Отлепи ми се тавана на БМВ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 28 Ное 2008, 21:42

Turbo_Ted написа:а питане към знаещите - как най-безболезнено да сваля тавана на е34 седан :?


Здрасти, ми мяташ го от към предния прозорец!! Първо махаш предните кори, махаш дръжки и внимателно лека полека, като внимаваш да не го счупиш или прегънеш. В края си завършва с мъжко/ женско да не се чудиш що не пада и така! После седалките макс на зад и внимателно го вадиш предна/ задна врата.

Успех и гледай да не прецакаш щипки и тем подобни!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 30 Ное 2008, 13:03

малииййй май е лудница тва, някой ако изяви желание да направи малко снмики като претапицира няма да му се сърдим :), моя таван отдавна е в хавайски стил, но не мога да се надъхам да го опрая, иначе плата ми е ок, само дето малко е виснал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 30 Ное 2008, 22:57

Zubcho написа:Моя таван си го направих за около 60лв с материалите плат+лепило.

Ако трябва да помогам пиши на лично с jullydjs сме преминали през цялата тази работа и знаем за какво става дума. Мога да ти кажа къде има склад за автоплатове всякакви утиваш и си вземаш 4 линейни метра от цвета който те кефи и след това ще помагам/е. Драсни на лично ако си заинтересован или на скайп.
Баце с кво лепило го лепите??? Все пак нали има извивки по тавана как нагласяте плата по извивките да не се набръчква. Моят е с люк и е още по кофти. А лепилото не прогизва ли през плата че съм виждал и такива случаи???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: re

Мнение от Zubcho » 30 Ное 2008, 23:20

slavianko написа:
Zubcho написа:Моя таван си го направих за около 60лв с материалите плат+лепило.

Ако трябва да помогам пиши на лично с jullydjs сме преминали през цялата тази работа и знаем за какво става дума. Мога да ти кажа къде има склад за автоплатове всякакви утиваш и си вземаш 4 линейни метра от цвета който те кефи и след това ще помагам/е. Драсни на лично ако си заинтересован или на скайп.
Баце с кво лепило го лепите??? Все пак нали има извивки по тавана как нагласяте плата по извивките да не се набръчква. Моят е с люк и е още по кофти. А лепилото не прогизва ли през плата че съм виждал и такива случаи???


Хей сега ми е паднал един апарат тука и ще наснимам плата + лепилото и утре ще имаш снимки за да видиш за какво става въпрос. За извивките по тавана, няма никакъв проблем става перфектно!

Процедурата по лепенето е следната:
1. Сваляш тавана от колата.

2. Махаш стария плат и почистваш дунапрена който е останал залепен за тавана. Може да не се престараваш, ако не пада лесно. Аз го правих това с четка за миене с пластмасови косъмчета.

3. Режеш грубо парчето плат според формата на детайла който лепиш. Аз си поставях детайла върху плата и изрязвах горе-долу около него, като си оставях по 3-4 см. от всяка страна.

4. Мажеш тавана с лепилото с четка за боя по твой избор. (Ще добавя утре снимки на него в този пост.)

5. Залепваш внимателно плата върху тавана. Тук има една уловка. Ако плата ти е с дунапрен от едната страна, НЕ ТРЯБВА да го притискаш след като го залепиш, защото, а си го пипнал а ти е останала дупка/деформация от пръста, под дупка разбирай все едно е пропаднало и е доста разочароващо. Получава се така, защото лепилото прониква между дунапрена и става деформация, другия варянт е плата да ти е с вата от едната страна, тогава просто нямаш проблеми и си го натискаш и притискаш колкото ти душа желае.

6. Монтираш вече залепения таван обратно и внимаваш много да не го изцапаш, защото после те е яд.

7. Снимаш готовия таван и го пускаш тук за да се изкефят и др. потребители как е станало. :mhihi:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 30 Ное 2008, 23:25

Здравейте, лепилото ми е подръка, на Хенкел - Момент нещо си, или на БГ - хелметекс ама немски, доста неща съм залепил с него, само плата да си набавя, знам едно магазинче, леко извън софия се пада: http://autotextil.com/, ама все не стига време да стигна до него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 30 Ное 2008, 23:30

NikiNikolov написа:Здравейте, лепилото ми е подръка, на Хенкел - Момент нещо си, или на БГ - хелметекс ама немски, доста неща съм залепил с него, само плата да си набавя, знам едно магазинче, леко извън софия се пада: http://autotextil.com/, ама все не стига време да стигна до него.


Точно от тук си купих и аз плата. Вземай си такъв с вата, а не с дунапрен, защото този с дунапрена ще си скъсаш нервите докато го залепиш. Относно поставянето съм готов да ти помогна, но с 1 условие - да ми вържеш DRL модула който си закупих. :winky:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 30 Ное 2008, 23:42

Давай да го меткаме по-бързо тоз модул. А инфото за плата, благодаря :bowdown: , че щях да взема с дунапрена.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 30 Ное 2008, 23:51

Zubcho написа:7. Снимаш готовия таван и го пускаш тук за да се изкефят и др. потребители как е станало. :mhihi:
:mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 01 Дек 2008, 0:07

Аз си сложих кожа на тавана с цвят почти като оргиналния плюш .А на колонките малко по-тъмен цвят . Не слагам снимки да не се ядосвате .
    Твърдо мога да кажа ,че двама мераклий биха се справили по-добре от 80 процента от тапицерите . Трудното е около извивките при сенниците .
    При мен остана да тапицирам плюша по вратите но незнам как да ги сваля . Само плюшената част . Страх ме е да не отлепя кожата .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 01 Дек 2008, 0:55

klintan66 написа:При мен остана да тапицирам плюша по вратите но незнам как да ги сваля . Само плюшената част . Страх ме е да не отлепя кожата .[/list]
А аз ако знам как да махна тая скапаната кожа по вратите която на 99% от Е34-ките е разлепена и да сложа плат като тоя на седалките ми (дето са в галерията ми) и направо ще съм най щастливият притежател на Е34 :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 02 Дек 2008, 22:35

Ето и обещаните снимки....

това е лепилото... Henkel - Moment има го в Практикер
Изображение

това е плата от лицевата страна...
Изображение

това са двата плата от обратната страна, ясно си личи дунапрена и ватата. Както бях писал по горе вземайте с вата....
Изображение

Изображение
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 15 Фев 2009, 20:43

Колко струва това лепило? А плата? Понеже тук при нас не мисля, че ще намеря такъв плат ще може ли някой да ми закупи и да ми го прати по куриер, евентуално? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 15 Фев 2009, 22:33

пичове има и друг начин. Минавах покрай една автоморга и имаше една 5-ца и викам да видя кжо може да се вземе от тука, влизам и гледам тавана :shock: пича си набил целия таван с туплиики :ranting: , ако имах апарат в себе си щях да го снимам да ви вдигна кръвното на всички.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 15 Фев 2009, 23:31

е, това начин ли е според теб? аз моя го съдрах вече-нищо не става от него... ядоса ме и му сипах... сега съм го свалил и почистил и чака лепило и плат...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 16 Фев 2009, 1:39

Лепилото от снимките е 12.50 в Практикер.
Плата е 11лв линеен метър. Трябват ви около 3 метра за целия таван и колонките даже и ще остане малко.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook