проблем с парното

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 23 Ное 2008, 15:48

Sesko написа:
kirililiev написа:
Sesko написа:смених неска въпросните клапи , но уви ... същата работа както преди от лявата страна студено от пасажерската топло не се оправи проблема :confused: Пипам двете тръбички , които влизат в купето едната е гореща а другата топла . Някой да има мнение от какво друго може да е :help: :help: :help:



казаха ти вече че е от клапаните на парното,не от клапите.

А кои са тези клапани на парното и къде се намират ??? :roll:




до бушоните в двигателния отсек.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 23 Ное 2008, 17:46

kirililiev написа:
Sesko написа:
kirililiev написа:
Sesko написа:смених неска въпросните клапи , но уви ... същата работа както преди от лявата страна студено от пасажерската топло не се оправи проблема :confused: Пипам двете тръбички , които влизат в купето едната е гореща а другата топла . Някой да има мнение от какво друго може да е :help: :help: :help:



казаха ти вече че е от клапаните на парното,не от клапите.

А кои са тези клапани на парното и къде се намират ??? :roll:




до бушоните в двигателния отсек.

колега нали точно за тях казвам , че ги смених и ефект никакъв :idea:
Някой ако знае от какво друго може да е да сподели :help:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 24 Ное 2008, 20:43

Мнения няма ... Ще карам служебния хлопел май зимата че поне има хубаво парно :confused:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 24 Ное 2008, 21:27

След като си сигурен, че клапаните са работещи, значи управлението на единия клапан не работи коректно. Просто няма друга причина.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 24 Ное 2008, 21:37

това ще рече , че проблема е в управлението нали ? Т.е онази платка на която са врътките ... Утре мисля да ходя да я замеря да видя къв ток идва до клапаните и дали въобще идва. Колега dj_ennsy_1 мислиш ли , че като ги замеря ще разбера дали е добре управлението ?!?
Изображение
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 24 Ное 2008, 21:48

Имах обратния на твоя проблем и покрай майстори знам,че има климатроници,като моя,които имат и блок за управление долу при меча. Последно при мен се оправи след профилактика на въпросния блок и контактен спрей.
Казаха,че заради местоположението си блока често се скапва от влага и боклуци :confused:
Факт е,че сега вече не ме опича както беше преди.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 24 Ное 2008, 22:02

Sesko написа:... Колега dj_ennsy_1 мислиш ли , че като ги замеря ще разбера дали е добре управлението ?!?

Поне ще знаеш, че си опитал. До сега не съм разглобявал управляващия блок и не знам как точно е реализиран, но знам, че са няколко вида... моята примерно няма филтър и управляващ блок доло при радиатора... Не знам как си с електротехниката, но ако се налага помоли някой познат и я погледнете, понеже в това сурово време си е кофти без парно :confused:
Пожелавам ти успех!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 25 Ное 2008, 13:13

Колеги днес измерихме тока при клапаните и се оказа , че до тях стига слабо напрежение по малко от това , което трябва да е и няма значение на къде са врътнати врътките топло или студено напрежението не се променя ...Сега ще занеса управлението на някой дет ги чува нещата да видим кво ще стане :idea:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 25 Ное 2008, 22:37

:mhihi:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 91f753a3ca
Айде почвайте и проблема се решава во`веки. ;)
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 25 Ное 2008, 22:45

[quote="Sesko"]Колеги днес измерихме тока при клапаните и се оказа , че до тях стига слабо напрежение по малко от това , което трябва да е и няма значение на къде са врътнати врътките топло или студено напрежението не се променя ...Сега ще занеса управлението на някой дет ги чува нещата да видим кво ще стане :idea:[/quote
Твоето се оправя с мост м/у зоните, т.е. пусни от работещета зона към клапана на неработещата и си готов ;) иначе с управлението е малко трудно да стане-имаше идни писти дето прегаряха и ....., абе имаше схема някъде на компа на климата, поне можеш да пробаш, но с моя не стана, успях да пусна нерабогещата, но пък спря работещата и накрая пак му пуснах моста :mhihi: и така я продадох красавицата ми, още я кара така пича и е доволен :mhihi:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 25 Ное 2008, 23:05

колега като пусна моста сигурно ще се оправят и двете ще духат топло но това ще рече че , лятото ще духат топло понеже нали казвам , че няма значение врътките накъде са завъртени от дясната страна духа топло , а от лявата само студено ...Поправете ме ако греша :roll:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 25 Ное 2008, 23:09

маречков написа:иначе с управлението е малко трудно да стане-имаше идни писти дето прегаряха и .....

Колега ако сменя направо управлението дали няма да се разреши проблема ?!?
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 27 Ное 2008, 18:28

Пълво клапаните си погледни, а после рови из електрониката, пък и новата (стара) едва ли ще е по-добра от твоята.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 01 Дек 2008, 13:40

Колеги някой може ли да пусне ел. схема на управлението на климата ?!? :help:
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 11.12.2008

Мнение от gothik » 26 Яну 2009, 13:45

маречков написа:
Sesko написа:Колеги днес измерихме тока при клапаните и се оказа , че до тях стига слабо напрежение по малко от това , което трябва да е и няма значение на къде са врътнати врътките топло или студено напрежението не се променя ...Сега ще занеса управлението на някой дет ги чува нещата да видим кво ще стане :idea:[/quote
Твоето се оправя с мост м/у зоните, т.е. пусни от работещета зона към клапана на неработещата и си готов ;) иначе с управлението е малко трудно да стане-имаше идни писти дето прегаряха и ....., абе имаше схема някъде на компа на климата, поне можеш да пробаш, но с моя не стана, успях да пусна нерабогещата, но пък спря работещата и накрая пак му пуснах моста :mhihi: и така я продадох красавицата ми, още я кара така пича и е доволен :mhihi:



Колега,кажи моля те ,за тоя мост по-подробно-къде се слага,как се прави и т.н. Благодаря предварително.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook