростна кутия-значи автоматика е в ред :mhihi: Степените не трябва да се усещат,не трябва да има ударно превключване,придърпване,приплъзване,звуци.След ,което стигаш по някакъв начин до маслото-не трябва да е черно,не трябва да мирише на развалени яйца или изгоряло,трябва да е бистро и червено-признак,че кутията е в ред и добре са се грижили за нея. ;)



Качеството на маслото най-лесно може да го оцениш като отвиеш някоя от холендровите гайки на радиатора-все ще изтече малко.За нивото-виж в поддписа ми-малко разправия е.
Значи въпроса ми е точно за това приплъзване . Имах автоматик и грам не се усещаше как превключва .Но искам да знам дали има норми .Някакъв тест ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: ЕН

a

Мнение от arkys » 25 Дек 2008, 0:23

:banghead: :banghead: :banghead:
Обичай ближния,ближи обичания!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook