Отлепи ми се тавана на БМВ
Модератор: Технически модератори
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Turbo_Ted написа:а питане към знаещите - как най-безболезнено да сваля тавана на е34 седан
Здрасти, ми мяташ го от към предния прозорец!! Първо махаш предните кори, махаш дръжки и внимателно лека полека, като внимаваш да не го счупиш или прегънеш. В края си завършва с мъжко/ женско да не се чудиш що не пада и така! После седалките макс на зад и внимателно го вадиш предна/ задна врата.
Успех и гледай да не прецакаш щипки и тем подобни!
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
малииййй май е лудница тва, някой ако изяви желание да направи малко снмики като претапицира няма да му се сърдим
, моя таван отдавна е в хавайски стил, но не мога да се надъхам да го опрая, иначе плата ми е ок, само дето малко е виснал.

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Баце с кво лепило го лепите??? Все пак нали има извивки по тавана как нагласяте плата по извивките да не се набръчква. Моят е с люк и е още по кофти. А лепилото не прогизва ли през плата че съм виждал и такива случаи???Zubcho написа:Моя таван си го направих за около 60лв с материалите плат+лепило.
Ако трябва да помогам пиши на лично с jullydjs сме преминали през цялата тази работа и знаем за какво става дума. Мога да ти кажа къде има склад за автоплатове всякакви утиваш и си вземаш 4 линейни метра от цвета който те кефи и след това ще помагам/е. Драсни на лично ако си заинтересован или на скайп.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: re
slavianko написа:Баце с кво лепило го лепите??? Все пак нали има извивки по тавана как нагласяте плата по извивките да не се набръчква. Моят е с люк и е още по кофти. А лепилото не прогизва ли през плата че съм виждал и такива случаи???Zubcho написа:Моя таван си го направих за около 60лв с материалите плат+лепило.
Ако трябва да помогам пиши на лично с jullydjs сме преминали през цялата тази работа и знаем за какво става дума. Мога да ти кажа къде има склад за автоплатове всякакви утиваш и си вземаш 4 линейни метра от цвета който те кефи и след това ще помагам/е. Драсни на лично ако си заинтересован или на скайп.
Хей сега ми е паднал един апарат тука и ще наснимам плата + лепилото и утре ще имаш снимки за да видиш за какво става въпрос. За извивките по тавана, няма никакъв проблем става перфектно!
Процедурата по лепенето е следната:
1. Сваляш тавана от колата.
2. Махаш стария плат и почистваш дунапрена който е останал залепен за тавана. Може да не се престараваш, ако не пада лесно. Аз го правих това с четка за миене с пластмасови косъмчета.
3. Режеш грубо парчето плат според формата на детайла който лепиш. Аз си поставях детайла върху плата и изрязвах горе-долу около него, като си оставях по 3-4 см. от всяка страна.
4. Мажеш тавана с лепилото с четка за боя по твой избор. (Ще добавя утре снимки на него в този пост.)
5. Залепваш внимателно плата върху тавана. Тук има една уловка. Ако плата ти е с дунапрен от едната страна, НЕ ТРЯБВА да го притискаш след като го залепиш, защото, а си го пипнал а ти е останала дупка/деформация от пръста, под дупка разбирай все едно е пропаднало и е доста разочароващо. Получава се така, защото лепилото прониква между дунапрена и става деформация, другия варянт е плата да ти е с вата от едната страна, тогава просто нямаш проблеми и си го натискаш и притискаш колкото ти душа желае.
6. Монтираш вече залепения таван обратно и внимаваш много да не го изцапаш, защото после те е яд.
7. Снимаш готовия таван и го пускаш тук за да се изкефят и др. потребители как е станало.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравейте, лепилото ми е подръка, на Хенкел - Момент нещо си, или на БГ - хелметекс ама немски, доста неща съм залепил с него, само плата да си набавя, знам едно магазинче, леко извън софия се пада: http://autotextil.com/, ама все не стига време да стигна до него.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
NikiNikolov написа:Здравейте, лепилото ми е подръка, на Хенкел - Момент нещо си, или на БГ - хелметекс ама немски, доста неща съм залепил с него, само плата да си набавя, знам едно магазинче, леко извън софия се пада: http://autotextil.com/, ама все не стига време да стигна до него.
Точно от тук си купих и аз плата. Вземай си такъв с вата, а не с дунапрен, защото този с дунапрена ще си скъсаш нервите докато го залепиш. Относно поставянето съм готов да ти помогна, но с 1 условие - да ми вържеш DRL модула който си закупих.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Zubcho написа:7. Снимаш готовия таван и го пускаш тук за да се изкефят и др. потребители как е станало.


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Аз си сложих кожа на тавана с цвят почти като оргиналния плюш .А на колонките малко по-тъмен цвят . Не слагам снимки да не се ядосвате .
- Твърдо мога да кажа ,че двама мераклий биха се справили по-добре от 80 процента от тапицерите . Трудното е около извивките при сенниците .
- При мен остана да тапицирам плюша по вратите но незнам как да ги сваля . Само плюшената част . Страх ме е да не отлепя кожата .
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
А аз ако знам как да махна тая скапаната кожа по вратите която на 99% от Е34-ките е разлепена и да сложа плат като тоя на седалките ми (дето са в галерията ми) и направо ще съм най щастливият притежател на Е34klintan66 написа:При мен остана да тапицирам плюша по вратите но незнам как да ги сваля . Само плюшената част . Страх ме е да не отлепя кожата .[/list]


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Ето и обещаните снимки....
това е лепилото... Henkel - Moment има го в Практикер
това е плата от лицевата страна...
това са двата плата от обратната страна, ясно си личи дунапрена и ватата. Както бях писал по горе вземайте с вата....

това е лепилото... Henkel - Moment има го в Практикер

това е плата от лицевата страна...

това са двата плата от обратната страна, ясно си личи дунапрена и ватата. Както бях писал по горе вземайте с вата....


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Колко струва това лепило? А плата? Понеже тук при нас не мисля, че ще намеря такъв плат ще може ли някой да ми закупи и да ми го прати по куриер, евентуално? 

- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
пичове има и друг начин. Минавах покрай една автоморга и имаше една 5-ца и викам да видя кжо може да се вземе от тука, влизам и гледам тавана
пича си набил целия таван с туплиики
, ако имах апарат в себе си щях да го снимам да ви вдигна кръвното на всички.


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
е, това начин ли е според теб? аз моя го съдрах вече-нищо не става от него... ядоса ме и му сипах... сега съм го свалил и почистил и чака лепило и плат...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Лепилото от снимките е 12.50 в Практикер.
Плата е 11лв линеен метър. Трябват ви около 3 метра за целия таван и колонките даже и ще остане малко.
Поздрави
Плата е 11лв линеен метър. Трябват ви около 3 метра за целия таван и колонките даже и ще остане малко.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани