проблем с парното
Модератор: Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Sesko написа:kirililiev написа:Sesko написа:смених неска въпросните клапи , но уви ... същата работа както преди от лявата страна студено от пасажерската топло не се оправи проблемаПипам двете тръбички , които влизат в купето едната е гореща а другата топла . Някой да има мнение от какво друго може да е
![]()
![]()
казаха ти вече че е от клапаните на парното,не от клапите.
А кои са тези клапани на парното и къде се намират ???
до бушоните в двигателния отсек.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
kirililiev написа:Sesko написа:kirililiev написа:Sesko написа:смених неска въпросните клапи , но уви ... същата работа както преди от лявата страна студено от пасажерската топло не се оправи проблемаПипам двете тръбички , които влизат в купето едната е гореща а другата топла . Някой да има мнение от какво друго може да е
![]()
![]()
казаха ти вече че е от клапаните на парното,не от клапите.
А кои са тези клапани на парното и къде се намират ???
до бушоните в двигателния отсек.
колега нали точно за тях казвам , че ги смених и ефект никакъв

Някой ако знае от какво друго може да е да сподели

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
След като си сигурен, че клапаните са работещи, значи управлението на единия клапан не работи коректно. Просто няма друга причина.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
това ще рече , че проблема е в управлението нали ? Т.е онази платка на която са врътките ... Утре мисля да ходя да я замеря да видя къв ток идва до клапаните и дали въобще идва. Колега dj_ennsy_1 мислиш ли , че като ги замеря ще разбера дали е добре управлението ?!?
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Имах обратния на твоя проблем и покрай майстори знам,че има климатроници,като моя,които имат и блок за управление долу при меча. Последно при мен се оправи след профилактика на въпросния блок и контактен спрей.
Казаха,че заради местоположението си блока често се скапва от влага и боклуци
Факт е,че сега вече не ме опича както беше преди.
Казаха,че заради местоположението си блока често се скапва от влага и боклуци

Факт е,че сега вече не ме опича както беше преди.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Sesko написа:... Колега dj_ennsy_1 мислиш ли , че като ги замеря ще разбера дали е добре управлението ?!?
Поне ще знаеш, че си опитал. До сега не съм разглобявал управляващия блок и не знам как точно е реализиран, но знам, че са няколко вида... моята примерно няма филтър и управляващ блок доло при радиатора... Не знам как си с електротехниката, но ако се налага помоли някой познат и я погледнете, понеже в това сурово време си е кофти без парно

Пожелавам ти успех!
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Колеги днес измерихме тока при клапаните и се оказа , че до тях стига слабо напрежение по малко от това , което трябва да е и няма значение на къде са врътнати врътките топло или студено напрежението не се променя ...Сега ще занеса управлението на някой дет ги чува нещата да видим кво ще стане 

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
[quote="Sesko"]Колеги днес измерихме тока при клапаните и се оказа , че до тях стига слабо напрежение по малко от това , което трябва да е и няма значение на къде са врътнати врътките топло или студено напрежението не се променя ...Сега ще занеса управлението на някой дет ги чува нещата да видим кво ще стане
[/quote
Твоето се оправя с мост м/у зоните, т.е. пусни от работещета зона към клапана на неработещата и си готов
иначе с управлението е малко трудно да стане-имаше идни писти дето прегаряха и ....., абе имаше схема някъде на компа на климата, поне можеш да пробаш, но с моя не стана, успях да пусна нерабогещата, но пък спря работещата и накрая пак му пуснах моста
и така я продадох красавицата ми, още я кара така пича и е доволен 

Твоето се оправя с мост м/у зоните, т.е. пусни от работещета зона към клапана на неработещата и си готов



- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
колега като пусна моста сигурно ще се оправят и двете ще духат топло но това ще рече че , лятото ще духат топло понеже нали казвам , че няма значение врътките накъде са завъртени от дясната страна духа топло , а от лявата само студено ...Поправете ме ако греша 

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
маречков написа:иначе с управлението е малко трудно да стане-имаше идни писти дето прегаряха и .....
Колега ако сменя направо управлението дали няма да се разреши проблема ?!?
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Пълво клапаните си погледни, а после рови из електрониката, пък и новата (стара) едва ли ще е по-добра от твоята.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
маречков написа:Sesko написа:Колеги днес измерихме тока при клапаните и се оказа , че до тях стига слабо напрежение по малко от това , което трябва да е и няма значение на къде са врътнати врътките топло или студено напрежението не се променя ...Сега ще занеса управлението на някой дет ги чува нещата да видим кво ще стане[/quote
Твоето се оправя с мост м/у зоните, т.е. пусни от работещета зона към клапана на неработещата и си готовиначе с управлението е малко трудно да стане-имаше идни писти дето прегаряха и ....., абе имаше схема някъде на компа на климата, поне можеш да пробаш, но с моя не стана, успях да пусна нерабогещата, но пък спря работещата и накрая пак му пуснах моста
и така я продадох красавицата ми, още я кара така пича и е доволен
Колега,кажи моля те ,за тоя мост по-подробно-къде се слага,как се прави и т.н. Благодаря предварително.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани