капачка за масло - гасне М52b20
Модератор: Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
zvetiko написа:ivoo написа:Нормално е да огасне мотора. Ако само претриса и след сек. се стабилизират оборотите значи дебитомера не е в ред. Случайно лятото правихме този експеримент с Е60 и също гаснеше. Също така гасне , и като се откачи маркуча който идва от клапана на картерните газове. Дори и щеката за маслото като се извади също.
А колегата zvetiko толкова глупости е написал в предишната тема, че се чудя дали изобщо е виждал разглобен двигател, и дали е запознат с принципа на работата му?
Е да очевидно и в Дару кар ,които са официални представители на BMW от където го зная това са глупаци-абе ,че са глупаци ,глупаци са ,но ,че имат необходимата техническа литература,от където четат,не може да им се отрече.
След като си толкова отворен ,остава да обясниш защо на двигатели с нови гумички ,при отваряне на капачката двигателя нито тресе ,нито гасне-според теб със смяната на гумичките сигурно се поврежда дебитомера,а най-вероятно и клапана за картерните газове.Може да посочиш и мнение на човек с нови гумички ,на който двигателя гасне.А ако не можеш глупака си ти.
Между другото може да се осведомиш и за какво служат гумичките на клапаните,защото очевидно не знаеш![]()
Значи ,като се извади и щеката за маслото на работеш двигател трябва да изгасне,в противен случай не е в ред дебитомера .![]()
А можеш ли да обясниш как се подържат празните обороти-очевидно нямаш представа, след като пишеш,че имало връзка между подържането на празни обороти,отворена капачка и повреден дебитомер.Ако не знаеш мога да ти обясня за да не пишеш глупости,като човек многократно разглобявал двигатели и отлично запознат с работата им.
луд ли си стига се излагаи стея гумички

на моята като е с нови гумички безупречен двигател (за 10 000) не бара грам масло



ТИ ИМАШ ЛИ СИ НА ИДЕЯ











ТО ТОГАВА ТОЗИ МОТОР ТРЯБВА ДА ХАРЧИ МАСЛО КОЛКОТО И БЕНЗИН






- boiko_andreev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 27.01.2007
- Местоположение: Sofia
Re: капачка за масло - гасне М52b20
Колега,
поведението на двигателя в този случай е абсюлютно нормално.
поведението на двигателя в този случай е абсюлютно нормално.
ей, момчета с цялото ми уважение към старши ентусиатите, ама предупреждавайте като пускате такива бисери.
пък момчетата от BMW, какво са прочели, какво са разбрали, не е ясно.
сега сериозно - дори и да приемем, че тези гумички/уплътнения около стеблото на клапана са си заминали, пак не мога да си представя как може да влезне въдух между стеблото на клапана и водача - нали там постоянно има масло,което освен че смазва и уплътнява в случая.
сега и за капачката - теоретично, ако се приеме, че сегментите уплътняват 100%, би трябвало налягането в картера да е равно на атмосферното, но тъй като това не е така известна част от горивовъздушната смес по време на сгъстяването и разширението минава покрай сегмените в резултат, на което налягането в картера е по - високо от атмосферното - т.е. като се отвори капачката духа, а не смуче. именно поради този факт няма начин отваряйки капачката двигателя да "засмуче" въдух.
според мен, цялата работа с влошаването или гасненето идва от самото управление на двигателя. та с две думи и за мен е нормално при махане на капачката да се влоши работата на двигателя.
пък момчетата от BMW, какво са прочели, какво са разбрали, не е ясно.
сега сериозно - дори и да приемем, че тези гумички/уплътнения около стеблото на клапана са си заминали, пак не мога да си представя как може да влезне въдух между стеблото на клапана и водача - нали там постоянно има масло,което освен че смазва и уплътнява в случая.
сега и за капачката - теоретично, ако се приеме, че сегментите уплътняват 100%, би трябвало налягането в картера да е равно на атмосферното, но тъй като това не е така известна част от горивовъздушната смес по време на сгъстяването и разширението минава покрай сегмените в резултат, на което налягането в картера е по - високо от атмосферното - т.е. като се отвори капачката духа, а не смуче. именно поради този факт няма начин отваряйки капачката двигателя да "засмуче" въдух.
според мен, цялата работа с влошаването или гасненето идва от самото управление на двигателя. та с две думи и за мен е нормално при махане на капачката да се влоши работата на двигателя.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
НЯКОИ ДЕН ЩЕ ОТКАЧА
само един пример ще дам които иска да пробва
клампираш тръбата (да не преминава въздух през нея) която излиза от капака на клапаните и влиза преди дросела може да се извади и да се затапи от края които влиза в колектора
ПАК КАЗВАМ ЧЕ ПРИ ОТВОРЕНА КАПАЧКА ОТ ТАМ ПРЕМИНАВА МАЛКО ИЛИ МН ОГО ВЪЗДУХ КОИТО НЕ Е ОТЧЕТЕН ОТ ДЕБИТОМЕРА И ОБЕДНЯВА СМЕСТА ЗАТОВА ДВИГАТЕЛЯ ПОЧВА ДА ТРЕСЕ
пробваите с клампирана и неклампирана тръба и тогава приказваите за дебитомери,управления на мотори ,пък за гумички на клапаните да не говорим
в случая е тази тръба
за отвеждане на картерните газове
все едно да пробиеш една дупка на гофрирания мъркуч и да искаш колата да държи перфектни обороти!!!!




само един пример ще дам които иска да пробва


клампираш тръбата (да не преминава въздух през нея) която излиза от капака на клапаните и влиза преди дросела може да се извади и да се затапи от края които влиза в колектора
ПАК КАЗВАМ ЧЕ ПРИ ОТВОРЕНА КАПАЧКА ОТ ТАМ ПРЕМИНАВА МАЛКО ИЛИ МН ОГО ВЪЗДУХ КОИТО НЕ Е ОТЧЕТЕН ОТ ДЕБИТОМЕРА И ОБЕДНЯВА СМЕСТА ЗАТОВА ДВИГАТЕЛЯ ПОЧВА ДА ТРЕСЕ
пробваите с клампирана и неклампирана тръба и тогава приказваите за дебитомери,управления на мотори ,пък за гумички на клапаните да не говорим





в случая е тази тръба
за отвеждане на картерните газове
все едно да пробиеш една дупка на гофрирания мъркуч и да искаш колата да държи перфектни обороти!!!!

Последна промяна stambo_81dg на 22 Ное 2008, 14:07, променена общо 2 пъти
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
@2bar написа:като се отвори капачката духа, а не смуче. именно поради този факт няма начин отваряйки капачката двигателя да "засмуче" въдух.
И НА ТЕБЕ маи не са ти ясни някои неща

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
@2bar написа:stambo_81dg написа:НЯКОИ ДЕН ЩЕ ОТКАЧА![]()
![]()
![]()
ху бу де, ти к'во викаш последно, че смуче от капачката ли?
и малко off: каква е тази нова за мен дума "клампиране"?
на обороти не е осезаемо но при по високи (при отворен дросел) определено налягането в картера ще е по ниско от атмосферното при хубав мотор. тоя отдушник з а картерните газове е точно за това .в картера има малко или много газове, и този мъркуч за отвездането им е свързан с смукателния колектор ,и тъи като в него се плучава доста голямо замукване ,изсмуква всичко що е газ в картера
стискаш тръбата да не преминава въздух през нея, или направо я вадиш и затапваш да не смуче въздух края които влиза преди дросела

КАКТО КАЗАХ ПО ГОРЕ -КАТО ОТВОРИШ КАПАЧКАТА ВСЕ ЕДНО ДА ПРОБИЕШ ЕДНА ДУПКА 20мм В ГОФРЕТО СЛЕД ДЕБИТОМЕРА И ДА ИСКАШ МОТОРА ДА РАБОТИ ПЕРФЕКТ

stambo_81dg написа:....в картера има малко или много газове, и този мъркуч за отвездането им е свързан с смукателния колектор ,и тъи като в него се плучава доста голямо замукване ,изсмуква всичко що е газ в картера....
сега ми светна

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
това с капачката съм го пробвал на е30 с м10 с инжекцион и с карбуратор
на карбуратора не му деиства изобщо докато при м10 с инжекцион т.е.с електронно управление на горивоподаването става така (тресе) като се отвори капачката
и на моята е34-ка съм го пробвал като отворя капачката и почва да работи неравномерно ,като стисна този мъркуч за картерните газове и нормализира оборотите като го пусна и пак почва да работи така
имам и пасат 2.0 пълна инжекция и там е същата работа
на карбуратора не му деиства изобщо докато при м10 с инжекцион т.е.с електронно управление на горивоподаването става така (тресе) като се отвори капачката

и на моята е34-ка съм го пробвал като отворя капачката и почва да работи неравномерно ,като стисна този мъркуч за картерните газове и нормализира оборотите като го пусна и пак почва да работи така
имам и пасат 2.0 пълна инжекция и там е същата работа

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
@2bar написа:stambo_81dg написа:....в картера има малко или много газове, и този мъркуч за отвездането им е свързан с смукателния колектор ,и тъи като в него се плучава доста голямо замукване ,изсмуква всичко що е газ в картера....
сега ми светнаискаш да кажеш, че с увеличаването на оборотите се увеличава и вакуума?
ми много ясно като отвориш дросела такъв вакуум се получава че ако си сложиш ръката на дебитомера примерно дето смъче може да ти счупи пръстите ако дадеш повечко газ

stambo_81dg написа: ми много ясно като отвориш дросела такъв вакуум се получава че ако си сложиш ръката на дебитомера примерно дето смъче може да ти счупи пръстите ако дадеш повечко газ
баце, по принцип се получава точно обратното - на празен ход вакуума е най - голям (почти затворена дросел клапа), а на високи обороти налягането в всмук. колектор е равно почти на атмосферното.
просто се опитвах да кажа, че не съм 100% убеден, че сместа започва да беднее при всички двигатели.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
@2bar написа:stambo_81dg написа: ми много ясно като отвориш дросела такъв вакуум се получава че ако си сложиш ръката на дебитомера примерно дето смъче може да ти счупи пръстите ако дадеш повечко газ
баце, по принцип се получава точно обратното - на празен ход вакуума е най - голям (почти затворена дросел клапа), а на високи обороти налягането в всмук. колектор е равно почти на атмосферното.
не ми се занимава




щом казваш е така






stambo_81dg написа:
не ми се занимава![]()
![]()
![]()
![]()
щом казваш е така![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
тва пък е още по голляма глупост![]()
""""а на високи обороти налягането в всмук. колектор е равно почти на атмосферното. """
поне минус 1,2 атмосфери е
баце, баце.....
значи или закачаш едно манометърче и караш и гледаш, кога, какво налягане действа или отваряш една физика за 7 кл. (по спомени) и търсиш уравнение на Бернули, сума от статично и динамично налягане и уранение за непрекъснатостта на потока - какво става със скороста, налягането и т.н. при намаляване на сечението.
а последното изречение е удар в десятката

при положение, че атмосферното налягане в зависимост от надморската височина се движи около 1 атм. (няма да се впускам в обяснения, че има и техническа има и физическа) и съответно няма начин да имаш вакуум по - голям от 1 атм., кажи ми откъде ги извади тези "поне минус 1,2 атм." ?
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
@2bar написа:stambo_81dg написа:
не ми се занимава![]()
![]()
![]()
![]()
щом казваш е така![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
тва пък е още по голляма глупост![]()
""""а на високи обороти налягането в всмук. колектор е равно почти на атмосферното. """
поне минус 1,2 атмосфери е
баце, баце.....
значи или закачаш едно манометърче и караш и гледаш, кога, какво налягане действа или отваряш една физика за 7 кл. (по спомени) и търсиш уравнение на Бернули, сума от статично и динамично налягане и уранение за непрекъснатостта на потока - какво става със скороста, налягането и т.н. при намаляване на сечението.
а последното изречение е удар в десятката![]()
при положение, че атмосферното налягане в зависимост от надморската височина се движи около 1 атм. (няма да се впускам в обяснения, че има и техническа има и физическа) и съответно няма начин да имаш вакуум по - голям от 1 атм., кажи ми откъде ги извади тези "поне минус 1,2 атм." ?
подналягане няма ли ве



било равно с атмосферното

ако и в колектора налягането е такова като атмосферното въздуха няма да се движи ве, земи малко прочети та физика от 7-ми клас

и то при максимални обороти било равно с атмосферното






по твоята логика газовата уредба би било невъзмъжно да работи,нали нещо трябва да засмуква газта
още примери: по тази логика и спирачки няма да имаш,те работят с вакуум(сервото)
има едни буустметърчета дето отчитат налягане и подналягане


кво да ти обяснявам повече

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
земи прочети малко за вакуума да се образоваш и да не сипеш глупости
че нямало под 1 атм вакуум
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... 1.83.D0.BC

че нямало под 1 атм вакуум
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... 1.83.D0.BC




Последна промяна stambo_81dg на 22 Ное 2008, 17:03, променена общо 1 път
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани