Колеги моля за мнение - по отношение спирачна система на Е34
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Първо за алуминиевите носачи от Е31 не съм видял с очите си на Е34 ,но като чета от щатския сайт не се съмнявам,хората няма да напишат нещо такова за да лъжат всички
На мен лично са ми здрави въпросните носачи ,но гръмнат ли ще си поръчам такива на 100%
По отношение на амортисьорите - аз лично Кайаба не бих си купил а бих избрал КОНИта
Мой познат навремето сложи японски амортисьори и те не издържаха ...
За пружини се огледай след като купиш амортисьорите за да можеш да ги комплектоваш като хората ,защото в противен случай става кофти.На майка ми на предишното е36 сложихме на заводските пружини Билщайн В4 като съвсем близки/заместител на оригиналните ,но на практика се оказа ,че са по-стегнати и колата започна да усеща твърдо по-резките неравности по пътя а дефакто не стана по-стабилна , същото ще стане и с Е34 и с всяка друга кола.Нещото от което най-вече зависи това колата да не се накланя е пружини и стабилизиращи щанги
За спирачките ,като ги качиш и покараш 1000 км да се сработят ще ми е интересно да се видим и да направим няколко теста ,както правиме с брат ми като си ъпгрейдва спирачките.Примерно движим се двете коли успоредно със 100 км/ч и на трети клаксон започваме да спираме,много ми е любопитно
Весели празници както с нашия любим модел Е34 така и със звездите на GRAND Production
(не забравяйте новогодишното Гранд шоу по Pink TV
)
Георги Пенчев

На мен лично са ми здрави въпросните носачи ,но гръмнат ли ще си поръчам такива на 100%

По отношение на амортисьорите - аз лично Кайаба не бих си купил а бих избрал КОНИта

За пружини се огледай след като купиш амортисьорите за да можеш да ги комплектоваш като хората ,защото в противен случай става кофти.На майка ми на предишното е36 сложихме на заводските пружини Билщайн В4 като съвсем близки/заместител на оригиналните ,но на практика се оказа ,че са по-стегнати и колата започна да усеща твърдо по-резките неравности по пътя а дефакто не стана по-стабилна , същото ще стане и с Е34 и с всяка друга кола.Нещото от което най-вече зависи това колата да не се накланя е пружини и стабилизиращи щанги

За спирачките ,като ги качиш и покараш 1000 км да се сработят ще ми е интересно да се видим и да направим няколко теста ,както правиме с брат ми като си ъпгрейдва спирачките.Примерно движим се двете коли успоредно със 100 км/ч и на трети клаксон започваме да спираме,много ми е любопитно

Весели празници както с нашия любим модел Е34 така и със звездите на GRAND Production


Георги Пенчев
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Аз сега съм с дискове и накладки на ATE отпред и съм много доволен незнам при екстремни спирания как ще са но определено при нормални пътни условия спирачките са ми супер.
Между другото смених и спирачната течност което също е от голямо значение не пропускайте и нея като сте тръгнали да прайте разни ъпгрейди
Между другото смених и спирачната течност което също е от голямо значение не пропускайте и нея като сте тръгнали да прайте разни ъпгрейди

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Penchev написа:Първо за алуминиевите носачи от Е31 не съм видял с очите си на Е34 ,но като чета от щатския сайт не се съмнявам,хората няма да напишат нещо такова за да лъжат всички![]()
На мен лично са ми здрави въпросните носачи ,но гръмнат ли ще си поръчам такива на 100%![]()
По отношение на амортисьорите - аз лично Кайаба не бих си купил а бих избрал КОНИтаМой познат навремето сложи японски амортисьори и те не издържаха ...
За пружини се огледай след като купиш амортисьорите за да можеш да ги комплектоваш като хората ,защото в противен случай става кофти.На майка ми на предишното е36 сложихме на заводските пружини Билщайн В4 като съвсем близки/заместител на оригиналните ,но на практика се оказа ,че са по-стегнати и колата започна да усеща твърдо по-резките неравности по пътя а дефакто не стана по-стабилна , същото ще стане и с Е34 и с всяка друга кола.Нещото от което най-вече зависи това колата да не се накланя е пружини и стабилизиращи щанги![]()
За спирачките ,като ги качиш и покараш 1000 км да се сработят ще ми е интересно да се видим и да направим няколко теста ,както правиме с брат ми като си ъпгрейдва спирачките.Примерно движим се двете коли успоредно със 100 км/ч и на трети клаксон започваме да спираме,много ми е любопитно![]()
Весели празници както с нашия любим модел Е34 така и със звездите на GRAND Production(не забравяйте новогодишното Гранд шоу по Pink TV
)
Георги Пенчев
Здрасти Пенчев, за алум. носачи мисля да направя следно ще взема само един и ще споделя какво се случава.
Що се касае до дисковете и накладки живот и здраве ако се видим я на сбор я някъде на друго място ще пробваме.
За аморт. и пружините мисля като му дойде време сериозно да коментираме, аз съм се насочил до някъде в това отношение имаше и от мен пусната тема и се получи добре за което благодаря на колегите но пак ще го нищим тоя въпрос...надявам се да се включиш и ти...
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
dinozab написа:Аз сега съм с дискове и накладки на ATE отпред и съм много доволен незнам при екстремни спирания как ще са но определено при нормални пътни условия спирачките са ми супер.
Между другото смених и спирачната течност което също е от голямо значение не пропускайте и нея като сте тръгнали да прайте разни ъпгрейди
Здрасти, да и аз ще я сменям че това само не съм правел а и искам да сменя маркучите макар че нещо в програмата не мога да се ориентирам за парт. номер и да видя цена на оригинални...
Peter Angelov написа:dinozab написа:Аз сега съм с дискове и накладки на ATE отпред и съм много доволен незнам при екстремни спирания как ще са но определено при нормални пътни условия спирачките са ми супер.
Между другото смених и спирачната течност което също е от голямо значение не пропускайте и нея като сте тръгнали да прайте разни ъпгрейди
Здрасти, да и аз ще я сменям че това само не съм правел а и искам да сменя маркучите макар че нещо в програмата не мога да се ориентирам за парт. номер и да видя цена на оригинални...
Като сме на темата, ето ти някои идеи:
спортни пружини и амортисьори комплект - http://cgi.ebay.de/WEITEC-Fahrwerk-BMW-5er-E34-Tour-525TDS-35-35-23220028_W0QQitemZ360114960701QQihZ023QQcategoryZ70149QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Метални спирачни маркучи: точно от тези си купих, когато си подмених спирачките с такива от М5 - http://cgi.ebay.de/WEITEC-Fahrwerk-BMW-5er-E34-Tour-525TDS-35-35-23220028_W0QQitemZ360114960701QQihZ023QQcategoryZ70149QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Можеш и други метални да си избереш, но определено ще са по-добрия избор от гумени такива.
А между другото ти от кой щатски сайт черпиш информация?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Peicho написа:Peter Angelov написа:dinozab написа:Аз сега съм с дискове и накладки на ATE отпред и съм много доволен незнам при екстремни спирания как ще са но определено при нормални пътни условия спирачките са ми супер.
Между другото смених и спирачната течност което също е от голямо значение не пропускайте и нея като сте тръгнали да прайте разни ъпгрейди
Здрасти, да и аз ще я сменям че това само не съм правел а и искам да сменя маркучите макар че нещо в програмата не мога да се ориентирам за парт. номер и да видя цена на оригинални...
Като сме на темата, ето ти някои идеи:
спортни пружини и амортисьори комплект - http://cgi.ebay.de/WEITEC-Fahrwerk-BMW-5er-E34-Tour-525TDS-35-35-23220028_W0QQitemZ360114960701QQihZ023QQcategoryZ70149QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Метални спирачни маркучи: точно от тези си купих, когато си подмених спирачките с такива от М5 - http://cgi.ebay.de/WEITEC-Fahrwerk-BMW-5er-E34-Tour-525TDS-35-35-23220028_W0QQitemZ360114960701QQihZ023QQcategoryZ70149QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Можеш и други метални да си избереш, но определено ще са по-добрия избор от гумени такива.
А между другото ти от кой щатски сайт черпиш информация?
Здрасти, да тези съм ги гледал аз принципно се бях спрял на H&R пружини и на Конита жълта серия, но има два проблема първо аз колата не я ползвам да не говорим екстремно и второ трябва да преправя полвината подход към гаражите за да мога да я вкарам

Що се касае до маркучите да ще си взема метални чувам мн. добри отзиви но дали ще мога от тук във BG да си поръчам а не от разни сайтове

Черпя инфо от доста места и мога примерно тези дни да ти пусна на лична линкове за да видиш че сега в момента ми е доста наточено на работа...

P.S. За този кит имашли някакви впечатления или...
Метални маркучи от тук малко се съмнявам, че ще можеш да си поръчаш. Аз и за мотора и за колата си ги поръчах от ибей.
А за този кит на Weitec нямам впечатления, но съм решил, че ще си купя само пружини от тази марка, които свалят колата с 35 мм отпред и отзад. Така или иначе скоро купувах 4 нови амортисьора и е безсмислено сега пак да взимам. А ако още не си платил дисковете, моят съвет е, ако имаш парички да си направиш спирачките с апарати и дискове от 540/М5. Ефекта при мен беше изумителен, все едно досега тази кола не бе имала спирачки...
А за този кит на Weitec нямам впечатления, но съм решил, че ще си купя само пружини от тази марка, които свалят колата с 35 мм отпред и отзад. Така или иначе скоро купувах 4 нови амортисьора и е безсмислено сега пак да взимам. А ако още не си платил дисковете, моят съвет е, ако имаш парички да си направиш спирачките с апарати и дискове от 540/М5. Ефекта при мен беше изумителен, все едно досега тази кола не бе имала спирачки...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Peicho написа:Метални маркучи от тук малко се съмнявам, че ще можеш да си поръчаш. Аз и за мотора и за колата си ги поръчах от ибей.
А за този кит на Weitec нямам впечатления, но съм решил, че ще си купя само пружини от тази марка, които свалят колата с 35 мм отпред и отзад. Така или иначе скоро купувах 4 нови амортисьора и е безсмислено сега пак да взимам. А ако още не си платил дисковете, моят съвет е, ако имаш парички да си направиш спирачките с апарати и дискове от 540/М5. Ефекта при мен беше изумителен, все едно досега тази кола не бе имала спирачки...
За маркучите трябва да видя къде във Варна има офис за поръчки прав си че не бързам и мога да почакам. Тук също има един колега но незнам какво да му подам като инфо а също дали е коректен, може би с твоя помощ ще стане

Добре но от къде да намеря апарати и дискове от 540/M5 и все пак за каква сума става въпрос


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Най-малката джанта ,която влиза в М5 е 17 цола а късните версии,излизащи с 330/32 мм дискове са с 18 цола ... Размерите които показва производителя са най-малките възможни за монтаж а нагоре е небето
Peicho, ти не смени ли главините за да станат дисковете ?
Георги Пенчев

Peicho, ти не смени ли главините за да станат дисковете ?
Георги Пенчев
Peter Angelov написа:Peicho написа:Метални маркучи от тук малко се съмнявам, че ще можеш да си поръчаш. Аз и за мотора и за колата си ги поръчах от ибей.
А за този кит на Weitec нямам впечатления, но съм решил, че ще си купя само пружини от тази марка, които свалят колата с 35 мм отпред и отзад. Така или иначе скоро купувах 4 нови амортисьора и е безсмислено сега пак да взимам. А ако още не си платил дисковете, моят съвет е, ако имаш парички да си направиш спирачките с апарати и дискове от 540/М5. Ефекта при мен беше изумителен, все едно досега тази кола не бе имала спирачки...
За маркучите трябва да видя къде във Варна има офис за поръчки прав си че не бързам и мога да почакам. Тук също има един колега но незнам какво да му подам като инфо а също дали е коректен, може би с твоя помощ ще стане![]()
Добре но от къде да намеря апарати и дискове от 540/M5 и все пак за каква сума става въпросПредполагам че в М техник джанти 17 - ки ще влязат, те са си от M5 де....
Апарати можеш да намериш от Ибей, както направих аз. Вярно, не излизат оферти всеки ден. Аз дебнах 2 месеца докато намеря предни и задни апарати. Предните ги взех от ю ес ей, задните от германско. Но не само от М5/540 ти вършат работа. Това, което си струва да търсиш също са апарати от Е32 750, особено такива от German national version, които са 4 бутални, но излизат рядко. Естествено от 840/840 също стават, но те изпадат още по-трудно. Преди да взема моите играх за едни 4-бутални от 840, ама свършиха на 700$ и се отказах. Между другото възможно най-мощните като сила на притискане предни апарати от онези години, които да стават на Е34 са тези от 850i произвеждани до 94 год., които колкото и да е парадоксално са еднобутални, но са по силни от следвашите версии с 4-буталните вкл. и от тези на М5 Е34 от последните.
Маркучи можеш да си поръчаш и сам, необходимо ти една кредитна карта и регистрация в Paypal и ebay. Ако не ти се занимава с митници може и от Ю кей да поръчаш, преди бях намерил Гудрич от там и то на сносна цена. Мога да ти окажа подкрепа за това.
Колега Penchev, извинявай ама няма да се съглася с теб по въпроса със спирачките на М5 - до 06.1994 се произвеждат със съответно предни дискове 315х28 и 300х20 задни (моите са именно такива), които без проблем влизат и в 16-ка джанта. Аз съм със 17-ка и очевидно се вижда, че има място и за по-малката джанта. Що се отнася до версиите произвеждано от 06.1994 до края на производството там размерите предни/задни са 345х32 и 328х30 и там вече действително 17 е минимума.
Иначе главини не съм сменял - всичко пасва перфектно. Изчетох бая из нет-а преди да се впусна в това начинание и да почна да поръчвам. Не че ми излезе евтино, но си струваше.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти на всички, та да споделя някой неща които проучих:
Значи алум. носачи на е31 струван 350 лв. на бр. на Лемфьордер
Намерих си тампоти на същата марка на много сносна цена. Е32 750 IL
Що се касае до накладки мисля последно да взема ATE ....
Значи алум. носачи на е31 струван 350 лв. на бр. на Лемфьордер

Намерих си тампоти на същата марка на много сносна цена. Е32 750 IL
Що се касае до накладки мисля последно да взема ATE ....
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти на вси4ки, така ве4е е факт пристигнаха предните дискове Цимерман Мотор Спорт, задните след няколко дни заедно с накладките. Дисковете на първо 4етене са много добри, директно от Германия.. 

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани