капачка за масло - гасне М52b20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 22 Ное 2008, 10:39

zvetiko написа:
ivoo написа:Нормално е да огасне мотора. Ако само претриса и след сек. се стабилизират оборотите значи дебитомера не е в ред. Случайно лятото правихме този експеримент с Е60 и също гаснеше. Също така гасне , и като се откачи маркуча който идва от клапана на картерните газове. Дори и щеката за маслото като се извади също.
А колегата zvetiko толкова глупости е написал в предишната тема, че се чудя дали изобщо е виждал разглобен двигател, и дали е запознат с принципа на работата му?


Е да очевидно и в Дару кар ,които са официални представители на BMW от където го зная това са глупаци-абе ,че са глупаци ,глупаци са ,но ,че имат необходимата техническа литература,от където четат,не може да им се отрече.

След като си толкова отворен ,остава да обясниш защо на двигатели с нови гумички ,при отваряне на капачката двигателя нито тресе ,нито гасне-според теб със смяната на гумичките сигурно се поврежда дебитомера,а най-вероятно и клапана за картерните газове.Може да посочиш и мнение на човек с нови гумички ,на който двигателя гасне.А ако не можеш глупака си ти.
Между другото може да се осведомиш и за какво служат гумичките на клапаните,защото очевидно не знаеш :confused:

Значи ,като се извади и щеката за маслото на работеш двигател трябва да изгасне,в противен случай не е в ред дебитомера . :mhihi: :kuku:

А можеш ли да обясниш как се подържат празните обороти-очевидно нямаш представа, след като пишеш,че имало връзка между подържането на празни обороти,отворена капачка и повреден дебитомер.Ако не знаеш мога да ти обясня за да не пишеш глупости,като човек многократно разглобявал двигатели и отлично запознат с работата им. ;)


луд ли си стига се излагаи стея гумички :kuku:
на моята като е с нови гумички безупречен двигател (за 10 000) не бара грам масло :idea: като и отворя капачката също прави така :idea: :idea:

ТИ ИМАШ ЛИ СИ НА ИДЕЯ :?: :?: ПРЕЗ ТЕЗИ ГУМИЧКИ ИЗНОСЕНИ КОЛКО ВЪЗДУХ ТРЯБВА ДА ПРЕМИНЕ ЧЕ ДА НАРУШИ ЧАК ТОЛКОВА РАБОТАТА НА МОТОРА :?: :?: :?: :?: :?: :?: :kuku: :kuku: :kuku:
ТО ТОГАВА ТОЗИ МОТОР ТРЯБВА ДА ХАРЧИ МАСЛО КОЛКОТО И БЕНЗИН :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 27.01.2007
Местоположение: Sofia

Re: капачка за масло - гасне М52b20

Мнение от boiko_andreev » 22 Ное 2008, 12:59

Колега,
поведението на двигателя в този случай е абсюлютно нормално.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 22 Ное 2008, 13:26

ей, момчета с цялото ми уважение към старши ентусиатите, ама предупреждавайте като пускате такива бисери.

пък момчетата от BMW, какво са прочели, какво са разбрали, не е ясно.

сега сериозно - дори и да приемем, че тези гумички/уплътнения около стеблото на клапана са си заминали, пак не мога да си представя как може да влезне въдух между стеблото на клапана и водача - нали там постоянно има масло,което освен че смазва и уплътнява в случая.

сега и за капачката - теоретично, ако се приеме, че сегментите уплътняват 100%, би трябвало налягането в картера да е равно на атмосферното, но тъй като това не е така известна част от горивовъздушната смес по време на сгъстяването и разширението минава покрай сегмените в резултат, на което налягането в картера е по - високо от атмосферното - т.е. като се отвори капачката духа, а не смуче. именно поради този факт няма начин отваряйки капачката двигателя да "засмуче" въдух.

според мен, цялата работа с влошаването или гасненето идва от самото управление на двигателя. та с две думи и за мен е нормално при махане на капачката да се влоши работата на двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 22 Ное 2008, 13:55

НЯКОИ ДЕН ЩЕ ОТКАЧА :help: :help: :help:

само един пример ще дам които иска да пробва :idea: :idea:
клампираш тръбата (да не преминава въздух през нея) която излиза от капака на клапаните и влиза преди дросела може да се извади и да се затапи от края които влиза в колектора

ПАК КАЗВАМ ЧЕ ПРИ ОТВОРЕНА КАПАЧКА ОТ ТАМ ПРЕМИНАВА МАЛКО ИЛИ МН ОГО ВЪЗДУХ КОИТО НЕ Е ОТЧЕТЕН ОТ ДЕБИТОМЕРА И ОБЕДНЯВА СМЕСТА ЗАТОВА ДВИГАТЕЛЯ ПОЧВА ДА ТРЕСЕ

пробваите с клампирана и неклампирана тръба и тогава приказваите за дебитомери,управления на мотори ,пък за гумички на клапаните да не говорим :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :idea:

в случая е тази тръба
за отвеждане на картерните газове

все едно да пробиеш една дупка на гофрирания мъркуч и да искаш колата да държи перфектни обороти!!!!

Изображение
Последна промяна stambo_81dg на 22 Ное 2008, 14:07, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 22 Ное 2008, 14:02

@2bar написа:като се отвори капачката духа, а не смуче. именно поради този факт няма начин отваряйки капачката двигателя да "засмуче" въдух.



И НА ТЕБЕ маи не са ти ясни някои неща :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 22 Ное 2008, 14:04

stambo_81dg написа:НЯКОИ ДЕН ЩЕ ОТКАЧА :help: :help: :help:


ху бу де, ти к'во викаш последно, че смуче от капачката ли?

и малко off: каква е тази нова за мен дума "клампиране"?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 22 Ное 2008, 14:12

@2bar написа:
stambo_81dg написа:НЯКОИ ДЕН ЩЕ ОТКАЧА :help: :help: :help:


ху бу де, ти к'во викаш последно, че смуче от капачката ли?

и малко off: каква е тази нова за мен дума "клампиране"?


на обороти не е осезаемо но при по високи (при отворен дросел) определено налягането в картера ще е по ниско от атмосферното при хубав мотор. тоя отдушник з а картерните газове е точно за това .в картера има малко или много газове, и този мъркуч за отвездането им е свързан с смукателния колектор ,и тъи като в него се плучава доста голямо замукване ,изсмуква всичко що е газ в картера

стискаш тръбата да не преминава въздух през нея, или направо я вадиш и затапваш да не смуче въздух края които влиза преди дросела :idea:


КАКТО КАЗАХ ПО ГОРЕ -КАТО ОТВОРИШ КАПАЧКАТА ВСЕ ЕДНО ДА ПРОБИЕШ ЕДНА ДУПКА 20мм В ГОФРЕТО СЛЕД ДЕБИТОМЕРА И ДА ИСКАШ МОТОРА ДА РАБОТИ ПЕРФЕКТ ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 22 Ное 2008, 14:37

stambo_81dg написа:....в картера има малко или много газове, и този мъркуч за отвездането им е свързан с смукателния колектор ,и тъи като в него се плучава доста голямо замукване ,изсмуква всичко що е газ в картера....


сега ми светна :idea: искаш да кажеш, че с увеличаването на оборотите се увеличава и вакуума?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 22 Ное 2008, 14:38

това с капачката съм го пробвал на е30 с м10 с инжекцион и с карбуратор
на карбуратора не му деиства изобщо докато при м10 с инжекцион т.е.с електронно управление на горивоподаването става така (тресе) като се отвори капачката :idea:
и на моята е34-ка съм го пробвал като отворя капачката и почва да работи неравномерно ,като стисна този мъркуч за картерните газове и нормализира оборотите като го пусна и пак почва да работи така
имам и пасат 2.0 пълна инжекция и там е същата работа ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 22 Ное 2008, 14:40

@2bar написа:
stambo_81dg написа:....в картера има малко или много газове, и този мъркуч за отвездането им е свързан с смукателния колектор ,и тъи като в него се плучава доста голямо замукване ,изсмуква всичко що е газ в картера....


сега ми светна :idea: искаш да кажеш, че с увеличаването на оборотите се увеличава и вакуума?


ми много ясно като отвориш дросела такъв вакуум се получава че ако си сложиш ръката на дебитомера примерно дето смъче може да ти счупи пръстите ако дадеш повечко газ :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 22 Ное 2008, 15:04

stambo_81dg написа: ми много ясно като отвориш дросела такъв вакуум се получава че ако си сложиш ръката на дебитомера примерно дето смъче може да ти счупи пръстите ако дадеш повечко газ :idea:


баце, по принцип се получава точно обратното - на празен ход вакуума е най - голям (почти затворена дросел клапа), а на високи обороти налягането в всмук. колектор е равно почти на атмосферното.

просто се опитвах да кажа, че не съм 100% убеден, че сместа започва да беднее при всички двигатели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 22 Ное 2008, 15:46

@2bar написа:
stambo_81dg написа: ми много ясно като отвориш дросела такъв вакуум се получава че ако си сложиш ръката на дебитомера примерно дето смъче може да ти счупи пръстите ако дадеш повечко газ :idea:


баце, по принцип се получава точно обратното - на празен ход вакуума е най - голям (почти затворена дросел клапа), а на високи обороти налягането в всмук. колектор е равно почти на атмосферното.



не ми се занимава :help: :help: :help: :help:

щом казваш е така :kuku: :kuku: :kuku: :kuku: :kuku: :kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 22 Ное 2008, 16:00

stambo_81dg написа:
не ми се занимава :help: :help: :help: :help:

щом казваш е така :kuku: :kuku: :kuku: :kuku: :kuku: :kuku:

тва пък е още по голляма глупост ;)

""""а на високи обороти налягането в всмук. колектор е равно почти на атмосферното. """

поне минус 1,2 атмосфери е :idea:


баце, баце.....

значи или закачаш едно манометърче и караш и гледаш, кога, какво налягане действа или отваряш една физика за 7 кл. (по спомени) и търсиш уравнение на Бернули, сума от статично и динамично налягане и уранение за непрекъснатостта на потока - какво става със скороста, налягането и т.н. при намаляване на сечението.

а последното изречение е удар в десятката :idea:

при положение, че атмосферното налягане в зависимост от надморската височина се движи около 1 атм. (няма да се впускам в обяснения, че има и техническа има и физическа) и съответно няма начин да имаш вакуум по - голям от 1 атм., кажи ми откъде ги извади тези "поне минус 1,2 атм." ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 22 Ное 2008, 16:52

@2bar написа:
stambo_81dg написа:
не ми се занимава :help: :help: :help: :help:

щом казваш е така :kuku: :kuku: :kuku: :kuku: :kuku: :kuku:

тва пък е още по голляма глупост ;)

""""а на високи обороти налягането в всмук. колектор е равно почти на атмосферното. """

поне минус 1,2 атмосфери е :idea:


баце, баце.....

значи или закачаш едно манометърче и караш и гледаш, кога, какво налягане действа или отваряш една физика за 7 кл. (по спомени) и търсиш уравнение на Бернули, сума от статично и динамично налягане и уранение за непрекъснатостта на потока - какво става със скороста, налягането и т.н. при намаляване на сечението.

а последното изречение е удар в десятката :idea:

при положение, че атмосферното налягане в зависимост от надморската височина се движи около 1 атм. (няма да се впускам в обяснения, че има и техническа има и физическа) и съответно няма начин да имаш вакуум по - голям от 1 атм., кажи ми откъде ги извади тези "поне минус 1,2 атм." ?


подналягане няма ли ве :?: :?: като разбираш толкова физика :banghead:

било равно с атмосферното :kuku: земи са в ръце
ако и в колектора налягането е такова като атмосферното въздуха няма да се движи ве, земи малко прочети та физика от 7-ми клас :idea:
и то при максимални обороти било равно с атмосферното :bowdown: :bowdown: :bowdown: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

по твоята логика газовата уредба би било невъзмъжно да работи,нали нещо трябва да засмуква газта

още примери: по тази логика и спирачки няма да имаш,те работят с вакуум(сервото)
има едни буустметърчета дето отчитат налягане и подналягане :idea: при дизелите мерят само налягането ;)

кво да ти обяснявам повече 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 22 Ное 2008, 17:00

земи прочети малко за вакуума да се образоваш и да не сипеш глупости
че нямало под 1 атм вакуум

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... 1.83.D0.BC

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Последна промяна stambo_81dg на 22 Ное 2008, 17:03, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook