Въпрос за темп.на бмвЕ34-525ТДС
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
ivan. написа:прегледай си охладителната с-маSesko написа:мойта пак седи на първата бяла черта и не мърда повече .. Термостата е нов Wahler , загрява само като седи на място запалена , като я пусна по баир се охлажда стига понякога малко след синъото .... Някой да има представа що е така ???
Колега ако можеш да ми кажеш какво точно да гледам , освен термостата защото него съм го сменил с нов даже и стария работеше добре ама го смених с Wahler !



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Sesko написа:ivan. написа:прегледай си охладителната с-маSesko написа:мойта пак седи на първата бяла черта и не мърда повече .. Термостата е нов Wahler , загрява само като седи на място запалена , като я пусна по баир се охлажда стига понякога малко след синъото .... Някой да има представа що е така ???
Колега ако можеш да ми кажеш какво точно да гледам , освен термостата защото него съм го сменил с нов даже и стария работеше добре ама го смених с Wahler !![]()
![]()
тоя термостат май седи постоянно отворен и за това става тая магария

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Аре да кажем че стария е сдал багажа , обаче и новия ли ..
Преди това ги пробвах в гореща вода и двата работеха нормално ше му се не види , пък и долния маркуч на радиатора е студен , което ще рече че термостата не е отворен - поправете ме ако греша





- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
ММдааа!аз маи имам кахър 6тото дори и на свободен ход си стои моита на 12и..абе няма 12и1 ама е след 12!А термостата не е отворил!И сас инфрчервен термометър го мерим и не е горещ антифриза!Тои уреда на таблото които показва температурата датчика му не мери антифриза а темп.някъде по блока маи а?А къде ли ше е тоя датчик 4е маи тои се ебава 6том показва след 12 а охл.течност е студена а колеги????
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Sesko написа:ivan. написа:прегледай си охладителната с-маSesko написа:мойта пак седи на първата бяла черта и не мърда повече .. Термостата е нов Wahler , загрява само като седи на място запалена , като я пусна по баир се охлажда стига понякога малко след синъото .... Някой да има представа що е така ???
Колега ако можеш да ми кажеш какво точно да гледам , освен термостата защото него съм го сменил с нов даже и стария работеше добре ама го смених с Wahler !![]()
![]()
Старо правило е нещо което работи не се пипа!!!

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
колега ако си прочел по горе съм писал че и със стария термостат който работеше и новия който сложих положението е едно и също .. НЕ ЗАГРЯВА !!!
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Колеееги-майката си трака!Смених термостата и не мога да я накарам да загрее да го видя отваря ли?Иначе стрелката си е на средата а долния марку4 студен!И за капак-понеже малко ми е за4упен накраиника на радиатора отгоре дет влиза водното съединение уж го стягах там сас скоби и тем подобни еи вся ми изскочи маркуча и нз колко сам карал ама ми изхвърлило бая антифриз а колата не прегря????Дали датчика не показва!Или сам имал късмета да и отворя капака точно на момента,аз случаино го отворих да видя дали не е отворил аджеба тоя термостат!И наи-интересното е че не ми се беше включила голямата перка а малката отпред дет духа на климатика!?????Дали сам го прегрял?бутах двигателя отгоре на ръка се пипаше не пареше?И защо не се е завъртяла голямата перка по бързо???моля ви успокоите ме че не сам окотил красавицата!!!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Колеееги-майката си трака!Смених термостата и не мога да я накарам да загрее да го видя отваря ли?Иначе стрелката си е на средата а долния марку4 студен!И за капак-понеже малко ми е за4упен накраиника на радиатора отгоре дет влиза водното съединение уж го стягах там сас скоби и тем подобни еи вся ми изскочи маркуча и нз колко сам карал ама ми изхвърлило бая антифриз а колата не прегря????Дали датчика не показва!Или сам имал късмета да и отворя капака точно на момента,аз случаино го отворих да видя дали не е отворил аджеба тоя термостат!И наи-интересното е че не ми се беше включила голямата перка а малката отпред дет духа на климатика!?????Дали сам го прегрял?бутах двигателя отгоре на ръка се пипаше не пареше?И защо не се е завъртяла голямата перка по бързо???моля ви успокоите ме че не сам окотил красавицата!!!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
momo-1st написа:Колеееги-майката си трака!Смених термостата и не мога да я накарам да загрее да го видя отваря ли?Иначе стрелката си е на средата а долния марку4 студен! И за капак-понеже малко ми е за4упен накраиника на радиатора отгоре дет влиза водното съединение уж го стягах там сас скоби и тем подобни еи вся ми изскочи маркуча и нз колко сам карал ама ми изхвърлило бая антифриз а колата не прегря????Дали датчика не показва!Или сам имал късмета да и отворя капака точно на момента,аз случаино го отворих да видя дали не е отворил аджеба тоя термостат!И наи-интересното е че не ми се беше включила голямата перка а малката отпред дет духа на климатика!?????Дали сам го прегрял?бутах двигателя отгоре на ръка се пипаше не пареше?И защо не се е завъртяла голямата перка по бързо???моля ви успокоите ме че не сам окотил красавицата!!!
И при мен имаше същите симптоми. Оказа се запушен радиатор. Смених го и сега няма проблем. Ако си я обезвъздушил както трябва, мисли в тази насока

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
ако е запушен радиатора не трябва ли да прегрее колата колега Владос ? щото и моя същата работа не загрява , а пък я карам така .. и моя радиатор ли ще е запушен ? 

- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
И при мен имаше същите симптоми. Оказа се запушен радиатор. Смених го и сега няма проблем. Ако си я обезвъздушил както трябва, мисли в тази насока
Долния маркуч ти е студен и термостата не отваря, защото водата се върти от радиатора през малкото маркуче, което връща водата в казанчето и обратно, като не стига достатъчно вода до термостата. Дано не съм прав, но ми звучи едно към едно с моя проблем от лятото.[/quote]
Ами колега чист мии радиатора!Преди месец сменях верига и тогажа го бях свалил и отвътре и отвън пълна промивка!Малии колко мизерии излязоха!Но тва е друга тема!Та колата не ще да загрее 6тот не съм я оставял да си поработи а я пробвах в движение но карах бързо и тя изстижа!Според мен ако не отваря термостата трябваше да прегрее но тя от средата си не мърда а темп.на антифриза нямаше 80градуса>нали на толкова отваря?А маркуча ми искочи 6тото накраиника на радиатора е счупен!И я обади все пак как мога да разбера дали е запушен все пак??Мали как изтръпнах напреди кат фърли водота!И кат видях термометъра и ми поолекна!

Ами колега чист мии радиатора!Преди месец сменях верига и тогажа го бях свалил и отвътре и отвън пълна промивка!Малии колко мизерии излязоха!Но тва е друга тема!Та колата не ще да загрее 6тот не съм я оставял да си поработи а я пробвах в движение но карах бързо и тя изстижа!Според мен ако не отваря термостата трябваше да прегрее но тя от средата си не мърда а темп.на антифриза нямаше 80градуса>нали на толкова отваря?А маркуча ми искочи 6тото накраиника на радиатора е счупен!И я обади все пак как мога да разбера дали е запушен все пак??Мали как изтръпнах напреди кат фърли водота!И кат видях термометъра и ми поолекна!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Sesko написа:ако е запушен радиатора не трябва ли да прегрее колата колега Владос ? щото и моя същата работа не загрява , а пък я карам така .. и моя радиатор ли ще е запушен ?
Ако ти е запушен радиатора колега и аз мисля че има по голям 6анс да прегрее!Твоито си е баш незатворен термостат!Според мен поне!И обърни внимание дали ти се затварят жалузите отпред на радиатора?Командва ги вакуум и кат загрее си отварят!Но ако са пост.отворени трудно ще загрее!
пък и ако искаш покараи я малко да си загрее колкото си загрява там!И хвани горния маркуч и долу горе виж колко е топъл!И долния ако е толкова топъл начи не ти затваря термостатчето!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Точно след "чистенето" на радиатора ми се появи този проблем. Сменях водната помпа и термостата и реших да мина през автомивка - измиха от вън и вътре и филма започна...
По време на него, колата не ми е загрявала повече от нормално, радиатора в долната си част беше съвсем студен, както и маркуча, който излиза от него долу и отива към термостата. Виж да нямаш въздух в системата, може това да те ебава. И най-важното - виж дали радиатора ти остава студен долу - бръкни зад въздуховода - ако е студен ... кофти

33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани